En beter herkenbaar!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef Freddeh het volgende:
Gisteren m'n nieuwe fietsshirtje binnengekregen. Net zo geel als m'n voorvork. Soigné heet dat.
Middengebergte is ook wel leuk, als er een beetje fel gereden wordt, en vorig tour wisten ze het in de afdalingen ook nog spannend te maken met Titi die iemands tuin infietste enzo...ach, ik zeur misschien teveel. Maar tenminste 1 etappe waar twee man overblijven, die in de laatste kilometers elkaar episch slopen, en zo de tour beslissen, dat doet me gewoon meer dan minuten pakken in een tijdrit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind de glooiende ritten mooi hoor, ook middengebergte ritten levert fraaie koersbeelden. De renners maken de koers vanzelf hard.
De bocht in het stuur vind ik niet fijn. Het fietst niet lekker in de beugel. En als je wil sprinten kom je met je polsen tegen het stuur aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef Martinous het volgende:
[..]
Waarom is dit een 'kloteding' ? Ik ben nieuwsgierig, koop namelijk het liefste een goede fiets.
Ik heb Forte (Craft), Bioracer en Agu. Vind ze alledrie wel even fijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:13 schreef fetss het volgende:
Wat voor merk fietsbroekje rijden jullie? Ik moet er eentje hebben die lekker zit en degelijk is
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De bocht in het stuur vind ik niet fijn. Het fietst niet lekker in de beugel. En als je wil sprinten kom je met je polsen tegen het stuur aan.
Bij de Rose kan je dat toch allemaal zelf samenstellen?
Ik rij o.a. in Craft, Sportfull, Agu en Bioracer. De eerste twee zijn mijn favorieten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:13 schreef fetss het volgende:
Wat voor merk fietsbroekje rijden jullie? Ik moet er eentje hebben die lekker zit en degelijk is
Heb je daar ook een grafiekje van?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:42 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik rij o.a. in Craft, Sportfull, Agu en Bioracer. De eerste twee zijn mijn favorieten.
Heeft te maken met aerodynamica.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je daar ook een grafiekje van?
Heb je een grafiekje van de stijgende lijn die te zien is in jouw behoefte hier een grafiekje van te zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu wil ik helemaal een grafiekje
Heb jij een grafiekje waarin de kans is te zien dat ik het grafiekje over mijn behoefte aan een grafiekje binnen nu en 24 uur ga laten zien?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:56 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Heb je een grafiekje van de stijgende lijn die te zien is in jouw behoefte hier een grafiekje van te zien
Ik zou graag een grafiekje willen zien waarin is uitgewerk hoe jouw verwachting op zo'n grafiekje met betrekking tot mijn inschatting van de kans dat jij binnen 24 uur een grafiekje laat zien over jouw behoefte aan een grafiekje over aerodynamica zich verhoudt met de reële kans dat die grafiek er ook daadwerkelijk komt...quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij een grafiekje waarin de kans is te zien dat ik het grafiekje over mijn behoefte aan een grafiekje binnen nu en 24 uur ga laten zien?
Schwalbe kwaal. Daarom zou ik die rotdingen dus ook nooit kopen. En verder zijn ze ook te duur en niet beter dan andere banden. Jij had de Ultremo ZX toch? De eerste Ultremo's en de R1 hadden dat ook al. Blijkbaar is het karkas te slap gemaakt in de zoektocht om gewicht te besparen. De trage banden van Schwalbe (Durano, Lugano etc.) hebben er geen last van.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:37 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren lekker gefietst, tot dat ik een ei op mijn achterband had en die uit elkaar klapte. Andere binnenband erin zacht oppompen en zachtjes terug naar huis. Einde training. Was wel heerlijk weer alleen die beestjes zijn goor bah, zat helemaal onder!
Dit weekend weer in Belgie rijden, ben daar afgelopen weekend ook geweest en het ging goed!
Ik vind ze ook te licht, te kwetsbaar. Ze hebben wel veel mooie kleurtjes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:40 schreef eentwee het volgende:
[..]
Schwalbe kwaal. Daarom zou ik die rotdingen dus ook nooit kopen. En verder zijn ze ook te duur en niet beter dan andere banden. Jij had de Ultremo ZX toch? De eerste Ultremo's en de R1 hadden dat ook al. Blijkbaar is het karkas te slap gemaakt in de zoektocht om gewicht te besparen. De trage banden van Schwalbe (Durano, Lugano etc.) hebben er geen last van.
Haha neequote:
Gewoon een gele met wat accentkleuren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Valt me mee dat je over de fiets begintHaha beetje plagen mag wel he Freddeh
Welk shirt is het?
Alleen Pavé groen is soignee. Verder zijn gekleurde banden lelijk. Behalve witte in een showroom. Maar niet om op te rijden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was vanmoregen nog even een tel bij een FM in Kralingen, hij had mooie groene fortezza vouwbanden. Ik heb me ingehouden omdat ik weet dat hij er toch adviesprijs voor vraagt.
En dat is te duur.
Maar mooie afstand Freddeh!quote:URL: http://www3.pictures.zimb(...)age+E1llitCn5K_l.jpg
URL Categories: Entertainment, Provocative Attire
Ik ben fan van Gonso (door dikke zeem). Heb ook een broek van Giordana, maar die is toch echt de helft minder goed! Weet niet hoe deze zich verhouden tot agu/craft/assos, die moet ik nog een keer proberen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:13 schreef fetss het volgende:
Ik heb nu Ultremo DD en dat is iets beter dan ZX. Ik rijd wel veel kasseienwedstrijden dus dan zou ik toch voor een andere band moeten kiezen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:40 schreef eentwee het volgende:
[..]
Schwalbe kwaal. Daarom zou ik die rotdingen dus ook nooit kopen. En verder zijn ze ook te duur en niet beter dan andere banden. Jij had de Ultremo ZX toch? De eerste Ultremo's en de R1 hadden dat ook al. Blijkbaar is het karkas te slap gemaakt in de zoektocht om gewicht te besparen. De trage banden van Schwalbe (Durano, Lugano etc.) hebben er geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |