Hmm misschien is het ook wel logisch. Ze raken spelers als Marleau en Thornton niet zo makkelijk kwijt momenteel, tenzij ze ver onder de prijs weg willen doen. Aangezien ze hun talent nog vast niet verloren zijn en ook nog niet te oud zijn is het daarom misschien wel verstandiger om ze te behouden en ze aan te vullen met een paar andere spelers om zich heen. Misschien inderdaad ook wel een andere coach. Weet niet of dat wijsheid is, daarvoor zit ik er niet dicht genoeg op, maar het is een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef emokid het volgende:
What’s Doug Wilson’s next move?
Toch best gek dat de Sharks geen moves hebben gemaakt na een dieptepunt van een seizoen. Doan/Ryan worden genoemd maar weet niet of ze zulk soort spelers nodig hebben.
Havlat is gewoon een veel mindere speler dan Heatley. Tuurlijk, hij is sneller maar hij is ook:quote:Op maandag 30 juli 2012 11:10 schreef Katth het volgende:
Havlat presteerde ook ondermaats en is langdurig geblesseerd geweest. Als hij fit is en zijn oude niveau kan halen zal dat ook een hoop schelen.
Same. Ik heb die hele online optie in NHL 12 eigenlijk niet gebruikt. Kwam ook omdat ik de interface heel erg onduidelijk vond, maar ook gewoon geen tijd/zin naast de andere games die ik speel (diablo III en league of legends)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef emokid het volgende:
Ik ga er alleen geen tijd voor hebben vrees ik.
Het ziet er inderdaad goed uit. Als ik nog 17 jaar was en geen vrouw/kinderen had, dan wist ik het welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef emokid het volgende:
Zeer tof dit. Ik ga er alleen geen tijd voor hebben vrees ik.
In het seizoen daarvoor had je maar al te blij geweest als je zo laat in de draft marleau nog kon oppikkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:25 schreef emokid het volgende:
Yep! Al werd bij mij drie a vier spelers compleet willekeurig gekozen. Marleau bijv. Nooit weer.![]()
Mjah en daar zal het wel bij blijven ook als er een lockout komtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:25 schreef Katth het volgende:
Mock drafts will open again in 1 hour and 31 minutes
:-)
Dat ze niet gaan spelen omdat er geen overeenstemming is bereikt over de Collective Bargainers Agreement (een soort CAO van de NHL).quote:Op zondag 16 september 2012 13:40 schreef Gezicht het volgende:
Wat betekent dit lock-out eigenlijk?Lees er vanalles over maar kom er maar niet achter wat het nu inhoudt.
Naar CSKA is het laatste wat ik ervan gehoord heb..quote:Op maandag 17 september 2012 17:35 schreef Katth het volgende:
Ovi gaat naar Dynamo Moscow (zijn oude team) of CSKA.
haha same here. HEt kan me totaal niet boeien wat die gasten in Europa allemaal gaan doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:03 schreef emokid het volgende:
Dit is echt zo fucked up. Ik wil er niets meer over horen. Wil NHL13 ook niet aanschaffen. Echt ongelooflijk.
twitter:plysenkov twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 11:53:36Alex Semin will play for... Sokol (Krasnoyarsk, his home town) - second league of Russia! And without salary! Fantastic! #caps reageer retweet
twitter:
De Seattle markt is groot genoeg, maar asjeblieft niet de Oilers zeg. Dat zou echt heiligschennis zijn. Haal dan de Coyotes of Florida Panthers of zo daarheen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef maartena het volgende:
Trouble in Oiler country....
Management van de Edmonton Oilers heeft een bezoekje gedaan aan Seattle, die grootse plannen hebben voor een NBA/NHL arena, maar nog geen team hebben. Tegelijkertijd is men in Edmonton aan het vechten over een nieuwe arena voor de Oilers, waarvan de bouw al had moeten beginnen maar in een politieke patstelling verkeerd. Als de Oilers geen nieuwe arena krijgen, kunnen ze wel eens snel gaan verkassen naar Seattle. De Seattle markt is natuurlijk groot genoeg voor NHL.
http://www.thestar.com/sp(...)n-oilers-eye-seattle
Er waren plannen om een nieuwe arena te bouwen ergens in Queens, maar dat is voorlopig nog niet concreet.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:59 schreef Katth het volgende:
Hoe zit het met de Islanders dan? Die moeten toch ook verkassen aangezien ze geen nieuwe arena krijgen?
Laatste wat ik ervan weet is dat die plannen waren afgewezen, maar weet niet of er inmiddels weer nieuwe plannen zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Er waren plannen om een nieuwe arena te bouwen ergens in Queens, maar dat is voorlopig nog niet concreet.
Queens of Brooklyn lijken me trouwens prima. Dan blijven het de NY Islanders (het stadion ligt dan immers op Long Island)
Dat moeten ze dan willen. Het is het Oilers management die wellicht geïnteresseerd zijn..... dat gezegd kan het ook een dreigtactiek zijn. In 2013 loopt het contract dus af, en de absolute deadline voor een beslissing omtrent een stadion is eind oktober. (Heeft iets te maken met de politiek, beschikbaar geld, en bouwtijd)quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:21 schreef Leatherface het volgende:
De Seattle markt is groot genoeg, maar asjeblieft niet de Oilers zeg. Dat zou echt heiligschennis zijn. Haal dan de Coyotes of Florida Panthers of zo daarheen.
"Moeten" hoeven ze niet natuurlijk. Ze kunnen er ook voor kiezen een nieuw contract aan te gaan met de oude arena. Teams willen meestal een nieuwe arena, met grotere capaciteit, grotere team winkel, meer restaurants, zakelijke suites, etc, etc... omdat ze daar ook veel geld mee verdienen. Een modernere arena kan het team meer geld opleveren, zeker als deze gunstig geplaatst wordt t.o.v. parkeergelegenheden en openbaar vervoer. Met name de parkeer mogelijkheden is bij veel oudere arena's een probleem. (En soms ook de lokatie, bij de Louis Arena in Detroit wil je niet dood gevonden worden, en kun je als er geen wedstrijd is ook beter niet rondlopen 's avonds...). Dat bepaald dus ook de ticketprijs. Ze streven naar een volle bak, en als er goede parkeervoorzieningen en andere voorzieningen zijn, kan men die volle bak wellicht ook krijgen met een hogere ticket-prijs.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:59 schreef Katth het volgende:
Hoe zit het met de Islanders dan? Die moeten toch ook verkassen aangezien ze geen nieuwe arena krijgen?
Het is vooral een compleet verloederde stad. Ze had in 1960 nog bijna 1.8 miljoen inwoners, in de hoogtijdagen van de autoindustrie. Nu, in 2012 heeft de stad net 700.000 inwoners. De 2010 census liet zien dat tussen 2000 en 2010 een KWART van de bevolking (in 2000 nog zo'n 950.000) vertrokken is.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:00 schreef emokid het volgende:
Dat over Detroit lees ik erg vaak. Is het echt zo'n onveilige stad?
Ben zelf nooit in Seattle geweest. Wel in Portland, Oregon.... wat ook wel eens wordt aangeschreven als een veilige stad. Seattle heeft wel een bruisende economie verder, het gaat redelijk goed in het Noord-Westen van het land.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:00 schreef emokid het volgende:
Seattle schijnt weer een van de meest veilige steden te zijn van het land. Ik ben zelf nooit in de vs geweest..
Maar waren er geen plannen dan om Nassau Colloseum af te breken?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:23 schreef maartena het volgende:
"Moeten" hoeven ze niet natuurlijk. Ze kunnen er ook voor kiezen een nieuw contract aan te gaan met de oude arena.
En toch mag Detroit trots zijn op zijn sporttraditie!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is vooral een compleet verloederde stad. Ze had in 1960 nog bijna 1.8 miljoen inwoners, in de hoogtijdagen van de autoindustrie. Nu, in 2012 heeft de stad net 700.000 inwoners. De 2010 census liet zien dat tussen 2000 en 2010 een KWART van de bevolking (in 2000 nog zo'n 950.000) vertrokken is.
Er zijn complete wijken met duizenden huizen waar slechts 25% van gevuld is. En in die wijken moet de stad nog steeds de riolering, waterleiding, gas, elektriciteit en het wegennet proberen bij te houden terwijl er slechts voor een kwart van die infrastructuur belasting betaald wordt.
Ik ben er zelf diverse malen geweest. Meestal op doorreis trouwens, van het vliegveld richting de Canadese grens.... maar heb ook moeten stoppen en/of door de stad en wijken moeten rijden, omdat bijv. een snelweg dicht was voor wegwerkzaamheden. En ja, ik heb in de wijk van "8 mile road" gereden, op zoek naar een restaurant en/of toilet.Ook ooit bij een omleiding in een totaal verkeerde wijk gekomen.
De Joe Louis Arena is in downtown, en dat gebied is de laatste jaren wat "gerevitaliseerd", maar het gebied rondom zijn vooral (lege) kantoorgebouwen en bedrijven, en 's avonds is daar geen hond te bekennen.... Een neef van me in Canada - die Detroit Red Wing fan is - zegt dat het een gevalletje "parkeren in de parkeergarage - naar de arena - terug naar de parkeergarage - maken dat je wegkomt" gebied is. En die gaat een keer of 5 per jaar de grens over voor een wedstrijd. Ze hebben wel een leuke People Mover die een rondje door downtown rijdt en langs hotels en zo gaat.
Het is waarschijnlijk de meest verloederde stad van de VS. Een stad met een rijke geschiedenis in muziek (Motown, Eminem) en de auto-industrie.... maar de gloriedagen van Detroit waren in de jaren 70 al echt voorbij.
Ik weet eigenlijk niet eens of de stad echt te redden is. Er word wel eens geopperd om die verloederde wijken af te breken, de 25% die er nog woont te verhuizen naar andere lege wijken, en de wijken om te bouwen tot parken. Maar ja, daar is ook geen geld voor.
Detroit is de stad waar je voor $1 een huis kunt kopen. Maar dan wel met de afspraak dat je het krot wat je dan krijgt gaat opknappen en er ook daadwerkelijk gaat wonen..... een drastische maatregel om mensen te lokken. De economische crisis van 2008 heeft de stad echt een doodsklap gegeven.... er was in 2009 op een gegeven moment een werkeloosheid van 25%. Nu is de werkeloosheid 17%, en niet omdat er meer banen zijn bijgekomen, maar omdat de stad leegloopt.
Dat wel inderdaad. Alhoewel de Red Wings het enige team is wat nog wat kan winnen tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:51 schreef Leatherface het volgende:
En toch mag Detroit trots zijn op zijn sporttraditie!
Er zijn genoeg Red Wings fans die de zaal vullen. En ze komen ook uit andere staten/landen in dit geval natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:30 schreef emokid het volgende:
Toch weten de Wings de spelers zo lang bij zich te houden. Wel knap, gezien de "omstandigheden".
Ze hebben veel fans over de grens, ook wel een aantal in Nederland. Boston Bruins is ook populair onder de Nederlandse ijshockeyfans.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Red Wings fans die de zaal vullen. En ze komen ook uit andere staten/landen in dit geval natuurlijk.Er zijn best veel Red Wings fans in Canada aan de grens.
Zou dat niet komen doordat er veel fans zijn die geen connectie hebben met een stad, en enigszins meelopen met wie er wint? Boston Bruins was natuurlijk een SC winnaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef Leatherface het volgende:
Ze hebben veel fans over de grens, ook wel een aantal in Nederland. Boston Bruins is ook populair onder de Nederlandse ijshockeyfans.
Er zullen inderdaad wel veel bandwagon fans zijn, net zoals dat in de jaren negentig met de Chicago Bulls het geval was. Maar Boston Bruins, Detroit Red Wings en NY Rangers zijn toch wel grote namen. Die original six teams blijven populair.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Zou dat niet komen doordat er veel fans zijn die geen connectie hebben met een stad, en enigszins meelopen met wie er wint? Boston Bruins was natuurlijk een SC winnaar.
Ik bedoel, ik woon 10 minuten van het Anaheim Ducks stadion vandaan, en zelfs als ik verhuis zou ik denk ik in hart en nieren een Ducks fan blijven, of ze nu verliezen of niet.... maar als je er niet woont, denk ik dat de verbinding met zo'n team toch een stuk minder is.
Ducks en Sharks (en andere expansion teams) hebben begin jaren 90 ook reclame gemaakt in Europa, om hun merknaam proberen vast te leggen. Ducks waren toen nog onderdeel van Disney, dus dat hielp ook wel met die film. Een Nederlandse vriend van me die hier in de VS woonde, kocht in Nederland in de jaren 90 een San Jose Sharks, alleen omdat ie het logo zo gaaf vond.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:51 schreef Katth het volgende:
In Nederland zullen ook relatief veel Ducks fan zijn, al is het alleen maar vanwege hun oude logo.
Idem, maar dan Ovechkin :-)quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef emokid het volgende:
Ik ben ijshockey gaan volgen door een Datsyuk highlights filmpje op YouTube..
Valt best mee in vergelijking met wat 'men' vaak hoort. Detroit zit de laatste jaren weer wat in de lift, er wordt weer geinvesteerd, gebouwen worden opgeknapt en mensen gaan er weer wonen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:00 schreef emokid het volgende:
Dat over Detroit lees ik erg vaak. Is het echt zo'n onveilige stad?
Wat een onzin. Je doet alsof het de ren-voor-je-leven-show is maar zo heb ik het nooit ervaren.quote:De Joe Louis Arena is in downtown, en dat gebied is de laatste jaren wat "gerevitaliseerd", maar het gebied rondom zijn vooral (lege) kantoorgebouwen en bedrijven, en 's avonds is daar geen hond te bekennen.... Een neef van me in Canada - die Detroit Red Wing fan is - zegt dat het een gevalletje "parkeren in de parkeergarage - naar de arena - terug naar de parkeergarage - maken dat je wegkomt" gebied is.
Ha, wow. Jammer dat ik alleen geen ESPN meer heb. :/ dit betekent echter weer streamkansen. Ik ga denk ik toch even wat wedstrijden opzoeken dan denk ik.. ik kom terug van mijn besluit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Idem, maar dan Ovechkin :-)
Trouwens ESPN gaat KHL games uitzenden.
Ah, kijk. Ik ga het zo direct eens kijken. Ben afgelopen dagen al wat naslagwerken over Detroit gaan lezen, puur uit interesse.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Valt best mee in vergelijking met wat 'men' vaak hoort. Detroit zit de laatste jaren weer wat in de lift, er wordt weer geinvesteerd, gebouwen worden opgeknapt en mensen gaan er weer wonen.
Leuke korte docu van J. Knoxville over Detroit, de meest harde wekers en positieve mensen van de VS.
Detroit Lives – Johnny Knoxville explores the new D
Zijn we berucht in Detroit?quote:But over the last few years, while The News Media (and Dutch tourists) were hemming and hawing
http://www.russianmachine(...)rns-20-then-and-now/quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Ducks waren toen nog onderdeel van Disney, dus dat hielp ook wel met die film.
Ik was in 2004 voor het laatst in dat gebied, niet om naar een wedstrijd te gaan trouwens..... en het was toevallig ook 's avonds, en het zag er allemaal maar verlaten en macaber uit. Sindsdien wel in Detroit geweest op allerlei verschillende plekken, maar niet meer in downtown - dus het kan inderdaad nogal veranderd zijn in de laatste 8 jaar. Ik vond het destijds vrij verloederd allemaal, zeker vergeleken bij veel andere steden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef popolon het volgende:
Wat een onzin. Je doet alsof het de ren-voor-je-leven-show is maar zo heb ik het nooit ervaren.
Die McNamara terminal ziet er inderdaad puik uit, als ik de foto's moet geloven. NWA bestaat trouwens niet meer, is opgegaan in Delta.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik was in 2004 voor het laatst in dat gebied, niet om naar een wedstrijd te gaan trouwens..... en het was toevallig ook 's avonds, en het zag er allemaal maar verlaten en macaber uit. Sindsdien wel in Detroit geweest op allerlei verschillende plekken, maar niet meer in downtown - dus het kan inderdaad nogal veranderd zijn in de laatste 8 jaar. Ik vond het destijds vrij verloederd allemaal, zeker vergeleken bij veel andere steden.
Ik kan me voorstellen dat het tijdens wedstrijden allemaal veel levendiger aandoet, en dat je dat allemaal niet zo merkt. Mijn neef uit Canada vind het allemaal maar een verloederde buurt, maar die vergelijkt het misschien ook wel met de buurt waar de Toronto Maple Leafs hun stadion hebben... ook in downtown, maar die buurt is de afgelopen 10 jaar compleet omgebouwd tot een "entertainment" park, met winkelcentra, hotels, restaurants, etc, met de CN-tower en Blue Jays stadion aan de ene kant, en het Air Canada center aan de andere kant.
Tja, ik heb gewoon niet zulke goede ervaringen met Detroit. Het nieuwe vliegveld is trouwens wel top. In 2002 landde ik nog eens op de oude terminal, maar de nieuwe Northwest Terminal zit goed in elkaar, en in Feb. van dit jaar landde ik op een compleet gerestaureerde terminal.... stukken beter dan het grandioos verouderde LAX, waar ze nu eindelijk de schop in aan het zetten zijn.
Dag van de lockout werden nog even 10 nieuwe contracten afgesloten voor relatief hoge bedragen. Dag later willen ze dat diezelfde spelers geld gaan inleveren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef nyny83 het volgende:
Gaat niet meer gebeuren dit seizoen denk ik. @katth, waarom zijn de eigenaren en de NHL hypocriet? De spelers willen toch juist alleen maar meer geld terwijl ze al miljoenen per jaar verdienen van een sport die in vergelijking met NBA, NFL en MLB maar een relatief kleine sport is? Ik moet zeggen dat ik het niet heel erg volg, maar volgens mij zijn beide partijen wel een beetje schuldig hieraan.
be careful what you wish forquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 04:55 schreef sp3c het volgende:
herkenbaar probleem!
hoop dat de lockout nog iig 1 weekend duurt
3 counter offers waarin ze de NHL totaal niet tegemoet kwamen begreep ik ook... Het lijkt erop dat alleen de NHL toenadering zoektquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:47 schreef emokid het volgende:
Blijkbaar kwam NHLPA met 3 counter offers. Allen afgewezen. Zeg maar dag tegen het seizoen.
hop!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef emokid het volgende:
maar goed. Zag net van buiten op een tv bij NOS sport een ijshockey special wat betreft die Canucks grinder in Tilburg. Zag er wel leuk uit. Ben nog nooit naar ijshockey geweest hier maar ga het nu wel overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |