Tis een aanrader man! Wat een bazending!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik doe dat wel als ik zelfmoord wil plegen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dan sterf je wel op een soort van hoogtepunt
Ja en dat komt ook toevallig altijd nét op tv als je bijna op vakantie gaatquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:36 schreef screwloose het volgende:
[..]
Das het zelfde als air crash investigation kijken in het vliegtuig
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
0-190 in 4 sec dan naar 130 meter hoogte ongeveer.
Ik gilde als een schoolmeisje
Bij emirates hebben ze die shit gewoon echt on demand op je tv schermpje beschikbaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]juist een dieptepunt denk ik
[..]
Ja en dat komt ook toevallig altijd nét op tv als je bijna op vakantie gaat
Ja precies! Dat dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Intronic het volgende:
Zero to 120 MPH in less than 4 seconds. A few seconds later, you’re 420 feet in the air. In the race for pure adrenaline thrills, there is one winner: Top Thrill Dragster. Nothing else compares to this high-horsepower shot into the sky. From a standing start you’re launched forward, then straight up, then straight down and back to the finish line. The ride may be over in 17 seconds, but it’ll stay with you forever.
Dat is alleen het laatste momentquote:
"Oh, laat ik nu even gaan kijken hoe een kapot moertje van 2 cm ervoor kan zorgen dat wij met zn allen naar beneden tiefenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Bij emirates hebben ze die shit gewoon echt on demand op je tv schermpje beschikbaar
Wie de F kijkt die shit?
Ja maar das dan ook gelijk het fatale momentquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is alleen het laatste moment0,1 seconde ofzo
"Whenever these things happens, surviving is always unlikely"quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
"Oh, laat ik nu even gaan kijken hoe een kapot moertje van 2 cm ervoor kan zorgen dat wij met zn allen naar beneden tiefen"
Als het goed is weet je daarna niets meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar das dan ook gelijk het fatale moment
Ja preciesquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
"Whenever these things happens, surviving is always unlikely"
Hmmm vertel me meer!
Gewoon Kick Ass natuurlijk!quote:
Ahhh Hoe graag en waarom wil je er vanaf dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef screwloose het volgende:
Ik probeer gvd al de hele avond mn auto op marktplaats te zetten. Kut ideal storing!
niet echt ideaal dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef screwloose het volgende:
Ik probeer gvd al de hele avond mn auto op marktplaats te zetten. Kut ideal storing!
JA WEES DAN GODVERDOMME DUIDELIJKquote:
Wat voor auto?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef screwloose het volgende:
Heel graag! En ik wil meer powerrrr! Ow ja en cabrioquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh Hoe graag en waarom wil je er vanaf dan?
kijk op marktplaats danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |