* Rucky ook gaar is en aan de andere kant van belle aankruipt.quote:
Dat had ze ook wel tegen mij mogen zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:10 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica mocht niet naar haar werk van haar mama
In oud zit een opic die daar over gaat volgens mij!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:46 schreef belle1608 het volgende:
Is iemand nog op zoek naar Dierenplaatjes van de Albert Heijn actie van vorig jaar?
Jeemig!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaa en Yska had ook zo beroerd geslapen dat ze om 13:50 wakker werd op de bank :p
Oooo ik werd in de tussentijd steeds wkker maar dit was vanaf 10u ongeveer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeemig!
En hoe laat ben je begonnen met slapen?
Maar je moet het wel van tevoren aangeven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef kwiebuske het volgende:
nhg is pas achteraf
*ervaring, vriendin heeft er net aanspaak op gemaakt*
Mmhhh.....dan ben je nu vast niet enorm uitgerust.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooo ik werd in de tussentijd steeds wkker maar dit was vanaf 10u ongeveer.
daar moet ik even het antwoord op schuldig blijvenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:11 schreef vannelle het volgende:
Maar je moet het wel van tevoren aangeven.
Welkom terug dan maar!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Ireth het volgende:
![]()
Iemand mij gemist??? Mijn modem gaf maandag de geest.. bleek de adapter te zijn die de stroomtoevoer regelt. Ik zat dus vanaf maandag tot een half uur geleden zonder internet, zonder telefoon en zonder televisie
Gelukkig had mijn vriendin nog zo'n soort digitenne achtig kastje die we mochten lenen, dus we kwamen er met lichte afkickverschijnselen wel doorheen
Dat hebben wíj dan weer uitgezocht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
daar moet ik even het antwoord op schuldig blijven
makelaar heeft de contacten bijgehouden dus.....
20.000 ongeveer. best ernstig dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef kwiebuske het volgende:
ok
wat ik zeg, dat heeft meisje allemaal met makelaar geregeld dus....
verwacht je veel verlies ?
valt meequote:
Jjaaaaa! Ik heb je zelfs willen smsen waar je toch was!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Ireth het volgende:
![]()
Iemand mij gemist??? Mijn modem gaf maandag de geest.. bleek de adapter te zijn die de stroomtoevoer regelt. Ik zat dus vanaf maandag tot een half uur geleden zonder internet, zonder telefoon en zonder televisie
Gelukkig had mijn vriendin nog zo'n soort digitenne achtig kastje die we mochten lenen, dus we kwamen er met lichte afkickverschijnselen wel doorheen
Gezellig!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky ook gaar is en aan de andere kant van belle aankruipt.
[..]
Dat had ze ook wel tegen mij mogen zeggen.![]()
Ja had ik al gezien (boodschappen ruil topic heb ik in gepost), maar aangezien niet alle mama's met kindjes daar / of hier zitten, dacht ik, ik roep het hier ook nog evenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In oud zit een opic die daar over gaat volgens mij!
Lithia is tof.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef kwiebuske het volgende:
hoi
rare moderatornamen tegenwoordig
grijns
Ís gewoon een element hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef kwiebuske het volgende:
hoi
rare moderatornamen tegenwoordig
grijns
Neuh, een gele bandquote:
quote:
das toch lithium ????quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ís gewoon een element hoor
[..]
Neuh, een gele band
quote:Lithia is defined as an oxide of the metal lithium
uit wiki engels
http://en.wikipedia.org/wiki/Lithiaquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
das toch lithium ????
ok, maar dat is uit psde dus....
hmmm
Dus je bent gewoon een roestbak dus.quote:
Jaa er wordt hier wat afgedreunt hoor!quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef belle1608 het volgende:
Hi Lithia!
@All, ik ga er vandoor! Afstudeerfeestje van het vriendinnetje van m'n broertje & daarna door naar school, afscheidsavond van groep 8
Jeps!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dank je!! Is het trouwens allemaal gelukt met de stucadoor?
Zometeen een ijsje pakken als ik thuis ben.quote:
Goed bezig!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps!
Nu ff laten drogen en vrijdag ga ik proberen er structuurverf op te krijgen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een rokje idd! En bouwvakkers bekeken, was geen straf.
Daar zijn ze toch ook voor?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vind het ook niet erg om in de zomer met het ov te reizen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
In de bus hopelijk niet toch? Sommige bussen hebben de kachel nog aan. Een rijdende sauna.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:57 schreef Rucky het volgende:
Ik vind het ook niet erg om in de zomer met het ov te reizen.
En ik heb ook nog een zwart tshirt aan dus ik kan ook weer onder de douce als ik thuis kom.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
In de bus hopelijk niet toch? Sommige bussen hebben de kachel nog aan. Een rijdende sauna.
Er zouden meer vrouwen moeten zijn die ook die neiging hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat ik altijd wel een nadeel vind aan zon is dat sommige mannen het nodig vinden hun t-shirt uit te trekken. En dan niet zo zeer om te zonnen of te zwemmen. Nee omdat ze het zo warm hebben..
Nou sommige vrouwen ook niet hoor :pquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Er zouden meer vrouwen moeten zijn die ook die neiging hebben.
Sommige hoeven zich van mij helemaal niet aan te kleden. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Er zouden meer vrouwen moeten zijn die ook die neiging hebben.
Da's dan ook wel weer waar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou sommige vrouwen ook niet hoor :p
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat ik altijd wel een nadeel vind aan zon is dat sommige mannen het nodig vinden hun t-shirt uit te trekken. En dan niet zo zeer om te zonnen of te zwemmen. Nee omdat ze het zo warm hebben.. Dat zal best maar ik hoef niet zo'n enorm dikke harige pokkel te zien. Ooh voor de niet Drenthies, pokkel is buik :p
ik vroeg het me al af ja!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Ireth het volgende:
![]()
mama vond het niet verantwoord dat ik ging auto rijden..... leek niet zo handig... aangezien ik niet lekker ben vandaag... plus ik moet dan heel stuk in de zon....quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef Ehhe het volgende:
Dolfieee, in het vorige topic zag ik nog dat je thuis was gebleven van je werk... Heeft het je wat goed gedaan? En heb je de uitslag ook van de tests? Hoop voor je dat het meevalt
Lekker handig is dat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vroeg het me al af ja!!!!
*nieuws*
ik bel huisarts: "ik zou gebeld worden door mijn arts"
assistente: "die is altijd vrij op woensdag"
ik: "lekker dan, ik wil weten wat de uitslag is"
a: "negatief op soa, dat houdt in dat u GEEN soa heeft"
ik: "dus ik kan stoppen met die vieze pillen?"
a: "dat moet u overleggen met de arts"
ik: "maar die is er niet!"
a: "dat klopt, die belt u morgen."
GRUMPBLE!!!
Dat iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:03 schreef vannelle het volgende:
Beetje lomp idd.....
En als ie altijd op woensdag vrij is, waarom maken ze dan uberhaupt die afspraak?
En dan kom ik aanfietsen en dan zie ik plots een hand voor het rokje verdwijnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan kunnen we tenminste jurkjes aan zonder een legging oid aan te trekken! Blote witte melk flessen ftw!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn ook thuis is... lang leve live filemeldingen op tomtom.....
Er kan tenminste weer veilig rondgescharreld wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat idd. Gelukkig is het geen soa, maarja wat het wel is is evengoed vervelend genoeg natuurlijk..
Psssttt......schuurmachine en rubber hamer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn ook thuis is... lang leve live filemeldingen op tomtom.....
Dat dan weer welquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Er kan tenminste weer veilig rondgescharreld worden
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Niks mis met mien dikke witte pokkel.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psssttt......schuurmachine en rubber hamer.
Hehe en dan elke keer er gewoon voorbij lopen/overheen stappenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schuurmachine kijk ik zo even na, thnx.
[ afbeelding ]
nope, ligt er sinds begin van de week voor "onverwachts" bezoek. Zo'n serverrail komt ook loeihard aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hehe en dan elke keer er gewoon voorbij lopen/overheen stappen
Met een schuurmachine meppen lijkt me dan weer lastiger..quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
nope, ligt er sinds begin van de week voor "onverwachts" bezoek. Zo'n serverrail komt ook loeihard aan.
Denk je? Misschien als ik hem aan het snoer zwengel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Met een schuurmachine meppen lijkt me dan weer lastiger..
Je zou 'm natuurlijk in het stopcontact kunnen steken en dan als er ingebroken wordt een gezicht wegschuren?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Denk je? Misschien als ik hem aan het snoer zwengel?
wat raad je aan? P80? P100? P120?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Je zou 'm natuurlijk in het stopcontact kunnen steken en dan als er ingebroken wordt een gezicht wegschuren?
Vannelle? Als je toch gaat... neem me even een extra pak P80 mee... Ehhe zegt dat het beter is...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
80 denk ik. Hoef je niet te lang te wachten.
Om iemands gezicht eraf te schuren he.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vannelle? Als je toch gaat... neem me even een extra pak P80 mee... Ehhe zegt dat het beter is...
quote:
Goed planquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]maar dan neem ik dat extra pak gewoon mee naar huis.
Gevaarlijke dingen, zulke fietsen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dan kom ik aanfietsen en dan zie ik plots een hand voor het rokje verdwijnen
Ligfietsen![]()
Nee joh... een scrubbingquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
haha niet best hier. Jullie geven mensen hier gewoon een facelift :p
jaja :p ik houd het wel gewoon bij mn sanex face wash volgens mij :pquote:
Jahoor, kan ook best. Met een nietjestang en stanleymes red ik mij welquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
haha niet best hier. Jullie geven mensen hier gewoon een facelift :p
En de kitspuit he?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jahoor, kan ook best. Met een nietjestang en stanleymes red ik mij wel
Da's best veel strijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:39 schreef Merlijn het volgende:
Even wachten op de postpakketturk, kijken wat die voor cadeautje brengt.... Dan even een powernap en dan met frisse tegenzin beginnen aan 6 wasmachines strijkwerk
[..]
En de kitspuit he?
euhm kan ik al een omgangsverbod aanvragen... eng!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jahoor, kan ook best. Met een nietjestang en stanleymes red ik mij wel
voor jou toch niet! Alleen voor ongure personages aan mijn voordeur. Misschien moet ik Ehhe maar als bodyguard inhuren...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
euhm kan ik al een omgangsverbod aanvragen... eng!!!
Je hoeft niet bang te zijn hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
euhm kan ik al een omgangsverbod aanvragen... eng!!!
Whehe ik ben er breed genoeg voorquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
voor jou toch niet! Alleen voor ongure personages aan mijn voordeur. Misschien moet ik Ehhe maar als bodyguard inhuren...
Dan is het maar goed dat je hem zelf maaktquote:
Als een ander hem maakt vind ik het ook prima. Het ís nou eenmaal zoquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je hem zelf maakt
Kan ik niet over oordelen, dus doe ik ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als een ander hem maakt vind ik het ook prima. Het ís nou eenmaal zo
Doe ik!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vannelle? Als je toch gaat... neem me even een extra pak P80 mee... Ehhe zegt dat het beter is...
Nee, snap ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, dus doe ik ook niet![]()
Waar blijft die postbode.... mijn lijf is stuk....
Die maakt weer zo'n herrie en geeft iets teveel spetters...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe ik!![]()
Je mag ook mijn slijptol evt. wel lenen, uit ervaring weet ik dat zo'n ding ook aardig schade toe kan brengen.
mijnpost dinges zegt 19.30quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee, snap ik
Tot hoe laat kan de postbode komen?
Herrie wel maar geen spetters. Alles schroeit direct dicht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die maakt weer zo'n herrie en geeft iets teveel spetters...
Ik vind dat je daar gelijk in hebt, huisarts gaat er wel erg nonchalant mee om.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:17 schreef dolfina-chica het volgende:
geen soa, dus ik ga er maar vanuit dat het een baarmoeder infectie is... maar ik ben het er niet mee eens... dat het zo makkelijk en zo simpel gaat.
IIg fijn om te weten...quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:17 schreef dolfina-chica het volgende:
geen soa, dus ik ga er maar vanuit dat het een baarmoeder infectie is... maar ik ben het er niet mee eens... dat het zo makkelijk en zo simpel gaat.
* kwiebuske legt er een stalen vuistje van 5 kg naastquote:
Die he'k ook!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske legt er een stalen vuistje van 5 kg naast
Kan ik die dan lenen.quote:
Noem eens één programma die dat niet is.quote:
quote:
Goede vraag, zou zo snel niets op kunnen noemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Noem eens één programma die dat niet is.
Dat is met voetbal net zo. 22 poppetjes die achter een bal aan rennen, hebben ze hem een keer te pakken, schoppen ze hem weg om er vervolgens weer achteraan te lopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Goede vraag, zou zo snel niets op kunnen noemen.
Behalve Spangas en de series op Comedy Central.
Maar dat zijn ook allemaal herhalingen.
En de sport is ook klote, want ik snap geen ruk van dat wielrennen.
Fietsen ze 300 km en pas op de laatste 5 kilometer gaan ze eens een keertje op de trappers.
Er lopen er niet 22 maar 20 man achter de bal aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is met voetbal net zo. 22 poppetjes die achter een bal aan rennen, hebben ze hem een keer te pakken, schoppen ze hem weg om er vervolgens weer achteraan te lopen.
Mag die ouwe schimmelbaas somg geen vakantie vieren?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:18 schreef Pulver het volgende:
OMFG!!!!
Staat per ongeluk de teelevee op 'De zomer voorbij'.
An sich vind ik het al een verschrikkelijk programma, omdat het één groot BN-er "kijk mij eens leuk en grappig en goed zijn" programma is, maar dat terzijde.
Hebben ze nu ook Henk Westbroek als gast, gaat ie SINTERKLAAS zingen!
Met Gerald Joling in een pietenpak!
Het is GVD juli en de mossen vallen van het dak.
Gatverdegatverdegatverdamme!!!
"maar je kan hem toch ook op een andere zender zetten?"
ja, dat kan ook ja!
Nee natuurlijk niet!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mag die ouwe schimmelbaas somg geen vakantie vieren?
20, mag ook. Blijft nutteloos.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Er lopen er niet 22 maar 20 man achter de bal aan.
Zou niet best zijn om constant een vliegende kiep te hebben.
Volgende keer dat ik em zie zal ik toch es om z'n werkvergunning vragenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!
Een paar dagen werk per jaar en de rest van het jaar zit ie op zijn luie reet in Spanje.
In ieder geval leuker om naar te kijken dan een paar honderd zwetende mannen in maillotsquote:
En dan scheren ze hun benen ook nogquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
In ieder geval leuker om naar te kijken dan een paar honderd zwetende mannen in maillots
In een klap uit de problemen. Weg ressesie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef vannelle het volgende:
Psies, belastingdienst er ook op zetten. Hoppa!!
Tuurlijk niet. jij wel dan?quote:
Den Haag en nadenken kan echt niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hadden ze makkelijk zelf kunnen bedenken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |