Verheug je niet te veel. Wilders draait constant hetzelfde riedeltje af. Om te zeggen dat hij een vastgelopen langspeelplaat is, is beledigend. Voor langspeelplaten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die me nu al enorm verheugt op de TV-debatten?
Wel Kafka/Telegraaf maar goedquote:Statenlid actief op radicale site
HAARLEM - Het Noord-Hollandse Statenlid Monica Nunes blijkt een rijk verleden te hebben op de extreemrechtse website stormfront.org. De politica, tot maart Statenlid voor de PVV, heeft meer dan 2000 bijdragen geschreven op het forum van de radicale site. Veel van haar teksten zijn racistisch en beledigend.
Dat schrijft het Noord-Hollands Dagblad, op basis van onderzoek door de antifascistische groep Kafka. Nunes was tot drie jaar geleden actief op het forum van Stormfront, waar internetters met extreemrechtse en nazistische sympathieën samenkomen. Onder het pseudoniem ‘Doubt’ schreef ze onder meer dat alle moslims ’naar het land van herkomst’ moeten worden gestuurd en dat ’joden een goede neus voor geld’ hebben. Over een ’treurmars’ voor een neergestoken extreemrechtse skinhead schrijft ze: “Een dapper initiatief, de mars. Respect.’’
Op het forum staat ook een foto van Nunes. In een begeleidende tekst schrijft ze niet bang te zijn te worden herkend door antifascisten. “Ik ben altijd wel in voor een knokpartijtje als mensen mij agressief benaderen. Dus laat maar komen die ondervoede lijkwitte krakertjes. Ik maak duitse worst van ze.”
Het account van Nunes is inmiddels gsloten. Ze geeft toe op het forum actief te zijn geweest, maar beweert dat niet alle teksten van haarzelf zijn. Ook de foto zou ze niet zelf hebben geplaatst.
Nunes splitste zich in maart af van de PVV-Statenfractie, naar het voorbeeld van Hero Brinkman. Ze sloot zich aanvankelijk bij hem aan, maar is sinds vorige week zelfstandig Statenlid, nadat Brinkmans Onafhankelijke Burgerpartij in de Staten uit elkaar viel.
Ja, dat is logisch. Henk en Ingrid doen hun kinderen expres op een christelijke school om de allochtonen te ontwijken, ook al doen ze verder niets meer met een kerk of iets dergelijks...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of de PVV die het Bijzonder Onderwijs in stand wil houden, maar het islamitisch onderwijs (onderdeel van het bijzonder onderwijs) wil verbieden. Bizar.
Daarom zal de PVV ook moeite hebben het uit te houden tot de verkiezingen. Bijzonder dat het stemvee van de PVV zo trouw blijft aan een gevallen leider.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
Een vraag die in de interviews helaas niet aan Wilders werd gesteld, is waarom hij zo verongelijkt doet over PVV-politici die afhaken. Kortenhoeven en Hernandez maakten hoegenaamd een vlucht naar voren, uit angst voor een lage plek op de lijst.
Stel dat dat waar is: vanwaar dan dat achterbakse gedrag van die twee? Wilders heeft ze toch zelf als kamerlid tot de fractie toegelaten? Wilders en zijn politburo controleren alles, van A tot Z. Dus ze zijn ook verantwoordelijk voor wie er kandidaat wordt.
De waslijst met incidenten en wangedrag hoopt zich alsmaar verder op.
Was gisteren ook in Eén Vandaag te zien. Ontluisterend is het. Hoe fouter de taferelen, hoe groter de misstanden, des te meer groeit het vertrouwen in Wilders.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom zal de PVV ook moeite hebben het uit te houden tot de verkiezingen. Bijzonder dat het stemvee van de PVV zo trouw blijft aan een gevallen leider.
Stockholm syndroomquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was gisteren ook in Eén Vandaag te zien. Ontluisterend is het. Hoe fouter de taferelen, hoe groter de misstanden, des te meer groeit het vertrouwen in Wilders.
Er was een enquête gehouden onder drieduizend PVV-kiezers. Voor de overgrote meerderheid was het vertrouwen in Wilders niet veranderd door de openbaringen van Kortenoeven en Hernandez. Voor ongeveer 18 procent was het vertrouwen afgenomen, maar voor 20 procent was het vertrouwen zelfs toegenomen.
Complete reportage: http://opinie.eenvandaag.(...)_zich_achter_wilders
Dan heb je toch echt een steekje los zitten, of niet?
Dit is meer het Berlusconi syndroomquote:
Nee, het is een complot van de media en andere partijen, alles om Geert te beschadigen, het wordt waarschijnlijk vanuit de Staat zelf georganiseerd, de opgestapte fractieleden waren waarschijnlijk mollen, geplant door anderen, dus Geert is de underdog, de vechter tegen de bierkaai, en automatisch wordt dus alles wat hij zegt, geloofwaardig.quote:
Minder ambtenaren, maar 10.000 meer mensen in de zorg, 10.000 meer mensen in het onderwijs en 10.000 meer agenten. Maar wel minder ambtenaren!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of de PVV die het Bijzonder Onderwijs in stand wil houden, maar het islamitisch onderwijs (onderdeel van het bijzonder onderwijs) wil verbieden. Bizar.
Of de PVV die uit de EU wil, maar daarna dan wel nog de EU wil voorschrijven wat dat lichaam wel en niet mag, namelijk Turkije niet toelaten. Bizar.
Of wil toetreden tot de Vrijhandelszone, maar wel met alle punten van de EU, namelijk vrij verkeer van goederen en diensten en personen, ook uit EU-landen. Oh ja, behalve Polen, Roemenen en Bulgaren. ;')
Om dan vervolgens zonder schaamte te roepen dat de Korean verboden moet worden Ook voegt hij een hele lijst met restricties op de islam toe.quote:Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof; or abridging the freedom of speech, or of the press; or the right of the people peaceably to assemble, and to petition the Government for a redress of grievances.
Das nog eufemistisch gesteld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
Dan heb je toch echt een steekje los zitten, of niet?
Zelf ook niet echt van arische afkomstquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef Sloggi het volgende:
'Ex-PVV-Statenlid Nunes actief op extreemrechtse site'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)emrechtse-site.dhtml
W zal zich toch nooit inlaten met die linkse uitzuigers van de POen... Oh wacht!...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die me nu al enorm verheugt op de TV-debatten?
Hij moet toch ergens zn 'linkse' kiezer vandaan halen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:09 schreef Re het volgende:
[..]
W zal zich toch nooit inlaten met die linkse uitzuigers van de POen... Oh wacht!...
Hij zal zijn harde kern wel houden, wat eigenlijk dieptriest is want zo'n 15 zetels denk ik. Elke proteststemmer die nu op Wilders gaat stemmen zou afgeschoten mogen worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij moet toch ergens zn 'linkse' kiezer vandaan halen.
Ziehier, een extremist in hart en nieren, doe je niet wat ik wil dan maar afschieten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:24 schreef Re het volgende:
[..]
Hij zal zijn harde kern wel houden, wat eigenlijk dieptriest is want zo'n 15 zetels denk ik. Elke proteststemmer die nu op Wilders gaat stemmen zou afgeschoten mogen worden.
http://www.noord-holland.(...)-M.C.-Monica-OBP.htmquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef Sloggi het volgende:
'Ex-PVV-Statenlid Nunes actief op extreemrechtse site'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)emrechtse-site.dhtml
De benaming "supporters" is inderdaad wel treffend. Gisteren in EénVandaag zo'n prototype PVV-stemmer: "Ze mogen allemaal wel weg, als Geert Wilders maar blijft zitten."quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:39 schreef Terreros85 het volgende:
Uiteindelijk zijn de overgebleven stemmers en kamerleden supporters. Ze praten alles goed en zien de werkelijkheid niet meer. Zonder een Godwin te maken snap ik nu ook hoe totalitaire figuren aan de macht komen.
Ze heeft al aangegeven dat haar berichten vervalst zijn. Het is een complot.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.noord-holland.(...)-M.C.-Monica-OBP.htm
2200 posts doen op stormfront ?
ze had er wel lol in dus.
het was niet eventjes 'zich orienteren' ..
Oeps... ik zal mijn fractie maar informeren dat ik op FOK zit .... je weet nooit wat voor gelazer dat geeft als het ontdekt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |