* Rucky ook gaar is en aan de andere kant van belle aankruipt.quote:
Dat had ze ook wel tegen mij mogen zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:10 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica mocht niet naar haar werk van haar mama
In oud zit een opic die daar over gaat volgens mij!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:46 schreef belle1608 het volgende:
Is iemand nog op zoek naar Dierenplaatjes van de Albert Heijn actie van vorig jaar?
Jeemig!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaa en Yska had ook zo beroerd geslapen dat ze om 13:50 wakker werd op de bank :p
Oooo ik werd in de tussentijd steeds wkker maar dit was vanaf 10u ongeveer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeemig!
En hoe laat ben je begonnen met slapen?
Maar je moet het wel van tevoren aangeven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef kwiebuske het volgende:
nhg is pas achteraf
*ervaring, vriendin heeft er net aanspaak op gemaakt*
Mmhhh.....dan ben je nu vast niet enorm uitgerust.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooo ik werd in de tussentijd steeds wkker maar dit was vanaf 10u ongeveer.
daar moet ik even het antwoord op schuldig blijvenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:11 schreef vannelle het volgende:
Maar je moet het wel van tevoren aangeven.
Welkom terug dan maar!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Ireth het volgende:
![]()
Iemand mij gemist??? Mijn modem gaf maandag de geest.. bleek de adapter te zijn die de stroomtoevoer regelt. Ik zat dus vanaf maandag tot een half uur geleden zonder internet, zonder telefoon en zonder televisie
Gelukkig had mijn vriendin nog zo'n soort digitenne achtig kastje die we mochten lenen, dus we kwamen er met lichte afkickverschijnselen wel doorheen
Dat hebben wíj dan weer uitgezocht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
daar moet ik even het antwoord op schuldig blijven
makelaar heeft de contacten bijgehouden dus.....
20.000 ongeveer. best ernstig dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef kwiebuske het volgende:
ok
wat ik zeg, dat heeft meisje allemaal met makelaar geregeld dus....
verwacht je veel verlies ?
valt meequote:
Jjaaaaa! Ik heb je zelfs willen smsen waar je toch was!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:14 schreef Ireth het volgende:
![]()
Iemand mij gemist??? Mijn modem gaf maandag de geest.. bleek de adapter te zijn die de stroomtoevoer regelt. Ik zat dus vanaf maandag tot een half uur geleden zonder internet, zonder telefoon en zonder televisie
Gelukkig had mijn vriendin nog zo'n soort digitenne achtig kastje die we mochten lenen, dus we kwamen er met lichte afkickverschijnselen wel doorheen
Gezellig!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky ook gaar is en aan de andere kant van belle aankruipt.
[..]
Dat had ze ook wel tegen mij mogen zeggen.![]()
Ja had ik al gezien (boodschappen ruil topic heb ik in gepost), maar aangezien niet alle mama's met kindjes daar / of hier zitten, dacht ik, ik roep het hier ook nog evenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In oud zit een opic die daar over gaat volgens mij!
Lithia is tof.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef kwiebuske het volgende:
hoi
rare moderatornamen tegenwoordig
grijns
Ís gewoon een element hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef kwiebuske het volgende:
hoi
rare moderatornamen tegenwoordig
grijns
Neuh, een gele bandquote:
quote:
das toch lithium ????quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ís gewoon een element hoor
[..]
Neuh, een gele band
quote:Lithia is defined as an oxide of the metal lithium
uit wiki engels
http://en.wikipedia.org/wiki/Lithiaquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
das toch lithium ????
ok, maar dat is uit psde dus....
hmmm
Dus je bent gewoon een roestbak dus.quote:
Jaa er wordt hier wat afgedreunt hoor!quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef belle1608 het volgende:
Hi Lithia!
@All, ik ga er vandoor! Afstudeerfeestje van het vriendinnetje van m'n broertje & daarna door naar school, afscheidsavond van groep 8
Jeps!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dank je!! Is het trouwens allemaal gelukt met de stucadoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |