Die hele familie houdt dat Henk voor om van zijn gezeik af te zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef remlof het volgende:
Knap dat die slechtspellende Henken altijd zeker weten dat hun hele familie PVV stemt
Die zit zo hard in de kont van Wilders dat het reddingswerkers dagen zal duren om hem daaruit te bevrijden.quote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:26 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die hele familie houdt dat Henk voor om van zijn gezeik af te zijn
Dat met de hele familie is ook een beetje een running joke geworden via @DeReactieGraaf, ik gok dat ~75% trolls zijn. Zeker als ze "Greet" spellen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef remlof het volgende:
Knap dat die slechtspellende Henken altijd zeker weten dat hun hele familie PVV stemt
Nee, deze man begrijpt hetquote:Wat is de Nederlandse Staat toch bang dat de PVV teveel zetels haalt......... BAH BAH
Jan, Purmerend | 13:35 | 04.07.12
Nikita heeft competitiequote:
Eerste regel van het interview.quote:
Slechte grappen, alhoewel de grap blijkbaar door de PVV werd gemaakt dus misschien is het wel eerder een soort van tweede-orde-conditioneringsprocess in actie w / equote:
Maar niet onbeschoft genoeg om te stoppen met stemmen op de PVV neem ik aan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niet alleen een slechte maar bovendien ook een erg onbeschofte grap.
Vreemde ideeen hebben sommigen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar niet onbeschoft genoeg om te stoppen met stemmen op de PVV neem ik aan?
Ik heb het interview in de NRC nu gelezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Eerste regel van het interview.
Deze regel uit het vorige PVV-verkiezingsprogramma vond ik pas onbeschoft:quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niet alleen een slechte maar bovendien ook een erg onbeschofte grap.
Nee?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vreemde ideeen hebben sommigen.
Misschien geldt voor jou stemvrijheid niet maar stemmen is iets persoonlijks en bovendien is niet voor niets stemgeheim in de wet opgenomen.
Maar als ik je goed begrijp vind je PVV stemmers onbeschoft of niet?
Hoe kom je bij dat ik welke partij dan ook steun?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:34 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee?
Ik vind het overigens wel frappant dat je aan de ene kant zegt dat je het een enorm onbeschifte opmerking vind, maar aan de ander kant de partij die deze uitspraak blijkbaar als runnning joke heeft wel steunt.
Even een spiegel droppiequote:Op woensdag 4 juli 2012 17:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Overigens voel ik mij wel beter dan mensen die op de PvdA (of vul maar in) stemmen.
quote:Wij blijve PVV stemmen en waarom omdat wij net als WILDERS tegen de euro zijn Dit is gewoon een hetze tegen de PVV alleen het werkt avenrechts verkeerd.
een PVV .stemmer, DIEMEN | 16:39 | 04.07.12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |