Haha ja dat is nu eenmaal zo, als Peyton Manning in zn vinger snijdt bij het koken dan gaat het 25 van de 30 minuten daarover in Sportscenter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:32 schreef emokid het volgende:
Het zou Sports Center echt pijn doen als ze een keer over de NHL moeten praten. Zag zojuist één headline voorbij komen over Weber, en de overige 30 minuten werden natuurlijk besteed aan MLB, NFL en NBA.
Nog iemand die niet wil spelen op Long Islandtwitter:StapeNewsday twitterde op maandag 23-07-2012 om 16:14:13Lubomir Visnovsky has filed a grievance through the NHLPA to void his trade to #Isles, claiming his no-trade clause is still valid. reageer retweet
twitter:DarrenDreger twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:10:46Rick Nash trade to New York Rangers in process now. Details to follow. reageer retweet
Huh?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:18 schreef emokid het volgende:
De huidige lease met het "stadion" in Long Island verloopt in '14/'15 oid. Kan me niet voorstellen dat iedereen straks vrolijk instemt om de boel te verlengen.
Ze hebben niet eens overal zitplaatsen, ze hebben een soort hoefijzer-tribune.
twitter:DarrenDreger twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:48:03Dubinsky, Anisimov, Erixon and a 1st for Rick Nash. reageer retweet
twitter:BlchrCreature27 twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 05:56:07Richards, Gaborik, Henrik, & Nash make more than the entire NYI payroll. #fcw reageer retweet
Slim van ze. Als ze die kwijt waren wil er niemand meer voor de Preds spelen. Over het Nash-verhaal: logisch dat mensen boos zijn .Hun superstar wordt weggeruild voor een paar spelers die bij andere clubs over het algemeen op de 3d line terecht zouden komen en een low draft pick. En dat terwijl ze veel betere deals aangeboden hebben gekregen rond de trade deadline. Als je bij de trade deadline de verwachtingen zo hoog opschroeft moet je niet bij de fans aankomen met deze deal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef Katth het volgende:
Predators match offer sheet, retain Weber
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=638550
twitter:NHLCanes twitterde op donderdag 26-07-2012 om 21:18:37BREAKING: Canes agree to terms with Alexander Semin on a one-year, $7 million contract: http://t.co/GzJbCQFI reageer retweet
Hmm misschien is het ook wel logisch. Ze raken spelers als Marleau en Thornton niet zo makkelijk kwijt momenteel, tenzij ze ver onder de prijs weg willen doen. Aangezien ze hun talent nog vast niet verloren zijn en ook nog niet te oud zijn is het daarom misschien wel verstandiger om ze te behouden en ze aan te vullen met een paar andere spelers om zich heen. Misschien inderdaad ook wel een andere coach. Weet niet of dat wijsheid is, daarvoor zit ik er niet dicht genoeg op, maar het is een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef emokid het volgende:
What’s Doug Wilson’s next move?
Toch best gek dat de Sharks geen moves hebben gemaakt na een dieptepunt van een seizoen. Doan/Ryan worden genoemd maar weet niet of ze zulk soort spelers nodig hebben.
Havlat is gewoon een veel mindere speler dan Heatley. Tuurlijk, hij is sneller maar hij is ook:quote:Op maandag 30 juli 2012 11:10 schreef Katth het volgende:
Havlat presteerde ook ondermaats en is langdurig geblesseerd geweest. Als hij fit is en zijn oude niveau kan halen zal dat ook een hoop schelen.
Same. Ik heb die hele online optie in NHL 12 eigenlijk niet gebruikt. Kwam ook omdat ik de interface heel erg onduidelijk vond, maar ook gewoon geen tijd/zin naast de andere games die ik speel (diablo III en league of legends)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef emokid het volgende:
Ik ga er alleen geen tijd voor hebben vrees ik.
Het ziet er inderdaad goed uit. Als ik nog 17 jaar was en geen vrouw/kinderen had, dan wist ik het welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:42 schreef emokid het volgende:
Zeer tof dit. Ik ga er alleen geen tijd voor hebben vrees ik.
In het seizoen daarvoor had je maar al te blij geweest als je zo laat in de draft marleau nog kon oppikkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:25 schreef emokid het volgende:
Yep! Al werd bij mij drie a vier spelers compleet willekeurig gekozen. Marleau bijv. Nooit weer.![]()
Mjah en daar zal het wel bij blijven ook als er een lockout komtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:25 schreef Katth het volgende:
Mock drafts will open again in 1 hour and 31 minutes
:-)
Dat ze niet gaan spelen omdat er geen overeenstemming is bereikt over de Collective Bargainers Agreement (een soort CAO van de NHL).quote:Op zondag 16 september 2012 13:40 schreef Gezicht het volgende:
Wat betekent dit lock-out eigenlijk?Lees er vanalles over maar kom er maar niet achter wat het nu inhoudt.
Naar CSKA is het laatste wat ik ervan gehoord heb..quote:Op maandag 17 september 2012 17:35 schreef Katth het volgende:
Ovi gaat naar Dynamo Moscow (zijn oude team) of CSKA.
haha same here. HEt kan me totaal niet boeien wat die gasten in Europa allemaal gaan doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:03 schreef emokid het volgende:
Dit is echt zo fucked up. Ik wil er niets meer over horen. Wil NHL13 ook niet aanschaffen. Echt ongelooflijk.
twitter:plysenkov twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 11:53:36Alex Semin will play for... Sokol (Krasnoyarsk, his home town) - second league of Russia! And without salary! Fantastic! #caps reageer retweet
twitter:
De Seattle markt is groot genoeg, maar asjeblieft niet de Oilers zeg. Dat zou echt heiligschennis zijn. Haal dan de Coyotes of Florida Panthers of zo daarheen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef maartena het volgende:
Trouble in Oiler country....
Management van de Edmonton Oilers heeft een bezoekje gedaan aan Seattle, die grootse plannen hebben voor een NBA/NHL arena, maar nog geen team hebben. Tegelijkertijd is men in Edmonton aan het vechten over een nieuwe arena voor de Oilers, waarvan de bouw al had moeten beginnen maar in een politieke patstelling verkeerd. Als de Oilers geen nieuwe arena krijgen, kunnen ze wel eens snel gaan verkassen naar Seattle. De Seattle markt is natuurlijk groot genoeg voor NHL.
http://www.thestar.com/sp(...)n-oilers-eye-seattle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |