* Rucky ook gaar is en aan de andere kant van belle aankruipt.quote:
Dat had ze ook wel tegen mij mogen zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:10 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica mocht niet naar haar werk van haar mama
In oud zit een opic die daar over gaat volgens mij!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:46 schreef belle1608 het volgende:
Is iemand nog op zoek naar Dierenplaatjes van de Albert Heijn actie van vorig jaar?
Jeemig!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaa en Yska had ook zo beroerd geslapen dat ze om 13:50 wakker werd op de bank :p
Oooo ik werd in de tussentijd steeds wkker maar dit was vanaf 10u ongeveer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeemig!
En hoe laat ben je begonnen met slapen?
Maar je moet het wel van tevoren aangeven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef kwiebuske het volgende:
nhg is pas achteraf
*ervaring, vriendin heeft er net aanspaak op gemaakt*
Mmhhh.....dan ben je nu vast niet enorm uitgerust.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooo ik werd in de tussentijd steeds wkker maar dit was vanaf 10u ongeveer.
daar moet ik even het antwoord op schuldig blijvenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:11 schreef vannelle het volgende:
Maar je moet het wel van tevoren aangeven.
Welkom terug dan maar!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Ireth het volgende:
![]()
Iemand mij gemist??? Mijn modem gaf maandag de geest.. bleek de adapter te zijn die de stroomtoevoer regelt. Ik zat dus vanaf maandag tot een half uur geleden zonder internet, zonder telefoon en zonder televisie
Gelukkig had mijn vriendin nog zo'n soort digitenne achtig kastje die we mochten lenen, dus we kwamen er met lichte afkickverschijnselen wel doorheen
Dat hebben wíj dan weer uitgezocht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
daar moet ik even het antwoord op schuldig blijven
makelaar heeft de contacten bijgehouden dus.....
20.000 ongeveer. best ernstig dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef kwiebuske het volgende:
ok
wat ik zeg, dat heeft meisje allemaal met makelaar geregeld dus....
verwacht je veel verlies ?
valt meequote:
Jjaaaaa! Ik heb je zelfs willen smsen waar je toch was!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Ireth het volgende:
![]()
Iemand mij gemist??? Mijn modem gaf maandag de geest.. bleek de adapter te zijn die de stroomtoevoer regelt. Ik zat dus vanaf maandag tot een half uur geleden zonder internet, zonder telefoon en zonder televisie
Gelukkig had mijn vriendin nog zo'n soort digitenne achtig kastje die we mochten lenen, dus we kwamen er met lichte afkickverschijnselen wel doorheen
Gezellig!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky ook gaar is en aan de andere kant van belle aankruipt.
[..]
Dat had ze ook wel tegen mij mogen zeggen.![]()
Ja had ik al gezien (boodschappen ruil topic heb ik in gepost), maar aangezien niet alle mama's met kindjes daar / of hier zitten, dacht ik, ik roep het hier ook nog evenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In oud zit een opic die daar over gaat volgens mij!
Lithia is tof.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef kwiebuske het volgende:
hoi
rare moderatornamen tegenwoordig
grijns
Ís gewoon een element hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef kwiebuske het volgende:
hoi
rare moderatornamen tegenwoordig
grijns
Neuh, een gele bandquote:
quote:
das toch lithium ????quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ís gewoon een element hoor
[..]
Neuh, een gele band
quote:Lithia is defined as an oxide of the metal lithium
uit wiki engels
http://en.wikipedia.org/wiki/Lithiaquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
das toch lithium ????
ok, maar dat is uit psde dus....
hmmm
Dus je bent gewoon een roestbak dus.quote:
Jaa er wordt hier wat afgedreunt hoor!quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef belle1608 het volgende:
Hi Lithia!
@All, ik ga er vandoor! Afstudeerfeestje van het vriendinnetje van m'n broertje & daarna door naar school, afscheidsavond van groep 8
Jeps!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dank je!! Is het trouwens allemaal gelukt met de stucadoor?
Zometeen een ijsje pakken als ik thuis ben.quote:
Goed bezig!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps!
Nu ff laten drogen en vrijdag ga ik proberen er structuurverf op te krijgen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een rokje idd! En bouwvakkers bekeken, was geen straf.
Daar zijn ze toch ook voor?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vind het ook niet erg om in de zomer met het ov te reizen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
In de bus hopelijk niet toch? Sommige bussen hebben de kachel nog aan. Een rijdende sauna.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:57 schreef Rucky het volgende:
Ik vind het ook niet erg om in de zomer met het ov te reizen.
En ik heb ook nog een zwart tshirt aan dus ik kan ook weer onder de douce als ik thuis kom.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
In de bus hopelijk niet toch? Sommige bussen hebben de kachel nog aan. Een rijdende sauna.
Er zouden meer vrouwen moeten zijn die ook die neiging hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat ik altijd wel een nadeel vind aan zon is dat sommige mannen het nodig vinden hun t-shirt uit te trekken. En dan niet zo zeer om te zonnen of te zwemmen. Nee omdat ze het zo warm hebben..
Nou sommige vrouwen ook niet hoor :pquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Er zouden meer vrouwen moeten zijn die ook die neiging hebben.
Sommige hoeven zich van mij helemaal niet aan te kleden. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Er zouden meer vrouwen moeten zijn die ook die neiging hebben.
Da's dan ook wel weer waar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou sommige vrouwen ook niet hoor :p
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat ik altijd wel een nadeel vind aan zon is dat sommige mannen het nodig vinden hun t-shirt uit te trekken. En dan niet zo zeer om te zonnen of te zwemmen. Nee omdat ze het zo warm hebben.. Dat zal best maar ik hoef niet zo'n enorm dikke harige pokkel te zien. Ooh voor de niet Drenthies, pokkel is buik :p
ik vroeg het me al af ja!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Ireth het volgende:
![]()
mama vond het niet verantwoord dat ik ging auto rijden..... leek niet zo handig... aangezien ik niet lekker ben vandaag... plus ik moet dan heel stuk in de zon....quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef Ehhe het volgende:
Dolfieee, in het vorige topic zag ik nog dat je thuis was gebleven van je werk... Heeft het je wat goed gedaan? En heb je de uitslag ook van de tests? Hoop voor je dat het meevalt
Lekker handig is dat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vroeg het me al af ja!!!!
*nieuws*
ik bel huisarts: "ik zou gebeld worden door mijn arts"
assistente: "die is altijd vrij op woensdag"
ik: "lekker dan, ik wil weten wat de uitslag is"
a: "negatief op soa, dat houdt in dat u GEEN soa heeft"
ik: "dus ik kan stoppen met die vieze pillen?"
a: "dat moet u overleggen met de arts"
ik: "maar die is er niet!"
a: "dat klopt, die belt u morgen."
GRUMPBLE!!!
Dat iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:03 schreef vannelle het volgende:
Beetje lomp idd.....
En als ie altijd op woensdag vrij is, waarom maken ze dan uberhaupt die afspraak?
En dan kom ik aanfietsen en dan zie ik plots een hand voor het rokje verdwijnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan kunnen we tenminste jurkjes aan zonder een legging oid aan te trekken! Blote witte melk flessen ftw!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn ook thuis is... lang leve live filemeldingen op tomtom.....
Er kan tenminste weer veilig rondgescharreld wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat idd. Gelukkig is het geen soa, maarja wat het wel is is evengoed vervelend genoeg natuurlijk..
Psssttt......schuurmachine en rubber hamer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn ook thuis is... lang leve live filemeldingen op tomtom.....
Dat dan weer welquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Er kan tenminste weer veilig rondgescharreld worden
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Niks mis met mien dikke witte pokkel.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psssttt......schuurmachine en rubber hamer.
Hehe en dan elke keer er gewoon voorbij lopen/overheen stappenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schuurmachine kijk ik zo even na, thnx.
[ afbeelding ]
nope, ligt er sinds begin van de week voor "onverwachts" bezoek. Zo'n serverrail komt ook loeihard aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hehe en dan elke keer er gewoon voorbij lopen/overheen stappen
Met een schuurmachine meppen lijkt me dan weer lastiger..quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
nope, ligt er sinds begin van de week voor "onverwachts" bezoek. Zo'n serverrail komt ook loeihard aan.
Denk je? Misschien als ik hem aan het snoer zwengel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Met een schuurmachine meppen lijkt me dan weer lastiger..
Je zou 'm natuurlijk in het stopcontact kunnen steken en dan als er ingebroken wordt een gezicht wegschuren?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Denk je? Misschien als ik hem aan het snoer zwengel?
wat raad je aan? P80? P100? P120?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Je zou 'm natuurlijk in het stopcontact kunnen steken en dan als er ingebroken wordt een gezicht wegschuren?
Vannelle? Als je toch gaat... neem me even een extra pak P80 mee... Ehhe zegt dat het beter is...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
80 denk ik. Hoef je niet te lang te wachten.
Om iemands gezicht eraf te schuren he.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vannelle? Als je toch gaat... neem me even een extra pak P80 mee... Ehhe zegt dat het beter is...
quote:
Goed planquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]maar dan neem ik dat extra pak gewoon mee naar huis.
Gevaarlijke dingen, zulke fietsen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dan kom ik aanfietsen en dan zie ik plots een hand voor het rokje verdwijnen
Ligfietsen![]()
Nee joh... een scrubbingquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
haha niet best hier. Jullie geven mensen hier gewoon een facelift :p
jaja :p ik houd het wel gewoon bij mn sanex face wash volgens mij :pquote:
Jahoor, kan ook best. Met een nietjestang en stanleymes red ik mij welquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
haha niet best hier. Jullie geven mensen hier gewoon een facelift :p
En de kitspuit he?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jahoor, kan ook best. Met een nietjestang en stanleymes red ik mij wel
Da's best veel strijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:39 schreef Merlijn het volgende:
Even wachten op de postpakketturk, kijken wat die voor cadeautje brengt.... Dan even een powernap en dan met frisse tegenzin beginnen aan 6 wasmachines strijkwerk
[..]
En de kitspuit he?
euhm kan ik al een omgangsverbod aanvragen... eng!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jahoor, kan ook best. Met een nietjestang en stanleymes red ik mij wel
voor jou toch niet! Alleen voor ongure personages aan mijn voordeur. Misschien moet ik Ehhe maar als bodyguard inhuren...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
euhm kan ik al een omgangsverbod aanvragen... eng!!!
Je hoeft niet bang te zijn hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
euhm kan ik al een omgangsverbod aanvragen... eng!!!
Whehe ik ben er breed genoeg voorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
voor jou toch niet! Alleen voor ongure personages aan mijn voordeur. Misschien moet ik Ehhe maar als bodyguard inhuren...
Dan is het maar goed dat je hem zelf maaktquote:
Als een ander hem maakt vind ik het ook prima. Het ís nou eenmaal zoquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je hem zelf maakt
Kan ik niet over oordelen, dus doe ik ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als een ander hem maakt vind ik het ook prima. Het ís nou eenmaal zo
Doe ik!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vannelle? Als je toch gaat... neem me even een extra pak P80 mee... Ehhe zegt dat het beter is...
Nee, snap ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, dus doe ik ook niet![]()
Waar blijft die postbode.... mijn lijf is stuk....
Die maakt weer zo'n herrie en geeft iets teveel spetters...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe ik!![]()
Je mag ook mijn slijptol evt. wel lenen, uit ervaring weet ik dat zo'n ding ook aardig schade toe kan brengen.
mijnpost dinges zegt 19.30quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee, snap ik
Tot hoe laat kan de postbode komen?
Herrie wel maar geen spetters. Alles schroeit direct dicht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die maakt weer zo'n herrie en geeft iets teveel spetters...
Ik vind dat je daar gelijk in hebt, huisarts gaat er wel erg nonchalant mee om.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:17 schreef dolfina-chica het volgende:
geen soa, dus ik ga er maar vanuit dat het een baarmoeder infectie is... maar ik ben het er niet mee eens... dat het zo makkelijk en zo simpel gaat.
IIg fijn om te weten...quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:17 schreef dolfina-chica het volgende:
geen soa, dus ik ga er maar vanuit dat het een baarmoeder infectie is... maar ik ben het er niet mee eens... dat het zo makkelijk en zo simpel gaat.
* kwiebuske legt er een stalen vuistje van 5 kg naastquote:
Die he'k ook!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske legt er een stalen vuistje van 5 kg naast
Kan ik die dan lenen.quote:
Noem eens één programma die dat niet is.quote:
quote:
Goede vraag, zou zo snel niets op kunnen noemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Noem eens één programma die dat niet is.
Dat is met voetbal net zo. 22 poppetjes die achter een bal aan rennen, hebben ze hem een keer te pakken, schoppen ze hem weg om er vervolgens weer achteraan te lopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Goede vraag, zou zo snel niets op kunnen noemen.
Behalve Spangas en de series op Comedy Central.
Maar dat zijn ook allemaal herhalingen.
En de sport is ook klote, want ik snap geen ruk van dat wielrennen.
Fietsen ze 300 km en pas op de laatste 5 kilometer gaan ze eens een keertje op de trappers.
Er lopen er niet 22 maar 20 man achter de bal aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is met voetbal net zo. 22 poppetjes die achter een bal aan rennen, hebben ze hem een keer te pakken, schoppen ze hem weg om er vervolgens weer achteraan te lopen.
Mag die ouwe schimmelbaas somg geen vakantie vieren?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef Pulver het volgende:
OMFG!!!!
Staat per ongeluk de teelevee op 'De zomer voorbij'.
An sich vind ik het al een verschrikkelijk programma, omdat het één groot BN-er "kijk mij eens leuk en grappig en goed zijn" programma is, maar dat terzijde.
Hebben ze nu ook Henk Westbroek als gast, gaat ie SINTERKLAAS zingen!
Met Gerald Joling in een pietenpak!
Het is GVD juli en de mossen vallen van het dak.
Gatverdegatverdegatverdamme!!!
"maar je kan hem toch ook op een andere zender zetten?"
ja, dat kan ook ja!
Nee natuurlijk niet!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mag die ouwe schimmelbaas somg geen vakantie vieren?
20, mag ook. Blijft nutteloos.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Er lopen er niet 22 maar 20 man achter de bal aan.
Zou niet best zijn om constant een vliegende kiep te hebben.
Volgende keer dat ik em zie zal ik toch es om z'n werkvergunning vragenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!
Een paar dagen werk per jaar en de rest van het jaar zit ie op zijn luie reet in Spanje.
In ieder geval leuker om naar te kijken dan een paar honderd zwetende mannen in maillotsquote:
En dan scheren ze hun benen ook nogquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
In ieder geval leuker om naar te kijken dan een paar honderd zwetende mannen in maillots
In een klap uit de problemen. Weg ressesie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef vannelle het volgende:
Psies, belastingdienst er ook op zetten. Hoppa!!
Tuurlijk niet. jij wel dan?quote:
Den Haag en nadenken kan echt niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hadden ze makkelijk zelf kunnen bedenken.....
Maar neem nou dat gedoe tussen Mark Cavendish en Kenny van Hummel.quote:
Die kenne we nie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar neem nou dat gedoe tussen Mark Cavendish en Kenny van Hummel.
Dan gaat van Hummel sneller fietsen, MAAR DAT MAG DAN NIET!
En dat geeft dan gelijk nog ruzie ook.
Raar idd, het is toch een race? Gaat er toch om wie de snelste is?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar neem nou dat gedoe tussen Mark Cavendish en Kenny van Hummel.
Dan gaat van Hummel sneller fietsen, MAAR DAT MAG DAN NIET!
En dat geeft dan gelijk nog ruzie ook.
Een baard en een snor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef cvboer het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk een afknapper bij vrouwen?
En dat ze zomaar de keuken uitlopen zonder een bier voor mij mee te nemen.quote:
Dat ze roken, bovenaan de lijst.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dat ze zomaar de keuken uitlopen zonder een bier voor mij mee te nemen.
Dat mag van mij wel, als ze maar van mijn shag afblijvenquote:
Als je zelf ook rookt is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat mag van mij wel, als ze maar van mijn shag afblijven
Zo 1 is het waard om gerubberhamerd te worden....quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef Merlijn het volgende:
Klote postgast. " De zending is doorgestuurd naar de afhaallocatie die gekoppeld is aan je postcode. Het adres van die locatie vind je op het bericht van de pakketbezorger. " En daar blijf je de hele avond voor thuis. Dude is gewoon niet langsgeweest en ook geen briefje.
Als ze de auto terugzetten met een lege tank, als er geen zout op de aardappels zit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef cvboer het volgende:
"Me" ipv "mijn".... etc. brrrr....quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef cvboer het volgende:
Jankerdquote:
Jij stelt de vraag, je krijgt een antwoord.quote:
Maar "mijn" klinkt gelijk zo bezitterig.quote:
Lolquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar "mijn" klinkt gelijk zo bezitterig.
Van "Dat is MIJN vrouw!"
Kan je beter het onschuldige "een" gebruiken.
Dus dat, wanneer je op een feestje ofzo komt, met je vrouw of vriendin, dat je dan zegt:
"Oh, en dit is nou EEN vrouw"
Grrrrquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef Merlijn het volgende:
Klote postgast. " De zending is doorgestuurd naar de afhaallocatie die gekoppeld is aan je postcode. Het adres van die locatie vind je op het bericht van de pakketbezorger. " En daar blijf je de hele avond voor thuis. Dude is gewoon niet langsgeweest en ook geen briefje.
Ik niet, ik roddel er altijd flink op los.quote:
Denk dat ik je daarom zo graag mag, ik hou wel van vrouwelijke aandacht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik niet, ik roddel er altijd flink op los.
maar ik ben dan ook net een een wijf
Vandaar onze ellenlange dm-conversatie's van hoog niveauquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik niet, ik roddel er altijd flink op los.
maar ik ben dan ook net een een wijf
Oh, DAAR heb ik trouwens wel een kolere hekel aan (serieus!).quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:24 schreef Merlijn het volgende:
Goed, doosjesturk dan...quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, DAAR heb ik trouwens wel een kolere hekel aan (serieus!).
Het gebruik van woorden als Dude, Kids en meer van dat overgewaaide Amerikaanse taalgebruik.
Álle lichaamsbeharing?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me af wie er ooit verzonnen heeft dat een vrouw al haar lichaamsbeharing weg moet scheren....
* Ireth gaat dus zo weer aan de slag... heb de stoppels weer op mijn benen staan....
Ach, zo belangrijk vind ik het niet hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me af wie er ooit verzonnen heeft dat een vrouw al haar lichaamsbeharing weg moet scheren....
* Ireth gaat dus zo weer aan de slag... heb de stoppels weer op mijn benen staan....
Ja, jammer dat nergens opgeslagen wordt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vandaar onze ellenlange dm-conversatie's van hoog niveau
Excuus, ik zag mijn hoofd even los van mijn lichaamquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Álle lichaamsbeharing?
[ afbeelding ]
Liever niet!
Ik ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Excuus, ik zag mijn hoofd even los van mijn lichaam
Eehhmm.. ik kan ze allemaal teruglezen hoor?? Heb even gekeken en met 5 seconden zat ik al op 12 mei april....quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, jammer dat nergens opgeslagen wordt.
Had een boekwerkje kunnen worden. KASSA!!
Krijg nou tieten!!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. ik kan ze allemaal teruglezen hoor?? Heb even gekeken en met 5 seconden zat ik al op 12 mei april....
Heeeeeeeeeelemaal bovenaan, naast je envelopje van prive berichten staat [dm]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Krijg nou tieten!!!!!
Ik leer toch elke keer weer wat nieuws hier
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef Pulver het volgende:
[..]
Krijg nou tieten!!!!!
Ik leer toch elke keer weer wat nieuws hier
35% van de winst is voor mijquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Pulver het volgende:
Toch maar even met me uitgever bellen.
Ik neem aan dat niemand bezwaar heeft om met naam en toenaam genoemd te worden?
Jullie krijgen dan allemaal een gesigneerd exemplaar
Ik mag niet klagen, hoewel ik een nieuwe werkplek heb gekregen en ik wat meer ogen op mijn scherm gericht heb af en toequote:
Das balenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, hoewel ik een nieuwe werkplek heb gekregen en ik wat meer ogen op mijn scherm gericht heb af en toe
minder fok tijdens kantooruren dus
Met jou?
Nog 5 dagen werken.....quote:
*Merlijn zachtjes duwt naar de eindstreep en klaarstaat om hem op te vangen*quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nog 5 dagen werken.....Dat wordt kruipend de eindstreep over....
* Merlijn draait Feint.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:07 schreef Pulver het volgende:
Oh, lekker, spaanse muziek op de radio.
Dat blijft vrolijk.
Speciaal voor belle:quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 luistert naar een draaiende wasmachine
Welk programma?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 luistert naar een draaiende wasmachine
En hoe krijg ik dat nou weer uit mijn kop???quote:
Ik nog wel, moet nog 1,5 week.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
En hoe krijg ik dat nou weer uit mijn kop???![]()
Btw... zijn er hier al gasten met vakantie?? Jeleesa??? PB??? DJMO??? PEACH??? JK??? Iedereen nog in Hollandia??
Weekje naar Kreta. Even helemaal niets. geen gezeur aan mijn hoofd. Geen werk, geen exen. Als het tenminste niet allemaal stuk loopt vantevoren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daarna?? lekker naar het buitenland?
Heeerlijk! Ik hoop dat hier ook nog een echte zomer losbreekt.. de temperaturen nu zijn wel lekker, maar niet lekker genoeg om het grote bad neer te zetten.. dat verwarmt vooralsnog voor geen meter dan..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weekje naar Kreta. Even helemaal niets. geen gezeur aan mijn hoofd. Geen werk, geen exen.
Update van DJMO weet je? van eergister?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Btw... zijn er hier al gasten met vakantie?? Jeleesa??? PB??? DJMO??? PEACH??? JK??? Iedereen nog in Hollandia??
*knuffel geeft*quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weekje naar Kreta. Even helemaal niets. geen gezeur aan mijn hoofd. Geen werk, geen exen. Als het tenminste niet allemaal stuk loopt vantevoren.
Ik weet helemaal niks van ná maandagochtendquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Update van DJMO weet je? van eergister?
JK & PB zijn gister nog online geweest en in het topic
Moet je niet nog gaan editten als ik aan het reageren benquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als het tenminste niet allemaal stuk loopt vantevoren.
Sorry.... Zie DMquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet je niet nog gaan editten als ik aan het reageren ben![]()
Heb ik iets gemist? Loopt er iets niet zo lekker?
Ik dm je ffquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van ná maandagochtend
De dm's schieten als paddenstoelen hier de grond uitquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha Ireth krijgt het druk in haar DM
Nooit last van gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
De dm's schieten als paddenstoelen hier de grond uit
Ik ben aan de eerste van de drie weken hotel mama en papa bezig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hotel pappa en mamma zijn toch vaak verdomde handigquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:48 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik ben aan de eerste van de drie weken hotel mama en papa bezig.
Geen behoefte aan weggaan (geef niet zoveel om uitgaan)
Okee, maar het is ook niet echt vakantie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hotel pappa en mamma zijn toch vaak verdomde handig
bedoelde het ook niet echt mbt. vakantie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Pulver het volgende:
[..]
Okee, maar het is ook niet echt vakantie.
Wij gaan 6 weken naar Tuinesie! Prachtige accommodatie, voorgaande jaren ook geweest, huisdieren zijn welkom, privézwembad. Enige minpunt is de roomservice. Die lijkt maar niet te willen verbeteren in de loop der tijd...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hotel pappa en mamma zijn toch vaak verdomde handig
Was ook meer als reactie op Ferderikquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
bedoelde het ook niet echt mbt. vakantie.
Oeh, dat klinkt goed... Misschien dat ik daar de tweede week vakantie heen ga.... Die roomservice overleef ik wel... als de koelkast maar voldoende proviand en gerstenat bevat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij gaan 6 weken naar Tuinesie! Prachtige accommodatie, voorgaande jaren ook geweest, huisdieren zijn welkom, privézwembad. Enige minpunt is de roomservice. Die lijkt maar niet te willen verbeteren in de loop der tijd...
Zeurquote:
6 weken! De hele zomervakantie langquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij gaan 6 weken naar Tuinesie! Prachtige accommodatie, voorgaande jaren ook geweest, huisdieren zijn welkom, privézwembad. Enige minpunt is de roomservice. Die lijkt maar niet te willen verbeteren in de loop der tijd...
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar hoort een liedje bijquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
6 weken! De hele zomervakantie lang
Nu hopen op een beetje lekker weer![]()
Maar je kunt wel lekker tourenquote:
Ja das het enige.. er is geen mooiweergarantie...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
6 weken! De hele zomervakantie lang
Nu hopen op een beetje lekker weer![]()
quote:
Dat is toch ook leuk!! Waar ga je allemaal heen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier ook niet hoor.. dankzij de C1000 bonnen gaan we lekker een paar keer een dagje uit
YEAH!quote:
Zowiezo naar Dierenpark Amersfoort. We hebben nog vrijkaartjes liggen voor Ouwehands Dierenpark. En Susanne wil nog een keer naar Ponypark Slagharen.. maar dat vind ik weer zo'n klere eind met de trein, dus daar denken we nog even overquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is toch ook leuk!! Waar ga je allemaal heen?
Dat dan weer wel..quote:
Hmmz, heb amper kampeerspullen helaas..quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Je kan toch kamperen in je nieuwe auto? Groot zat!
Ohw, wacht ff.. ik las net toch echt Tunesië..quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier ook niet hoor.. dankzij de C1000 bonnen gaan we lekker een paar keer een dagje uit
Tegenwoordig heet het Slagharen, ik was er vorig jaar nog, ik voelde mij er veelste oud, en ik heb geen pony gezien. In mijn jeugd heette het inderdaad Ponypark Slagharenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
YEAH!
[..]
En Susanne wil nog een keer naar Ponypark Slagharen..
TUINesie it isquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel..
En ik heb wat om naar uit te kijken..
[..]
Hmmz, heb amper kampeerspullen helaas..![]()
Dat ga ik niet allemaal aanschaffen. Dus ik denk niet dat er veel vakantie in zit.
Maargoed, dat geeft niet..
[..]
Ohw, wacht ff.. ik las net toch echt Tunesië..
Maar het kwartje is inmiddels gevallen
Ligt je straatje nog een beetje?
Gaaf!! Denemarken is mooiquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb net de overtocht van Kristiansand naar Hirtshals geboekt. Wij gaan lekker met de tent door Denemarken, Zweden en Noorwegen!
Attractiepark Slagharen dacht ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet het Slagharen, ik was er vorig jaar nog, ik voelde mij er veelste oud, en ik heb geen pony gezien. In mijn jeugd heette het inderdaad Ponypark Slagharen
Costa Del Achtertuinquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Pulver het volgende:
Hahahahaha, ik als ook Tunesië.
Volgende keer gewoon Balkonië gebruiken hoor.
Dat geeft minder verwarring
Balkonia hadden we tot 5 jaar gelee.. maar dat beviel ons niet meer.. werd toch te klein hequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Pulver het volgende:
Hahahahaha, ik als ook Tunesië.
Volgende keer gewoon Balkonië gebruiken hoor.
Dat geeft minder verwarring
Ja, dat kan ik ook nog doen.. met de Saab naar Trollhättanquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb net de overtocht van Kristiansand naar Hirtshals geboekt. Wij gaan lekker met de tent door Denemarken, Zweden en Noorwegen!
Susanne is 8, die vind dat fantastischquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:08 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet het Slagharen, ik was er vorig jaar nog, ik voelde mij er veelste oud, en ik heb geen pony gezien. In mijn jeugd heette het inderdaad Ponypark Slagharen
Ow heerlijk joh! Lijkt me heel mooie landenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zit me net te bedenken dat ik het altijd ontzettend eng heb gevonden om met een auto zo ver te rijden. Bang dat ik ergens met de wagen zou stranden. Terwijl ik hier in de regio omringd word met poolse, roemeense, hongaarse en zelfs russische kentekens en die auto's zijn vaak ouder dan ikzelfquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook nog doen.. met de Saab naar Trollhättan
Gelukkig MM! Blij dat je weer thuis bent en dat je nu in alle rust even de laatste loodjes aankunt. Laat je wel weten wanneer we op kraamvisite mogen komen ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef maffemuts het volgende:
Even laten weten dat ik nog gewoon op de bankhang en energieloos ben, verder gaat t redelijk!voor hen die t kunnen gebruiken.
Oh en vakantie wordt hier n aantal weekjes balconia all-in 5****** met perfecte roomservice.
Mag ik dan mee?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:17 schreef Pulver het volgende:
Walibi zou ik afraden.
Tenzij ik mee mag om wat rifaapjes te voeren:
http://www.telegraaf.nl/b(...)alibi_Holland__.html
graag zelfs....quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mag ik dan mee?
* Merlijn moet wat vervelende agressie kwijt
Hmmm daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. Maar met mijn ouders ben ik ook meerdere malen naar Italie geweest met de auto. En wij zijn met zn tweetjes al een keer naar Zuid Frankrijk geweest met de auto. Ik maak me ook niet veel zorgen aangezien de auto's waar dat soort ritjes meegemaakt worden ook gewoon nieuw zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zit me net te bedenken dat ik het altijd ontzettend eng heb gevonden om met een auto zo ver te rijden. Bang dat ik ergens met de wagen zou stranden. Terwijl ik hier in de regio omringd word met poolse, roemeense, hongaarse en zelfs russische kentekens en die auto's zijn vaak ouder dan ikzelf
* Merlijn to the rescue.... Met mij gaat ze vast en zekerquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
Walibi vermijden we de eerste 10 jaar nog ff... kind durft net alleen in de kinderdraaimolen. Efteling doe ik dus ook nooit meer.. ga geen 30 euro neerleggen voor alleen het sprookjesbos
Hangouderen ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
graag zelfs....
hunnie in groepjes, dan wij ook
Ja ik dus nooit. Ik ben paar jaar geleden voor het eerst naar spanje gereden, maar dat was met drie volwassenen in een net nieuwe auto. En vorig jaar met Meg alleen naar Disneylandquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hmmm daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. Maar met mijn ouders ben ik ook meerdere malen naar Italie geweest met de auto. En wij zijn met zn tweetjes al een keer naar Zuid Frankrijk geweest met de auto. Ik maak me ook niet veel zorgen aangezien de auto's waar dat soort ritjes meegemaakt worden ook gewoon nieuw zijnDie van ons gaat vrijdag of ergens volgende week nog even door de zomercheck bij de garage. Dat zit toch nog bij ons koopcontract in
Ik zou er niet op rekenen!! Mijn broertje (waar ze stapelverblind op is!) kreeg haar met moeite het carnavalcarroussel in!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn to the rescue.... Met mij gaat ze vast en zeker
[..]
Hangouderen ?
Dammit... is de liefde nou al over?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen!! Mijn broertje (waar ze stapelverblind op is!) kreeg haar met moeite het carnavalcarroussel in!
Ik geloof er niks van! :p en anders Hellendoorn? Vond ik altijd fantastisch op die leeftijd!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Susanne is 8, die vind dat fantastischEn voor mij is het eehhh... ruim 25 jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben
Dus wil er eigenlijk ook wel weer een keer naartoe
[..]
Ow heerlijk joh! Lijkt me heel mooie landen
*Hellendoorn nog steeds fantastisch vindt, zeker met halloweenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van! :p en anders Hellendoorn? Vond ik altijd fantastisch op die leeftijd!
ooooo poppie tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn to the rescue.... Met mij gaat ze vast en zeker
[..]
Hangouderen ?
[..]
Ja ik dus nooit. Ik ben paar jaar geleden voor het eerst naar spanje gereden, maar dat was met drie volwassenen in een net nieuwe auto. En vorig jaar met Meg alleen naar Disneyland
Ik pak liever het vliegding.... zegt iemand die pertinent niet met het OV gaat omdat hij zijn auto bij wilt hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ooooo poppie tochKomt wel goed hoor :p
lolquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Er kan tenminste weer veilig rondgescharreld worden
Ow ff luisteren!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:22 schreef Pulver het volgende:
Even helemaal tussendoor voor Ireth, maar is te mooi om jullie te onthouden
Ik vind bij een rondtocht een auto toch makkelijkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik pak liever het vliegding.... zegt iemand die pertinent niet met het OV gaat omdat hij zijn auto bij wilt hebben
Die regel ik tzt wel lokaal. Maar als ik eerst 15u in de auto moet zitten naar spanje voordat ik kan beginnen met vakantie vieren hoeft het voor mij niet. Hoewel, de heenweg valt me dan meestal nog wel mee, maar de terugweg....quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik vind bij een rondtocht een auto toch makkelijkermaar Portugal/Griekenland/Indonesie doe ik idd liever met het vliegtuig :p
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:22 schreef Pulver het volgende:
Even helemaal tussendoor voor Ireth, maar is te mooi om jullie te onthouden
"Ja, ehhhh...dan gaan we even naar de penis..."quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
"Kunt u mij koppelen, wij gaan even meekijken!"
Maar wij zijn niet 15u onderweg naar Denemarkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die regel ik tzt wel lokaal. Maar als ik eerst 15u in de auto moet zitten naar spanje voordat ik kan beginnen met vakantie vieren hoeft het voor mij niet. Hoewel, de heenweg valt me dan meestal nog wel mee, maar de terugweg....
Mjah, dan sta je ook wel even te kijken...quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
"Ja, ehhhh...dan gaan we even naar de penis..."
Nee, daar heb je dan ook weer gelijk in. Ik moet in het najaar weer voor het werk naar Hamburg en daar heb ik ook de keuze om ofwel met de auto te gaan (5,5u) of met het vliegtuig (2u+vertraging+45 minuten vliegen+ taxi heen en weer). Toch ga ik dan met het vliegtuig, puur omdat ik niet na een dag werk nog 5,5u naar huis wil crossen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar wij zijn niet 15u onderweg naar Denemarkenwij zitten in 7 uurtjes in Kopenhagen vanaf ons huis :p en dat was de reden waar de hele rit over begon. Naast dat kost een auto huren ook extra geld :p
Tsja, wegenwacht doet als het goed is daar ook hulp regelen ofzo..quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zit me net te bedenken dat ik het altijd ontzettend eng heb gevonden om met een auto zo ver te rijden. Bang dat ik ergens met de wagen zou stranden. Terwijl ik hier in de regio omringd word met poolse, roemeense, hongaarse en zelfs russische kentekens en die auto's zijn vaak ouder dan ikzelf
Vorig jaar Parijs was ook de eerste vakantie waar ik vantevoren niet alles had uitgezocht qua vervoer enzo.... Alleen auto, hotel en tomtom. -> Go. Dat vond ik best wel eng omdat ik alleen met een hummel onderweg was.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, wegenwacht doet als het goed is daar ook hulp regelen ofzo..
Maargoed, ik ben niet zo goed in het organiseren van dat soort dingen, vakanties enzo..
Nee, ik had het met Ireth over de oude politie scanners, vandaar.quote:
Inderdaad heeft ieder zn eigen voorkeurquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, daar heb je dan ook weer gelijk in. Ik moet in het najaar weer voor het werk naar Hamburg en daar heb ik ook de keuze om ofwel met de auto te gaan (5,5u) of met het vliegtuig (2u+vertraging+45 minuten vliegen+ taxi heen en weer). Toch ga ik dan met het vliegtuig, puur omdat ik niet na een dag werk nog 5,5u naar huis wil crossen...
Ik ben naar Berlijn met de trein geweest, was ook best te doen en het hoofdstation van Berlijn is zooooo mooi!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Inderdaad heeft ieder zn eigen voorkeurEn Hamburg is vanaf ons maar 3 uurtjes :p Maar vorig jaar zijn we naar Berlijn geweest maar dat doe ik toch echt liever met de auto dan met het vliegtuig. Veel meer het gevoel van vrijheid :p
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:39 schreef Ireth het volgende:
Pulver en ik zaten te roddelen vergaderen via DM
Maarre.. ik ga mijn hondje uitlaten, douchen (lees: stoppels) en dan mijn mandje in!
![]()
Dat zou ik dan ook weer met de auto doen als ik eerlijk ben. Maar dat voelt toch weer anders, gek genoeg. (temeer omdat ik een urbex locatie op de planning heb daar waar ik pertinent mijn eigen vervoer wil hebben)quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Inderdaad heeft ieder zn eigen voorkeurEn Hamburg is vanaf ons maar 3 uurtjes :p Maar vorig jaar zijn we naar Berlijn geweest maar dat doe ik toch echt liever met de auto dan met het vliegtuig. Veel meer het gevoel van vrijheid :p
Sinds de muur is gevallen heeft Berlijn behoorlijk aan charme moeten inleveren vind ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik ben naar Berlijn met de trein geweest, was ook best te doen en het hoofdstation van Berlijn is zooooo mooi!
als we dan op plaats van bestemming zijn dan kopen we gewoon zo'n ov kaart voor 72u ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik ben naar Berlijn met de trein geweest, was ook best te doen en het hoofdstation van Berlijn is zooooo mooi!
Gaaaaf!quote:
Slaap lekker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |