Oh nee hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor oud en nieuw heb ik een babyfoto van jou gehosseld!!
Ga naar zijn profiel, dan kan je rechts onder die coverphoto ergens kiezen of je zijn posts in je newsfeed wil zien of nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb er 1 op fb, die plaatst de hele tijd foto's van z'n kinderen. Ben er nog niet uit hoe ik zijn updates kan blokkeren zonder hem eruit te gooien -_-
Dank! Ik ga nu ff kijken...quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga naar zijn profiel, dan kan je rechts onder die coverphoto ergens kiezen of je zijn posts in je newsfeed wil zien of niet
Faalbrowserquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dank! Ik ga nu ff kijken...
Edit:M'n facebook wil weer eens niet laden
Maakt niet uit welke browser ik probeer -_-
Hier ook een probleemquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gekke is, elke andere pagina laadt prima
Jij begonquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Hier geen enkel probleem, helaas want nu kan iedereen fijn huppel haar bericht op mijn fb zien
Ik heb nog geen whatsapp bericht van mijn moeder terwijl ze toch wel op fb zit, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat mijn moeder gaat zeggen als ze die echo foto ziet op FB
Oh ja, jij hebt ook ouders op FBquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen whatsapp bericht van mijn moeder terwijl ze toch wel op fb zit, ik ben benieuwd
Kloptquote:
Ik ben benieuwdquote:
Whahaha, dit wordt steeds leuker dusquote:
Ben benieuwd iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha, dit wordt steeds leuker dus
Gelukkig kan je aan de reacties al wel duidelijk zien dat het een grap isquote:
Ik zeg doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig kan je aan de reacties al wel duidelijk zien dat het een grap is![]()
Mijn zusje is een kakkieen zwanger, zal ik deze voor haar kopen? http://shop.voetbalshirtj(...)AJAXanewstarisbo.jpg
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg doen
En aan de reacties ja, hmm mijn familie spreekt geen Nederlands
biertje mag tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb bier!!
Verantwoordelijke zwangere, ik ben het![]()
Zal je zien dat dateding straks belt ofzo of ik zin heb om langs te komen
True, 3 bier mag al niet meerquote:
hasj roken helpt danquote:
Ik wilde een snuif nemen, schijnt ook te helpenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hasj roken helpt dan
Kom je zo door de controle heen
Ik wil dan altijd juist meer drinkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde een snuif nemen, schijnt ook te helpen
Ik stop dan altijd direct met drinkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil dan altijd juist meer drinken
Dat kanquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stop dan altijd direct met drinken
De baby is al onderweg hoor dus je bent er niet echt snel bijquote:
Ik zag hetquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver huppel, de eerste persoon die het serieus neemt op fb is er hoor
Geniaal ditquote:
quote:ehh gefeliciteerd??
Dit had je niet moeten zeggenquote:
Heb je al spijt dat je hebt geroepen dat ik zwanger was?quote:
Oh shitquote:
Kijk nu maar eensquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Steven shared a link on your timeline >> Page not found
Ja dat doe je zelfquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wee als jij nu dateding weg jaagt he!!
Ik zweer dan draai ik je een bal af!
Jij riep als eerste dat ik zwanger was !!quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij riep als eerste dat ik zwanger was !!
Zie je dat niet danquote:
Tss ga je nu alles weghalenquote:
Ja krijg allemaal whatsapp berichten van mensenquote:
Whahahaquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja krijg allemaal whatsapp berichten van mensen
Het is afkomstig van vrouwenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Jij hebt te domme vrienden dus
Aha logisch!quote:
Hatelijke berichtje zelfsquote:
Do tellquote:
quote:
Neger wat, en ik ben juist zwaar anti vreemdgaan en shitquote:Jij bent echt niet te vertrouwen he
Oh nu voel ik me kutquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Neger wat, en ik ben juist zwaar anti vreemdgaan en shit
Ze moet niet zo zeurenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nu voel ik me kut![]()
Kan ik helpen om het goed te maken?
Oh ok.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze moet niet zo zeuren
Het betreft hier mijn ex die zelf een slippertje heeft gemaakt
Ik dacht gewoon dat ze niet squatte, dat kon ik wel zien maar ik heb geleerd dat ik moet oppassen met mensen zwanger noemen anders krijg ik weer patsenquote:
fokkers helpen fokkers?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr ik zoek een koelkast voor zo min mogelijk geld
www.sexjobs.nlquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Groot model of een kleine?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij de hema hebben ze een kleintje voor 100 piek.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen babyfoto'squote:Op woensdag 4 juli 2012 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven, waar zijn je babyfoto's. Ik heb geen dm
Nee, ik heet geen Tom of Jacob, had je zelf ook wel kunnen gokkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Drommel, Steven, zijn jullie dit?![]()
[ afbeelding ]
Omg waar heb je dit gevondenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Drommel, Steven, zijn jullie dit?![]()
[ afbeelding ]
Jij bent mijn ex toch ook nietquote:
Staat het wel in de planning danquote:
Gingen wij niet eerst daten?quote:
Mooizoquote:
Ik zei nog tegen je dat ik het anders zelf ging vragen, en dat heb ik dus gedaan en zie hier het resultaatquote:
Geef dan zemmelquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen babyfoto's
Jij zou die andere krijgen
Het is jou gegundquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen je dat ik het anders zelf ging vragen, en dat heb ik dus gedaan en zie hier het resultaat
Dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm de dingen gingen allemaal wat sneller dan gepland
Jongen ik moet ze eerst inscannen enzoquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is jou gegundik ga haar wel troosten als het uit is
[..]
Dat kan gebeuren.
Ik denk dat dat niet zozeer met mij te maken heeftquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat zie je toch? iedereen wil met je daten!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik denk dat dat niet zozeer met mij te maken heeft
Heeeequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij wil niet?quote:
lekker squaten en daarna eventjes afberen zekerquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet
Bovendien heb ik voor vanavond al wel wat lekkers gepland
Dat weet ik ook niet, ik ben wel nieuwsgierig hoe ze eruit ziet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet
Bovendien heb ik voor vanavond al wel wat lekkers gepland
wat, een beetje alle mannen de schuld geven heh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
[..]
Maakt jou dat uit?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, ik ben wel nieuwsgierig hoe ze eruit ziet.
Wat denk je zelf?quote:
ligt aan de pic heh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik bedoelde in dm, niet hier posten dan gaat iedereen masturberen
Mensen fappen op de raarste dingen hoorquote:
quote:
Ik was in Amsterdam om m'n vader weg te brengen. Heb nog een leuk wandelingetje gemaakt in het prachtige weer door het sloterparkquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Mensen iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
Ik was ook in amsterdam.. jou niet gezien alleenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was in Amsterdam om m'n vader weg te brengen. Heb nog een leuk wandelingetje gemaakt in het prachtige weer door het sloterpark
Weet je hoe MK eruit ziet dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik was ook in amsterdam.. jou niet gezien alleen
Misschien wel, maar herkende ik je nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik was ook in amsterdam.. jou niet gezien alleen
Bram uit Amsterdamquote:
De baas van de Amstel.quote:
onjuist, dat ben ik alquote:
Leeft al een halfjaar zonder internet en GSM. Held.quote:
Matig. Saai.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, juist. Gefeliciteerd dan maar. Hoe staat het met dansmeisje?
wat een smerig plaatje zeg!quote:
Vanwaar die omslag ineens?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Matig. Saai.
Zaterdag feestje weer bij mij. Ze is niet uitgenodigd.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
Straks 4 uurtjes werken, laatste 4 uurtjes vrij zodat ik nog wat kan slapen, en dan morgen naar Walibi
Walibi, vind je dat echt leuk, van die pretparkshizzle enzo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
Straks 4 uurtjes werken, laatste 4 uurtjes vrij zodat ik nog wat kan slapen, en dan morgen naar Walibi
Ik las zweefparacetamol en dacht dat dat wat nieuws was...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga even een zweefparacol ophalen, vind t zo leuk als mensen hun schuur uitmesten en vervolgens aan mij dingen donderen
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Walibi, vind je dat echt leuk, van die pretparkshizzle enzo?
Ik heb de dierenpolitie al gebeld het is dierenmishandelingquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat een smerig plaatje zeg!
en hellowtrouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |