De f van FIPO?quote:
Oh daar is de partywreckerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef hole1988 het volgende:
Jullie hebben het naar jullie zin zie ik.
Wut?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Whaha, reageren op een bericht van 2 jaar terug
Ze ging iemand terugbellen, toen zegt ze 'is je vriendin al bevallen' toen zegt die gozer aan de lijn 'ik denk dat je de verkeerde hebt' toen zegt Roos 'oh, ik zie het al dat is een sms van twee jaar terug' 'hoe is het nu met je 2 jarige zoon?'quote:
Lol goudquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze ging iemand terugbellen, toen zegt ze 'is je vriendin al bevallen' toen zegt die gozer aan de lijn 'ik denk dat je de verkeerde hebt' toen zegt Roos 'oh, ik zie het al dat is een sms van twee jaar terug' 'hoe is het nu met je 2 jarige zoon?'
niet alleen de baggerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja hij indexeert alle bagger die hij kijkt hè
Zat in de pub. Ik check bij voorkeur in wanneer ik vertrek, omdat ik geen zin heb in ontmoetingen waarin ik geen zin hebquote:
Whaha, heb dat 4sq altijd zo waardeloos gevondenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat in de pub. Ik check bij voorkeur in wanneer ik vertrek, omdat ik geen zin heb in ontmoetingen waarin ik geen zin heb
Dat mag, ik vind het leuk om te doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Whaha, heb dat 4sq altijd zo waardeloos gevonden
Moest jij niet in de kroeg zitten?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Ben ik trouwens de enige bij we de quote knop is verdwenen?
Dudequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inmiddels heeft de hele kroeg in haar gezeten hoor
Adblocker was inderdaad de oorzaakquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Staat het PNGtje in je adblocker ofzo?
Ben al thuis, we zaten er al vroeg. En het terras was beter te doen dan de kroegquote:
Ach, schatje toch... Ben je jaloers?? Ik kom komend weekend jullie kant wel weer opquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inmiddels heeft de hele kroeg in haar gezeten hoor
Glad I could helpquote:
Ik hou van barslechte humor, jeweetoggquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En minthy het was weer een slechte grap sorry
Daarom zat je ook aan de bar vanavond?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou van barslechte humor, jeweetogg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarom zat je ook aan de bar vanavond?KrekelgeluidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarom zat je ook aan de bar vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik hing op het terras. Goed uit te houden
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dat gebeurt alleen als ik post, no worriesquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:56 schreef henkde_j het volgende:
Ik had gehoopt dat er in dit topic tot morgenmiddag niet meer gepost werd
ik geniet van je posts.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
Tis me hier weer veel te rustig, ik duik weer op de bank...
Als dj??quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:40 schreef j95 het volgende:
Hoi, zo meteen is een goede kennis van mij voor het eerst op 3FMHeb met hem bij de lokale gezeten en we zijn ook vaag familie. Erg leuk dus en ik blijf er graag voor wakker!
Herman zeker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:40 schreef j95 het volgende:
Hoi, zo meteen is een goede kennis van mij voor het eerst op 3FMHeb met hem bij de lokale gezeten en we zijn ook vaag familie. Erg leuk dus en ik blijf er graag voor wakker!
voor BNN zie ik.quote:
Het lijkt mij helemaal niks om te doen, zou in m'n broek piesen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef j95 het volgende:
Word er zelf een beetje zenuwachtig van, mijn eerste keer op de lokale omroep vond ik al eng
Je zou zeggen voor de AVRO, omdat hij ook bij KX zit.quote:
Wat is het verband?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je zou zeggen voor de AVRO, omdat hij ook bij KX zit.
ik had mijn 1e keer gewoon in bedquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef j95 het volgende:
Word er zelf een beetje zenuwachtig van, mijn eerste keer op de lokale omroep vond ik al eng
Het is dat ik in het weekend meestal niet thuis ben tussen 12 en 15 uurquote:
Ook echt de hele tijdquote:
Justien Bieber?quote:
Die kerel dacht ''kijk mij eens swag zijn''quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zag gister een Marokkaan fietsen in een dikke jas met bondkraag
Dan spoor je toch niet met dit weer
Dit kan je toch heel makkelijk vals spelen op de radioquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Die kerel dacht ''kijk mij eens swag zijn''
En die spreuk ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:48 schreef themauster het volgende:
Ik had lekker mijn mond dicht gehouden hoor als ik alles opschreeft dom wicht
Dat poepiequote:
WTF.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:29 schreef borisz het volgende:
Wielrenner Goris (30) plotseling overleden
Jezus, das geen leeftijd om dood te gaan...quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:29 schreef borisz het volgende:
Wielrenner Goris (30) plotseling overleden
Over welk nummer mopper je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Nog steeds misschien wel de zomerhit.".
4 keer gedraaid.
Ik moet af en toe ook eens boodschappen doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:33 schreef minthy het volgende:
Wat is dit een dood zaadtopic geworden...
Dat doe ik ook nog tussendoor, blijft stil hier. Ik geloof dat ik maar een andere sc op ga snorrenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moet af en toe ook eens boodschappen doen
Mag ik niet meer lunchen ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:33 schreef minthy het volgende:
Wat is dit een dood zaadtopic geworden...
Gaat me niet om dat uurtje lunchtijd, maar over het geheel gezien. Geen kloot meer aan, zoquote:
Uurtje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat me niet om dat uurtje lunchtijd, maar over het geheel gezien. Geen kloot meer aan, zo
Weet ik! Een hele fijne vakantie alvast, ik zie vast de foto's nog welquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uurtje?was het maar zo'n feest
Maar goed, ik ben straks ruim 2 weken stil
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik! Een hele fijne vakantie alvast, ik zie vast de foto's nog wel![]()
Ik ben hier ook een poosje weg, geen zin meer.
smaken verschillen gelukkig! Anders zou het ook zo saai wordenquote:
[ookzwarestemmodus]In The Mix[/ookzwarestemmodus]quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
[zwarestem] sensaaaaattttiiiioooooonnnnnnnn [/zwarestemmodus]
Enjoy!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
Tot over 2 weken jongens en meisjes
Gedraag jullie en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
misschien kan je 3FM er eens over bellen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:21 schreef alors het volgende:
Gaat deze plaat ooit van high rotation af?
Maybequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien kan je 3FM er eens over bellen?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien kan je 3FM er eens over bellen?
O ja, Gers. Daar hebben we de laatste tijd ook niks meer van gehoord. Dat supertalent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:34 schreef alors het volgende:
Ja dit is net zo 'goed' als Gers
please Coen hij meent het ook nog echt, wat een wansmaak heeft hij toch altijd...
Verdomme Roel, zit ik toch weer infantiel te grinniken hierquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
O ja, Gers. Daar hebben we de laatste tijd ook niks meer van gehoord. Dat supertalent.
Goooooooooeeeeeeeeeeeeedenavondquote:
In dat geval, succes d'rmee!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:04 schreef Againzender het volgende:
Echt, ik krijg dit topic in mn eentje vol hoor
mooie track iddquote:
we doen ons bestquote:
het is fukking droog hierquote:
WOEHAHAHAHWHAHAHAHAHA....quote:
niveautje weer Pino!quote:
Iemand enig idee? Kan 't nergens vinden.quote:Bonusvraag!
Welke 3FM DJ heeft een programma gehad met dezelfde naam als dit nummer?
Claudia de Breij
Giel Beelen
Sander Lantinga
had Claudia niet een tvprog met die titel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iemand enig idee? Kan 't nergens vinden.
Edit: gaat over Last friday night van Katy Perry
Ah, en ik maar zoeken naar radioprogramma'squote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had Claudia niet een tvprog met die titel?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thank_God_it's_Friday titel klopt niet, maar ik gok dat het deze is. wieso? prijsvraagje? wat kan ik winnen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, en ik maar zoeken naar radioprogramma's
3FM Festivalkleed-spelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Thank_God_it's_Friday titel klopt niet, maar ik gok dat het deze is. wieso? prijsvraagje? wat kan ik winnen?
oh ja, daar heb ik laatst ook naar gekeken. ik wist geeen fuckquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
3FM Festivalkleed-spelEn ik heb ze nog lang niet allemaal, gok dat ik ze niet eens allemaal ga raden ;')
Van de 80 vrijgegeven stills uit clips heb ik er nu 39quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, daar heb ik laatst ook naar gekeken. ik wist geeen fuck
voor mij een combi van ongeveer weten wat het is en googlen. ik heb er 8 vd 20 in level 1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van de 80 vrijgegeven stills uit clips heb ik er nu 39Sommigen ook wel met dank aan buuf
Die kijkt dus veel clips.
quote:
kak, moet er nu nog 2 voor level 3. dit is te verslavend....quote:
En te irritant soms. Je herkent de clip, maar je komt maar niet op artiest en titelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, moet er nu nog 2 voor level 3. dit is te verslavend....
en nog 1 erbij. moet er nu nog 2.....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
En te irritant soms. Je herkent de clip, maar je komt maar niet op artiest en titel
ik heb er nu 40.....vooral met dank aan googlequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van de 80 vrijgegeven stills uit clips heb ik er nu 39Sommigen ook wel met dank aan buuf
Die kijkt dus veel clips.
Ik ben slecht in googlen, dus dat schiet ook niet opquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er nu 40.....vooral met dank aan google
heb je die clip van dJvT al?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben slecht in googlen, dus dat schiet ook niet op
tis een plaatje met een oliebol en een treinquote:
Ja, dat was de plingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis een plaatje met een oliebol en een trein
dat was idd ook mijn hint ja......en toen ff logisch denken. 4 man, wazige clip en iets met drugs.....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat was de plingIk wist dat het iets Nederlands moest zijn, want NS-trein.
ik heb je ingehaaldquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef CindieY het volgende:
EditorsAls ik een band nog live wil zien... (En waag het niet over dat concert van Muse in Nijmegen te beginnen
)
bye bye man bye byequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik had om 0.00u in bed willen liggen......damn you festivalkleedje!
welterusten dan maar
Zo'n grote hit dat ie al vijf keer is gedraaid deze week. Door hemzelf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:50 schreef themauster het volgende:
Ow dit is Domiens zomerhit die geen hit is?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo'n grote hit dat ie al vijf keer is gedraaid deze week. Door hemzelf.
Claudia?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
Wie is toch die vrouw met die irritante stem
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Some... there I go... Some roe-advertenties!"
Ik zag vandaag nog weer een rouwadvertentie in Comic Sans in de krant staanquote:
Ik zie ze ook met enige regelmaat jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog weer een rouwadvertentie in Comic Sans in de krant staan
Vandaag is het dan wel weer toepasselijk!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog weer een rouwadvertentie in Comic Sans in de krant staan
Er zal wel over nagedacht zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vandaag is het dan wel weer toepasselijk!
Ariel 12 is toch te groot? 10 of 11 is toch de standaard?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:00 schreef CindieY het volgende:
Zit me net te bedenken dat ik ook vaak zat opdrachten van brugklassers heb gekregen in comic sans ms en dat terwijl ik altijd vraag om ariel 12 punten. Toch maar eens puntenaftrek overwegen
Nee, 12 is wat mij betreft de standaard. Als ik zelf opdrachten/toetsen print, dan zelfs in 14. Alhoewel niet wetenschappelijk aangetoond, schijnt ariel 14 het beste leesbaar te zijn voor dyslecten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ariel 12 is toch te groot? 10 of 11 is toch de standaard?
Ken je deze dan al? Een beetje Comic Sans achtig, maar speciaal ontworpen voor dyslectenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, 12 is wat mij betreft de standaard. Als ik zelf opdrachten/toetsen print, dan zelfs in 14. Alhoewel niet wetenschappelijk aangetoond, schijnt ariel 14 het beste leesbaar te zijn voor dyslecten.
Kabouter Pop komt toch langs?quote:
jaquote:
The one and only, real official Roel.....van.....VELZEN!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:09 schreef Timo20 het volgende:
Na 5 of 6 weken eindelijk weer eens Ekstra Weekend![]()
![]()
![]()
Met van Velzen als gast?![]()
![]()
![]()
Ik hoop op/verwacht wel een toffe uitzending, is voor mij ook weer een tijdje geleden dat ik geluisterd hebquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
ach, tis ook al een tijd geleden dat er een echte EW was....al van voor het EK eigenlijk.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The one and only, real official Roel.....van.....VELZEN!![]()
dat dusquote:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 19:17:15WWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNDDDDDDDDD!!!! #ekstraweekend #3FM reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 19:17:16WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 19:17:16WWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!! #3FM #EKSTRAWEEKEND reageer retweet
afschieten dat lettertype, incl de dag. wat een onzin.quote:
ik moest er ff aan wennen, en het is weer eens een afwijkende MH. Niet het veilige hit-pad volgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
ow ja, de MH. iig een goede megahit. maar niet helemaal mijn smaak
gisteren met die kleffe warmte, zittende op de bank buiten na net de drie kids naar bed te hebben gebracht, met een koud biertje er bij, toen dit nummer op de radio. Kwartje viel meteen, direct tot rust gekomen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
nja, ik vind em toch wel lekker. moet ff vallen denk ik
juist. daarom vind ik het ook een goede MH, ongeacht of ik het een leuk liedje vindquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moest er ff aan wennen, en het is weer eens een afwijkende MH. Niet het veilige hit-pad volgen.
even was ik heel blijquote:
quote:geweest
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Sex on Fire als achtergrondmuziekje, ik herken em nu pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |