Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las zweefparacetamol en dacht dat dat wat nieuws was...
Fappen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
6 minuten...toch langer dan ik van tevoren gedacht had
Want je kan er niet in squatten?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef twi het volgende:
Oh, en ik vind achtbanen eng, dus Walibi zou mij echt hé-le-maal niets lijken.
Vind ik juist leukquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef twi het volgende:
Oh, en ik vind achtbanen eng, dus Walibi zou mij echt hé-le-maal niets lijken.
Werksequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind ik juist leuk
Hopelijk is het niet al te druk.
Maar ik ga eens klaarmaken om te werken.
Je moet alleen geen dingen lezen over achtbaanongelukken vlak voordat je naar een pretpark gaatquote:
Dat gebeurd toch nooitquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet alleen geen dingen lezen over achtbaanongelukken vlak voordat je naar een pretpark gaat
Nu wel toch? Top thrill dragster, cedar pointquote:
Juist wel!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je moet alleen geen dingen lezen over achtbaanongelukken vlak voordat je naar een pretpark gaat
Je mag er toch niet in jij, je bent te kleinquote:
Ach dan sterf je wel op een soort van hoogtepuntquote:
Das het zelfde als air crash investigation kijken in het vliegtuigquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
die gaat zwaar hardquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nu wel toch? Top thrill dragster, cedar point
0-190 in 4 sec dan naar 130 meter hoogte ongeveer.quote:
ik doe dat wel als ik zelfmoord wil plegenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
0-190 in 4 sec dan naar 130 meter hoogte ongeveer.
Ik gilde als een schoolmeisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |