Dat weet ik ook niet, ik ben wel nieuwsgierig hoe ze eruit ziet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet
Bovendien heb ik voor vanavond al wel wat lekkers gepland
wat, een beetje alle mannen de schuld geven heh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik denk dat dat niet zozeer met mij te maken heeft
Maakt jou dat uit?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, ik ben wel nieuwsgierig hoe ze eruit ziet.
Wat denk je zelf?quote:
ligt aan de pic heh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik bedoelde in dm, niet hier posten dan gaat iedereen masturberen
Mensen fappen op de raarste dingen hoorquote:
quote:
Ik was in Amsterdam om m'n vader weg te brengen. Heb nog een leuk wandelingetje gemaakt in het prachtige weer door het sloterparkquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Mensen iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
Ik was ook in amsterdam.. jou niet gezien alleenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was in Amsterdam om m'n vader weg te brengen. Heb nog een leuk wandelingetje gemaakt in het prachtige weer door het sloterpark
Weet je hoe MK eruit ziet dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik was ook in amsterdam.. jou niet gezien alleen
Misschien wel, maar herkende ik je nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik was ook in amsterdam.. jou niet gezien alleen
Bram uit Amsterdamquote:
De baas van de Amstel.quote:
onjuist, dat ben ik alquote:
Leeft al een halfjaar zonder internet en GSM. Held.quote:
Matig. Saai.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, juist. Gefeliciteerd dan maar. Hoe staat het met dansmeisje?
wat een smerig plaatje zeg!quote:
Vanwaar die omslag ineens?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Matig. Saai.
Zaterdag feestje weer bij mij. Ze is niet uitgenodigd.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
Straks 4 uurtjes werken, laatste 4 uurtjes vrij zodat ik nog wat kan slapen, en dan morgen naar Walibi
Walibi, vind je dat echt leuk, van die pretparkshizzle enzo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
Straks 4 uurtjes werken, laatste 4 uurtjes vrij zodat ik nog wat kan slapen, en dan morgen naar Walibi
Ik las zweefparacetamol en dacht dat dat wat nieuws was...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga even een zweefparacol ophalen, vind t zo leuk als mensen hun schuur uitmesten en vervolgens aan mij dingen donderen
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Walibi, vind je dat echt leuk, van die pretparkshizzle enzo?
Ik heb de dierenpolitie al gebeld het is dierenmishandelingquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat een smerig plaatje zeg!
en hellowtrouwens
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las zweefparacetamol en dacht dat dat wat nieuws was...
Fappen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
6 minuten...toch langer dan ik van tevoren gedacht had
Want je kan er niet in squatten?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef twi het volgende:
Oh, en ik vind achtbanen eng, dus Walibi zou mij echt hé-le-maal niets lijken.
Vind ik juist leukquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef twi het volgende:
Oh, en ik vind achtbanen eng, dus Walibi zou mij echt hé-le-maal niets lijken.
Werksequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind ik juist leuk
Hopelijk is het niet al te druk.
Maar ik ga eens klaarmaken om te werken.
Je moet alleen geen dingen lezen over achtbaanongelukken vlak voordat je naar een pretpark gaatquote:
Dat gebeurd toch nooitquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet alleen geen dingen lezen over achtbaanongelukken vlak voordat je naar een pretpark gaat
Nu wel toch? Top thrill dragster, cedar pointquote:
Juist wel!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet alleen geen dingen lezen over achtbaanongelukken vlak voordat je naar een pretpark gaat
Je mag er toch niet in jij, je bent te kleinquote:
Ach dan sterf je wel op een soort van hoogtepuntquote:
Das het zelfde als air crash investigation kijken in het vliegtuigquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
die gaat zwaar hardquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nu wel toch? Top thrill dragster, cedar point
0-190 in 4 sec dan naar 130 meter hoogte ongeveer.quote:
ik doe dat wel als ik zelfmoord wil plegenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
0-190 in 4 sec dan naar 130 meter hoogte ongeveer.
Ik gilde als een schoolmeisje
Tis een aanrader man! Wat een bazending!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik doe dat wel als ik zelfmoord wil plegen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dan sterf je wel op een soort van hoogtepunt
Ja en dat komt ook toevallig altijd nét op tv als je bijna op vakantie gaatquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:36 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das het zelfde als air crash investigation kijken in het vliegtuig
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
0-190 in 4 sec dan naar 130 meter hoogte ongeveer.
Ik gilde als een schoolmeisje
Bij emirates hebben ze die shit gewoon echt on demand op je tv schermpje beschikbaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]juist een dieptepunt denk ik
[..]
Ja en dat komt ook toevallig altijd nét op tv als je bijna op vakantie gaat
Ja precies! Dat dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Intronic het volgende:
Zero to 120 MPH in less than 4 seconds. A few seconds later, you’re 420 feet in the air. In the race for pure adrenaline thrills, there is one winner: Top Thrill Dragster. Nothing else compares to this high-horsepower shot into the sky. From a standing start you’re launched forward, then straight up, then straight down and back to the finish line. The ride may be over in 17 seconds, but it’ll stay with you forever.
Dat is alleen het laatste momentquote:
"Oh, laat ik nu even gaan kijken hoe een kapot moertje van 2 cm ervoor kan zorgen dat wij met zn allen naar beneden tiefenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Bij emirates hebben ze die shit gewoon echt on demand op je tv schermpje beschikbaar
Wie de F kijkt die shit?
Ja maar das dan ook gelijk het fatale momentquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is alleen het laatste moment0,1 seconde ofzo
"Whenever these things happens, surviving is always unlikely"quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
"Oh, laat ik nu even gaan kijken hoe een kapot moertje van 2 cm ervoor kan zorgen dat wij met zn allen naar beneden tiefen"
Als het goed is weet je daarna niets meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar das dan ook gelijk het fatale moment
Ja preciesquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
"Whenever these things happens, surviving is always unlikely"
Hmmm vertel me meer!
Gewoon Kick Ass natuurlijk!quote:
Ahhh Hoe graag en waarom wil je er vanaf dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef screwloose het volgende:
Ik probeer gvd al de hele avond mn auto op marktplaats te zetten. Kut ideal storing!
niet echt ideaal dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef screwloose het volgende:
Ik probeer gvd al de hele avond mn auto op marktplaats te zetten. Kut ideal storing!
JA WEES DAN GODVERDOMME DUIDELIJKquote:
Wat voor auto?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef screwloose het volgende:
Heel graag! En ik wil meer powerrrr! Ow ja en cabrioquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh Hoe graag en waarom wil je er vanaf dan?
kijk op marktplaats danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |