Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar trappen wij niet in hoor, morgen is hij er vast weer.
haha na het lezen van dit is hij een nog grotere baasquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:00 schreef Zipportal het volgende:
GUNTER!!!!
http://driesroelvink.nl/page/21/
Een mofquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:00 schreef Zipportal het volgende:
GUNTER!!!!
Ik dacht echt dat het z'n vader was. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:00 schreef Zipportal het volgende:
GUNTER!!!!
Not sure if serious.......quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef I0_0I het volgende:
Die filmpjes van Dries zijn opgenomen toch? Of zit ie er echt elke dag?
Die opa.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, vandaag voor het laatst, dat hoorde je toch?
Genee moest haar in de mond leggen wat haar favoriete tour moment was met Amstrong en zelfs toen begon ze over zijn goede daden op het gebied van kanker om maar geen mening te hoeven gevenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:08 schreef Eenskijken het volgende:
Prima showtje idd. Weet nog niet wat ik over annette moet denken, ze had helemaal niets toe te voegen maar was wel leuk om naar te kijken.. Rest v/d gasten sowieso prima
Die combinatie zie je vaker. Lekker, maar nietszeggend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef vivelafete het volgende:
Damn, uit die Gerritsen komen ook niets anders dan clichés zeg, wat een nietszeggend meisje is dat.
Wel lekker natuurlijk!
Inderdaad want z'n vader is in 2008 overleden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:45 schreef Jan-Slagter het volgende:
Hopelijk zijn driesje en z,n vader er morgen ook weer, dat zou pas trolololo zijn
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:45 schreef Jan-Slagter het volgende:
Hopelijk zijn driesje en z,n vader er morgen ook weer, dat zou pas trolololo zijn
Faal ik toch een beetje net als eindbaas Driesquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inderdaad want z'n vader is in 2008 overleden.
Bij dit onderdeel ligt de sponsoring er echt duimendik bovenop, beetje jammer. Natuurlijk is het gesponsord, maar het kan ook wel ietsjes subtieler...quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:10 schreef Veerboot het volgende:
Wel jammer trouwens dat ze dit jaar zo'n wielerploeg hebben die zogenaamd moet zorgen dat de uitzending klimaatneutraal is. Vorig jaar met een BN'er die virtueel de Alpe d'Huez beklom was leuker.
Dat punt met of Armstrong een held of bedrieger was (Iets in die strekking)quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee moest haar in de mond leggen wat haar favoriete tour moment was met Amstrong en zelfs toen begon ze over zijn goede daden op het gebied van kanker om maar geen mening te hoeven geven
Maar op zich had het toch ook gesponsord kunnen zijn als ze er een BN'er hadden neergezet? Al is het in je eentje natuurlijk wel wat lastiger om de uitzending naar "klimaatneutraal" te rijden, maar toch. Een BN'er-klassement is veel leuker en vorig jaar waren er ook tijdens de uitzending af en toe schakelingen naar zo'n fietsende BN'er, wat best leuke tv opleverde.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij dit onderdeel ligt de sponsoring er echt duimendik bovenop, beetje jammer. Natuurlijk is het gesponsord, maar het kan ook wel ietsjes subtieler...
Ìs ook zo, ik vond het vorig jaar ook leuker toen er 1 persoon hard aan het racen was, dat maakt het "klassement" ook wat interessanter. Een clubje onbekende wielrenners is stukken minder leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Maar op zich had het toch ook gesponsord kunnen zijn als ze er een BN'er hadden neergezet? Al is het in je eentje natuurlijk wel wat lastiger om de uitzending naar "klimaatneutraal" te rijden, maar toch. Een BN'er-klassement is veel leuker en vorig jaar waren er ook tijdens de uitzending af en toe schakelingen naar zo'n fietsende BN'er, wat best leuke tv opleverde.
Het mooiste gesponsorde item van de show is overigens Gert Komt Uit De Kas.
En de prijs voor meest 'subtiele' sponsoring gaat naar die man van de Pedaalridders die eergisteren voor het oog van de camera een Snelle Jelle naar binnen werkte.
quote:
quote:
Ben van den Burg is die kok van de Rabobank, die nu ook al iedere dag aanwezig is. Wilfried de Jong ken je toch wel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wie zijn de gasten van vanavond?
Ik zie bij sigaarsnor staan: wo 04/07: B. v/d Burg & W. de Jong
Maar het zegt mij niets?
Ben van den Burg is toch die krullenbol die vroeger schaatser was?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben van den Burg is die kok van de Rabobank, die nu ook al iedere dag aanwezig is. Wilfried de Jong ken je toch wel?
kok, dacht het niet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ben_van_der_Burgquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben van den Burg is die kok van de Rabobank, die nu ook al iedere dag aanwezig is. Wilfried de Jong ken je toch wel?
Oja, klopt. Dacht dat ie kok ook Ben heette.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kok, dacht het niet. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ben_van_der_Burg
Oh ja natuurlijk. Wilfred ken ik wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zouden ze met Ben vd Burg niet Ben van der Burg, de schaatser bedoelen die altijd zo druk is?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden ze met Ben vd Burg niet Ben van der Burg, de schaatser bedoelen die altijd zo druk is?
[ afbeelding ]
Dat is Ben van Beurten. Ben van den Burg is oud-schaatser en huidig-ADHD'er. Wilfried is een held.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oude fotoquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:53 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Wie?
Oja, 1990 belde, ze wilden hun hemd terug
De renners kregen op 3 km door dat Gert dat had voorspeld, keken waar Cavendish zat en hoppa die zat bij de valpartij. Gewoon doorgestoken kaartquote:
quote:Ik ontving een e-mail van ex-wielrenner Gert Jakobs, de mongool – sorry, een ander woord is er echt niet – van het RTL-programma Tour du Jour.
Daar hebben we elke dag nog last van.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Dries Roelvink er dan niet meer is, die was er gisteren namelijk voor het laatst.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Dries Roelvink er dan niet meer is, die was er gisteren namelijk voor het laatst.
quote:Het nieuwe seizoen “Tour du Jour” is begonnen, en ook dit jaar zal ik het programma weer dagelijks muzikaal afsluiten.
Bronquote:Dus kijk elke avond om half elf naar RTL 4.
Mijn schema hebben we goed aan kunnen passen zodat ik 22 avonden op tijd in Naaldwijk kan zijn.
Dit programma scoort waarschijnlijk te lage kijkcijfers om op primetime op RTL4 te worden uitgezonden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
waarom is het nou zo laat? Ik zie de meerwaarde er niet van in... zowel niet voor ons als voor RTL..
Was bij VI Oranje en Studio Sportzomer ook zo, bewuste keuze lijkt me.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft iig wel jammer TDJ en de Avondetappe tegelijkertijd worden uitgezonden...
Ja daarom, eerst tour du jour en daarna mart werkte prima, zeker als er de volgende dag gewerkt moet wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit programma scoort waarschijnlijk te lage kijkcijfers om op primetime op RTL4 te worden uitgezonden.
Ik denk dat ze beter op RTL7 waren gebleven. Daar is 500k kijkers een prima score. Bij RTL4 is dat te min.
Ik had het persoonlijk liever ook eerder op de avond gezien, maar vanuit RTL snap ik het wel: de hele zomer lang om 22.30 uur op RTL4 een sporttalkshow is lekker overzichtelijk voor ons als kijker. Horizontaal programmeren, noemen die tv-mensjes dat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
waarom is het nou zo laat? Ik zie de meerwaarde er niet van in... zowel niet voor ons als voor RTL..
Concurrentie met NOS kan je alleen aangaan als je op RTL 4 zit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze voor RTL4 hebben gekozen. Bij VI Oranje haalden ze plusminus 1 miljoen en met TDJ en 650k kijkers. Als je een herhaling van "Bonje met de buren" of "Geen cent te makken" uitzendt, dan haal je dezelfde kijkcijfers. Dan had je er beter voor kunnen kiezen RTL7 een impuls te geven. Naar die zender kijkt nu helemaal geen hond meer. Die "Zomer van 4" is volgens mij gewoon een prestigeproject.
Voor 650.000 kijkers op RTL4 kun je meer advertentie-inkomsten vangen dan voor 650.000 kijkers op RTL7, dus dat zal ook wel meespelen. Laten we eerlijk zijn: de sponsoring in het programma is voor een deel nodig om het programma kostendekkend te krijgen, maar ik denk dat het ook een aardige cash cow is voor RTL. Niks mis mee overigens, het is niet voor niets een commerciële zender.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze voor RTL4 hebben gekozen. Bij VI Oranje haalden ze plusminus 1 miljoen en met TDJ en 650k kijkers. Als je een herhaling van "Bonje met de buren" of "Geen cent te makken" uitzendt, dan haal je dezelfde kijkcijfers. Dan had je er beter voor kunnen kiezen RTL7 een impuls te geven. Naar die zender kijkt nu helemaal geen hond meer. Die "Zomer van 4" is volgens mij gewoon een prestigeproject.
Met Wilfred als presentator en Johan als regelmatige gast zit er nog een klein vleugje VI in natuurlijk. Ik kijk het sowieso, dus dan is het een kleine moeite om er ook wat berichtjes over op SigaarSnor te plaatsen. Zal niet zo intensief zijn als bij VI Oranje though.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef Eenskijken het volgende:
maar veerboot ga je ook alles van TDJ volgen enzo? Want ik dacht dat je alleen van VI was?
Wacht eens even, ben jij SigaarSnor?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Met Wilfred als presentator en Johan als regelmatige gast zit er nog een klein vleugje VI in natuurlijk. Ik kijk het sowieso, dus dan is het een kleine moeite om er ook wat berichtjes over op SigaarSnor te plaatsen. Zal niet zo intensief zijn als bij VI Oranje though.
kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht eens even, ben jij SigaarSnor?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht eens even, ben jij SigaarSnor?![]()
quote:
Wel verdomd, jij bent ook een etter hequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er twee in het publiek anders goed te pakken haha ouwe reus!
Na de film.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
wanneer beginnen ze?op rtl 4 is nog een film bezig
De Tour de France, de tijd van mijn leven!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Elke avond als afsluiter![]()
Ik kan verdomme niet vinden waar ik vragen kan stellen
Garmin heeft al genoeg geleden imoquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef Unknown901 het volgende:
Hopen op deel 2 van Dijkstra vs. Garmin ploegleider.
druktemaker, oud-schaatser, commentator bij Eurosport enzoquote:
Ik ben hem al zat. Irritante kerel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Kijken hoe lang het duurt tot ik nerveus word van Ben.
Nee, die gaan wel door tot en met de OS.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef Unknown901 het volgende:
Ahja, nu ik Danny Vera hoor. Gaan die wel door mee naar de OS, of krijgen die ook hun welverdiende rust?
Oh, dat word wat vanavond..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef franklop het volgende:
[..]
druktemaker, oud-schaatser, commentator bij Eurosport enzo
Ik hoor 'm nooit op Eurosport, misschien heeft Danny 'm eruit gestuurd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef franklop het volgende:
[..]
druktemaker, oud-schaatser, commentator bij Eurosport enzo
geeft commentaar bij schaatsenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoor 'm nooit op Eurosport, misschien heeft Danny 'm eruit gestuurd.
Klein vleugje Hitler erbij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef Specularium het volgende:
Danny, mixje tussen Meeuwis en Ratelband.
Gooi het in een blender en je krijgt dat.
fapquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt het fap of flop? U kan nu kiezen.
fapquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt het fap of flop? U kan nu kiezen.
Wat is deze voor een 'suele opmerking?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Leuk, weer zo`n dom wijf wat er met wat make-up enigszins leuk uit ziet.
Die waren goed inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef TheArt het volgende:
Lekkerste rondemiss is nog altijd die van dit jaar uit Californië
Allison Steinkampquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef TheArt het volgende:
Foto?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef TheArt het volgende:
Pics??quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef TheArt het volgende:
heb je nog wat foto's voor de beeldvorming?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef TheArt het volgende:
verklaard gelijk Sagan zijn goede prestaties toenquote:
De PMU dames in de TdF met paardrijlaarsjes waren anders ook altijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
In Californië hadden ze er idd wel verstand van.
het is dat ik al voorzien ben..quote:
twitter:JoannaZanella twitterde op woensdag 04-07-2012 om 01:15:13I wish I was at the Tour de France right now! reageer retweet
Die gehen gewoon mit naar Londen!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef Unknown901 het volgende:
Ahja, nu ik Danny Vera hoor. Gaan die wel door mee naar de OS, of krijgen die ook hun welverdiende rust?
Veel belangrijker lijkt het me dat Driesje óók mee naar Londen gaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan moet hij een nieuwe hit verzinnen....!
Of weer een onherstelbaar covertje.
Hij liet hem ook rennen, reed doorquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef Marcoss het volgende:
Haha, Dijkstra, hoeveel was je nou, 5 of 6? Veelers, heel droog: 3...
Ik verstond gewoon maaiveld maar dat kan aan mij liggenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Moet maaiveld zijn. Als je daar je kop boven uitsteekt, gaat tie eraf
heb ik net ook gedaanquote:
Niks mis mee. Hoef je de dag erna niet te ontbijten.quote:
Ik eet nu ook, omdat ik voor het laatst om 5 uur heb gegeten. Moet ik dan maar tot morgenochtend niks eten?quote:
Bv. Weet je ook is hoe dit voelt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik eet nu ook, omdat ik voor het laatst om 5 uur heb gegeten. Moet ik dan maar tot morgenochtend niks eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |