SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Ja of men had gewoon de bijstand niet zo hoog op moeten schroeven. Is toch te gek voor woorden dat men in Nederland bijna net zo veel aan uitkering krijgt als iemand die werkt. Waardoor je van die gevallen krijgt waar mensen lekker thuis blijven zitten en er soms nog even zwart naast verdienen. Dat kost capitalen die ergens vandaan moeten komen, en is een situatie die niet eeuwig kan blijven bestaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, of men stopt met niet nuttige overheids projecten. Té veel, in Nl altnans, die miljarden hebben gekost vanwege het zgn. prestige.
Die kut madame heb totaal geen fatsoen jaquote:
Boom, headshot.quote:
Ja, ja...quote:
Ik heb vandaag anders geen verdachte struiken gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die kut madame heb totaal geen fatsoen ja
Wacht ff, bijstand is wat anders dan een uitkeringquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja of men had gewoon de bijstand niet zo hoog op moeten schroeven. Is toch te gek voor woorden dat men in Nederland bijna net zo veel aan uitkering krijgt als iemand die werkt. Waardoor je van die gevallen krijgt waar mensen lekker thuis blijven zitten en er soms nog even zwart naast verdienen. Dat kost capitalen die ergens vandaan moeten komen, en is een situatie die niet eeuwig kan blijven bestaan.
hehehe, je zag ook niks glinsteren tussen die struiken door?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb vandaag anders geen verdachte struiken gezien
Oh? Krijgt die bijstand dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wacht ff, bijstand is wat anders dan een uitkering
Bijstand is naar ik meen ¤600 per maand. Moet je dus alles van betalen.
Die fraudeurs idd, die moeten ze keihard aanpakken en aan de schandpaal nagelen.
mede door hen heeft die persoon die het echt nodig heeft het nu dubbel lastig.
Toen ik terug kwam uit Brazilië had ik als nederlands staatsburger nergens recht op. Want 8 jaar in Brazilië gewoond. Komt er een asielzoeker in nederland die nog geen jaar in NL woont? Gelijk bijstand.
Ik kan het TR-knopje daar niet vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef m.k het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)ma?utm_source=vicefb
[ afbeelding ] o nee
Cobra, koffie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Alles om die eerste plek in de OP te houden he Esses.
Nee eigenlijk niet. Kon het niet laten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
Alles om die eerste plek in de OP te houden he Esses.
Wat is een TR-knopje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan het TR-knopje daar niet vinden
Hé schat, Libelle gaat morgen de deur uitquote:
Topic reportquote:
Ja, doe maar een bakkie.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé schat, Libelle gaat morgen de deur uit
Wel met ui?quote:
Topic report, kan je hie op fok een topic melden aan de mods.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nu enkel nog even zeggen wat het voor diend, en wat TR betekend, dan zijn we er
Topic Report knop, om een topic te kunnen rapporteren aan de moderatorsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nu enkel nog even zeggen wat het voor diend, en wat TR betekend, dan zijn we er
En dan bezuinigen op DEF>....quote:“Brussel, handen af van onze belastingen. Never nooit niet Europese belastingen! Wij burgers zijn er niet voor om jullie ondemocratische toko te financieren. Zoek nog eens uit hoe de Tachtigjarige Oorlog is begonnen. (Hint: het startte met de tiende penning, een belasting van de Europese superstaat van die dagen.)”
Blz 21
Is altijd al een melkkoe geweest, Defensiequote:
Bedanktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Topic Report knop, om een topic te kunnen rapporteren aan de moderators
Ik was eerderquote:
ER:quote:
Toch geen probleem.quote:
Ik?quote:
Als je de PVV mag geloven laten ze je idd nog geloven dat we Scud Raketten hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch geen probleem.
Las recentelijk een opmerking dat we de KLu gewoon kunnen opheffen en onze Scud-raketten om onze grens heen moeten zetten en die door de KM moeten laten bedienen
Misschien moet je even reageren op wat ik zeg... In plaats van klagen dat jij niets kreeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik?
Nee, ik bedruip mezelf wel.
Ik weiger om me te laten humiliaten door de overheid. Dan doe ik liever zelf wel wat.
Je quotequote:
Wat heeft NLD nu (Russische) raketten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch geen probleem.
Las recentelijk een opmerking dat we de KLu gewoon kunnen opheffen en onze Scud-raketten om onze grens heen moeten zetten en die door de KM moeten laten bedienen
Waar hoor je mij klagen? Deed ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Misschien moet je even reageren op wat ik zeg... In plaats van klagen dat jij niets kreeg.
We hadden Nike Hercules raketten, de Hawk, en tot op nu nog de Patriot.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat heeft NLD nu (Russische) raketten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |