ik heb op bagger gestemd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef plopkweker het volgende:
Gutennacht.
Goed topic ja of nee?
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltjeÂ
[ afbeelding ]
meter
Uiteraard voor pareltje gestemd.
Puik.quote:
Hallo *laat ID zien*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef Weka het volgende:
Het is zover!Nachtbagger officieel geopend, welkom allemaal.
Let er maar niet op, is snap er ook niks van.quote:
okayquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Let er maar niet op, is snap er ook niks van.
Wie niet? Moet ik FOK! knokploeg inhuren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil het zo graag vertellen maar het mag niet.
Alles goed verder?quote:
Pak iemand van je eigen lengte.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie niet? Moet ik FOK! knokploeg inhuren?
Jaquote:
Wie? Onze opperfrau?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef Weka het volgende:
Jeweetwel zal er zo wel zijn, ze heeft de gewoonte laat te komen.
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bang dat je verliest van een kleiner persoon dan jou ja.
Dan ben ik wel van mijn frustratie af, net zo bevredigend als een antwoord.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef Dimens het volgende:
En dan sla je me in elkaar en dan? Dan weet je het nog niet.
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef coban het volgende:
Ik ben voor flippss sowieso als er een gevecht tussen dimens en flips komt.
Harde man jij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gebruik harde woorden. Dat zal hem leren.
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaik ben alleen al mijn motivatie voor leren kwijt en ik weet nog niet genoeg voor tentamen morgen.
Met jou? En je enkel?
slimme man jijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al mijn geld op Flippiee en dan verlies ik expres waardoor ik toch win.
Sneu is dat ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Weka het volgende:
Mensen die pronken met hun registratiedatum en/of aantal posts.
ja? goedzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Dimens het volgende:
Wejo coban ik ga trouwens die opleiding doen die jij zei dat ik moest doen.
Rete sneuquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Weka het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:38 schreef coban het volgende:
Ik ben voor flippss sowieso als er een gevecht tussen dimens en flips komt.
niet vergetenquote:
Qft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Weka het volgende:
Wat is dit nu weer voor gekkigheid. Waar is je UI, waar is je sig en al?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
niet vergetenik word liever als 'man' aangesproken nu
![]()
Jeetje man het zit je niet mee he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Best wel kut, ik voelde me al de hele week niet helemaal 100%, maar vannochtend voelde ik mij een stuk beter... Ik was gister naar de apotheek gestrompelt, weet nog steeds niet hoe, om hooikoorts medicatie te halen... Afijn, ik kreeg dit keer een ander merk mee dan normaal, dus ik dacht vannochtend laat ik er eens 1 nemen, kijken wat de bij-effecten waren... Ik had hem net ingenomen en ik voelde die grauwe pijn in m'n strot weer opkomen waar ik de hele week al last van had... Ik dacht shiiiiit
Na 1u30 minuten begon ik me sloom te voelen, een bij-effect van de medicijnen, maar ik begon me steeds slechter te voelen... Nu zit ik met koorts en een beroerd gevoel op de bank, iedereen slaapt al dus die kunnen mij niet zo snel een aspirine geven, ik ben vanmiddag bijna van de trap geflikkert waardoor m'n enkel nu weer hartstikke dik is, en de steken die er inschieten zijn ook niet echt fijn... FML
o fuck. Deze manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
niet vergetenik word liever als 'man' aangesproken nu
![]()
ja nu word ik boos hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor gekkigheid. Waar is je UI, waar is je sig en al?
Kom maar op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben ik wel van mijn frustratie af, net zo bevredigend als een antwoord.
maakt dat wat uit voor onze liefde dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
coban is een geslachtsverandering ondergaan?
ja nou dat vind ik wel een beetje eng hoor eigenlijkquote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
ja nu word ik boos hoor![]()
eerst gaan jullie zeuren dat jullie moeten kotsen van lekkere
romana en lekkerdere rinus en daarna gaan jullie weer zeuren dat ik niet meer cool genoeg ben
![]()
![]()
mja eerlijk gezegd ben ik die ui kwijt nu dus al zou ik willen kan ik hem niet terugzetten, zal vast wel ergens zitten maar heb dus geen zin om zoveel moeite te doen
Oei, wanneer 4 uur in het parkje?quote:
Ik kom je wel redden Tsjobanniequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef coban het volgende:
Mensen herkennen mijn bazenposts ook niet meer zo snelik raak in een depressie.
Ik doe heel voorzichtig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
ja nou dat vind ik wel een beetje eng hoor eigenlijk
Jawel, maar dat is bij iedereen anders, dus ik dacht laat ik er eens 1 proberen... Ik denk dat dat beroerde gevoel komt omdat ik ziek (ben) aan het worden ben...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje man het zit je niet mee he.Was je dan niet geinformeerd over bij effecten als je een ander medicijn ging gebruiken?
[..]
o fuck. Deze man
Succes jongenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is bij iedereen anders, dus ik dacht laat ik er eens 1 proberen... Ik denk dat dat beroerde gevoel komt omdat ik ziek (ben) aan het worden ben...
Tevens heb ik nu 38,7 graden koorts... Even strompelen en een aspirine en nat washandje pakken... Wish me luck
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch wel bang voor mij?
[..]
Ik zal er zijn.
wie is ze?quote:
Ik zie je nu een beetje als travo, is dat erg?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
maakt dat wat uit voor onze liefde dan?![]()
wy altyd one luf tog? zelfs als het yeshomo is? toch?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |