Ik ben te rebels, ik doe dat liever wanneer het niet mag.quote:
Dan doe ik het. Kut!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben te rebels, ik doe dat liever wanneer het niet mag.
Die 100 jaar dat we olie oppompen? Dat is geen tijdperk, meer een mini beroerte.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:59 schreef DeRakker. het volgende:
Olie tijdperk.
Vroeger had je brons tijd, ijzer tijd enz... nu de olie tijd.
Al die autisten, vraag me af of er vroeger ook autisten bestondenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:55 schreef okiokinl het volgende:
9-11 zullen ze zich wel blijven herinneren. instortende wolkenkrabbers doen het over 500 jaar nog steeds goed denk ik.
en de opkomst van computers/internet ook.
Ik vind het wel een tijdperk.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die 100 jaar dat we olie oppompen? Dat is geen tijdperk, meer een mini beroerte.
je hebt wel een punt manquote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe zouden wij worden herdacht?
Vroeger had je van die grote legendes als Genghis khan, Caesar, Atilla de hun, Napoleon..
De Mongolen, Romeinen, Hunnen, Fransen van toen je weet het wel..
Tegenwoordig is alles zo anders, een Bush lijkt me nou niet echt zo'n leider waar je van op zou kijken, vroeger waren het echte krijgers en ze keken neer op het slagveld..
En voorbeeld van Bin laden, die altijd veilig in zn grotje zat wat een lafaard was dat zeg
Tegenwoordig is alles geautomatiseerd en is het leven veels te makkelijk..
Yep, maar tegenwoordig heeft alles een naam. Vroeger was je gewoon locoquote:Op maandag 2 juli 2012 00:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Al die autisten, vraag me af of er vroeger ook autisten bestonden
En dan al die aandoeningen zoals borderline asperger PDD-NOS ADHD, was dat er vroeger allemaal ook?
Aanstellers tegenwoordig!
Qua industrie is er idd heel veel gedaan. Maar ik denk dat dat qua heelal, de mens, het bestaan, de aarde, een stuiptrekking is.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik vind het wel een tijdperk.
In de 100 jaar is er veel gebeurt.
Misschien wel meer dan de 1000 jaar ervoor.
Tja het heeft niet voor alle dingen vooruitgang geboekt maar ik vind de vooruitgang die er in de 100 jaar is geboekt wel het melden waard is.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Qua industrie is er idd heel veel gedaan. Maar ik denk dat dat qua heelal, de mens, het bestaan, de aarde, een stuiptrekking is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |