Kaart:quote:The start of this stage will remind the riders of Paris-Roubaix, since the cobblestone experts regularly pass through Orchies, on the Chemin des Prières and the Chemin des Abattoirs which have such evocative names. Then in the Monts du Boulonnais -five hills with a gradient of around 10 %-, the “puncheurs” will have the opportunity, as they did in Seraing, to provide the spectators and viewers with an outstanding performance. The finish will be judged at the end of a 700m long ascent.
Reken er maar niet op. Argos is al bang dat hij de finish niet haalt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat Kietel het vandaag redelijk kan redden
Begrijpelijk, maar ik hoop erop.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Argos is al bang dat hij de finish niet haalt.
Open nieuw deel ipv Nieuw topic.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:16 schreef Zhero het volgende:
Deze ook prima, iemand die me dan wel kan vertellen hoe ik zo'n openingspost en reeks maak zodat ik het volgende keer wel goed doe
![]()
"Open nieuw deel"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:16 schreef Zhero het volgende:
Deze ook prima, iemand die me dan wel kan vertellen hoe ik zo'n openingspost en reeks maak zodat ik het volgende keer wel goed doe
![]()
knopje "open nieuw deel gebruiken"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:16 schreef Zhero het volgende:
![]()
quote:Maassen: [Mollema] could improve on the fifth place from stage one
LeTour.fr recently spoke with Frans Maassen of Rabobank. We asked the directeur sportif if he believes we’ll see Bauke Mollema improve on his fifth place from the stage to Seraing on Sunday. “Of course the last 20km is technical and we will need a bit of luck today,” said Maassen. “I think it will be wet and slippery and nervous so each rider needs to have a bit of good fortune. I think that it’s a good arrival for us, especially for Mollema. We hope that he has no problems and that he could earn a good result.
“He could improve on the fifth from stage one... why not? It’s a little bit like the finish of that stage and we will see the same sort of riders who were up there and in contention in Seraing.”
De eerste mislukte grap van Ducrot is een feit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dijkstra snapt de grap van Ducrot niet.
Nu pas?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De eerste mislukte grap van Ducrot is een feit.
Eergisteren was er ook al eenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De eerste mislukte grap van Ducrot is een feit.
quote:Gilbert heeft hoofdpijn
De aankomst in de etappe van vandaag is bergop in Boulogne-sur-Mer. Een kolfje naar de hand van de Philippe Gilbert van 2011. Maar de Belgische wielrenner van BMC is minder in vorm dan vorig jaar en heeft nu ook nog hoofdpijn.
'Ik voel me niet zo goed vanochtend. Ik heb hoofdpijn. Ik weet niet waar het aan ligt', gaf Gilbert voor de start aan tegen het Belgische Sporza.
'Ik ben hier in de Vierdaagse van Duinkerke al eens geweest. Ik weet nog dat het lastig is', zei Gilbert. 'Momenteel regent het aan de finish, dat maakt het gevaarlijk. En lastig. In de laatste 15-16 kilometer gaat het ook voortdurend op en af. Dat is wel beter voor ons.'
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
"Dat toont het failliet aan van onze bureaucratisch doorgeslagen toestanden."
Mooi gesproken, Maarten.
Idd. Daar is hij gewéldig goed in. Héérlijk om te horen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef Panthera. het volgende:
Geweldig hoe Maarten altijd en passant de hele maatschappij doorlicht aan de hand van het wielerpeloton
Ja, erg leuk is dat altijd. Heerlijk om naar zijn verhalen te luisterenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef Panthera. het volgende:
Geweldig hoe Maarten altijd en passant de hele maatschappij doorlicht aan de hand van het wielerpeloton
Hehe. Cavendish mag wel winnen, maar de kans is zo verdomd klein dat me dat geen optie lijkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, 1 etappe overwinning is al meer dan zat...
Scarponi niet. Was Kritvsov. Ik zweer het, geloof Herbert en Maarten nooit als je de waarheid wilt weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braikowicz en Scarponi, gelukkig niet in mijn pooltje. Wel zuur natuurlijk. v.v
Jeps, so true.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Scarponi niet. Was Kritvsov. Ik zweer het, geloof Herbert en Maarten nooit als je de waarheid wilt weten.
Ah, ik had het niet goed gezien. Gelukkig, vind het altijd zonde als belangrijke renners op hun bek gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Scarponi niet. Was Kritvsov. Ik zweer het, geloof Herbert en Maarten nooit als je de waarheid wilt weten.
Als ze een renner niet herkennen noemen ze gewoon de bekendste namen van de ploeg,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rugnummer was ook vol in beeld. Ongelooflijk dat Herbert dan zo overtuigd Scarponi blijft roepen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tja, sporza kijker normaalquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben het duivelse apparaat zeker nog niet opgestart.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Rugnummer was ook vol in beeld. Ongelooflijk dat Herbert dan zo overtuigd Scarponi blijft roepen.
Haha, nou dit was ook te duidelijk te zien. Daarnaast werd nummer 44 omgeroepen via Radio Tour. Ik dacht dat Hermans daar zit om o.a. die Tourradio te beluisteren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:36 schreef Steven184 het volgende:
Art, wie volgt jou nou niet blind wat betreft dit?
Ik kijk niet nu, hard aan de studie. Gewoon even tussendoor dat complimentje gevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha, nou dit was ook te duidelijk te zien. Daarnaast werd nummer 44 omgeroepen via Radio Tour. Ik dacht dat Hermans daar zit om o.a. die Tourradio te beluisteren?
Graciasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik kijk niet nu, hard aan de studie. Gewoon even tussendoor dat complimentje geven
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 14:44:41Net laatste 30 km gefietst. Hele, hele lastige finale. Op en af, veel wind, 4 steile klimmetjes. Amstel Gold Race-finale. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 14:45:18P.S. Op 2,2 km voor de finish ligt een bocht waar het stapelen wordt. reageer retweet
Luchtweerstand idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef 1-0-8 het volgende:
Weet iemand waarom sommige renners in het peloton van die rare helmpjes dragen?
Heeft de keeper van Chelsea ook minder luchtweerstand?quote:
Vroeg je gisteren ook alquote:
Waarom ga je er dan steeds op in, dr. Snuggles?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vroeg je gisteren ook alGa je moeder eens vervelen.
Overigens heeft Greipel ook al een paar keer met zo'n dichte helm gefietst, maar vond hij blijkbaar de nadelen groter dan de voordelen.
Omdat ik niet gelijk je username zag. Maar goed, zal je verder dan maar negerenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan steeds op in, dr. Snuggles?
Hij kon er alleen geen reet aan doen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Brajkovic weer op zijn bek?Wat een brekebeen is het ook.
Zitten die in dit kasteel?quote:
Om dezelfde reden waarom Cech het doet. Ga nu maar weer voor een rijdende bus staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef 1-0-8 het volgende:
Weet iemand waarom sommige renners in het peloton van die rare helmpjes dragen?
Dat was ook Belgie, dit is Frankrijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef tdrone het volgende:
Ik vond ze gisteren in een mooiere streek rijden
Cech was toch van de brommer gevallen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Cech het doet. Ga nu maar weer voor een rijdende bus staan.
Nee die had juist een brommer gejatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cech was toch van de brommer gevallen?
Heb je daar grafiekjes van?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Cech het doet. Ga nu maar weer voor een rijdende bus staan.
Omdat Cancellara die brommer wou inslikken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cech was toch van de brommer gevallen?
Daar hebben ze niet zoveel Fransen.quote:
Dom van me.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet zoveel Fransen.
Goed werk van hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:12 schreef Zhero het volgende:
Michael is vast weer aangeschoven en die sloopt de boel weer.
Heb je daar grafiekjes van?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef 1-0-8 het volgende:
Fuck, commentaarverbinding is weg. Wat nu als er een kasteel in beeld komt? Dan missen we de duiding van Dijkstra.
quote:
Wat boeit dat nou? Grafiekjes willen we zien!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ging niet over de luchtweerstand
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Zhero het volgende:
Die heuvelzone verandert ook iedere keer van ligging? Nu nog 21 km, net was die al begonnen, daarna binnen 6 km
Doet alsof ie geen kopman is.quote:
Waarom zou hij dat niet doen? Hij is immers geen kopman.quote:
Niemand, want niemand kan daar met druk overweg.quote:
Klöden ook niet? Uiteindelijk komt er wel eentje boven, maar ze gaan niet dik cashen deze tour neequote:
Volledig eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet doen? Hij is immers geen kopman.
Hij zei het echt: 'zonder Andy ben ik maar een halve Schleck'.![]()
Die jongen moet nodig eens volwassen worden.
Klöden kan best goed rijden, maar hij is nooit kopman.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klöden ook niet? Uiteindelijk komt er wel eentje boven, maar ze gaan niet dik cashen deze tour nee
Denk niemand echt. Zubeldia gaat de beste klassementsman zijn voor RadioShack, dat weet ik zeker.quote:
1 van de jonkies bij Radioshack dus.quote:
Mwah, die kan ook geen hout van de tijdrit, ik denk toch dat Klöden het het best gaat doen nu geen hond hem nog verwacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk niemand echt. Zubeldia gaat de beste klassementsman zijn voor RadioShack, dat weet ik zeker.
Zubeldia, altijd een zwak voor deze renner gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk niemand echt. Zubeldia gaat de beste klassementsman zijn voor RadioShack, dat weet ik zeker.
Zubeldia geen hout tijdrijden? Pardon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die kan ook geen hout van de tijdrit, ik denk toch dat Klöden het het best gaat doen nu geen hond hem nog verwacht.
Werd hij in 2003 niet derde ofzo in een lange tijdrit?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die kan ook geen hout van de tijdrit, ik denk toch dat Klöden het het best gaat doen nu geen hond hem nog verwacht.
Eerst won hij alleen omdat hij een treintje van 8 man had en nu wint hij omdat hij een profiteur is. Makes sense.quote:
Zubeldia lijkt mij het meest logisch.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef freaky40 het volgende:
Cavendish is gewoon een profiteur, kan niet zelf, alleen met de nodige 'hulpmiddelen'....
Naja, in z'n goede tijd kon ie het wel, maar ik vind 'm niet echt een geweldige tijdrijder over het algemeen. Maar ik moet terugkomen op dat hij het helemaal niet kan inderdaad.quote:
Zou hij Andy ook een paar jaar bij zich heben gedragen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet doen? Hij is immers geen kopman.
Hij zei het echt: 'zonder Andy ben ik maar een halve Schleck'.![]()
Die jongen moet nodig eens volwassen worden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zou hij Andy ook een paar jaar bij zich heben gedragen?
Werd wel tijd. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Dat ik het niet weet. Tsja, komt dit jaar wel verwacht ik.
Ja idd. Eén van de makkelijkere dingen bij een forum.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Werd wel tijd. Zo moeilijk is dat niet.
En vervolgens klagen dat ie gehinderd werd door Tjallingiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan Kenny weer zijn benen testen om vervolgens in de massasprint 27ste te worden.
Snap ook niet dat ie nog mee is dit jaar..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Szura het volgende:
Popovych, ooit de nieuwe Armstrong genoemd, nu moet ie de godganse dag met z'n snufferd in de wind rijden
Zegt wel iets, meeste punten voor de Cav.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef freaky40 het volgende:
Zegt nog helemaal niets dit. 75 km te gaan.
Cav gaat dat groen NOOIT pakken. Die gaat tientallen punten achter Sagan eindigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:38 schreef Zhero het volgende:
Cavendish gaat de Tour gewoon uitrijden en gaat voor het groen. Gisteren bij Vive le Velo liet hij ook wel doorschemeren de Tour uit te rijden als er geen gekke dingen gebeuren.
Inderdaad, irritante gozer.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft klapt hij eens flink in het prikkeldraad dit jaar die cav.
Een beetje de Ronaldo van het wielrennen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:39 schreef Gitank2 het volgende:
Wat minder janken zou Cav sieren, soms is hij net een voetballer.
Maar verder uiteraard een fantastische sprinter
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Szura het volgende:
Cavendish gaat na de eerste week naar huis. Als het niet eerder is.
Nou geen hater, Cav is zelf een hater. Er gebeurt iets wat vrij standaard is in elke sprint en hij doet alsof hij net een moordaanval heeft overleefdquote:
http://www.sporza.be/cm/s(...)2012_dag_4/1.1353283quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Szura het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Szura het volgende:
Waarschijnlijk had hij hetzelfde gedaan bij Goss die naast hem reed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou geen hater, Cav is zelf een hater. Er gebeurt iets wat vrij standaard is in elke sprint en hij doet alsof hij net een moordaanval heeft overleefd
Is toch mooi man. Hoe die daar van Hummel voorbij komt fietsen op z'n dooie gemakje, beetje kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou geen hater, Cav is zelf een hater. Er gebeurt iets wat vrij standaard is in elke sprint en hij doet alsof hij net een moordaanval heeft overleefd
Je moet een eikel zijn om te kunnen sprinten.. ik vind het wel mooi, de sprint winnen en je toch nog druk maken om zoiets.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Szura het volgende:
Ziet er ook echt niet uit iddquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Je moet een eikel zijn om te kunnen sprinten.. ik vind het wel mooi, de sprint winnen en je toch nog druk maken om zoiets.
Ik heb me vaker verbaasd dat Hummel geen crashes veroorzaakt met die lompe manier van sprinten van hem.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zal maar à bloc vol aan het sprinten zijn, komt er gewoon iemand naast bollen en je vermanend aanspreken.
Zoiets, op het veranderen van kapsel tijdens de ravitaillering na.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje de Ronaldo van het wielrennen.
Cipo had dat mooiboy gedrag inderdaad. Maar die was nooit zo gepikeerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zoiets, op het veranderen van kapsel tijdens de ravitaillering na.
Dat zou Cipollini dan misschien wel weer gedaan hebben, ware het niet dat ze toch een helm moeten dragen.
Inderdaad. Die heeft hier niets te zoeken. Pakt met mazzel een keer een top 10 notering mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Wespensteek het volgende:
Cavendish maakt pijnlijk duidelijk dat van Hummel niet in zijn schaduw kan staan. Terwijl van Hummel in volle sprint is gaat Cavendish hem even inhalen en opzij kijken om hem iets te vertellen.
Ze hadden van Hummel gewoon niet mee moeten nemen naar de tour, hij is niet goed genoeg om een sprint te winnen.
Juist daarom moet Cav toch denken, laat die tweederangs sprinter lekker. Ik win toch wel makkelijk van hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Wespensteek het volgende:
Cavendish maakt pijnlijk duidelijk dat van Hummel niet in zijn schaduw kan staan. Terwijl van Hummel in volle sprint is gaat Cavendish hem even inhalen en opzij kijken om hem iets te vertellen.
Ze hadden van Hummel gewoon niet mee moeten nemen naar de tour, hij is niet goed genoeg om een sprint te winnen.
Past ook niet bij Cipo, die is daar te cool voorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Cipo had dat mooiboy gedrag inderdaad. Maar die was nooit zo gepikeerd.
Kloptquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Wespensteek het volgende:
Gisteren zei hij nog dat boksers dood werden geslagen ipv knock out, en ook gele trui ipv bolletjestrui.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef freaky40 het volgende:
Hoezo geen ego's in het wielrennen...lees: cavendish..
Mwa, Cipo kon toch ook wel lelijk doen. Ook na zn carriere nog Cav voor rotte vis en veel te dik uitmaken en vervolgens wint ie alle sprints van de Giroquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Past ook niet bij Cipo, die is daar te cool voor![]()
Dat geldt voor iedere sprinter die niet Cavendish of Sagan heet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Inderdaad. Die heeft hier niets te zoeken. Pakt met mazzel een keer een top 10 notering mee.
Kittel, als die zn buikgriep te boven komt dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere sprinter die niet Cavendish of Sagan heet.
Cipo leek me meer een achterbaks type, Cavendish is (duidelijk) meer in-your-face.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, Cipo kon toch ook wel lelijk doen. Ook na zn carriere nog Cav voor rotte vis en veel te dik uitmaken en vervolgens wint ie alle sprints van de Giro
Greipel zie ik er ook nog wel eentje winnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kittel, als die zn buikgriep te boven komt dan.
Waar is Greipel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Greipel zie ik er ook nog wel eentje winnen.
Nou nee. Voeckler mag blij zijn als hij enigszins een resultaat kan rijden na die knieblessure van hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Nober het volgende:
Weer die Mörköv en een Europcarrenner, Voeckler gaat het dus weer goed doen dit jaar.
Kittel, Goss en Greipel zijn toch wel van een hele andere categorie dan van Hummel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Cipo leek me meer een achterbaks type, Cavendish is (duidelijk) meer in-your-face.
Het is wel de Ronde van Frankrijk hé, ook Rolland weer in de top 10.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nee. Voeckler mag blij zijn als hij enigszins een resultaat kan rijden na die knieblessure van hem.
quote:De aankomst in de etappe van vandaag is bergop in Boulogne-sur-Mer. Een kolfje naar de hand van de Philippe Gilbert van 2011. Maar de Belgische wielrenner van BMC is minder in vorm dan vorig jaar en heeft nu ook nog hoofdpijn.
'Ik voel me niet zo goed vanochtend. Ik heb hoofdpijn. Ik weet niet waar het aan ligt', gaf Gilbert voor de start aan tegen het Belgische Sporza.
So what? Voeckler mag blij zijn dat hij überhaupt aan de start kon staan. Daarnaast is dat parcours van vorig jaar absoluut niet te vergelijken met die van dit jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is wel de Ronde van Frankrijk hé, ook Rolland weer in de top 10.
Klopt, maar ook die moeten hopen dat Cavendish een steekje laat vallen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Kittel, Goss en Greipel zijn toch wel van een hele andere categorie dan van Hummel.
Van Hummel is meer een sprinter voor de kleine koersjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Kittel, Goss en Greipel zijn toch wel van een hele andere categorie dan van Hummel.
Ronde van Schubbekutveen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:51 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Van Hummel is meer een sprinter voor de kleine koersjes.
Kaliber Veenendaal - Veenendaal.
Echt niet!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef Wespensteek het volgende:
Sagan wil deze rit duidelijk winnen en dan ook het groen meenemen.
ach, dat deed Andy beter.quote:
Winnen wel maar die groene trui komt ie echt niet ophalen hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef Wespensteek het volgende:
Sagan wil deze rit duidelijk winnen en dan ook het groen meenemen.
Wel heel veel lui die ineens lek reden inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef Gitank2 het volgende:
Heeft er iemand spijkers gestrooid daar?
Of is iemand wat naalden verloren?
Zoveel man af? Niet af, gewoon een zwikje dat opeens lek rijdt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wtf waarom liggen er ineens zoveel man af
Die ja, thanksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waar ik die foto eerder vandaan had? https://twitter.com/#!/sebpiquet
Dat bedoel ik dan ook, maar wat gaar verwoord inderdaad. Er rijden namelijk wel opvallend veel man lek.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zoveel man af? Niet af, gewoon een zwikje dat opeens lek rijdt.
Vinoekerov volgens onze vrienden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zag Astana renners wachten, zou die Brajkovic er weer bijliggen(er vanuit gaande dat het een valpartij was die niet in beeld kwam)?
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Zhero het volgende:
Het gaat gewoon droog blijven, op www.buienradar.be zie ik nog steeds niks verschijnen
http://france.meteofrance(...)&0.11435933042876556quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Zhero het volgende:
Het gaat gewoon droog blijven, op www.buienradar.be zie ik nog steeds niks verschijnen
Was geen valpartij. Gewoon wat lekke banden. Iglinksiy en Vino waren lek gereden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zag Astana renners wachten, zou die Brajkovic er weer bijliggen(er vanuit gaande dat het een valpartij was die niet in beeld kwam)?
Oh kak, pas de plui, is natuurlijk geen regenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
http://france.meteofrance(...)&0.11435933042876556
Wilde al zeggen hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Oh kak, pas de plui, is natuurlijk geen regen
Brajkovic dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vinoekerov volgens onze vrienden.
Och ja, Molkema.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Als het regent wint Molkema, dat weet iedereen
Weening deed vorig jaar ook wat moois in barre weersomstandigheden, in een lastige etappe in de Giro.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Als het regent wint Molkema, dat weet iedereen
Zou kunnen, ik heb het niet gezien.quote:
Dan zijn ze het allebei, want net kwam de nummer negen van Astana in beeld, achter het peloton. En dat is Vino.quote:
Dijkstra haalde ze onlangs ook door elkaar. Gelukkig corrigeerde Boogerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Heuj, Bram. Ik las nog een mooie column in de TC Tubantia, dat mensen vaak denken dat hij en Laurens ten Dam broers zijn
Toen was het gewoon droog. Je had wel daarvoor de strade bianchi, met veel opwaaiend stof.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Weening deed vorig jaar ook wat moois in barre weersomstandigheden, in een lastige etappe in de Giro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |