De f van FIPO?quote:
Oh daar is de partywreckerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef hole1988 het volgende:
Jullie hebben het naar jullie zin zie ik.
Wut?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Whaha, reageren op een bericht van 2 jaar terug
Ze ging iemand terugbellen, toen zegt ze 'is je vriendin al bevallen' toen zegt die gozer aan de lijn 'ik denk dat je de verkeerde hebt' toen zegt Roos 'oh, ik zie het al dat is een sms van twee jaar terug' 'hoe is het nu met je 2 jarige zoon?'quote:
Lol goudquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze ging iemand terugbellen, toen zegt ze 'is je vriendin al bevallen' toen zegt die gozer aan de lijn 'ik denk dat je de verkeerde hebt' toen zegt Roos 'oh, ik zie het al dat is een sms van twee jaar terug' 'hoe is het nu met je 2 jarige zoon?'
niet alleen de baggerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja hij indexeert alle bagger die hij kijkt hè
Zat in de pub. Ik check bij voorkeur in wanneer ik vertrek, omdat ik geen zin heb in ontmoetingen waarin ik geen zin hebquote:
Whaha, heb dat 4sq altijd zo waardeloos gevondenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat in de pub. Ik check bij voorkeur in wanneer ik vertrek, omdat ik geen zin heb in ontmoetingen waarin ik geen zin heb
Dat mag, ik vind het leuk om te doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Whaha, heb dat 4sq altijd zo waardeloos gevonden
Moest jij niet in de kroeg zitten?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Ben ik trouwens de enige bij we de quote knop is verdwenen?
Dudequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inmiddels heeft de hele kroeg in haar gezeten hoor
Adblocker was inderdaad de oorzaakquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Staat het PNGtje in je adblocker ofzo?
Ben al thuis, we zaten er al vroeg. En het terras was beter te doen dan de kroegquote:
Ach, schatje toch... Ben je jaloers?? Ik kom komend weekend jullie kant wel weer opquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inmiddels heeft de hele kroeg in haar gezeten hoor
Glad I could helpquote:
Ik hou van barslechte humor, jeweetoggquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En minthy het was weer een slechte grap sorry
Daarom zat je ook aan de bar vanavond?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou van barslechte humor, jeweetogg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarom zat je ook aan de bar vanavond?KrekelgeluidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarom zat je ook aan de bar vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik hing op het terras. Goed uit te houden
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dat gebeurt alleen als ik post, no worriesquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:56 schreef henkde_j het volgende:
Ik had gehoopt dat er in dit topic tot morgenmiddag niet meer gepost werd
ik geniet van je posts.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
Tis me hier weer veel te rustig, ik duik weer op de bank...
Als dj??quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:40 schreef j95 het volgende:
Hoi, zo meteen is een goede kennis van mij voor het eerst op 3FMHeb met hem bij de lokale gezeten en we zijn ook vaag familie. Erg leuk dus en ik blijf er graag voor wakker!
Herman zeker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:40 schreef j95 het volgende:
Hoi, zo meteen is een goede kennis van mij voor het eerst op 3FMHeb met hem bij de lokale gezeten en we zijn ook vaag familie. Erg leuk dus en ik blijf er graag voor wakker!
voor BNN zie ik.quote:
Het lijkt mij helemaal niks om te doen, zou in m'n broek piesen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef j95 het volgende:
Word er zelf een beetje zenuwachtig van, mijn eerste keer op de lokale omroep vond ik al eng
Je zou zeggen voor de AVRO, omdat hij ook bij KX zit.quote:
Wat is het verband?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je zou zeggen voor de AVRO, omdat hij ook bij KX zit.
ik had mijn 1e keer gewoon in bedquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef j95 het volgende:
Word er zelf een beetje zenuwachtig van, mijn eerste keer op de lokale omroep vond ik al eng
Het is dat ik in het weekend meestal niet thuis ben tussen 12 en 15 uurquote:
Ook echt de hele tijdquote:
Justien Bieber?quote:
Die kerel dacht ''kijk mij eens swag zijn''quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zag gister een Marokkaan fietsen in een dikke jas met bondkraag
Dan spoor je toch niet met dit weer
Dit kan je toch heel makkelijk vals spelen op de radioquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Die kerel dacht ''kijk mij eens swag zijn''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |