quote:Suddenly, it was open season on the guy. Oasis' Noel Gallagher started hammering on him any time he could, to uproarious effect. Among his choicest bons mots: "You don't have to be great to be successful. Look at Phil Collins" and "People hate fucking cunts like Phil Collins, and if they don't, they fucking should." And so it's gone, especially on the Internet, where I Hate Phil Collins sites have flourished. He gets criticized for everything. For his hair, for his height, for his pants (pleated khakis), for his shirts (tucks them in), for being "a shameless, smirking show hog."
"I don't understand it," he says, looking pained. "I've become a target for no apparent reason. I only make the records once; it's the radio that plays them all the time. I mean, the Antichrist? But it's too late. The die is cast as to what I am."
Voor z'n lul klemmen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt voor klem lullen gestudeerd.
Zo klopt 'ie toch? Laffercurve moet in het Nederlands aan elkaar en in het Engels los van elkaar, geloof ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Disana het volgende:
Ericsd, wil jij de spelfout uit de TT halen? Dankje.
Ja man, lekker spelen.. Zo van..quote:
Ik had een letter teveel in het eerste woord gezet. En, nog erger, ik spelde zojuist eriksd verkeerd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zo klopt 'ie toch? Laffercurve moet in het Nederlands aan elkaar en in het Engels los van elkaar, geloof ik.
Dan zie je de groep waarnemers door het bos lopen, ze houden in en luisteren, horen ze opeens "pssssst psssst, swa, hee swa, DVD-spelur kopuh?".quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja man, lekker spelen.. Zo van..
EWA!! Ik weet niet! Heb jij granaat?
Nee ashabi, Mo heeft granaat.
Mo!! MOOOO!!!!
JA WATSER!!???
GOOI DIE GRANAAT MO!
Een duidelijke lijn met hoge belastingen meer inkomsten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef GSbrder het volgende:
Revenue (% Gross domestic product (GDP) )
Oftewel; Duitsland 2% heeft een revenue van het GDP met een tax van bijna 25%.
Nonsens want volgens mij hebben we toch net achterhaald dat die bedrijven Nederland meer kosten dan opleveren. Nederlandse bedrijven, of bedrijven die wel willen profiteren van de hoge Nederlandse koopkracht, zullen maar al te graag zich willen vestigen in Nederland.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als Nederland de belastingen verhoogt en sommige bedrijven blijven niet, dan moet de hardwerkende Nederlander nog meer betalen en gaan we weer bezuinigen op de uitkeringen. Is die balans dan nog net zo eerlijk?
Zoals gezegd kunnen die Nederlandse bedrijven hetzelfde vacuüm opvullen, dan maakt dat niet uit of dat op de nationale of internationale markt is, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze juist niet, want ze doen in Nederland geen zaken. Dus ook als ze weg zijn, dan zou het Nederlandse bedrijfsleven geen cent meer verdienen.
Sterker nog, als die bedrijven juist vertrekken dan gaat men minder verdienen.
Klopt maar die huisgenoot had het al eerder over dat hij bij de crematie/begrafenis/ van zijn neef was en de details, dat die vrij jong was, en ergens in of in de buurt van Groningen. Toen las ik plotseling die OP van Yvonne waar ze ongeveer dezelfde details gaf, later bleek dat hij ook vrij jong was, en volgens mij kwam zelfs zijn naam naar voren dus liet ik het aan die huisgenoot lezen en het kon bijna niet anders.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank je. Maar hoe kun je dat nu weten? Je kent zijn echte naam toch niet?
Nederland is geen Noorwegen, maar ook geen Luxemburg, dat lijkt me duidelijk we zijn uniek en hebben jarenlang het goed gedaan op een duidelijke balans tussen markt en sociale zekerheid.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Maar als ik het goed begrijp, DeParo, moeten we zoveel gaan taxeren als Noorwegen om 10% van het Gross Domestic Product binnen te halen middels de corporate taxes?
Welk vacuüm kunnen ze opvullen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef DeParo het volgende:
Zoals gezegd kunnen die Nederlandse bedrijven hetzelfde vacuüm opvullen, dan maakt dat niet uit of dat op de nationale of internationale markt is, dat lijkt me duidelijk.
Hij doet niets telefonischquote:
Hmm tja, het zou kunnen, er woont wel familie in de stad. Jammer dat je pm en dm het niet doen, ik ga hier geen namen neerzetten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Klopt maar die huisgenoot had het al eerder over dat hij bij de crematie/begrafenis/ van zijn neef was en de details, dat die vrij jong was, en ergens in of in de buurt van Groningen. Toen las ik plotseling die OP van Yvonne waar ze ongeveer dezelfde details gaf, later bleek dat hij ook vrij jong was, en volgens mij kwam zelfs zijn naam naar voren dus liet ik het aan die huisgenoot lezen en het kon bijna niet anders.
Dat die bedrijven die vertrekken, wat ook maar de vraag is, achterlaten!quote:
Hij komt uit Friesland, oorspronkelijk, als mijn DM PM weer hersteld is zal ik wat uitvoeriger zijn maar privacy is denk ik nu beter op z'n plaats.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm tja, het zou kunnen, er woont wel familie in de stad.
Ze laten helemaal niets achter, snap je dat niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat die bedrijven die vertrekken, wat ook maar de vraag is, achterlaten!
Moeten ze weer elders dure kantoorpanden optrekken bijvoorbeeld?
Het profiteren van de NL koopkracht volgens hem. Dat het die houdsters alleen te doen is om hun winsten door te laten stromen en de koopkracht ze een rotzorg zal wezen laat hij even buiten beschouwingquote:
Natuurlijk wel!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze laten helemaal niets achter, snap je dat niet?
Waarom is dat eigenlijk geblokt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij komt uit Friesland, oorspronkelijk, als mijn DM PM weer hersteld is zal ik wat uitvoeriger zijn maar privacy is denk ik nu beter op z'n plaats.
Zie edit. We hebben het er nog wel een keer over.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij komt uit Friesland, oorspronkelijk, als mijn DM PM weer hersteld is zal ik wat uitvoeriger zijn maar privacy is denk ik nu beter op z'n plaats.
Dat snap ik in z'n geheel, ik wilde DeParo alleen zelf laten uitvinden dat die bedrijven in Nederland geen economische activiteiten ontplooien die opgevuld kunnen worden door Nederlandse bedrijven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het profiteren van de NL koopkracht volgens hem. Dat het die houdsters alleen te doen is om hun winsten door te laten stromen en de koopkracht ze een rotzorg zal wezen laat hij even buiten beschouwingStaat compleet los van elkaar.
Ze laten een extra groot gat in de begroting achter, dat vind jij goed?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!!!!
Als ze niets achterlaten is dat nog beter!!!!!
Veel te moeilijk voor hem. Moet korter:quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat snap ik in z'n geheel, ik wilde DeParo alleen zelf laten uitvinden dat die bedrijven in Nederland geen economische activiteiten ontplooien die opgevuld kunnen worden door Nederlandse bedrijven.
Een duidelijke lijn met hoge belastingen (30% in dit geval) relatief meer inkomsten van de corporate taxes uitgezet tegen het totaal aan belastinginkomsten. GDP = private consumption + gross investment + government spending + (exports − imports). Niet absoluut meer inkomsten (USA wint van Noorwegen).quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een duidelijke lijn met hoge belastingen meer inkomsten.
Deze bedrijven geven geen zier om de Nederlandse koopkracht, het gaat deze bedrijven om de Nederlandse belastingen.quote:Nonsens want volgens mij hebben we toch net achterhaald dat die bedrijven Nederland meer kosten dan opleveren. Nederlandse bedrijven, of bedrijven die wel willen profiteren van de hoge Nederlandse koopkracht, zullen maar al te graag zich willen vestigen in Nederland.
Er is geen absoluut vacuum; de bedrijven die op Barbados gevestigd zijn, concurreren internationaal gezien net zo goed met hun Nederlandse equivalenten. Er is een lokaal vacuum, maar dat is toch niet de markt die nu concurreert met de doorstroomvennootschappen en trusts.quote:Zoals gezegd kunnen die Nederlandse bedrijven hetzelfde vacuüm opvullen, dan maakt dat niet uit of dat op de nationale of internationale markt is, dat lijkt me duidelijk.
Maar het is natuurlijk leuker en veel meer kicken als je er een paar te grazen weet te nemenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zie je de groep waarnemers door het bos lopen, ze houden in en luisteren, horen ze opeens "pssssst psssst, swa, hee swa, DVD-spelur kopuh?".
Dus nu moeten we zoals de Caymaneilanden worden zegquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het profiteren van de NL koopkracht volgens hem. Dat het die houdsters alleen te doen is om hun winsten door te laten stromen en de koopkracht ze een rotzorg zal wezen laat hij even buiten beschouwingStaat compleet los van elkaar.
Volgens DeParo willen massa's bedrijven profiteren van de koopkracht op de Caymaneilanden
Ik kom net terug van een ban van anderhalf jaar, ik kwam er pas later achter dat mijn ban voor DM en PM nog niet unlocked was, maar de bureaucratie van FOK! lijkt niet op te schieten.quote:
Is goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie edit. We hebben het er nog wel een keer over.
Die bedrijven zal het een worst zijn maar Nederland niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens DeParo willen massa's bedrijven profiteren van de koopkracht op de Caymaneilanden
Nee, het boeit je allemaal geen reet als je maar je stokpaardjes kan berijden. Het is alsof je tegen een muur loopt te lullen. Minder inkomsten, geen extra markt want die bedrijven namen geen markt in, maar toch zie jij vooruitgang.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die bedrijven zal het een worst zijn maar Nederland niet.
Ik stel de toekomst van die bedrijven toch niet voor de toekomst van Nederland.
Dus, willen we internationaal concurreren om de gunsten van de flexibele bedrijvigheid die weinig belasting wil betalen, hebben we geen sikkepit te maken met Noorwegen, met Luxemburg en heeft ook die Laffercurve, waarbij de inkomsten uit corporate taxes als onderdeel van de totale tax revenue wordt gemeten, geen enkele waarde.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nederland is geen Noorwegen, maar ook geen Luxemburg, dat lijkt me duidelijk we zijn uniek en hebben jarenlang het goed gedaan op een duidelijke balans tussen markt en sociale zekerheid.
Je wilt meer leegstand, is dat het?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat die bedrijven die vertrekken, wat ook maar de vraag is, achterlaten!
Moeten ze weer elders dure kantoorpanden optrekken bijvoorbeeld?
Tuurlijk boeit het me wel anders zou ik het niet zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, het boeit je allemaal geen reet als je maar je stokpaardjes kan berijden.
Internationaal concurreren is ondergeschikt aan een nationale markt met een ongezonde concurrentie dus al die zaken hebben er wel degelijk mee te maken, zolang Nederland nationaal de zaken niet op orde heeft, is internationaal concurreren van secundair belang zie de Verenigde Staten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus, willen we internationaal concurreren om de gunsten van de flexibele bedrijvigheid die weinig belasting wil betalen, hebben we geen sikkepit te maken met Noorwegen, met Luxemburg en heeft ook die Laffercurve, waarbij de inkomsten uit corporate taxes als onderdeel van de totale tax revenue wordt gemeten, geen enkele waarde.
Lekker simplistisch dit. Weet je hoeveel geld het ombouwen van prime offices de Gemeente Amsterdam, Nederlandse beleggers, Nederlandse ontwikkelaars en onze pensioenfondsen kost?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Genoeg studenten in Amsterdam die woonruimte zoeken dus.
Als ze er geen inkomsten in zien moeten ze het vooral niet doen, niemand verplicht ze, lijkt mij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker simplistisch dit. Weet je hoeveel geld het ombouwen van prime offices de Gemeente Amsterdam, Nederlandse beleggers, Nederlandse ontwikkelaars en onze pensioenfondsen kost?
Over simplistisch en incorrect gesproken haha.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:57 schreef GSbrder het volgende:
Het is in ieder geval helder. We moeten van al die vervelende bedrijvigheid in Amsterdam af, want daardoor kunnen de studenten niet lekker wonen.
Kan jij mijn DM/PM niet even voor me unlocken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:58 schreef eriksd het volgende:
Kan jij niet gewoon permanent naar ONZ, DeParo?
Dat kan. Laat hem een ban op alle mogelijke subfora geven, behalve ONZ.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:58 schreef eriksd het volgende:
Kan jij niet gewoon permanent naar ONZ, DeParo?
Laat ik eerst maar eens afwachten totdat ik weet om wat voor oefening het precies gaat, in een bos heb je natuurlijk weer andere omstandigheden dan bij een oefening OVG.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:52 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk leuker en veel meer kicken als je er een paar te grazen weet te nemen
Dat maak je weer goed door Nederlandse bedrijven die profiteren van hun vertrek.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze laten een extra groot gat in de begroting achter, dat vind jij goed?
Nog simpeler dan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Veel te moeilijk voor hem. Moet korter:
A eet geen B. Als A weg, dan C geen extra B.
Zucht. Je zou een fijne voor Zienswijze zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat maak je weer goed door Nederlandse bedrijven die profiteren van hun vertrek.
Zowel nationaal als internationaal zal dat het geval kunnen zijn.
Er is niet iets te moeilijk voor mij, sterker nog, ik heb het idee dat ik jou net een les heb geleerd wat betreft basisprincipes van een gezonde economie, nationaal, en ook internationaal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Veel te moeilijk voor hem. Moet korter:
A eet geen B. Als A weg, dan C geen extra B.
Nederlandse bedrijven profiteren er niet van als die bedrijven vertrekken, rest alleen dat de Nederlandse overheid minder geld binnen krijgt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat maak je weer goed door Nederlandse bedrijven die profiteren van hun vertrek.
Zowel nationaal als internationaal zal dat het geval kunnen zijn.
Kan jij niet met een komische act het land door?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er is niet iets te moeilijk voor mij, sterker nog, ik heb het idee dat ik jou net een les heb geleerd wat betreft basisprincipes van een gezonde economie, nationaal, en ook internationaal.
Bij de PVV zijn twee plekken vrij gekomen, die kan hij als woordvoerder economische zaken zo opvullen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan jij niet met een komische act het land door?
Denk dat het zelfs daar tot verwonderde blikken zou leiden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de PVV zijn twee plekken vrij gekomen, die kan hij als woordvoerder economische zaken zo opvullen.
Nonsens, ten eerste is je belastingstelsel gezonder tav de bedrijven die wel blijven, en die Nederlandse bedrijven kunnen daardoor nog meer groeien, betalen ook meer, dus prima som.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nederlandse bedrijven profiteren er niet van als die bedrijven vertrekken, rest alleen dat de Nederlandse overheid minder geld binnen krijgt.
Misschien wel maar ik heb eerst de wereld, dus ook dit land, nog zoveel wijsheden bij te brengen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan jij niet met een komische act het land door?
Waarmee kunnen die Nederlandse bedrijven dan groeien?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nonsens, ten eerste is je belastingstelsel gezonder tav de bedrijven die wel blijven, en die Nederlandse bedrijven kunnen daardoor nog meer groeien, betalen ook meer, dus prima som.
Misschien moet ik deze maar in m'n signature gaan zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien wel maar ik heb eerst de wereld, dus ook dit land, nog zoveel wijsheden bij te brengen.
Het kan goed zijn, maar Nederlandse bedrijven dienen natuurlijk wel een streepje voor te hebben, en verder dient die concurrentie op een eerlijke en gezonde manier plaats te vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef robin007bond het volgende:
DeParo, het is toch ook alleen maar goed dat Nederlandse bedrijven ook moeten concurreren met internationale?
Laat ze maar hier komen. Meer werkgelegenheid, meer investeringen, meer inkomsten voor de overheid.
Doordat die internationale bedrijven toch wat moeten inleveren als ze Nederland verlaten kunnen andere bedrijven, en het liefst Nederlandse bedrijven, die plekken overnemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarmee kunnen die Nederlandse bedrijven dan groeien?
Wijsheden genoegquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik deze maar in m'n signature gaan zetten.
Die bedrijven doen hier helemaal geen zaken, dus ze laten ook geen gat achter, dus kunnen Nederlandse bedrijven het gat ook niet opvullen. Het enige wat ze hier doen is belasting betalen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Doordat die internationale bedrijven toch wat moeten inleveren als ze Nederland verlaten kunnen andere bedrijven, en het liefst Nederlandse bedrijven, die plekken overnemen.
Zeg ik dan dat ze hier zaken doen, zijn er geen Nederlandse bedrijven die vergelijkbare zaken doen, maakt het uit of ze hier of elders zaken doen in dit geval? Natuurlijk laten ze een gat achter aangezien ze toch voor hun een redelijk lucratieve plek dienen te verlaten, als ze dat überhaupt al gaan doen, waarom zouden ze als ze hier al wijd en breed gevestigd zijn!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die bedrijven doen hier helemaal geen zaken, dus ze laten ook geen gat achter, dus kunnen Nederlandse bedrijven het gat ook niet opvullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |