ik heb op bagger gestemd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef plopkweker het volgende:
Gutennacht.
Goed topic ja of nee?
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltjeÂ
[ afbeelding ]
meter
Uiteraard voor pareltje gestemd.
Puik.quote:
Hallo *laat ID zien*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef Weka het volgende:
Het is zover!Nachtbagger officieel geopend, welkom allemaal.
Let er maar niet op, is snap er ook niks van.quote:
okayquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Let er maar niet op, is snap er ook niks van.
Wie niet? Moet ik FOK! knokploeg inhuren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil het zo graag vertellen maar het mag niet.
Alles goed verder?quote:
Pak iemand van je eigen lengte.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie niet? Moet ik FOK! knokploeg inhuren?
Jaquote:
Wie? Onze opperfrau?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef Weka het volgende:
Jeweetwel zal er zo wel zijn, ze heeft de gewoonte laat te komen.
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bang dat je verliest van een kleiner persoon dan jou ja.
Dan ben ik wel van mijn frustratie af, net zo bevredigend als een antwoord.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef Dimens het volgende:
En dan sla je me in elkaar en dan? Dan weet je het nog niet.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef coban het volgende:
Ik ben voor flippss sowieso als er een gevecht tussen dimens en flips komt.
Harde man jij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gebruik harde woorden. Dat zal hem leren.
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaik ben alleen al mijn motivatie voor leren kwijt en ik weet nog niet genoeg voor tentamen morgen.
Met jou? En je enkel?
slimme man jijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al mijn geld op Flippiee en dan verlies ik expres waardoor ik toch win.
Sneu is dat ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Weka het volgende:
Mensen die pronken met hun registratiedatum en/of aantal posts.
ja? goedzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Dimens het volgende:
Wejo coban ik ga trouwens die opleiding doen die jij zei dat ik moest doen.
Rete sneuquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Weka het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef coban het volgende:
Ik ben voor flippss sowieso als er een gevecht tussen dimens en flips komt.
niet vergetenquote:
Qft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Weka het volgende:
Wat is dit nu weer voor gekkigheid. Waar is je UI, waar is je sig en al?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
niet vergetenik word liever als 'man' aangesproken nu
![]()
Jeetje man het zit je niet mee he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Best wel kut, ik voelde me al de hele week niet helemaal 100%, maar vannochtend voelde ik mij een stuk beter... Ik was gister naar de apotheek gestrompelt, weet nog steeds niet hoe, om hooikoorts medicatie te halen... Afijn, ik kreeg dit keer een ander merk mee dan normaal, dus ik dacht vannochtend laat ik er eens 1 nemen, kijken wat de bij-effecten waren... Ik had hem net ingenomen en ik voelde die grauwe pijn in m'n strot weer opkomen waar ik de hele week al last van had... Ik dacht shiiiiit
Na 1u30 minuten begon ik me sloom te voelen, een bij-effect van de medicijnen, maar ik begon me steeds slechter te voelen... Nu zit ik met koorts en een beroerd gevoel op de bank, iedereen slaapt al dus die kunnen mij niet zo snel een aspirine geven, ik ben vanmiddag bijna van de trap geflikkert waardoor m'n enkel nu weer hartstikke dik is, en de steken die er inschieten zijn ook niet echt fijn... FML
o fuck. Deze manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
niet vergetenik word liever als 'man' aangesproken nu
![]()
ja nu word ik boos hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor gekkigheid. Waar is je UI, waar is je sig en al?
Kom maar op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik wel van mijn frustratie af, net zo bevredigend als een antwoord.
maakt dat wat uit voor onze liefde dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
coban is een geslachtsverandering ondergaan?
ja nou dat vind ik wel een beetje eng hoor eigenlijkquote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
ja nu word ik boos hoor![]()
eerst gaan jullie zeuren dat jullie moeten kotsen van lekkere
romana en lekkerdere rinus en daarna gaan jullie weer zeuren dat ik niet meer cool genoeg ben
![]()
![]()
mja eerlijk gezegd ben ik die ui kwijt nu dus al zou ik willen kan ik hem niet terugzetten, zal vast wel ergens zitten maar heb dus geen zin om zoveel moeite te doen
Oei, wanneer 4 uur in het parkje?quote:
Ik kom je wel redden Tsjobanniequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef coban het volgende:
Mensen herkennen mijn bazenposts ook niet meer zo snelik raak in een depressie.
Ik doe heel voorzichtig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
ja nou dat vind ik wel een beetje eng hoor eigenlijk
Jawel, maar dat is bij iedereen anders, dus ik dacht laat ik er eens 1 proberen... Ik denk dat dat beroerde gevoel komt omdat ik ziek (ben) aan het worden ben...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje man het zit je niet mee he.Was je dan niet geinformeerd over bij effecten als je een ander medicijn ging gebruiken?
[..]
o fuck. Deze man
Succes jongenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is bij iedereen anders, dus ik dacht laat ik er eens 1 proberen... Ik denk dat dat beroerde gevoel komt omdat ik ziek (ben) aan het worden ben...
Tevens heb ik nu 38,7 graden koorts... Even strompelen en een aspirine en nat washandje pakken... Wish me luck
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch wel bang voor mij?
[..]
Ik zal er zijn.
wie is ze?quote:
Ik zie je nu een beetje als travo, is dat erg?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
maakt dat wat uit voor onze liefde dan?![]()
wy altyd one luf tog? zelfs als het yeshomo is? toch?
![]()
Ik vind dit niet kunnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
"ze "was om half 12 klaar zei ze
ze loog
Tegen ons
en ONZ
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei, wanneer 4 uur in het parkje?
[..]
Ik kom je wel redden Tsjobannie
Dankjewel, dit wordt zeer gewaardeerd.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie je nu een beetje als travo, is dat erg?
Vragen is ook een optie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen.
En ik weet nog steeds niet waar ze woont dus ik kan die tekening niet opsturen.
Zeker schichtig wat blikken geworpen naar elkaar?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb vandaag 5 uur in de trein / tram gezetenben helemaal gaar nu
wel dezelfde trein als kwiwi
nee, zij zat in een heul andere coupequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zeker schichtig wat blikken geworpen naar elkaar?
Dankjewel. Zonder jou was ik hier dus niet aan begonnen en echt waar, ik heb er heel veel zin in. Ik dacht vandaag nog aan je toen ik mijn intake gesprek had.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef coban het volgende:
[..]![]()
[..]
Dankjewel, dit wordt zeer gewaardeerd.
Maar even serieus, leuk dat je die opleiding gaat doen. Veel succes enzo ook met op kamers gaan enzo, als je niet al uit huis bent.
[..]
Nee hooraltijd al travo willen zijn
![]()
Wel gezien?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, zij zat in een heul andere coupe
Gemiste kans om haar MSN te vragen man.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, zij zat in een heul andere coupe
haiquote:
dagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga slapenben kei moe van al dat gereis
trusten iedereen
Ik ga weer meisje worden denk ik, mijn liefde voor jou is te grootquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan is het nog oneluv![]()
![]()
![]()
Wel nohommo trouwens, ik moet zakelijk en privé gescheiden houden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dankjewel. Zonder jou was ik hier dus niet aan begonnen en echt waar, ik heb er heel veel zin in. Ik dacht vandaag nog aan je toen ik mijn intake gesprek had.
Wat voor ijs?quote:
Wejo we denken aan elkaar. Dit moet wel iets betekenen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga weer meisje worden denk ik, mijn liefde voor jou is te groot
[..]! Ik moet een beetje blozen
Dimens die aan mij denkt
Ik moest ook aan jou denken toen ik een pak drinken van het merk Dimes kocht hier
Oreo-ijsquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wat voor ijs?
Tevens mensen die nu geen ijs of pretzels eten met chocomel erbij
Vandaag weer drie bakken ingeslagen, doe ik wekelijks, heerlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb gisteren genoeg ijs gevreten voor de hele week.
Zijn ze toch gaan lekken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
O, BBQ. De levering is ietwat vertraagd
Maar komt goed hoor.
Sanderquote:
Dolfijnenijsjes niet.quote:
Nou ja, ze moesten langs de Afrikaanse kust en daar waren wat piraten maar de situatie is onder controle. Maak je maar geen zorgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, nee, dat kan natuurlijk niet, waterdicht alles dit dat. Tegenwind dan?
Ja idd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:08 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Sanderouwe rukker van me
Lang niet gesproken man
Wie dan? Onze opperfrau?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:08 schreef Oerbeer het volgende:
Jankerts. Ze komt zo. Altijd zo rond half één is ze wel ergens in een topic te vinden.
Ah, vandaar, nee is prima, ik vertrouw erop dat de levering foutloos verloopt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nou ja, ze moesten langs de Afrikaanse kust en daar waren wat piraten maar de situatie is onder controle. Maak je maar geen zorgen.
Met zo'n userid is dat ook niet zo heel gek.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik heb ook nog steeds 0 notes
Ziet er goed uitquote:
Dat weet ik dus niet, daarom vraag ik het.quote:
Que? U zei?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja idd.
Eet één chipje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef Dientje12 het volgende:
ik wil chips eten maar niet dik worden, iemand tips?
Knap van jequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja idd.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
ga ik binnekort kopen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:14 schreef AnimeFan het volgende:
Aha. M'n eerste note is binnen.
Ik dacht al dat er een verband was tussen posten in nachtbaggertopics en het krijgen van notes.
Brb nieuw account maken
Ja, mooi 4.50 dokken jonge! Kun je ze ook nog eens uitprinten, want het staat mij bij dat er een printervriendelijke versie van is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
ik wil weten wat er in mijn notes staat
Nicequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Smaakt ook super. Lidl heeft meerdere fake Ben & Jerry bakken, twee euro per stuk ofzo, smaakt erg goed
Ik moet nog kleingeld kwijt, maarja kan niet contact betalenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja, mooi 4.50 dokken jonge! Kun je ze ook nog eens uitprinten, want het staat mij bij dat er een printervriendelijke versie van is.
Gewoon alles hup, in een dikke envelop, naar Danny.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik moet nog kleingeld kwijt, maarja kan niet contact betalen
Tssquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja, mooi 4.50 dokken jonge! Kun je ze ook nog eens uitprinten, want het staat mij bij dat er een printervriendelijke versie van is.
Printen? Hoe?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Is het een schande als je Danny niet kent?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gewoon alles hup, in een dikke envelop, naar Danny.
Dat is die gast die Samson inspreektquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is het een schande als je Danny niet kent?
Dat Ajaz kampioen word? Ja natuurlijk!quote:
Oke, voor dertig euro ongeveer heb je al een bazige PIMP abo. Soort elite onder de FOK! nerds is dat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Tsssmeer hem dan meteen een pimp abo aan, is bijna het vijfvoud ervan
Ja. Behoorlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, Danny is de baas den FOK!squote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oke, voor dertig euro ongeveer heb je al een bazige PIMP abo. Soort elite onder de FOK! nerds is dat.
Dat ken niet, dan moet ik mee vieren in Amsterdam namelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat Ajaz kampioen word? Ja natuurlijk!
Je doet het zelf man, was die net van de grond met die, naja, wazige topics van je, en dan vertel je ons dat je Danny niet kent. Najaa.quote:
Hee ik voel mij aangesproken door dat laatstequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oke, voor dertig euro ongeveer heb je al een bazige PIMP abo. Soort elite onder de FOK! nerds is dat.
Nooit heeft iemand mij over Danny verteld..quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je doet het zelf man, was die net van de grond met die, naja, wazige topics van je, en dan vertel je ons dat je Danny niet kent. Najaa.
Jep. En volledige toegang tot je notes.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hee ik voel mij aangesproken door dat laatste
Je hebt custom css en al die shizzles toch?
Ik kan het niet gelovenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je doet het zelf man, was die net van de grond met die, naja, wazige topics van je, en dan vertel je ons dat je Danny niet kent. Najaa.
Ajaz is een mix van ajax en az, een beetje partijdig houden voor flips0lquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ken niet, dan moet ik mee vieren in Amsterdam namelijk.
kenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ken niet, dan moet ik mee vieren in Amsterdam namelijk.
Typicalquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kan het niet geloven
1 grote
Wanneer wij er niet meer zijn
Ik moet[ afbeelding ]
Liefquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:24 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ajaz is een mix van ajax en az, een beetje partijdig houden voor flips0l
Amsterdamse rootsquote:
flikker toch opquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:23 schreef Oerbeer het volgende:
Soberso het ABO bazenforum, en nog wat andere extratjes.
Alleen Full en Pimp.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hoe bedoel je "volledig toegang tot je notes"? Heb je dat met andere soorten abo's niet dan?
quote:
Jep. Alleen met PIMP en FULL dacht ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hoe bedoel je "volledig toegang tot je notes"? Heb je dat met andere soorten abo's niet dan?
wanneer heb je nou tentamens?quote:
Dat klopt.quote:
Ah zo. Staat er in het ABO forum ook een beetje wat de basics van Custom CSS zijn?quote:
Morgen nog 1, overmorgen nog 1 en daarna nog 1.quote:
Omdat weka de magie bezitquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Topiek het volgende:
WAAROM RAKEN DE NACHTBAGGERS VAN WEKA WEL VOL
Ja, je hebt meren en sloten, het gekke is sloten zitten vol met rotzooi en meren nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Topiek het volgende:
Ligt aan de mensen die er op af komen, niet aan de TS.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Topiek het volgende:
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ah zo. Staat er in het ABO forum ook een beetje wat de basics van Custom CSS zijn?
Daar heb je een topic in FB over kwam ik van het weekend achterquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ah zo. Staat er in het ABO forum ook een beetje wat de basics van Custom CSS zijn?
Dat doe ik puur op arrogantie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Topiek het volgende:
BEN JE DAN FERTIG? en was het nog gelukt met die CDA troep?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen nog 1, overmorgen nog 1 en daarna nog 1.
Ik ben nu laatste dingen aan het doen nog even voor morgen
Jup, en daarnaast zijn er ook zo'n 6 man die er zat verstand van hebben, die altijd wel willen helpen wanneer je er zelf niet uitkomt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat van mij begint opeens ook zwaar langzaam te worden, ik wilde nog reageren op een post van pagina 7 maar we zitten alweer op 9/10quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Dimens het volgende:
Ik word gek van mijn draadloze adapter. Werkt voor geen meter en valt elke 2 minuten weg.
Hihaho, patje, puik censuurwerkquote:
Altijd dingen uitvreten ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef Monopoly het volgende:
Sorry, ik liet mij gaan door seksuele lusten
Meer dan dat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef Weka het volgende:
Begrijp ik goed dat de nachtbagger ooit succesvol was in ONZ?
jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef Weka het volgende:
Begrijp ik goed dat de nachtbagger ooit succesvol was in ONZ?
Het is echt de draadloze adapter in deze PC. Heb op mijn laptop en mobiel nooit last ervan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat van mij begint opeens ook zwaar langzaam te worden, ik wilde nog reageren op een post van pagina 7 maar we zitten alweer op 9/10
JA EINDELIJK.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BEN JE DAN FERTIG? en was het nog gelukt met die CDA troep?
Nou primaquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:33 schreef Weka het volgende:
Dan ga ik iedere avond zo'n topic openenDat B&H ligt me niet zo namelijk.
je hebt mazzel als ie vol raakt, dat wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:33 schreef Weka het volgende:
Dan ga ik iedere avond zo'n topic openenDat B&H ligt me niet zo namelijk.
Mooizoquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, en daarnaast zijn er ook zo'n 6 man die er zat verstand van hebben, die altijd wel willen helpen wanneer je er zelf niet uitkomt.
Hoeveel graden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:33 schreef Oerbeer het volgende:
Mijn laptop is ook weer fucking heet gewoon. Echt belachelijk.
Plas erover heen, niet op het toetsenbord en de koelgaatjes he, maar op een oppervlak waar de urine niet naar binnen kan, wil wel weten of er stoom vanaf komtquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:33 schreef Oerbeer het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even weer een biertje in de vriezer leggen.
Klopt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt mazzel als ie vol raakt, dat wel.
Kom omdat mijn naam op het beeldscherm te zien is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:33 schreef Oerbeer het volgende:
Vanmiddag zag ik zulke types langs de weg, ze wouden met me meeliften van antwerpen naar utrecht..quote:
SVquote:
Flikker, ik had al honger nu nog meer en ga zo slapenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef Weka het volgende:
Garnituurtje d'r maar bij dan.
[ afbeelding ]
doe maar.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef Weka het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er smakelijk uit *pakt wat van de schaal*quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef Weka het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Doe maarquote:
Viandel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:39 schreef BBQSausage het volgende:
Raadplaatje, wat is deze:
[ afbeelding ]
TETTEN T-E-T-T-E-Nquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:39 schreef Patje1987 het volgende:
Wie doet er mee Lingo? Het is een 6 letterwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEPquote:
Meloenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:39 schreef Patje1987 het volgende:
Wie doet er mee Lingo? Het is een 6 letterwoord.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP
Goed geantwoord!
*applaus*
U mag een bal graaien!
[ afbeelding ]
wie flips?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |