Nummer 50, fantastische plaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Aschkael het volgende:
oke...dat waren er 100...
van nummer 50 krijg ik slapeloze nachten....
Dit inderdaadquote:
Die heb ik nog op vinylquote:
Heb jij die op vinyl? Ik voel enigszins jaloerse gevoelens opkomen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die heb ik nog op vinyl![]()
prachtplaat idd
Wel de reissue hoor, die is gewoon verkrijgbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:01 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Heb jij die op vinyl? Ik voel enigszins jaloerse gevoelens opkomen.
Snap ik, heb ooit een originele pressing zien liggen en die zat qua prijs volgens mij ergens rond de driehonderd euro, maar weet ik niet meer zeker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wel de reissue hoor, die is gewoon verkrijgbaar.
Ik ook en we hebben ze nog live gezien toenquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die heb ik nog op vinyl![]()
prachtplaat idd
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:39 schreef robdriessen het volgende:
Maar ik heb Bassie & Adriaan gezien op de Braderie in Best. En die treden ook niet meer samen op.
* Maxerazzi heft vuist richting de hemel en scheldt het universum uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ook en we hebben ze nog live gezien toen![]()
verkapte Maxerazzi-jaloers-proberen-te-maken-post
Tof, maar On was net iets eerder met dit aanbod:quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:55 schreef robdriessen het volgende:
Als Gehenna mij het 'uitveegtrucje' kan leren, wil ik mij alvast opwerpen als maker van deel 2?
maar we kunnen wel even weer een maak-lijstje bijhouden:quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:06 schreef On het volgende:
Leuk idee trouwens. Ik wil een volgende keer wel een nieuw deel maken.
| 1 2 3 4 5 | On robdriessen Maxerazzi cafca ranja |
Jij hipster!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |