SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Ja of men had gewoon de bijstand niet zo hoog op moeten schroeven. Is toch te gek voor woorden dat men in Nederland bijna net zo veel aan uitkering krijgt als iemand die werkt. Waardoor je van die gevallen krijgt waar mensen lekker thuis blijven zitten en er soms nog even zwart naast verdienen. Dat kost capitalen die ergens vandaan moeten komen, en is een situatie die niet eeuwig kan blijven bestaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, of men stopt met niet nuttige overheids projecten. Té veel, in Nl altnans, die miljarden hebben gekost vanwege het zgn. prestige.
Die kut madame heb totaal geen fatsoen jaquote:
Boom, headshot.quote:
Ja, ja...quote:
Ik heb vandaag anders geen verdachte struiken gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die kut madame heb totaal geen fatsoen ja
Wacht ff, bijstand is wat anders dan een uitkeringquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja of men had gewoon de bijstand niet zo hoog op moeten schroeven. Is toch te gek voor woorden dat men in Nederland bijna net zo veel aan uitkering krijgt als iemand die werkt. Waardoor je van die gevallen krijgt waar mensen lekker thuis blijven zitten en er soms nog even zwart naast verdienen. Dat kost capitalen die ergens vandaan moeten komen, en is een situatie die niet eeuwig kan blijven bestaan.
hehehe, je zag ook niks glinsteren tussen die struiken door?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb vandaag anders geen verdachte struiken gezien
Oh? Krijgt die bijstand dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wacht ff, bijstand is wat anders dan een uitkering
Bijstand is naar ik meen ¤600 per maand. Moet je dus alles van betalen.
Die fraudeurs idd, die moeten ze keihard aanpakken en aan de schandpaal nagelen.
mede door hen heeft die persoon die het echt nodig heeft het nu dubbel lastig.
Toen ik terug kwam uit Brazilië had ik als nederlands staatsburger nergens recht op. Want 8 jaar in Brazilië gewoond. Komt er een asielzoeker in nederland die nog geen jaar in NL woont? Gelijk bijstand.
Ik kan het TR-knopje daar niet vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef m.k het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)ma?utm_source=vicefb
[ afbeelding ] o nee
Cobra, koffie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Alles om die eerste plek in de OP te houden he Esses.
Nee eigenlijk niet. Kon het niet laten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Alles om die eerste plek in de OP te houden he Esses.
Wat is een TR-knopje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan het TR-knopje daar niet vinden
Hé schat, Libelle gaat morgen de deur uitquote:
Topic reportquote:
Ja, doe maar een bakkie.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé schat, Libelle gaat morgen de deur uit
Wel met ui?quote:
Topic report, kan je hie op fok een topic melden aan de mods.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nu enkel nog even zeggen wat het voor diend, en wat TR betekend, dan zijn we er
Topic Report knop, om een topic te kunnen rapporteren aan de moderatorsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nu enkel nog even zeggen wat het voor diend, en wat TR betekend, dan zijn we er
En dan bezuinigen op DEF>....quote:“Brussel, handen af van onze belastingen. Never nooit niet Europese belastingen! Wij burgers zijn er niet voor om jullie ondemocratische toko te financieren. Zoek nog eens uit hoe de Tachtigjarige Oorlog is begonnen. (Hint: het startte met de tiende penning, een belasting van de Europese superstaat van die dagen.)”
Blz 21
Is altijd al een melkkoe geweest, Defensiequote:
Bedanktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Topic Report knop, om een topic te kunnen rapporteren aan de moderators
Ik was eerderquote:
ER:quote:
Toch geen probleem.quote:
Ik?quote:
Als je de PVV mag geloven laten ze je idd nog geloven dat we Scud Raketten hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch geen probleem.
Las recentelijk een opmerking dat we de KLu gewoon kunnen opheffen en onze Scud-raketten om onze grens heen moeten zetten en die door de KM moeten laten bedienen
Misschien moet je even reageren op wat ik zeg... In plaats van klagen dat jij niets kreeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik?
Nee, ik bedruip mezelf wel.
Ik weiger om me te laten humiliaten door de overheid. Dan doe ik liever zelf wel wat.
Je quotequote:
Wat heeft NLD nu (Russische) raketten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch geen probleem.
Las recentelijk een opmerking dat we de KLu gewoon kunnen opheffen en onze Scud-raketten om onze grens heen moeten zetten en die door de KM moeten laten bedienen
Waar hoor je mij klagen? Deed ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Misschien moet je even reageren op wat ik zeg... In plaats van klagen dat jij niets kreeg.
We hadden Nike Hercules raketten, de Hawk, en tot op nu nog de Patriot.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat heeft NLD nu (Russische) raketten?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat heeft NLD nu (Russische) raketten?
Jij claimt dat werkzoekend direct de bijstand in gaan. Ik zie.graag.onderbouwingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar hoor je mij klagen? Deed ik niet.
Mag je mij laten zien dat ik dat schreef. Wat ik schreef heb jij weer uit het verband gerukt, rukkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij claimt dat werkzoekend direct de bijstand in gaan. Ik zie.graag.onderbouwing
Astjeblieft. Je claimt dat een asielzoeker naar nederland komt en bijstand krijgt. Nog geen jaar is van ondergeschikt belang. Onderbouw zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wacht ff, bijstand is wat anders dan een uitkering
Bijstand is naar ik meen ¤600 per maand. Moet je dus alles van betalen.
Die fraudeurs idd, die moeten ze keihard aanpakken en aan de schandpaal nagelen.
mede door hen heeft die persoon die het echt nodig heeft het nu dubbel lastig.
Toen ik terug kwam uit Brazilië had ik als nederlands staatsburger nergens recht op. Want 8 jaar in Brazilië gewoond. Komt er een asielzoeker in nederland die nog geen jaar in NL woont? Gelijk bijstand.
Ja had ik begrepenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Niet dat ik weet... volgens mij nog steeds patriots. Was zo'n opmerking van iemand die vond dat er nog wel 1,5 miljard op DEF bezuinigd kon worden.
maar vind het wel grappig dat zulke lui niet eens weten wat NLD heeft maar wel een oordeel velen.quote:
dat is een feit, ze krijgen een inkomen op bijstandsniveau. Kun jij hoog of laag over jumpen. Het is zo. ga niet zeggen dat dat niet zo is, want dan spreek jij jezelf tegen. Dat krijgen ze zodra ze toegelaten zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Astjeblieft. Je claimt dat een asielzoeker naar nederland komt en bijstand krijgt. Nog geen jaar is van ondergeschikt belang. Onderbouw zou ik zeggen.
Vandaar ook dequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja had ik begrepen
[..]
maar vind het wel grappig dat zulke lui niet eens weten wat NLD heeft maar wel een oordeel velen.
Wacht, hoor ik dat nu goed, heb je het over een toegelaten asielzoeker? Hoe kan iemand asielzoeker zijn als hij toegelaten is? Op het moment dat een asielzoeker namelijk zoekende is (en dus in een COA zit) heeft hij namelijk geen recht op bijstand.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is een feit, ze krijgen een inkomen op bijstandsniveau. Kun jij hoog of laag over jumpen. Het is zo. ga niet zeggen dat dat niet zo is, want dan spreek jij jezelf tegen. Dat krijgen ze zodra ze toegelaten zijn.
Ik ben er echt triest over. Politici, vaak links, die denken dat DEF nog wel meer kan verliezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaar ook deachter mijn post.
Ik vind het eigenlijk diep triest dat er mensen zijn die zo'n uitgesproken mening hebben over bijv. defensie, zonder dat ze zich in het onderwerp verdiept hebben.
je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Wacht, hoor ik dat nu goed, heb je het over een toegelaten asielzoeker? Hoe kan iemand asielzoeker zijn als hij toegelaten is? Op het moment dat een asielzoeker namelijk zoekende is (en dus in een COA zit) heeft hij namelijk geen recht op bijstand.
Daarna gelden dezelfde regels als ook voor jou gelden.
Ja, ik snap uitstekend dat je bullshit loopt uit te kramen. Ik heb liever een Bijstandsuitkering dan een COA uitkering.quote:
Jij gaat weer over the top kerel. Jij wist wat ik bedoelde. Dus ff niet zo moeilijk doen graagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, ik snap uitstekend dat je bullshit loopt uit te kramen. Ik heb liever een Bijstandsuitkering dan een COA uitkering.
Nee, ik ga niet over the top. Jij zegt dat ze een uitkering krijgen op bijstandsniveau en je doet net alsof we lopen te strooien naar die lui. Dat is verre van waar, maar dat is schijnbaar wel het idee wat jij in je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat weer over the top kerel. Jij wist wat ik bedoelde. Dus ff niet zo moeilijk doen graag
Geen ads. Langere edit tijd. Meer PM's... Prive forum voor ABO is enkel schijt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef -Amber- het volgende:
Btw zit even te kijken wat een FOK abo kost, en zijn er verschillende. Zie dat jullie allemaal een abo hebben, wat is het voordeel er van?
Toegang tot FOK! abo forum, meer capaciteit foor pm's foto's etc etc. En, geen pop-ups/reclame.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef -Amber- het volgende:
Btw zit even te kijken wat een FOK abo kost, en zijn er verschillende. Zie dat jullie allemaal een abo hebben, wat is het voordeel er van?
Eigenlijk zijn alleen de 1 en 3 sterretje abo's interessant. Met 1 ster kan je de advertenties uitschakelen. Met 3 kan je ook CSS gebruiken (je eigen FOK! layout maken). Oh, en je mag in ABO komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef -Amber- het volgende:
Peace bro!! ga er ff niet meer op in want jij wilt je eigen gelijk hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet over the top. Jij zegt dat ze een uitkering krijgen op bijstandsniveau en je doet net alsof we lopen te strooien naar die lui. Dat is verre van waar, maar dat is schijnbaar wel het idee wat jij in je hoofd hebt.
Dat laatste is weer jouw mening. Jij lurker!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Geen ads. Langere edit tijd. Meer PM's... Prive forum voor ABO is enkel schijt.
Mag je met een ster al in het abo forum?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alleen de 1 en 3 sterretje abo's interessant. Met 1 ster kan je de advertenties uitschakelen. Met 3 kan je ook CSS gebruiken (je eigen FOK! layout maken). Oh, en je mag in ABO komen.
Yep, het abo forum heet ook 'van basic tot pimp'quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:48 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mag je met een ster al in het abo forum?
Aangezien jij er zo overtuigd van bent dat ik jou prima snap en dat jij gelijk hebt vraag ik je om een onderbouwing. Ik kan wel verwijsen naar www.rechtopbijstand.nl... Maar dan vraag ik me af waar jij het vandaan haalt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Peace bro!! ga er ff niet meer op in want jij wilt je eigen gelijk hebben
Ik lurk daar anders niet echt./echt niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat laatste is weer jouw mening. Jij lurker!
K, bedankt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, het abo forum heet ook 'van basic tot pimp'
Woon jij in een multi-culti wijk?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Aangezien jij er zo overtuigd van bent dat ik jou prima snap en dat jij gelijk hebt vraag ik je om een onderbouwing. Ik kan wel verwijsen naar www.rechtopbijstand.nl... Maar dan vraag ik me af waar jij het vandaan haalt.
Ja, om heel eerlijk te zijn wel. En vreemd genoeg kom ik door mijn werk ook wel eens met vreemdelingen in aanraking. Bizar he, dat je bij Defensie zowaar nog iets moet kennen/kunnen.quote:
Goed, dan weet jij ook wel dat ze gelijk na toelating een bijstandsuitkering krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, om heel eerlijk te zijn wel. En vreemd genoeg kom ik door mijn werk ook wel eens met vreemdelingen in aanraking. Bizar he, dat je bij Defensie zowaar nog iets moet kennen/kunnen.
Pay-pal?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:51 schreef -Amber- het volgende:
Kan dus mooi geen abo nemen, want ik heb geen Nederlandse bank
Je wilt echt een abo nemen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:51 schreef -Amber- het volgende:
Kan dus mooi geen abo nemen, want ik heb geen Nederlandse bank
Wederom, bullshit eerste klas. Ga het eens onderbouwen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed, dan weet jij ook wel dat ze gelijk na toelating een bijstandsuitkering krijgen.
Nee in de drop window verschijnt enkel volgende;quote:
Ja, was het enkel maar om bv. die "vind een vriendin in Thailand", etc reclame niet meer te hoeven zien.quote:
iDeal noemen we dat in Nederlandquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee in de drop window verschijnt enkel volgende;
ABN AMRO
ASN Bank
Friesland Bank
ING
Rabobank
Regiobank
SNS Bank
Triodosbank
Van Lanschot
Zal me aan m'n kruisje jeuken hoe jullie het noemen.quote:
Dat was ook mijn primaire reden om een abo te nemen. Werd gestoord van de "schaamlipcorrectie" reclame.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja, was het enkel maar om bv. die "vind een vriendin in Thailand", etc reclame niet meer te hoeven zien.
Slaap ze.quote:
Ja erg he? Reclame voor mode kan nog eens leuk zijn, maar al dat andere gezeur hoefd dus echt niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was ook mijn primaire reden om een abo te nemen. Werd gestoord van de "schaamlipcorrectie" reclame.
Zijn meerdere FOK!ers in het buitenland die aan abo hebben. Is een iets lastigere procedure, maar komt neer dat je Danny een dm/pm moet sturen dat je via bijv. pay-pal of via een andere FOK!er (met NL bankrek.) of des noods geld in een envelop een abo wilt aanschaffen.
Schijn je in de mode-topics voor te moeten posten, en niet hier in DEF-SCquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja erg he? Reclame voor mode kan nog eens leuk zijn, maar al dat andere gezeur hoefd dus echt niet.
Nee hoor krijg hier (DEF) ook om de haverklap reclame van bv. Sonoma (lingerie), Chico's (ladies apparel), etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Schijn je voor in de mode-topics voor te moeten posten, en niet hier in DEF-SC
Oh, maar niet voor Zalando (schoenen), Etos (lipstick) enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee hoor krijg hier (DEF) ook om de haverklap reclame van bv. Sonoma (lingerie), Chico's (ladies apparel), etc.
Waardoor ?quote:
Nee, denk meer dat het lands gericht is, al hoe wel ik hier ook wel reclame van bv. V&D zie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar niet voor Zalando (schoenen), Etos (lipstick) enzo
Zwager in 2 weken tijd schade aan mijn auto, had hij geleend, niet zijn schuld, nu wilde hij hem weer lenen, heeft de auto een lekke band.quote:
Tijd dat ie een eigen wagen gaat regelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD, zwager, die me al 2 keer slecht nieuws kwam brengen komt wederom aan met slecht nieuws, lekke rechte voorband
Ja zoiets ja. Ik ben behoorlijk sip, want ik was en ben altijd zuinig op m'n auto.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd dat ie een eigen wagen gaat regelen.
Oh dat kan wel kloppen. Ik zit regelmatig op een Frans forum en stoor mij juist aan de NL ads die ik daar krijg. Omdat... dus Google en Adsense zien dat ik in NL zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee, denk meer dat het lands gericht is, al hoe wel ik hier ook wel reclame van bv. V&D zie.
Balen man. Maar hij kreeg dus tijdens het rijden een lekke band, of wilde hij wegrijden en had een lekke band?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja zoiets ja. Ik ben behoorlijk sip, want ik was en ben altijd zuinig op m'n auto.
Goedenavond Zoutjequote:
Dat eerste, en gisteren waren mijn winterbanden eraf gehaald. Ik vermoed dus dat die toko knakenwerk geleverd heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Balen man. Maar hij kreeg dus tijdens het rijden een lekke band, of wilde hij wegrijden en had een lekke band?
Hoe ver?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Ergste is nog, ik moet morgen op de fiets naar m'n werk
quote:
Ja, maar probeer dat maar eens aan te tonen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat eerste, en gisteren waren mijn winterbanden eraf gehaald. Ik vermoed dus dat die toko knakenwerk geleverd heeft.
Doe normaalquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit is een afgang voor mij, kom ik op m'n werk op een fiets!!! GVD, KUT!!
dat dacht je, in je dromen druiper!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:23 schreef m.k het volgende:
Dan ben je op de fiets sneller als met de auto, droeftoeter
Ik doe normaal, maar het is niet normal dat ER op een fiets moet om naar werk te gaan, dat is abnormaal!!quote:
Ik zal aan je denken als ik morgenochtend in mijn auto stap om de 5 km naar mijn werk af te leggenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit is een afgang voor mij, kom ik op m'n werk op een fiets!!! GVD, KUT!!
Je lijkt wel zo'n halve mongool uit Wassenaar manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik doe normaal, maar het is niet normal dat ER op een fiets moet om naar werk te gaan, dat is abnormaal!!
dank je lieverd, poor ER, ik op de fiets, bah!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik morgenochtend in mijn auto stap om de 5 km naar mijn werk af te leggen
maakt me niet uit, mensen lachen me uit op werk, ER op de fietsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef -Amber- het volgende:
Fietsen zou je wel bezine kosten besparen.Gelukkig gaat hier de prijs weer naar beneden, hopelijk blijft het zo
Moet je gewoon boven staan, lekker niks van aantrekken wat andere denken en/of zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
maakt me niet uit, mensen lachen me uit op werk, ER op de fiets
Heb nog gekeken voor je in WKN, maar helaas.... morgen mooi weer. Jij 5 km fietsen tegen windkracht 8 in met slagregens.... als ik dat te zien zou krijgen had ik graag een flinke omweg naar mijn werk maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dank je lieverd, poor ER, ik op de fiets, bah!!!
Gorinchem, KUT!! Hadde gij wa? Mot ik uwen smoel ff verbouwuh?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n halve mongool uit Wassenaar man
De eerste die er iets van zegt krijgt een ram tegen z'ne harsesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Moet je gewoon boven staan, lekker niks van aantrekken wat andere denken en/of zeggen.
Dat was amber dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De eerste die er iets van zegt krijgt een ram tegen z'ne harses
Ik wil gewoon mijn slagschip terugquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nog gekeken voor je in WKN, maar helaas.... morgen mooi weer. Jij 5 km fietsen tegen windkracht 8 in met slagregens.... als ik dat te zien zou krijgen had ik graag een flinke omweg naar mijn werk maken.
En dan janken over Luchtmachters die de auto pakken ipv te gaan lopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
maakt me niet uit, mensen lachen me uit op werk, ER op de fiets
Amber is een schatje, heb haar beloofd deze week nog de laatste Libelle op te sturen plus een zak dubbel-zoute drop.quote:
Mondje!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan janken over Luchtmachters die de auto pakken ipv te gaan lopen.
Daar word ik nu hellemaal verlegen vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Amber is een schatje, heb haar beloofd deze week nog de laatste Libelle op te sturen plus een zak dubbel-zoute drop.
Nee, Amber is een liefje. Aan haar moet men niet komen,. want dan komt men aan mij
Honey, kusje van mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Daar word ik nu hellemaal verlegen van
Dit soort hanengevechten zijn leuk om met een bak popcorn naar te kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja ga jij dat haantjes gedrag ook nog even lopen aanstoken.
True, LOLquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit soort hanengevechten zijn leuk om met een bak popcorn naar te kijken
Slaap ze voor nu en fiets ze morgenochtend ERquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Heren, en dames, ik ga slapen, tot laters. Morgen op de fiets naar m'n werk
Koken of een microgolfbombardement op een almost-ready-to-eat-mealquote:
Let eens op de ramen van dat gebouw.quote:
Lekker, blauwe hap dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef -Amber- het volgende:
Heel gemakkelijk even snel bami goreng gemaakt
Ik lees het nuquote:
quote:
twitter:VlbVolkel twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 13:33:42#F16 vlb #Volkel nu tijdens testvlucht geautoriseerd door #geluidsbarrière. Hierdoor mogelijk #knal hoorbaar tussen Steenbergen-Tiel reageer retweet
De sonic boom van een F14 Tomcat pelde Hr Ms Tromp haar koepel los.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Supersonic boom
gaaf dat daar de ramen door sneuvelen.
Zag vanmiddag een twatje voorbij komen dat er 'wat geluidsoverlast kon zijn' omdat er een test vlucht uitgevoerd werd.
Moest even terugzoeken..twitter:VlbVolkel twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 13:33:42#F16 vlb #Volkel nu tijdens testvlucht geautoriseerd door #geluidsbarrière. Hierdoor mogelijk #knal hoorbaar tussen Steenbergen-Tiel reageer retweet
Ik ken hem eigenlijk alleen maar als Matlock.quote:
Wil ik best geloven... Sonic booms in NL zijn toch zeldzaam.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:26 schreef -Amber- het volgende:
[..]
De sonic boom van een F14 Tomcat pelde Hr Ms Tromp haar koepel los.
Hier is hij bekender van de Andy Griffith Show, alleen Opie en Gomer, zijn nu denk ik nog in leven. Ik voel me plotseling oud.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk alleen maar als Matlock.
De Andy Griffith show werd in de USA uitgezonden toen ik nog niet eens geboren wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hier is hij bekender van de Andy Griffith Show, alleen Opie en Gomer, zijn nu denk ik nog in leven. Ik voel me plotseling oud.
En je hebt nooit een van de herhallingen gezien toen je hier was? Ga je schramen LOLquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Andy Griffith show werd in de USA uitgezonden toen ik nog niet eens geboren was
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef -Amber- het volgende:
[..]
En je hebt nooit een van de herhallingen gezien toen je hier was? Ga je schramen LOL
Doen! Scheeld je verdomd veel benzine/diesel wat je ook rijdt. Hoe staat het met je MK2?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Pumatje het volgende:
Ik denk erover om een brommertje te kopen en daarmee naar de kazerne te karren.
Zit mn laatste paar minuten Smokey and the bandit te kijken dus zit dr helemaal inquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
Ow hillbilly muziek...:Y leuk als buiten de bbq vlamt, maar nee... schakel toch liever terug naar zoiets als
Ow in relatie tot Smokey and the Bandit kan ik de hilbilly muziek ook wel waarderenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit mn laatste paar minuten Smokey and the bandit te kijken dus zit dr helemaal in
Hier heeft men nog wel altijd fire drills op school, kan me niet herrinderen dat wij die in Nederland ook op school hadden. Maarja was ook vorige eeuw in Nederland op school.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
Ow even dumpen hier hoor.... een andersoortige klassieker
Fire Drills worden hier ook niet gehouden op school. Ik kan mij de fire drills van kantoor in de USA nog wel herinneren, ging er toch een heel stuk gedisciplineerder aan toe dan de fire drills hier in NL. En ik zat vóór 9/11 in de USA.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:07 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hier heeft men nog wel altijd fire drills op school, kan me niet herrinderen dat wij die in Nederland ook op school hadden. Maarja was ook vorige eeuw in Nederland op school.
Fire Drills worden zeer zeker wel gehouden, elke (zoveel) maand(en)quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fire Drills worden hier ook niet gehouden op school. Ik kan mij de fire drills van kantoor in de USA nog wel herinneren, ging er toch een heel stuk gedisciplineerder aan toe dan de fire drills hier in NL. En ik zat vóór 9/11 in de USA.
Ja maar dat betreft zijn we zoiezo wat gedesiplineerder. Ga maar eens in de rij staan in NLD of hier.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fire Drills worden hier ook niet gehouden op school. Ik kan mij de fire drills van kantoor in de USA nog wel herinneren, ging er toch een heel stuk gedisciplineerder aan toe dan de fire drills hier in NL. En ik zat vóór 9/11 in de USA.
Welke rij in NL?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja maar dat betreft zijn we zoiezo wat gedesiplineerder. Ga maar eens in de rij staan in NLD of hier.
Ja zal je altijd houden, verschil van gewoonte/cultuur.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke rij in NL?
Een van de meest frapanste zaken die ik 'terug' nam uit de USA was dat toen ik er zat 2000/2001 alle medewerkers in fastfood chains al haircaps en gloves droegen. Ik kom 1,5 jaar later terug en stap een 'verse broodjes zaak' binnen en daar staat zo'n gastje er met lang haar en die pleurt je sla gewoon met ongewassen handen op je broodje.
Nah, ik ga NL niet afkraken, en de USA niet ophemelen, maar er waren/zijn zeker zaken die daar m.i. beter geregeld zijn dan hier en visa versa.
Sorry joh was even hellemaal vergeten te juigenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja hoor, zeg maar niks over dat hier wél firedrills op school worden gehouden..
Klopt, en ik heb voor mijn werk genoeg gereist om zoveel mogelijk met de 'flow' mee te gaan. Ben een stuk genuanceerder gaan denken over 'volkeren', en meer gaan denken in de term van mensen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zal je altijd houden, verschil van gewoonte/cultuur.
Meer omdat MM zei dat het niet zo wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Sorry joh was even hellemaal vergeten te juigen
Whut... Firedrills hier in NL op school? Enlighten me... please....quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja hoor, zeg maar niks over dat hier wél firedrills op school worden gehouden..
Sereneus?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut... Firedrills hier in NL op school? Enlighten me... please....
Hier in Amsterdam zeker niet![]()
Dat bleek vorige week nog maar weer met de explosie op de woonboot, waar de ramen rammelden en het dak instortte van de lagere school waar mijn nichtjes op zitten.
Je weet toch wel wat met fire drill bedoeld word? We hebben het dus niet over wat fikkies stekenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sereneus?
Hier op de middelbare in de achterhoek werd elke zoveel maanden in ieder geval een firedrill over de hele school gehouden. En op mijn Openbare Basisschool ook volgens mij.
Serieus. Ik heb ze nooit meegemaakt (maar dat is ook wel weer een aantal jaartjes terug), maar heb ook nog nooit mijn zusje of buurvrouw gehoord over firedrills hier op scholen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sereneus?
Hier op de middelbare in de achterhoek werd elke zoveel maanden in ieder geval een firedrill over de hele school gehouden. En op mijn Openbare Basisschool ook volgens mij.
Hier is dan in de randstad?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Serieus. Ik heb ze nooit meegemaakt (maar dat is ook wel weer een aantal jaartjes terug), maar heb ook nog nooit mijn zusje of buurvrouw gehoord over firedrills hier op scholen.
Hier is dan heel concreet Amsterdam, jaquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat met fire drill bedoeld word? We hebben het dus niet over wat fikkies steken
Hm, raar. Ik kan niet voor heel Gelderland spreken, maar op de basis en middelbare school waar ik naartoe ging hielden ze wel oefeningenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier is dan heel concreet Amsterdam, ja
lol, dat heeft inderdaad geen zin. Bij ons was 't altijd random dacht ik. Maar ook zijn we wel een paar keer blijven zitten tijdens belangrijke dingen zoals proefwerken o.i.dquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
Fire Drills 'hier' bij mijn huidige werkgever worden al een paar dagen van te voren aangekondigd, slaat ook nergens op.
Is iets heel anders dan dat je gewoon acher je bureau zit en plots de slow-whoop hoort en vervolgens hoort "This is a fire drill... please follow etc. ect."
Op mijn werk weet iedereen al wanneer er een 'fire drill' plaats vind. Als je de kans hebt zorg je dat je er ook niet bent.
Uh, dat zijn toch gewoon de spaar-tl-lampen? Zijn ze brandgevaarlijk? (heb ze namelijk in de plafoniers in mijn gang zitten).quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:40 schreef -Amber- het volgende:
Over fire drills gesproken, kreeg vandaag een waarschuwing ivm CFL lights. Omdat ze nog al (brand) gevaarlijk zijn.
Dan heeft de drill ook geen nut, hier als er een fire/bomb drill gehouden worden moet iedereen naar buiten. Als een klas of leerling niet aanwezig is krijg je echt problemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol, dat heeft inderdaad geen zin. Bij ons was 't altijd random dacht ik. Maar ook zijn we wel een paar keer blijven zitten tijdens belangrijke dingen zoals proefwerken o.i.d.
Niet enkel brand gevaarlijk (deswege brand ook tussen haakjes geplaatst, maar ook de mercury in de lampen kunnen voor verwondingen zorgenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dat zijn toch gewoon de spaar-tl-lampen? Zijn ze brandgevaarlijk? (heb ze namelijk in de plafoniers in mijn gang zitten).
Ah, moet ik mij morgen/vandaag maar eens over gaan inlezen. Ik pleit ook weer voor de terugkeer van de blaker+kaarsquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Niet enkel brand gevaarlijk (deswege brand ook tussen haakjes geplaatst, maar ook de mercury in de lampen kunnen voor verwondingen zorgen
Niet rechtstreeks... wel via bijv. (google-)cloud.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:45 schreef -Amber- het volgende:
Kan men hier een PDF delen? Want zou best goed zijn als men die lezen kon.
Geniet ervan.... ik duik nu mijn nest in, gewoon weer om 8, 9, uiterlijk 10 uur (vergadering) aantredenquote:
Ja hier duurt het nog even voor ik ga slapen. Slaap lekker en morgen gezond weer op.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geniet ervan.... ik duik nu mijn nest in, gewoon weer om 8, 9, uiterlijk 10 uur (vergadering) aantreden
Slaap lekker luitjes
Dat is een van de betekenissen van mijn username iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:17 schreef -Amber- het volgende:
Hoi m.k
(staat dat [m.k] voor "mooie kijkers" [ogen], zag liesje namelijk je ogen prijse)
quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is een van de betekenissen van mijn username idd
Ik zei ook, "een van de"quote:
Na 2jaar niet te zijn geweest moest het wel weer een keertjequote:
Waarom?quote:
Feest! 2 Gaatjes, halve bek verdoofd. En verstandskiesjes die letterlijk dwarsliggen dus die moeten ook verdwijnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Na 2jaar niet te zijn geweest moest het wel weer een keertje
Gaatjes reeds gevuld?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Feest! 2 Gaatjes, halve bek verdoofd. En verstandskiesjes die letterlijk dwarsliggen dus die moeten ook verdwijnen
Haha, die in me tanden welquote:
lolquote:
Verstandskiezen naar de kaakchirurg dus dat is nog niet klaar. En over 2weekjes nog ergens voor terug maar ff vergeten watquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol. Maareh, dan is dat tenminste klaar. Van m'n verstandskiezen zei de recentste tandartse (bij m'n medische keuring
) dat het nog wel een tijdje zou duren.
Verdovingquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Feest! 2 Gaatjes, halve bek verdoofd. En verstandskiesjes die letterlijk dwarsliggen dus die moeten ook verdwijnen
LACH VERDOMME! Ben als de dood voor de tandartsquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
LACH VERDOMME! Ben als de dood voor de tandarts
quote:
Die zijn nog door je pohi aan het gaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Derp: MIVD veiligheidsonderzoek uitslag nog niet binnen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die zijn nog door je pohi aan het gaan
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die zijn nog door je pohi aan het gaan
Ze hebben tijd zat joh. Gezien de bezuinigingen is er pas over een jaar of 5 weer plek.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Meh, nee. Ze mogen wel wat opschieten.
Bel dr zelf even achteraan! Volgens mij is het juist goed als je niks hoort.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Meh, nee. Ze mogen wel wat opschieten.
Ja, heb ik gedaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bel dr zelf even achteraan! Volgens mij is het juist goed als je niks hoort.
Lijkt me niet dat ze op een: ''hoi, ik ben sam, hoe ver is mijn veiligheidsonderzoek?'' zitten te wachtenquote:
Maybes aye, maybes no.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze op een: ''hoi, ik ben sam, hoe ver is mijn veiligheidsonderzoek?'' zitten te wachten.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:48 schreef Schild het volgende:
Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (MIVD)
Bezoekadres van der Burchlaan 31, 2597 PC Den Haag
Telefoon(070)4419027
Moet je even vragen naar Dhr Bindt, die gaat over de veiligheidsonderzoeken.
Ik heb precies hetzelfde... Vinden ze al 15 jaar wat van...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Verstandskiezen naar de kaakchirurg dus dat is nog niet klaar. En over 2weekjes nog ergens voor terug maar ff vergeten wat
Van mij zijn ze alle 4 al getrokken in het CMH in 1996. Met bebloede bek nog rondgelopen op Utrecht Centraalquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde... Vinden ze al 15 jaar wat van...
Bindt is het toch al niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:48 schreef Schild het volgende:
Militaire Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (MIVD)
Bezoekadres van der Burchlaan 31, 2597 PC Den Haag
Telefoon(070)4419027
Moet je even vragen naar Dhr Bindt, die gaat over de veiligheidsonderzoeken.
Onee wacht, dat was AIVD.quote:
Hoofd AIVD is nu toch de oud Bevelhebber der Landstrijdkrachten?quote:
Rob Bertholee inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoofd AIVD is nu toch de oud Bevelhebber der Landstrijdkrachten?
Voortaan gewoon met de fiets dus, goed voor jou en je portemonneequote:Op woensdag 4 juli 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
vandaag moeten fietsen naar m'n werk, stiekum was dat toch wel fijn. met de auto doe ik er 7 minuten over, met de fiets 10
ga ik vaker doen idd, behalve als het regent of zware wind staatquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:16 schreef m.k het volgende:
[..]
Voortaan gewoon met de fiets dus, goed voor jou en je portemonnee
oudquote:
Hier geen ene zakquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef Erasmo het volgende:
Nog iets meer dan een kwartier en dan gaat het los hier
Alleen zeeland.quote:
Draait idd af naar het westen, gaat hier dus langs.quote:
Een led breek je alleen niet zo makkelijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
Nah, vies, plakkerig benauwd weer vandaag. Ik wil onweer!!!
En vandaag even ingelezen in de CFL's, en LEDs blijken net zo gevaarlijk te zijn bij het breken.
Tevens dankzij Thaboel reminder in mijn telefoon gezet dat ik een afspraak met de tandarts en mondhygiëniste moet maken.
Ondanks het weer een goeden avond allen
Denk ook dat ik maar versneld over ga naar led.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Een led breek je alleen niet zo makkelijk
Mogguh Cobra, koffie nodig?quote:
Gaat je portomonee leuk vindenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk ook dat ik maar versneld over ga naar led.
quote:
Dan toch maar weer terug naar de olielampenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als dank een link naar een mooie docu: Echt awesome dit. Unieke beelden opgedoken
Ik maak mij er niet echt druk om hoor, heb nog nooit een lamp uit mijn klauwen laten vallen. Wél een kwikthermometer.quote:
tot nu toe pas twee hoorquote:
Kwikthermometer laten vallen. Leuk:-)quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik maak mij er niet echt druk om hoor, heb nog nooit een lamp uit mijn klauwen laten vallen. Wél een kwikthermometer.
Allemaal zilveren balletjes die alle kanten op over de grond roldenquote:
hè Amber, ook een goede avondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verhip, natuurlijk.... Heb je nog iets leuks op de planning staan voor vanavond ivm 4th of July?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Bedankt, maar hier is het nog middag.
Heb vanmiddag lekker een picnic buffet gegeten (hot dogs, hamburgers, etc.) for $1.00, en vanavond natuurlijk naar het vuurwerk kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip, natuurlijk.... Heb je nog iets leuks op de planning staan voor vanavond ivm 4th of July?
Wow, $1.00 symbolische bijdrage dus. Vuurwerk kijken is leuk en gezellig, maar zoveel mensen altijd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:48 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb vanmiddag lekker een picnic buffet gegeten (hot dogs, hamburgers, etc.) for $1.00, en vanavond natuurlijk naar het vuurwerk kijken.
Ja was bij een plaatselijk restaurant, en de dollar werd doorgegeven naar de VFW post here.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, $1.00 symbolische bijdrage dus. Vuurwerk kijken is leuk en gezellig, maar zoveel mensen altijd.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja was bij een plaatselijk restaurant, en de dollar werd doorgegeven naar de VFW post here.
En ja enkel druk als je tussen alle mensen in gaat staan, maar ik ga naar de VFW post hier en kan vandaar uit het vuurwerk goed zien en is tevenens lekker rustig.
Niet hard gelopen begrijp ik?quote:
Jawel, maar het was een martelgang vandaagquote:
Dat is minder... lekker douchen en een gele rakker pakken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Jawel, maar het was een martelgang vandaag
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is minder... lekker douchen en een gele rakker pakken.
Ja is wel anders dan elders. Ik ben ook vrijwilliger voor het ARC en doe ondermeer disaster relieve, en ook daar heb ik het idee dat er hier meer gebeurt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is nu wat ik wel bijzonder vind aan de USA. Het (tegenwoordige) support aan de veteranen en troepen.
Wel tof dat je een rustige plek hebt om het vuurwerk te zien.
Rode kruis waren mijn ouders vrijwilligers bij. Hebben o.a. bij de watersnoodramp geholpen. Ik weet niet echt of er hier minder gebeurt, maar het is in ieder geval wel onzichtbaarder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja is wel anders dan elders. Ik ben ook vrijwilliger voor het ARC en doe ondermeer disaster relieve, en ook daar heb ik het idee dat er hier meer gebeurt.
Ja hiergebeuren ook veel zaken die niet zichtbaar zijn, als ik bv. enkel maar de huisbranden neem waar ik heen ga om bij de bewoners een berekening te maken hoeveel geld we ze kunnen geven voor kleding voeding etc.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rode kruis waren mijn ouders vrijwilligers bij. Hebben o.a. bij de watersnoodramp geholpen. Ik weet niet echt of er hier minder gebeurt, maar het is in ieder geval wel onzichtbaarder.
Maar de tijd dat ik daar zat was ik ook verbaast hoe vrijgevig de meeste Amerikanen waren. Was er ergens iets gebeurt, dan kwamen zelfs kleine kinderen aanzetten met hun eigen speelgoed omdat het andere kindje niets meer had.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:21 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja hiergebeuren ook veel zaken die niet zichtbaar zijn, als ik bv. enkel maar de huisbranden neem waar ik heen ga om bij de bewoners een berekening te maken hoeveel geld we ze kunnen geven voor kleding voeding etc.
Ja klopt, we hadden hier laatst met een huisbrand te doen, en de volgende dag was er voor de bewoners kleding,eten, speelgoed etc. geregeld, door de plaatselijke bevolking.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar de tijd dat ik daar zat was ik ook verbaast hoe vrijgevig de meeste Amerikanen waren. Was er ergens iets gebeurt, dan kwamen zelfs kleine kinderen aanzetten met hun eigen speelgoed omdat het andere kindje niets meer had.![]()
En dat zie ik hier niet zo snel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |