quote:
Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef Flippiee het volgende:[..]
Ja

ik ben alleen al mijn motivatie voor leren kwijt en ik weet nog niet genoeg voor tentamen morgen.

Met jou? En je enkel?

Komt wel goed schatje

Best wel kut

, ik voelde me al de hele week niet helemaal 100%, maar vannochtend voelde ik mij een stuk beter... Ik was gister naar de apotheek gestrompelt, weet nog steeds niet hoe, om hooikoorts medicatie te halen... Afijn, ik kreeg dit keer een ander merk mee dan normaal, dus ik dacht vannochtend laat ik er eens 1 nemen, kijken wat de bij-effecten waren... Ik had hem net ingenomen en ik voelde die grauwe pijn in m'n strot weer opkomen waar ik de hele week al last van had... Ik dacht shiiiiit

Na 1u30 minuten begon ik me sloom te voelen, een bij-effect van de medicijnen, maar ik begon me steeds slechter te voelen... Nu zit ik met koorts en een beroerd gevoel op de bank, iedereen slaapt al dus die kunnen mij niet zo snel een aspirine geven, ik ben vanmiddag bijna van de trap geflikkert waardoor m'n enkel nu weer hartstikke dik is, en de steken die er inschieten zijn ook niet echt fijn... FML
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende::W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:Kudo's voor deze TS +1 positieve note.