Was bij VI Oranje en Studio Sportzomer ook zo, bewuste keuze lijkt me.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft iig wel jammer TDJ en de Avondetappe tegelijkertijd worden uitgezonden...
Ja daarom, eerst tour du jour en daarna mart werkte prima, zeker als er de volgende dag gewerkt moet wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit programma scoort waarschijnlijk te lage kijkcijfers om op primetime op RTL4 te worden uitgezonden.
Ik denk dat ze beter op RTL7 waren gebleven. Daar is 500k kijkers een prima score. Bij RTL4 is dat te min.
Ik had het persoonlijk liever ook eerder op de avond gezien, maar vanuit RTL snap ik het wel: de hele zomer lang om 22.30 uur op RTL4 een sporttalkshow is lekker overzichtelijk voor ons als kijker. Horizontaal programmeren, noemen die tv-mensjes dat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
waarom is het nou zo laat? Ik zie de meerwaarde er niet van in... zowel niet voor ons als voor RTL..
Concurrentie met NOS kan je alleen aangaan als je op RTL 4 zit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze voor RTL4 hebben gekozen. Bij VI Oranje haalden ze plusminus 1 miljoen en met TDJ en 650k kijkers. Als je een herhaling van "Bonje met de buren" of "Geen cent te makken" uitzendt, dan haal je dezelfde kijkcijfers. Dan had je er beter voor kunnen kiezen RTL7 een impuls te geven. Naar die zender kijkt nu helemaal geen hond meer. Die "Zomer van 4" is volgens mij gewoon een prestigeproject.
Voor 650.000 kijkers op RTL4 kun je meer advertentie-inkomsten vangen dan voor 650.000 kijkers op RTL7, dus dat zal ook wel meespelen. Laten we eerlijk zijn: de sponsoring in het programma is voor een deel nodig om het programma kostendekkend te krijgen, maar ik denk dat het ook een aardige cash cow is voor RTL. Niks mis mee overigens, het is niet voor niets een commerciële zender.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze voor RTL4 hebben gekozen. Bij VI Oranje haalden ze plusminus 1 miljoen en met TDJ en 650k kijkers. Als je een herhaling van "Bonje met de buren" of "Geen cent te makken" uitzendt, dan haal je dezelfde kijkcijfers. Dan had je er beter voor kunnen kiezen RTL7 een impuls te geven. Naar die zender kijkt nu helemaal geen hond meer. Die "Zomer van 4" is volgens mij gewoon een prestigeproject.
Met Wilfred als presentator en Johan als regelmatige gast zit er nog een klein vleugje VI in natuurlijk. Ik kijk het sowieso, dus dan is het een kleine moeite om er ook wat berichtjes over op SigaarSnor te plaatsen. Zal niet zo intensief zijn als bij VI Oranje though.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:53 schreef Eenskijken het volgende:
maar veerboot ga je ook alles van TDJ volgen enzo? Want ik dacht dat je alleen van VI was?
Wacht eens even, ben jij SigaarSnor?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Met Wilfred als presentator en Johan als regelmatige gast zit er nog een klein vleugje VI in natuurlijk. Ik kijk het sowieso, dus dan is het een kleine moeite om er ook wat berichtjes over op SigaarSnor te plaatsen. Zal niet zo intensief zijn als bij VI Oranje though.
kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht eens even, ben jij SigaarSnor?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht eens even, ben jij SigaarSnor?![]()
quote:
Wel verdomd, jij bent ook een etter hequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb er twee in het publiek anders goed te pakken haha ouwe reus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |