Gedeeld door 12.. en dan moet er nog 20% belasting af ofzo.. zit je op 2200 EUR / maand (netto).quote:Voor 2012 wordt een modaal inkomen van ¤ 33.000 geschat.
Ook qua aërodynamica is er meer toegestaan in de Triatlon sport. Geïntegreerde drinksystemen in het frame bijvoorbeeld. En bredere buizen geloof ik..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
Nu heb ik wel eens in een filmpje gehoord dat er een verschil zit tussen een triathlon fiets en tijdrijfiets. Een iets andere geometrie waardoor het makkelijker is om daarna hard te gaan lopen. Klopt dat?
Das racefiets tov triatlhon, maar hoe zit het met TT vs triathlon, afgezien van wat knut opnoemt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:31 schreef No-P het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, je zit comfortabeler in aeropositie en spaart je lage rugspieren meer waardoor je sneller kan lopen.
Bracket zit dan zoals het UCI reglement voorschrijft verder naar voren waardoor er een hoek van 73-74 graden ontstaat en je dus "langer" zit. Beetje hetzelfde als ten opzichte van de road.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das racefiets tov triatlhon, maar hoe zit het met TT vs triathlon, afgezien van wat knut opnoemt?
300 euro dan moet je wel flink rijden met die bak hoor. en kleding 100-200 per maand is ook behoorlijk veel geld, dat geef ik misschien jaarlijks uit! lol...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:52 schreef Oksel het volgende:
Even zoeken wat modaal is op dit moment.
[..]
Gedeeld door 12.. en dan moet er nog 20% belasting af ofzo.. zit je op 2200 EUR / maand (netto).
Tja. Dat is wel.. laag. Huisje huren, 600 EUR. G/W/L 100 EUR. Internet / telefoon / TV 100 EUR. Boodschappen 250 EUR. Sport 100-200 EUR. Moet je nog wat kleding kopen 100 - 200 EUR. Heb je een auto + benzine 300 EUR. En wil je nog een keer uit eten of op vakantie. En dan is het op!
Da's kut.
300 EUR doe ik in 2 weken, grapjas. Ik trap er 600-700 EUR aan diesel doorheen. En dan nog kosten voor onderhoud / verzekering / wegenbelasting. En 100-200 EUR aan kleding, dat is ongeveer per week hier.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
300 euro dan moet je wel flink rijden met die bak hoor. en kleding 100-200 per maand is ook behoorlijk veel geld, dat geef ik misschien jaarlijks uit! lol...
Tsjah, maar die 600/700 euro is werkkm's? En wat koop jij elke week voor kleding? Of trek je alles 1 keer aan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
300 EUR doe ik in 2 weken, grapjas. Ik trap er 600-700 EUR aan diesel doorheen. En dan nog kosten voor onderhoud / verzekering / wegenbelasting. En 100-200 EUR aan kleding, dat is ongeveer per week hier.![]()
Kortom; je kan beter gaan fietsen!
Wou ik zeggen ja. Ik geef wel iets meer uit, maar geen 100/200 per maand.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
300 euro dan moet je wel flink rijden met die bak hoor. en kleding 100-200 per maand is ook behoorlijk veel geld, dat geef ik misschien jaarlijks uit! lol...
Volgens mij verpesten die regelementen de halve sport, ofnie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:44 schreef No-P het volgende:
[..]
Bracket zit dan zoals het UCI reglement voorschrijft verder naar voren waardoor er een hoek van 73-74 graden ontstaat en je dus "langer" zit. Beetje hetzelfde als ten opzichte van de road.
Of je bent een vieze patser of je bent vrachtwagenchauffeur....... zeg het maar!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik trap er 600-700 EUR aan diesel doorheen. En dan nog kosten voor onderhoud / verzekering / wegenbelasting. En 100-200 EUR aan kleding, dat is ongeveer per week hier.![]()
Kortom; je kan beter gaan fietsen!
Nee johquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Oh, netto fietstijd, dacht dat het 1.08 inclusief bandplakken was.
Gelukkig heb ik die frustratie niet op vakantie, als ik dan lek rij is het met de auto, er gaat geen fiets mee
in ieder geval een patser, dat wisten we toch al lang hier?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Of je bent een vieze patser of je bent vrachtwagenchauffeur....... zeg het maar!
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Of je bent een vieze patser of je bent vrachtwagenchauffeur....... zeg het maar!
??? Hoe kom je daar bij. Als ik 600 deel door 2 kom ik op 300quote:Op woensdag 4 juli 2012 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
600 liter diesel, 1 op 15? Dan rij je 650 km per dag?
Nu de rest van de fiets nog...quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef Freddeh het volgende:
Gisteren m'n nieuwe fietsshirtje binnengekregen. Net zo geel als m'n voorvork. Soigné heet dat.
Valt me mee dat je over de fiets begintquote:
Onder het uur is ook al een zeer nette tijd hoor, poe! Wel tot de tourfinish neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef Tommeke het volgende:
Thnx!
Een beetje zuur iddHeb maar CO2 patroontjes gekocht!
Onder de 50 gaat me never nooit lukken. Dan moet ik echt 7 kilo kwijtraken. Rond het uur moet wel lukken.
Deze natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Valt me mee dat je over de fiets begintHaha beetje plagen mag wel he Freddeh
Welk shirt is het?
Dank je, wou ik me net afreageren met een opmerking over de berijder, maai je dat gras voor me weg!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Valt me mee dat je over de fiets begintHaha beetje plagen mag wel he Freddeh
Welk shirt is het?
Laat me je een tip geven:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
Daarom heb ik, bij gebrek aan een vriendin, maar een pompje en zadeltasje op mijn fiets hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |