Tja, dat denk ik ook. Ik vond het wel laf van die twee om dat precies gisteren te doen bij de presentatie van het verkiezingsprogramma.quote:
Knap zeg.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het programma is wel ondubbelzinnig duidelijk. Dat dan weer wel.
Een niet innerlijk-tegenstrijdig programma opzetten als je bij voorbaat alle nuance wegvaagtquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mijn constatering of het programma van Geert?
O zo. Eh...best welquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een niet innerlijk-tegenstrijdig programma opzetten als je bij voorbaat alle nuance wegvaagt
Het zegt hooguit iets over het type politici dat de PVV aantrekt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het heeft weinig tot niets te maken met de verwikkelingen rond de PVV lijkt me.
Hoewel Twan Huys een dappere poging deed, wordt Wilders veel te soft aangepakt. Het interview in Eén Vandaag was tenenkrommend; er wordt gewoon niet doorgepakt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:48 schreef Peunage het volgende:
Iemand nieuwsuur met Geert gezien? De hele tijd antwoorden met 'het lijstje' dit 'het lijstje' dat.
Ik vind het zelf heel opvallend dat hij het zo vaak over Israël heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:50 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Wat zou Geert eigenlijk oprecht willen met dit programma? Want natuurlijk weet hij zelf ook wel dat het 50 pagina's onzin is. Is het e'm enkel te doen voor het stoeltje in de oppositie?
Wel verrassend dat die brievenbuspisser niet op het lijstje staat, maar het is de Telegraaf maar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:54 schreef borisz het volgende:
Deze vijf zitten op de schopstoel volgens de Televaag
Van Vliet
Helder
Elissen
De Mos
Bemmel
De zwangere vrouwen mepper ook niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wel verrassend dat die brievenbuspisser niet op het lijstje staat, maar het is de Telegraaf maar.
Elissen is te goed bevonden, denk ik. Dat is zo'n beetje de enige fatsoenlijke, correcte politicus binnen die hele partij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:54 schreef borisz het volgende:
Van Vliet
Helder
Elissen
De Mos
Bemmel
Denk je? Geert is een plucheklever; bijna geen politicus zit zo lang in de Tweede Kamer als hij. Morgen zit hij er op de kop af 5.000 dagen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:50 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Wat zou Geert eigenlijk oprecht willen met dit programma? Want natuurlijk weet hij zelf ook wel dat het 50 pagina's onzin is. Is het e'm enkel te doen voor het stoeltje in de oppositie?
Enfin, ik denk nog steeds dat hij voor 1 januari 2013 uit de Nederlandse politiek stapt.
En ja hoor, bij de reacties weer iemand die met de hele familie op Geert gaat stemmenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:54 schreef borisz het volgende:
Van Vliet
Helder
Elissen
De Mos
Bemmel
quote:Wilde SP gaan stemmen , maar de hetze gaat gewoon door.Daarom Geert je krijgt weer mijn stem en tevens ook van de rest van de familie. Men moet toch wel ontzettend bang voor hem zijn !
saskia, de pijp a'dam | 14:50 | 04.07.12
quote:Ik en onze famillie (37 mensen) blijven achter je staan Greet, op onze stem kun je rekenen ongeacht wat er allemaal gebeurdt.
pvv, land | 14:33 | 04.07.12
Het probleem van De Mos is, vermoed ik, dat hij er wel een eigen mening op nahoudt en die ook graag ventileert, maar dat hij helaas niet intelligent genoeg is om ook daadwerkelijk een goede mening te ontwikkelen waarmee hij politiek kan bedrijven. Het is het bijdehandje van de partij en loopt daardoor uit de pas.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:17 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
De Mos is zwakzinnig, maar lijkt me ideaal stemvee voor Geert. Ik had niet verwacht dat die eruit wordt gebonjourd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |