je kunt het heel makkelijk in etappe's doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:20 schreef SavageMM het volgende:
Pff, te veel werk. Beter hoes posten en mensen laten reageren?
Mist toch een beetje het forum aspect, maar kan aan mij liggen. Ik pak het plaatje er maar eens bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
je kunt het heel makkelijk in etappe's doen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | n00biedoobiedoo On Darkestrah MyTiredFeet Ranja Aschkael Starla Kadafi MadMaster |
Lijkt me verstandig om dan niet meteen 100 hoezen te doen maar iets minder. Ook 40 bijvoorbeeld. Anders zijn we zo door de hoezen heen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:06 schreef On het volgende:
Leuk idee trouwens. Ik wil een volgende keer wel een nieuw deel maken.
Dit. Of 50, da's ook een mooi rond getalquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig om dan niet meteen 100 hoezen te doen maar iets minder. Ook 40 bijvoorbeeld. Anders zijn we zo door de hoezen heen.
Bij RDP houden we ook 40 aan, en dat gaat volgens mij prima.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit. Of 50, da's ook een mooi rond getal
Ik ga dit weekend er eens voor zitten. Eerste schatting is dat ik er een stuk of 15 herken.
maar ik b.v. luister een sample vaak langer dan een plaatje, vandaar dat ik een beste aantal plaatjes dacht nodig te hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Bij RDP houden we ook 40 aan, en dat gaat volgens mij prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |