Bij mij zit hij in de reeksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom moet ik hier posten om dit topic weer in m'n AT te hebben?
Ajax reeks niet standaard in je AT hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom moet ik hier posten om dit topic weer in m'n AT te hebben?
Ja raar bij mij normaal ook wel.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ajax reeks niet standaard in je AT hebben
Wordt hij niet weggehaald als je een aantal topics niks post?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja raar bij mij normaal ook wel.
[..]
Bierfietsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, doen we het op een tandem of nemen we zo'n bierfiets? Die bierfiets kan je el ham gewoon vast binden en dan met wat vrienden fietsen, veel beter.
Kost wel wat, maar dan heb je ook wat!
Laat Sulejmani en Janssen dan ook meerijden vallen ze direct paar kilo's af. Dat bier + het kwijt raken van een Marokkaan binnen de groep zal ze best over de streep trekken.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Sulejmani en Janssen dan ook meerijden vallen ze direct paar kilo's af. Dat bier + het kwijt raken van een Marokkaan binnen de groep zal ze best over de streep trekken.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)en-voor-Narsingh.htmquote:Ajax meldt zich opnieuw bij Heerenveen voor Narsingh
03/07/2012 20:35
Nadat PSV onlangs haar interesse in Luciano Narsingh kenbaar maakte bij zowel de speler zelf als bij SC Heerenveen, lijkt de strijd om de international echt te zijn begonnen.
Ook Ajax heeft inmiddels opnieuw contact opgenomen met de Friezen, die ongeveer vijf miljoen euro verlangen voor Narsingh. Het eerste bod van Ajax, drie miljoen euro, werd resoluut afgewezen.
De Amsterdammers, die al in een vroegtijdig stadium om de tafel zaten met de aanvaller zelf, hopen PSV alsnog voor te zijn. Trainer Frank de Boer ziet Narsingh als een ideale speler voor zijn 4-3-3-systeem.
'Op het bod van Ajax is inmiddels een laag stof komen te liggen', zei technisch directeur Johan Hansma onlangs nog. Ajax, dat eerder al aangaf qua salaris en transfersom haar grenzen niet te willen overschrijden, heeft nog geen nieuw bod gedaan.
quote:De supporters van Ajax verwachten veel van Ricardo van Rhijn. De verdediger maakte in het afgelopen seizoen zijn debuut in het eerste elftal en maakte veel indruk, waardoor hij werd gekozen tot Talent van het Jaar van de landskampioen. Johan Cruijff stelde zelfs dat Bert van Marwijk Van Rhijn had moeten meenemen naar het afgelopen EK in Oekraďne en Polen.
De 21-jarige verdediger blijft met beide benen op de grond staan. "Het is natuurlijk hartstikke mooi dat zulke mensen dat soort dingen over je zeggen", vertelde Van Rhijn dinsdag aan AT5. "Maar het is wel erg snel. Ik kom pas net kijken, ik heb nog geen twintig Eredivisieduels op mijn naam staan." Van Rhijn speelde veertien competitieduels voor Ajax 1 en deed mee in beide Europese wedstrijden tegen Manchester United.
Ajax heeft met Van Rhijn al een opvolger voor Gregory van der Wiel in huis, al rekent de jongeling zelf niet op garanties. "Het kan natuurlijk dat Ajax bij een vertrek van Greg besluit om er een nieuwe rechtsback bij te halen waarmee ik de concurrentie aan moet gaan", zei Van Rhijn. "Daarnaast hebben we ook nog Ruben Ligeon die prima op die positie kan spelen. Dus het is allemaal niet vanzelfsprekend."
Van mij hoeft het eigenlijk niet zo meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)en-voor-Narsingh.htm
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Laat Ajax de prijs maar lekker opdrijven zodat ie voor 6 miljoen naar PSV gaat ipv 4 miljoen ofzo.
Zou mooi zijn als ie er daar niets van bakt (best wel reeele kans eigenlijk) en dat ie met een topsalaris gewoon 5 jaar rondloopt in Eindhoven (soort Engelaar dus).
Op de terugweg vallen ze 'per ongeluk' van de fiets zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Sulejmani en Janssen dan ook meerijden vallen ze direct paar kilo's af. Dat bier + het kwijt raken van een Marokkaan binnen de groep zal ze best over de streep trekken.
Salaris kan veel doen. Dat Ajax traag onderhandeld of te laat is , is niet van de laatste tijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink (@RikElfrink)
03-07-12 23:03
#Narsingh heeft volgens mijn info bij #PSV voorkeur aangegeven. Dat is geen garantie, wel een goed teken voor #PSV. Wordt vervolgd.
Geloof je toch niet? Voorkeur voor PSV? Met zijn achtergrond? Ajax speelt ook nog is CL, is de landskampioen. Verder woont hij al in Adam, is er geboren en heeft er getraind. Dat PSV veel meer bied is toch niet zeker?
Las wel dat Ajax zich weer heeft gemeld en daarom denken mensen op AN dat Ajax een akkoord heeft met Narsingh. De boer zei dat Ajax begint met onderhandelingen als zij akkoord zijn met Narsingh. Wel apart hoe de houding van Ajax. Ene kant lijkt het nogal warrig en traag de andere kant ligt er een lange tijd een bod bij Narsingh.
typisch..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ligeon, de Sa en Denswil. Zaten in het hotel te wachten.
Hij heeft tijdens het EK (zover ik weet ) niet eens gespeeldquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:45 schreef Kabolter het volgende:
Heerenveen wil hem ook niet per se kwijt raken. Denk dat ze er wel veel vertrouwen in hebben en hem in de winterstop verkopen. Wat is zelfs dan, voor een half jaar contract, 5 miljoen? Laat staan als het contract wordt opengebroken.
EK kwam hij niet uit de verf, maar welke speler wel? En sinds januari dit jaar is er al interesse voor hem vanuit het buitenland. En die moeten qua aankopen nog echt beginnen (belangrijke speler kwijt/verkocht, vervanger of stand in kopen). Terwijl hij naar mijn idee juist de 2de seizoenshelft het beste voetbal heeft laten zien.
Zoek hier niet te veel achter. Op AN weet iemand het zeker dat zijn voorkeur naar Ajax ging. We zullen het zien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef stoeltafel het volgende:
Rik Elfrink (@RikElfrink)
03-07-12 23:03
#Narsingh heeft volgens mijn info bij #PSV voorkeur aangegeven. Dat is geen garantie, wel een goed teken voor #PSV. Wordt vervolgd.
Geloof je toch niet? Voorkeur voor PSV? Met zijn achtergrond? Ajax speelt ook nog is CL, is de landskampioen. Verder woont hij al in Adam, is er geboren en heeft er getraind. Dat PSV veel meer bied is toch niet zeker?
Las wel dat Ajax zich weer heeft gemeld en daarom denken mensen op AN dat Ajax een akkoord heeft met Narsingh. De boer zei dat Ajax begint met onderhandelingen als zij akkoord zijn met Narsingh. Wel apart hoe de houding van Ajax. Ene kant lijkt het nogal warrig en traag de andere kant ligt er een lange tijd een bod bij Narsingh.
Die salaris geruchten zijn zo bs.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Laat Ajax de prijs maar lekker opdrijven zodat ie voor 6 miljoen naar PSV gaat ipv 4 miljoen ofzo.
Zou mooi zijn als ie er daar niets van bakt (best wel reeele kans eigenlijk) en dat ie met een topsalaris gewoon 5 jaar rondloopt in Eindhoven (soort Engelaar dus).
PSV is deze keer ook niet achterlijk, anders was hij al lang gepresenteerd. Voor 5 miljoen kan hij naar PSV.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Ik denk dat ze er meer gewicht bij zuipen dan dat ze kwijt raken van het fietsenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan laat je hen ook achter kunnen ze teruglopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er meer gewicht bij zuipen dan dat ze kwijt raken van het fietsen
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:15 schreef Devv het volgende:
Ajax moet gewoon steeds een miljoen boven het bod van PSV gaan zitten. Gewoon lekker PSV pesten.
De enige reden voor Narsingh om naar PSV te gaan, is het salaris. In alle andere opzichten is Ajax > PSV. Ik zou zo snel geen andere reden kunnen verzinnen waarom hij niet voor de landskampioen in de Champions League zou willen spelen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die salaris geruchten zijn zo bs.
Je gelooft een site gemaakt door hooli's.
Ik denk dat voor kort PSV enige serieuze kandidaat was. Daarom zou hij naar PSV willen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dan nog zou dat de enige logische reden zijn. Als er uberhaubt al sprake van is.
hart? Dat hebben ze niet, gewoon een geval van de hoogste bieder, in de eerste plaats aan Heerenveenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat voor kort PSV enige serieuze kandidaat was. Daarom zou hij naar PSV willen.
Na half (?) jaar doet Ajax weer een serieuze poging en nu kunnen echt zien waar zijn hart ligt.
Joh die willen een paar doodschoppen uitdelenquote:,Heel Oldenzaal wil meedoen, zelfs jongens uit de harde kern van FC Twente’’, vertelt VV Oldenzaal-trainer Peter de Vries.
Wedstrijd ter ere van Boerrigter?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Joh die willen een paar doodschoppen uitdelen
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 04-07-2012 om 10:33:51'El Hamdaoui voor drie jaar naar Fiorentina' #ajax - http://t.co/TNdqRlEK reageer retweet
Zou het dan echt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:35 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 04-07-2012 om 10:33:51'El Hamdaoui voor drie jaar naar Fiorentina' #ajax - http://t.co/TNdqRlEK reageer retweet
Daar was hij al een keer met bijna zekerheid naartoe vertrokkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:35 schreef Tarado het volgende:
Ben ik met je eens, maar als het goed is weten we dat dan voor het einde van de dagquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar was hij al een keer met bijna zekerheid naartoe vertrokkenEerst zien en dan pas geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |