Bij mij zit hij in de reeksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom moet ik hier posten om dit topic weer in m'n AT te hebben?
Ajax reeks niet standaard in je AT hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom moet ik hier posten om dit topic weer in m'n AT te hebben?
Ja raar bij mij normaal ook wel.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ajax reeks niet standaard in je AT hebben
Wordt hij niet weggehaald als je een aantal topics niks post?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja raar bij mij normaal ook wel.
[..]
Bierfietsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, doen we het op een tandem of nemen we zo'n bierfiets? Die bierfiets kan je el ham gewoon vast binden en dan met wat vrienden fietsen, veel beter.
Kost wel wat, maar dan heb je ook wat!
Laat Sulejmani en Janssen dan ook meerijden vallen ze direct paar kilo's af. Dat bier + het kwijt raken van een Marokkaan binnen de groep zal ze best over de streep trekken.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Sulejmani en Janssen dan ook meerijden vallen ze direct paar kilo's af. Dat bier + het kwijt raken van een Marokkaan binnen de groep zal ze best over de streep trekken.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)en-voor-Narsingh.htmquote:Ajax meldt zich opnieuw bij Heerenveen voor Narsingh
03/07/2012 20:35
Nadat PSV onlangs haar interesse in Luciano Narsingh kenbaar maakte bij zowel de speler zelf als bij SC Heerenveen, lijkt de strijd om de international echt te zijn begonnen.
Ook Ajax heeft inmiddels opnieuw contact opgenomen met de Friezen, die ongeveer vijf miljoen euro verlangen voor Narsingh. Het eerste bod van Ajax, drie miljoen euro, werd resoluut afgewezen.
De Amsterdammers, die al in een vroegtijdig stadium om de tafel zaten met de aanvaller zelf, hopen PSV alsnog voor te zijn. Trainer Frank de Boer ziet Narsingh als een ideale speler voor zijn 4-3-3-systeem.
'Op het bod van Ajax is inmiddels een laag stof komen te liggen', zei technisch directeur Johan Hansma onlangs nog. Ajax, dat eerder al aangaf qua salaris en transfersom haar grenzen niet te willen overschrijden, heeft nog geen nieuw bod gedaan.
quote:De supporters van Ajax verwachten veel van Ricardo van Rhijn. De verdediger maakte in het afgelopen seizoen zijn debuut in het eerste elftal en maakte veel indruk, waardoor hij werd gekozen tot Talent van het Jaar van de landskampioen. Johan Cruijff stelde zelfs dat Bert van Marwijk Van Rhijn had moeten meenemen naar het afgelopen EK in Oekraïne en Polen.
De 21-jarige verdediger blijft met beide benen op de grond staan. "Het is natuurlijk hartstikke mooi dat zulke mensen dat soort dingen over je zeggen", vertelde Van Rhijn dinsdag aan AT5. "Maar het is wel erg snel. Ik kom pas net kijken, ik heb nog geen twintig Eredivisieduels op mijn naam staan." Van Rhijn speelde veertien competitieduels voor Ajax 1 en deed mee in beide Europese wedstrijden tegen Manchester United.
Ajax heeft met Van Rhijn al een opvolger voor Gregory van der Wiel in huis, al rekent de jongeling zelf niet op garanties. "Het kan natuurlijk dat Ajax bij een vertrek van Greg besluit om er een nieuwe rechtsback bij te halen waarmee ik de concurrentie aan moet gaan", zei Van Rhijn. "Daarnaast hebben we ook nog Ruben Ligeon die prima op die positie kan spelen. Dus het is allemaal niet vanzelfsprekend."
Van mij hoeft het eigenlijk niet zo meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)en-voor-Narsingh.htm
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Laat Ajax de prijs maar lekker opdrijven zodat ie voor 6 miljoen naar PSV gaat ipv 4 miljoen ofzo.
Zou mooi zijn als ie er daar niets van bakt (best wel reeele kans eigenlijk) en dat ie met een topsalaris gewoon 5 jaar rondloopt in Eindhoven (soort Engelaar dus).
Op de terugweg vallen ze 'per ongeluk' van de fiets zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Sulejmani en Janssen dan ook meerijden vallen ze direct paar kilo's af. Dat bier + het kwijt raken van een Marokkaan binnen de groep zal ze best over de streep trekken.
Salaris kan veel doen. Dat Ajax traag onderhandeld of te laat is , is niet van de laatste tijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink (@RikElfrink)
03-07-12 23:03
#Narsingh heeft volgens mijn info bij #PSV voorkeur aangegeven. Dat is geen garantie, wel een goed teken voor #PSV. Wordt vervolgd.
Geloof je toch niet? Voorkeur voor PSV? Met zijn achtergrond? Ajax speelt ook nog is CL, is de landskampioen. Verder woont hij al in Adam, is er geboren en heeft er getraind. Dat PSV veel meer bied is toch niet zeker?
Las wel dat Ajax zich weer heeft gemeld en daarom denken mensen op AN dat Ajax een akkoord heeft met Narsingh. De boer zei dat Ajax begint met onderhandelingen als zij akkoord zijn met Narsingh. Wel apart hoe de houding van Ajax. Ene kant lijkt het nogal warrig en traag de andere kant ligt er een lange tijd een bod bij Narsingh.
typisch..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ligeon, de Sa en Denswil. Zaten in het hotel te wachten.
Hij heeft tijdens het EK (zover ik weet ) niet eens gespeeldquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:45 schreef Kabolter het volgende:
Heerenveen wil hem ook niet per se kwijt raken. Denk dat ze er wel veel vertrouwen in hebben en hem in de winterstop verkopen. Wat is zelfs dan, voor een half jaar contract, 5 miljoen? Laat staan als het contract wordt opengebroken.
EK kwam hij niet uit de verf, maar welke speler wel? En sinds januari dit jaar is er al interesse voor hem vanuit het buitenland. En die moeten qua aankopen nog echt beginnen (belangrijke speler kwijt/verkocht, vervanger of stand in kopen). Terwijl hij naar mijn idee juist de 2de seizoenshelft het beste voetbal heeft laten zien.
Zoek hier niet te veel achter. Op AN weet iemand het zeker dat zijn voorkeur naar Ajax ging. We zullen het zien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink (@RikElfrink)
03-07-12 23:03
#Narsingh heeft volgens mijn info bij #PSV voorkeur aangegeven. Dat is geen garantie, wel een goed teken voor #PSV. Wordt vervolgd.
Geloof je toch niet? Voorkeur voor PSV? Met zijn achtergrond? Ajax speelt ook nog is CL, is de landskampioen. Verder woont hij al in Adam, is er geboren en heeft er getraind. Dat PSV veel meer bied is toch niet zeker?
Las wel dat Ajax zich weer heeft gemeld en daarom denken mensen op AN dat Ajax een akkoord heeft met Narsingh. De boer zei dat Ajax begint met onderhandelingen als zij akkoord zijn met Narsingh. Wel apart hoe de houding van Ajax. Ene kant lijkt het nogal warrig en traag de andere kant ligt er een lange tijd een bod bij Narsingh.
Die salaris geruchten zijn zo bs.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Laat Ajax de prijs maar lekker opdrijven zodat ie voor 6 miljoen naar PSV gaat ipv 4 miljoen ofzo.
Zou mooi zijn als ie er daar niets van bakt (best wel reeele kans eigenlijk) en dat ie met een topsalaris gewoon 5 jaar rondloopt in Eindhoven (soort Engelaar dus).
PSV is deze keer ook niet achterlijk, anders was hij al lang gepresenteerd. Voor 5 miljoen kan hij naar PSV.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Ik denk dat ze er meer gewicht bij zuipen dan dat ze kwijt raken van het fietsenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan laat je hen ook achter kunnen ze teruglopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er meer gewicht bij zuipen dan dat ze kwijt raken van het fietsen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:15 schreef Devv het volgende:
Ajax moet gewoon steeds een miljoen boven het bod van PSV gaan zitten. Gewoon lekker PSV pesten.
De enige reden voor Narsingh om naar PSV te gaan, is het salaris. In alle andere opzichten is Ajax > PSV. Ik zou zo snel geen andere reden kunnen verzinnen waarom hij niet voor de landskampioen in de Champions League zou willen spelen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die salaris geruchten zijn zo bs.
Je gelooft een site gemaakt door hooli's.
Ik denk dat voor kort PSV enige serieuze kandidaat was. Daarom zou hij naar PSV willen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dan nog zou dat de enige logische reden zijn. Als er uberhaubt al sprake van is.
hart? Dat hebben ze niet, gewoon een geval van de hoogste bieder, in de eerste plaats aan Heerenveenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat voor kort PSV enige serieuze kandidaat was. Daarom zou hij naar PSV willen.
Na half (?) jaar doet Ajax weer een serieuze poging en nu kunnen echt zien waar zijn hart ligt.
Joh die willen een paar doodschoppen uitdelenquote:,Heel Oldenzaal wil meedoen, zelfs jongens uit de harde kern van FC Twente’’, vertelt VV Oldenzaal-trainer Peter de Vries.
Wedstrijd ter ere van Boerrigter?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Joh die willen een paar doodschoppen uitdelen
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 04-07-2012 om 10:33:51'El Hamdaoui voor drie jaar naar Fiorentina' #ajax - http://t.co/TNdqRlEK reageer retweet
Zou het dan echt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:35 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 04-07-2012 om 10:33:51'El Hamdaoui voor drie jaar naar Fiorentina' #ajax - http://t.co/TNdqRlEK reageer retweet
Daar was hij al een keer met bijna zekerheid naartoe vertrokkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:35 schreef Tarado het volgende:
Ben ik met je eens, maar als het goed is weten we dat dan voor het einde van de dagquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar was hij al een keer met bijna zekerheid naartoe vertrokkenEerst zien en dan pas geloven.
Kunnen ze dat bedrag weer bijleggen voor Narsinghquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef Wessiej het volgende:
Aissati weg, Lodeiro weg, El Ham weg. Dat is 4 miljoen salaris per jaar dat even tabee zegt.
Komt ook nog wel wat bij heaquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef Wessiej het volgende:
Aissati weg, Lodeiro weg, El Ham weg. Dat is 4 miljoen salaris per jaar dat even tabee zegt.
Van Rhijn bijgetekend die zal ook wel wat meer gaan verdienenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:54 schreef Wessiej het volgende:
Kun je eigenlijk ergens zien wat die gasten vangen? Schöne bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Van Rhijn bijgetekend die zal ook wel wat meer gaan verdienen
Er staat me zo bij dat Ajax zelf een transfer op het laatste moment liet afketsen vanwege een bankgarantie?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:46 schreef Kremers het volgende:
Als die pipo nou gewoon normale salariseisen heeft moet het geen probleem zijn. Daar zijn alle andere mogelijke transfers van afgelopen winter op stukgelopen.
Zozo, die heeft een prima marktwaarde nog. Doet ie weer goed die kansloze ratquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ajax ontvangt bij een transfer van El hamlappie een bedrag rond de 970.000¤
Ja, met Fiorentina geloof ik? Weet niet meer precies wat daar gebeurt is, maar het zal wel met de tijdspanne te maken hebben gehad. Het was weer allemaal last-minute.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er staat me zo bij dat Ajax zelf een transfer op het laatste moment liet afketsen vanwege een bankgarantie?
En terecht lijkt me dat als een club geen bankgarantie kan leverenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er staat me zo bij dat Ajax zelf een transfer op het laatste moment liet afketsen vanwege een bankgarantie?
Een half jaar geleden was het nog 2 miljoen. Ajax schrijft dus ruim een 1 miljoen + loonkosten af in een half jaar. De financiële mensen die begin dit jaar last-minute nog een bankgarantie eisten hebben wat uit te leggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ajax ontvangt bij een transfer van El hamlappie een bedrag rond de 970.000¤
Die eis werd op het allerlaatste moment gesteld. Dat terwijl Ajax al rugdekking had vanuit UEFA/FIFA-regels voor clubs en het hierbij ging om een speler die ze toch al kwijt wilden. Daarmee leek het wel erg op pesterij. Dure pesterij blijkt nu.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
En terecht lijkt me dat als een club geen bankgarantie kan leveren
Real Betis ook die 10 jaar na dato PSV nog steeds niet betaald hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een half jaar geleden was het nog 2 miljoen. Ajax schrijft dus ruim een 1 miljoen + loonkosten af in een half jaar. De financiële mensen die begin dit jaar last-minute nog een bankgarantie eisten hebben wat uit te leggen.
Niet dat ik het op wil nemen voor Van der Aat en Slop maar Hamlap zelf en zijn zaakwaarnemer Lens waren hier ook verantwoordelijk voorquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een half jaar geleden was het nog 2 miljoen. Ajax schrijft dus ruim een 1 miljoen + loonkosten af in een half jaar. De financiële mensen die begin dit jaar last-minute nog een bankgarantie eisten hebben wat uit te leggen.
welke UEFA FIFA regels dan? Ajax wacht toch ook nog op geld van vd Vaart?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die eis werd op het allerlaatste moment gesteld. Dat terwijl Ajax al rugdekking had vanuit UEFA/FIFA-regels voor clubs en het hierbij ging om een speler die ze toch al kwijt wilden. Daarmee leek het wel erg op pesterij. Dure pesterij blijkt nu.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:02 schreef honkeytonk het volgende:
El Hamdaoui heeft ook bankgarantie bij Jong Ajax
badum-tssshhhquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:02 schreef honkeytonk het volgende:
In iedere betrouwbare deal is de aankopende partij vanaf het begin al bezig een bankgarantie te verzorgen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
welke UEFA FIFA regels dan? Ajax wacht toch ook nog op geld van vd Vaart?
Zo gek vind ik het niet, zeker niet bij Italianen om een bankgarantie te eisen.
En hoe lang duurt het voordat je zo'n garantie hebt? Een uur?
Dat was bij een transfer vorig jaar in de zomer. Fiorentina begin dit jaar liep stuk op die bankgarantie (die wel werd aangeleverd maar te laat binnenkwam).quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In mijn herinnering liep het trouwens stuk omdat Hamlap op het laatste moment een miljoen van Ajax ging eisen.
Wat ik ervan begrijp is dat dit helemaal niet zo gewoon is. En Ajax stelde de eis pas heel kort voor de transfer-deadline.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In iedere betrouwbare deal is de aankopende partij vanaf het begin al bezig een bankgarantie te verzorgen.
Dat Fiorentina daar last-minute moeilijk over deed, is veelzeggend.
Nieuw spelletje, nog kuttere spelers verzinnen. Wordt zeker lastigquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:34 schreef Tarado het volgende:
Als het nu maar wel lukt met die Hamlap, dat is toch wel de speler waar ik de grootste hekel aan heb die ooit het AJAX shirt heeft mogen dragen
Liever Hamlap nog een jaar op de bank dan dat hij bij Fiorentina wel kon spelen en Ajax over 20jaar een keer die 1 miljoen zou zien. Hoop dat het nu wel rond komt en dat Hamlap bij het uitstappen van zijn auto zijn been afbreekt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
[..]
Die eis werd op het allerlaatste moment gesteld. Dat terwijl Ajax al rugdekking had vanuit UEFA/FIFA-regels voor clubs en het hierbij ging om een speler die ze toch al kwijt wilden. Daarmee leek het wel erg op pesterij. Dure pesterij blijkt nu.
tja geen ene topclub wilt hem . zal wel niet voor niets zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef Catch22- het volgende:
waarom biedt Ajax hem geen contract aan voor een jaar, kan hij het laten zien.
Waarom zou je? Levert alleen maar juridisch gedoe op. Daarbij zou dat ook gewoon te ver gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:10 schreef Kabolter het volgende:
Hoe zit dat uberhaupt met trainingen in combinatie met El Ham?
Mag je die niet geven zonder dat je een soort van Bosman-arrestje aan je broek krijgt?
Aan de andere kant kan je namelijk een gebelesseerde speler verplichten om niet te trainen. Maar kan dat omgekeerd bij El Ham ook? Dus dat je hem als Ajax zijnde niks aanbied qua trainingen? Of dat je hem een erg uitgeklede training aanbied?
Zoiets als elke dag om 7 uur een looptraining? En dan 's middags om 17:00 nog een keer 2 uren laten lopen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:02 schreef honkeytonk het volgende:
Jaquote:
Okquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja
Opstelling: Cillessen; Ligeon, Alderweireld, Denswil, Koppers; De Jong, Anita, Serero; Özbiliz, Klaassen, Fischer
hiddink sleept hem wel elk toernooi mee dus hij kan vast wel ietsquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja geen ene topclub wilt hem . zal wel niet voor niets zijn
Sulejmani is juist sneller fit dan verwachtquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:31 schreef Catch22- het volgende:
Na 3 maanden rust zijn boerrigter, boilesen, sulejmano en sigthorsson (?) nog niet fit. Lekker
Hiddink vind ik geen topquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hiddink sleept hem wel elk toernooi mee dus hij kan vast wel iets
hoe duur is dat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook maar even een maandabbo op dat Ajax Exclusive genomen. [ afbeelding ]
Een abonnement op Ajax Exclusive TV heb je al voor 14,99 euro (incl BTW) per seizoen (t/m 30 juni 2013). Je kunt ook een maandabonnement nemen van 2,99 euro per maand (incl BTW). Of een kwartaalabonnement van 5,99 Euro (incl BTW). In 3 stappen kun je abonnee worden! Geef je dus snel op.quote:
?quote:
Aantal doelpunten vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
?
Ajax is ook een subsidie aan het lospeuteren bij de gemeente?
Betaal gewoon die 3 euro manquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef TheDutchguy het volgende:
Iemand livestream dat je zonder abbo kan bekijken ?
Nee, 3 euro is niks joh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:40 schreef TheDutchguy het volgende:
Iemand livestream dat je zonder abbo kan bekijken ?
Het lijkt wel een schoolreisje! Wat een motivator is die Frank.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:15 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ajax Life @ajaxlife
Ajacieden spelen voor extra vrij, zei De Boer ons. Bij 10 en 20 goals uurtje erbij. Bij 30 goals wordt het bonte avond. #oldaja
Hij liep stage vorig seizoen bij de C1 en later de B1 van Ajax, dat zal ze dus wel goed zijn bevallen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Jonk wil Perez bij Ajax naarbinnen loodsen. Meningen?
http://www.voetbalprimeur(...)schge-bij-ajax-jeugd
Perez, daar erger ik me altijd mateloos aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Jonk wil Perez bij Ajax naarbinnen loodsen. Meningen?
http://www.voetbalprimeur(...)schge-bij-ajax-jeugd
Wel tactische goed. Weet waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Perez, daar erger ik me altijd mateloos aan
Eeh het gaat om het individu he, niet om het team.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wel tactische goed. Weet waar hij het over heeft.
Ik wist niet dat hij al eerder bij Ajax gewerkt had.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij liep stage vorig seizoen bij de C1 en later de B1 van Ajax, dat zal ze dus wel goed zijn bevallen.
Ik heb het idee dat niet veel Nederlanders hem mogen; dat zal ook wel te maken hebben met zijn aparte carrièrepad. Az-Ajax-PSV-Ajax-PSV-Ajax-Twente, of iets dergelijks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Perez, daar erger ik me altijd mateloos aan
Hij staat idd VM, wat hij ook in de A1 veel stond. Lukoki komt trouwens tekort en Bonevacia ook en dat zie je in zulk soort partijtjes alquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Staat Blind nou verdedigende middenvelder? Zou denk ik best goede positie voor hem zijn, voetballen kan hij wel.
Huh?? Een individu heeft tactische niets nodig???quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eeh het gaat om het individu he, niet om het team.
Ajax-PSV-Ajax in één seizoen was wel opmerkelijk ja. Zijn overgang naar AZ van MVV was ook al een affaire natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij al eerder bij Ajax gewerkt had.
[..]
Ik heb het idee dat niet veel Nederlanders hem mogen; dat zal ook wel te maken hebben met zijn aparte carrièrepad. Az-Ajax-PSV-Ajax-PSV-Ajax-Twente, of iets dergelijks.
Hoe was onze grote vriend Ebicollio? Toch onbegrijpelijk dat hij nog een 4 jarig contract heeft:(quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij staat idd VM, wat hij ook in de A1 veel stond. Lukoki komt trouwens tekort en Bonevacia ook en dat zie je in zulk soort partijtjes al
Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpuntquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:48 schreef fusionfake het volgende:
Samenvatting van ajax oldenzaal anyone?
Oud bericht, niks aan de hand.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef stoeltafel het volgende:
Brands over #PSV-target #Narsingh: Het verschil tussen ons bod en de prijs van #Heerenveen is niet groot. -- Rik Elfrink (@RikElfrink)
#Brands: #Narsingh beslist zelf over zijn toekomst. #PSV probeert hem uiteraard naar #Eindhoven te halen. -- Rik Elfrink (@RikElfrink)
Niet groot? Heerenveen had gemeld dat het verschil miljoenen was, en op een vraagprijs van 5 miljoen, een verschil van miljoenen, noem ik wel een groot verschil.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef stoeltafel het volgende:
Brands over #PSV-target #Narsingh: Het verschil tussen ons bod en de prijs van #Heerenveen is niet groot. -- Rik Elfrink (@RikElfrink)
#Brands: #Narsingh beslist zelf over zijn toekomst. #PSV probeert hem uiteraard naar #Eindhoven te halen. -- Rik Elfrink (@RikElfrink)
twitter:ajax1nl twitterde op donderdag 05-07-2012 om 07:34:58DEFINITIEF: Mounir El Hamdaoui voor drie jaar naar #Fiorentina! #Ajax reageer retweet
Joepie! Weer iets minder om je zorgen over te makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:44 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op donderdag 05-07-2012 om 07:34:58DEFINITIEF: Mounir El Hamdaoui voor drie jaar naar #Fiorentina! #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn er 7 te veelquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt, Doelpunt
Zo ongeveer
Mja, wat denk je wat de waardeafschrijving voor Suljemani wordt...quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:02 schreef HeatWave het volgende:
850.000 euro.
Ik hoop echt zo dat ie nadat ie zijn handtekening gezet heeft van het podium flikkert en nooit meer kan spelen. Echt de walgelijkste persoon ooit in het Ajax-shirt
.
Hoop inderdaad dat hij arbeidsongeschikt raakt op z'n eerste training daar. Sterven mag ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:02 schreef HeatWave het volgende:
850.000 euro.
Ik hoop echt zo dat ie nadat ie zijn handtekening gezet heeft van het podium flikkert en nooit meer kan spelen. Echt de walgelijkste persoon ooit in het Ajax-shirt
.
Dat is toch net ff minder erg, die heeft zich niet 100% ingezet, maar heeft nog wel eens iets goed gedaan voor Ajaxquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mja, wat denk je wat de waardeafschrijving voor Suljemani wordt...
Nou nouquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoop inderdaad dat hij arbeidsongeschikt raakt op z'n eerste training daar. Sterven mag ook.
Jammer voor je, hij gaat lekker vlammen daarquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoop inderdaad dat hij arbeidsongeschikt raakt op z'n eerste training daar. Sterven mag ook.
niks is in HD bij Ajax Exlusive. Die wedstrijdjes zijn ook van dramatische kwaliteit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:26 schreef Santello het volgende:
Ajax exclusive training niet eens in HD?
Wat is deze
tzzzzzzzzzz tfoequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
niks is in HD bij Ajax Exlusive. Die wedstrijdjes zijn ook van dramatische kwaliteit.
Daarom weiger ik ook te betalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
niks is in HD bij Ajax Exlusive. Die wedstrijdjes zijn ook van dramatische kwaliteit.
Doei Hamlapquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:44 schreef Tarado het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooitquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:32 schreef Wessiej het volgende:
We zijn hem kwijt, who cares.
Oude spelers gaan weg, fris beleid, frisse jonge spelers, al het gezeik is weg. Zal 2012/2013 dan eindelijk een chill seizoen worden?
Kloptquote:
Zolang we aan het einde van het seizoen maar ster 31/5 hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
KloptWe gaan in november/december elke pot weer verliezen, Directie wil De Boer ontslaan, publiek gaat tegen publiek. Je weet dat het gaat gebeuren, wel leuk ook altijd
Is dat niet de vriendin van Janssen? Of Sulejmani, ik weet 't niet meer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het Ajax vrouwen team ook mee is naar De Lutte? [ afbeelding ]
Boerrigter zou ik ook niet meer op rekenen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:44 schreef Catch22- het volgende:
Dit seizoen komt het wel goed. Wel even afscheid nemen van het idee dat Boilesen en Sigthorsson ooit fit zullen worden, dan kan dat alleen maar meevallen.
Ghettobootiesquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is dat niet de vriendin van Janssen? Of Sulejmani, ik weet 't niet meer.
Alhoewel 't ook wel een type voor Anita is
laten we wel wezen, is leuker dan tegen een amateurteam.quote:
Nee idd, door de makkelijke lotingen wordt het idd saai.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
Beker is een oninteressant toernooi waar ik amper waarde aan hecht. De finale kan soms leuk zijn. Of als Ajax 2 stunt. Maar over het algemeen...
In 2009-2010 bijv. wonnen we 'm via Dordrecht, WHC, NEC. Go Ahead Eagles en een dubbele finale tegen Feyenoord die na 7 minuten in het eerste duel al beslist was.
en zal je zien, liggen we er ergens uit tegen fcu of zo, gaan ze gelijk doen alsof we de beker heel boeiend vinden. "ja en dat zeg je alleen maar omdat je verloren hebt!!!11!1"quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
Beker is een oninteressant toernooi waar ik amper waarde aan hecht. De finale kan soms leuk zijn. Of als Ajax 2 stunt. Maar over het algemeen...
In 2009-2010 bijv. wonnen we 'm via Dordrecht, WHC, NEC. Go Ahead Eagles en een finale tegen Feyenoord die na 7 minuten in het eerste duel al beslist was.
Mensen die de kracht van een rode badjas niet op waarde inschattenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
en zal je zien, liggen we er ergens uit tegen fcu of zo, gaan ze gelijk doen alsof we de beker heel boeiend vinden. "ja en dat zeg je alleen maar omdat je verloren hebt!!!11!1"
Beker
Als je dat ding wint prima, maar het is absoluut geen troost als je de titel misloopt. Het zijn dan alleen maar midweekse wedstrijden die de competitie in de weg zitten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:48 schreef Wessiej het volgende:
Prijs is een prijs, ook de beker is een prijs.
Terwijl de finale erna, tegen FcTwente, een hele leuke finale was. Ondanks dat we die verloren heb ik enorm genoten van de sfeer in een stadion met aan 2 kanten verschillende aanhang.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
In 2009-2010 bijv. wonnen we 'm via Dordrecht, WHC, NEC. Go Ahead Eagles en een dubbele finale tegen Feyenoord die na 7 minuten in het eerste duel al beslist was.
Dat had ook alleen te maken met het feit dat we een paar dagen later tegen Twente moesten winnen voor de landstitel, en omdat je sowieso nooit van je rivalen wil verliezen. Had geen reet te maken met het feit dat je dan "de beker!!!" zou winnen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:57 schreef Wessiej het volgende:
Dat bedoel ik, de finale tegen Twente was bizar qua sfeer en de wedstrijd was goed. Spanning alles. Iedereen boos toen we hem niet wonnen. Ik vind 'het is maar de beker' altijd een beetje verliezerpraat.
We gaan dit ding gewoon winnen, want je bent Ajax.
Twente is geen rivaal, derhalve aangepast.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat had ook alleen te maken met het feit dat we een paar dagen later tegen Twente moesten winnen voor de landstitel, en omdat je sowieso nooit van je concurrenten wil verliezen. Had geen reet te maken met het feit dat je dan "de beker!!!" zou winnen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Twente is geen rivaal, derhalve aangepast.
Dat is Frank's concubine en muze; zij doet enkel het voetbalgedeelte. Zijn burgervrouw weet van niets!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het Ajax vrouwen team ook mee is naar De Lutte? [ afbeelding ]
10x beter dan Amstelquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef Wessiej het volgende:
Nee, vanaf volgende seizoen schenken we jupiler
De Boer denkt dat je op de training wedstrijden wint...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik vind het jammer dat het contract met onze communist niet verlengd is, het is altijd wel lekker om een wat ervaren speler in je selectie te hebben om de boel open te gooien.
Een prijs = een prijs. Dan speel je eigenlijk alleen om de landstitel. De CL kan je sowieso vergeten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ik zou het als Ajacied ook niet erg vinden om in de beker van Utrecht te verliezen. Ik vind het voor een club als Ajax geen prijs. Je kan beter op de competitie/CL focussen dan dat je vermoeid raakt in de beker en tussentijds punten laat liggen.
Jouw post weergeeft de mentaliteit van Alex Ferguson (ManU) en Harry Redknapp (Tottenham) weer: alleen de meest lucratieve prijzen pakken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ik zou het als Ajacied ook niet erg vinden om in de beker van Utrecht te verliezen. Ik vind het voor een club als Ajax geen prijs. Je kan beter op de competitie/CL focussen dan dat je vermoeid raakt in de beker en tussentijds punten laat liggen.
WTF is dit nou voor zwaktebod, maar als je de dubbel pakt, het wel van alle daken schreeuwen? Tuurlijk heeft de competitie en CL prioriteit nr. 1. Maar om nu al te zeggen dat het geen prijs is, en dat je bang bent vermoeid te raken? Je hebt toch een brede selectie waarmee je dat op moet kunnen vangen toch? En tegen de mindere clubs, laat je de reserves toch opdraven...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef CoolStoryBro het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef Wessiej het volgende:
Nee, vanaf volgende seizoen schenken we jupiler
Ach het is al vaak genoeg gebleken dat er vaak punt verliest volgt na een wedstrijd mid week.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
WTF is dit nou voor zwaktebod, maar als je de dubbel pakt, het wel van alle daken schreeuwen? Tuurlijk heeft de competitie en CL prioriteit nr. 1. Maar om nu al te zeggen dat het geen prijs is, en dat je bang bent vermoeid te raken? Je hebt toch een brede selectie waarmee je dat op moet kunnen vangen toch? En tegen de mindere clubs, laat je de reserves toch opdraven...
Het probleem is dat je van huis uit Heineken drinkt en in het Supportershome op Amstel over gaat en dat in het stadion het bocht Grolschquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef OverRated het volgende:
[..]Cambuur bier.
Niet dat Amstel nou zo geweldig is trouwens.
Dat is ver voor mijn tijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:03 schreef TJV het volgende:
Het gerucht dat Heineken door de leidingen gaat, gaat al rond sinds mido nog niet te zwaar was.
8 + 4 variabel zou het zijn dan als die berichten kloppen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef Sala-adin het volgende:
Op nu.nl staat dat Verthongen voor 8 mil naar Tottenham gaat, best karig.
Ja erg karig voor een speler met nog maar een 1-jarig contractquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef Sala-adin het volgende:
Op nu.nl staat dat Verthongen voor 8 mil naar Tottenham gaat, best karig.
We zijn verwend hier qua verkoopbedragen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja erg karig voor een speler met nog maar een 1-jarig contract
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:55 schreef FredVleespet het volgende:
Overmars nieuwe directeur voetbalzaken
De Raad van Commissarissen en de directie van AFC Ajax NV hebben Marc Overmars aangesteld als directeur voetbalzaken. De voormalige topvoetballer begint per direct.
Bron
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:55 schreef FredVleespet het volgende:
Overmars nieuwe directeur voetbalzaken
De Raad van Commissarissen en de directie van AFC Ajax NV hebben Marc Overmars aangesteld als directeur voetbalzaken. De voormalige topvoetballer begint per direct.
Bron
Voorlopig iig dat ze zich niet meer met voetbalzaken bezig gaan houden zoals transfers etc.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gekke vraag:
Betekend dit dan nu ook dat vd Aat en Slop eindelijk hun taken neer kunnen leggen?
Dacht dat ze alleen bleven zitten omdat er niemand anders was...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig iig dat ze zich niet meer met voetbalzaken bezig gaan houden zoals transfers etc.
Voor commerciële en algemene zaken zullen er toch nog één of twee directeuren moeten zijn, of zij dat dat gaan blijven doen lijkt me niet aannemelijk
Dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dacht dat ze alleen bleven zitten omdat er niemand anders was...
twitter:PieterZwartNL twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 09:23:08Marc Overmars is dus de nieuwe voetbaldirecteur van #Ajax. Echter er komt nog een algemeen directeur bij. Straks op @ajax1nl. reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 09:23:05El Hamdaoui kostte Ajax 2550 euro per minuut en zes ton per doelpunt #ajax - http://t.co/qB2FiMPM reageer retweet
twitter:voetbalpings twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 10:15:33Jan Vertonghen vliegt vandaag naar hoofdstad Londen waar hij naar verluidt vanmiddag gepresenteerd zal worden bij Tottenham Hotspur. #VP reageer retweet
Wat betreft ElHam: daar koos Ajax helemaal zelf voor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:16 schreef wieisboos het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 09:23:05El Hamdaoui kostte Ajax 2550 euro per minuut en zes ton per doelpunt #ajax - http://t.co/qB2FiMPM reageer retweet
twitter:voetbalpings twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 10:15:33Jan Vertonghen vliegt vandaag naar hoofdstad Londen waar hij naar verluidt vanmiddag gepresenteerd zal worden bij Tottenham Hotspur. #VP reageer retweet
Daar komt het wel op neer ja, alleen verwoordt het de verantwoordelijkheden beter, dat "technisch" is volgens mij nog door Van Gaal geïntroduceerd en door alle papegaaien in de voetbalwereld overgenomenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is directeur voetbalzaken geen ander woord voor technisch directeur?
Vanmiddag lijkt me sterk omdat hij nu nog traint en hij gaat pas vanmiddag met Ajax om de tafel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:16 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:16 schreef wieisboos het volgende:
Sjah.... En Atouba?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:16 schreef wieisboos het volgende:
Dit is toch juist waar het technisch hart voor is? Ik had het idee dat Overmars meer ondersteunend naar het technisch hart vanuit de directie ging werken...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:42 schreef Tarado het volgende:
Ajax gaat naast de commercieel directeur Henri van der Aat, de financieel directeur Jeroen Slop en de kersverse voetbaldirecteur Marc Overmars nog een directeur aanstellen. “Er zal inderdaad een algemeen directeur komen. Er zal ook een voorzitter van de directie worden aangesteld,” aldus commissaris Theo van Duivenbode in een reactie tegenover Ajax1.nl. “Dit is een goede stap in de nieuwe richting die Ajax bewandelt.” Vanmorgen maakte Ajax in een persbericht duidelijk dat Overmars per direct is aangesteld als voetbaldirecteur. Hiermee is één van de wensen van het technisch hart vervuld.
Echter, er zit een keerzijde aan dit verhaal. Intern speelt bij Ajax de vraag of een algemeen directeur past binnen Ajax. Vooral de voetbalzijde van de vereniging, waaronder Johan Cruijff, wil het voetbal en zakelijke vlak zoveel mogelijk gescheiden houden. In het artikel van eindredacteur Pieter Zwart kon u eerder lezen en zien wat de beoogde structuur zou moeten zijn. Een algemeen directeur en verbindingsman zouden daar niet binnen passen. Volgens Zwart zou de voetbaldirecteur tekenbevoegdheid moeten hebben en de grote lijnen en het beleid moeten uitzetten. Het is maar de vraag of een algemeen directeur en voorzitter van de directie past binnen dat plaatje.
[ afbeelding ]
http://ajax1.nl/archief/a(...)-algemeen-directeur/
www.catenaccio.nl
Blijkbaar werden de werkzaamheden die Blind deed toch wat onderschatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
naar mijn idee was het idee dat het technisch hart ook de taken van een technisch directeur vervulde. nu komt overmars () toch nog als directeur er tussen zitten.
Ik kan me haast niet voorstellen dat die niet vervangen gaan wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:20 schreef vincerusso het volgende:
Triest dat Slop en Aat blijkbaar nog hun werk mogen uitvoeren
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 12:37:46Vertonghen bezig aan afscheidstoernee. Alle fans die nog een foto willen, krijgen een foto. Er wordt gedag gezegd. #lutte reageer retweet
Dat zou me juist helemaal niets verbazen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat die niet vervangen gaan worden
Je bedoelt dat ze blijven? Ik denk het niet, Cruijff is niet zo vergevingsgezindquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zou me juist helemaal niets verbazen.
Dan had hij ze wel eerder laten ontslaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze blijven? Ik denk het niet, Cruijff is niet zo vergevingsgezind
Moet de RvC dat niet doen? Moeten er geen vervangers klaarstaan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan had hij ze wel eerder laten ontslaan
Step by step, als er een AD aangesteld is zal die dat doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan had hij ze wel eerder laten ontslaan
En toch... Ik denk dat die lui moeilijk weg te krijgen zijn. Laten we hopen dat Ajax niet een al te hoge afkoopsom hoeft te betalen iig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze blijven? Ik denk het niet, Cruijff is niet zo vergevingsgezind
Die zijn in vaste dienst dus zal een normale ontslagprocedure zijn, Slop zit er al heel lang dus die zal zeker een aardig bedrag meekrijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En toch... Ik denk dat die lui moeilijk weg te krijgen zijn. Laten we hopen dat Ajax niet een al te hoge afkoopsom hoeft te betalen iig.
gewoon ontslag met wederzijdse goedkeuringquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn in vaste dienst dus zal een normale ontslagprocedure zijn, Slop zit er al heel lang dus die zal zeker een aardig bedrag meekrijgen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
gewoon ontslag met wederzijdse goedkeuring
denken dat Slop daar zomaar mee akkoord gaatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
gewoon ontslag met wederzijdse goedkeuring
Zie het als een investering om Slop en Aat weg te krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
al die filmpjes op ajax tv zijn betaald geworden
Dus de Jong gaat altijd spelen? Dus dan speelt Eriksen of Jansen niet, uitgaande van een CVMtwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 13:34:51De Boer: 'Siem de Jong kan het stokje van Vertonghen overnemen. Maar we hebben het nog niet gehad over het aanvoerderschap' #lutte reageer retweet
bedrijf dat Ajax tv maakt is de Davinci Group en die zit vol met Cruijffhatersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zie het als een investering om Slop en Aat weg te krijgen
Egocilio in de goalquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Siem, de slappe hap, de Jong aanvoerder?.
Zet Eriksen dan maar centraal achterin.
Anita, die is lekker kleinquote:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168433quote:Vurnon Anita heeft toegegeven dat een club uit Engeland serieuze interesse in hem heeft getoond, zo meldt RTV Noord-Holland. Welke club het is, laat Anita in het midden. "Er is inderdaad een club, maar voorlopig ben ik nog hier bij Ajax. Ik heb het ontzettend naar mijn zin, dus ik ben hier nog te bewonderen."
"Welke club het is? Ik denk dat de meeste mensen het wel weten, dus dat laten we voor wat het is. Nu ben ik hier en probeer ik keihard te werken." Newcastle United en Sunderland hebben belangstelling voor de 23-jarige verdediger annex middenvelder. Anita heeft binnenkort een gesprek met Ajax omdat Frank de Boer heeft laten weten dat hij Anita niet wil laten gaan. "Ik heb een contract tot 2014, we zullen zien."
twitter:DemydeZeeuw twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 14:00:29Vanavond spelen we een oefenwedstrijd tegen Dinamo Zagreb #belchinees reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:22 schreef Wessiej het volgende:
twitter:DemydeZeeuw twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 14:00:29Vanavond spelen we een oefenwedstrijd tegen Dinamo Zagreb #belchinees reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef stoeltafel het volgende:
Net VI gefluisterd met mannen met een mening, zij denken dat Narsingh komt.
Ik zelf ook en als ik De Boer hoor ook. Zij hadden contact gehad met de Boer en hij was heel positief over het gesprek. Verder is Narsingh tevreden met het salaris bij Ajax zeiden ze.
Verder de standaard voordelen zoals CL, hij woont al in Adam. Enige wat Raolia doet is meer geld eruit halen.
Komt goed, denk ik
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:19 schreef Kremers het volgende:
Dat is ook zijn functie natuurlijk, zo goed mogelijk zijn cliënt vertegenwoordigen en er zoveel mogelijk uit halen. Beste wat hem kan overkomen is dat twee clubs vechten om één van zijn klanten.
Ik zou het ook wel vreemd vinden, dat iemand die uit Amsterdam komt en er nog woont niet naar Ajax gaat. Brabant is bijna een andere wereld
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 15:33:42#Narsingh brengt waarschijnlijk in de loop van volgende week zijn besluit over #PSV of #Ajax naar buiten. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 15:30:17#PSV rekent nog altijd sterk op de komst van #Narsingh. #Heerenveen en #PSV komen er wel uit. reageer retweet
hoelang gaan we nog aan die halve kutspelers vastzitten zoals Blind, Egocilio etcquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:41 schreef Catch22- het volgende:
ik geloof dat Blind dat wel redelijk kan opvullen, maar het wordt er niet beter op
Dan gaan gelijk al die Feyenoorders schuimenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef wieisboos het volgende:
Als Anita weggaat voor 11 miljoen kopen we Clasie voor een kwart daar van
Dat dus, het is knap hoe het gelukt is vorig jaar, maar je kan er niet op gokken dat je met deze net-niet-lichting, zonder dus Jan en Anita, het weer gaat redden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hoelang gaan we nog aan die halve kutspelers vastzitten zoals Blind, Egocilio etc
Ja inderdaad! En voor het geld van Jantje halen we de ervaren Vlaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef wieisboos het volgende:
Als Anita weggaat voor 11 miljoen kopen we Clasie voor een kwart daar van
Mwah, die kan redelijk mee als het goed gaat, bij zwaardere potten is hij allang te licht bevonden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blind vond ik de laatste wedstrijden van het seizoen prima spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |