Hou op met reageren want nu moet ik de posts ook nog lezenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef CrushedTinBox het volgende:
En dan moest je dit topic ook nog aanmaken, wat druk heb je het toch.
Dat niet kunnen tijdens het schijtenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hou op met reageren want nu moet ik de posts ook nog lezen
Dat kan ook tijdens het poepen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Hou op met reageren want nu moet ik de posts ook nog lezen
Ik moet me uiterst concentreren dan ja..quote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat niet kunnen tijdens het schijten
Ervaring leert mij dat het juist het beste gaat als er enige afleiding is en ik niet al mijn aandacht hoef te richten op de onmenselijke krachtinspanningen die soms gevraagd zijn. Vandaar de smartphone.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik moet me uiterst concentreren dan ja..
Maar wees niet gevreesd, ik ga dit halen voor 18:00!
Wens me geluk
Oke, laten we er naar de wc gaan van makenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:41 schreef Weka het volgende:
Het is niet nodig om poepen en plassen apart te noemen, omdat het niet optelt maar samensmelt.
Wij hebben geen putje, dus dan maakt het niet zo'n chill geluidjequote:Op maandag 2 juli 2012 17:46 schreef Skillstorm het volgende:
Je kon ook plassen in de douche hoor....
Allemaal onder de douche?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:47 schreef Weka het volgende:
Ik heb de som opgelost:
Poepen, plassen, scheren en douchen allemaal tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |