Nou geen hater, Cav is zelf een hater. Er gebeurt iets wat vrij standaard is in elke sprint en hij doet alsof hij net een moordaanval heeft overleefdquote:
http://www.sporza.be/cm/s(...)2012_dag_4/1.1353283quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Szura het volgende:
Cavendish gaat na de eerste week naar huis. Als het niet eerder is.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Szura het volgende:
Waarschijnlijk had hij hetzelfde gedaan bij Goss die naast hem reed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou geen hater, Cav is zelf een hater. Er gebeurt iets wat vrij standaard is in elke sprint en hij doet alsof hij net een moordaanval heeft overleefd
Is toch mooi man. Hoe die daar van Hummel voorbij komt fietsen op z'n dooie gemakje, beetje kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou geen hater, Cav is zelf een hater. Er gebeurt iets wat vrij standaard is in elke sprint en hij doet alsof hij net een moordaanval heeft overleefd
Je moet een eikel zijn om te kunnen sprinten.. ik vind het wel mooi, de sprint winnen en je toch nog druk maken om zoiets.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Szura het volgende:
Ziet er ook echt niet uit iddquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Je moet een eikel zijn om te kunnen sprinten.. ik vind het wel mooi, de sprint winnen en je toch nog druk maken om zoiets.
Ik heb me vaker verbaasd dat Hummel geen crashes veroorzaakt met die lompe manier van sprinten van hem.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zal maar à bloc vol aan het sprinten zijn, komt er gewoon iemand naast bollen en je vermanend aanspreken.
Zoiets, op het veranderen van kapsel tijdens de ravitaillering na.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje de Ronaldo van het wielrennen.
Cipo had dat mooiboy gedrag inderdaad. Maar die was nooit zo gepikeerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:42 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zoiets, op het veranderen van kapsel tijdens de ravitaillering na.
Dat zou Cipollini dan misschien wel weer gedaan hebben, ware het niet dat ze toch een helm moeten dragen.
Inderdaad. Die heeft hier niets te zoeken. Pakt met mazzel een keer een top 10 notering mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Wespensteek het volgende:
Cavendish maakt pijnlijk duidelijk dat van Hummel niet in zijn schaduw kan staan. Terwijl van Hummel in volle sprint is gaat Cavendish hem even inhalen en opzij kijken om hem iets te vertellen.
Ze hadden van Hummel gewoon niet mee moeten nemen naar de tour, hij is niet goed genoeg om een sprint te winnen.
Juist daarom moet Cav toch denken, laat die tweederangs sprinter lekker. Ik win toch wel makkelijk van hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Wespensteek het volgende:
Cavendish maakt pijnlijk duidelijk dat van Hummel niet in zijn schaduw kan staan. Terwijl van Hummel in volle sprint is gaat Cavendish hem even inhalen en opzij kijken om hem iets te vertellen.
Ze hadden van Hummel gewoon niet mee moeten nemen naar de tour, hij is niet goed genoeg om een sprint te winnen.
Past ook niet bij Cipo, die is daar te cool voorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Cipo had dat mooiboy gedrag inderdaad. Maar die was nooit zo gepikeerd.
Kloptquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:43 schreef Wespensteek het volgende:
Gisteren zei hij nog dat boksers dood werden geslagen ipv knock out, en ook gele trui ipv bolletjestrui.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef freaky40 het volgende:
Hoezo geen ego's in het wielrennen...lees: cavendish..
Mwa, Cipo kon toch ook wel lelijk doen. Ook na zn carriere nog Cav voor rotte vis en veel te dik uitmaken en vervolgens wint ie alle sprints van de Giroquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Past ook niet bij Cipo, die is daar te cool voor![]()
Dat geldt voor iedere sprinter die niet Cavendish of Sagan heet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Inderdaad. Die heeft hier niets te zoeken. Pakt met mazzel een keer een top 10 notering mee.
Kittel, als die zn buikgriep te boven komt dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere sprinter die niet Cavendish of Sagan heet.
Cipo leek me meer een achterbaks type, Cavendish is (duidelijk) meer in-your-face.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, Cipo kon toch ook wel lelijk doen. Ook na zn carriere nog Cav voor rotte vis en veel te dik uitmaken en vervolgens wint ie alle sprints van de Giro
Greipel zie ik er ook nog wel eentje winnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kittel, als die zn buikgriep te boven komt dan.
Waar is Greipel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Greipel zie ik er ook nog wel eentje winnen.
Nou nee. Voeckler mag blij zijn als hij enigszins een resultaat kan rijden na die knieblessure van hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef Nober het volgende:
Weer die Mörköv en een Europcarrenner, Voeckler gaat het dus weer goed doen dit jaar.
Kittel, Goss en Greipel zijn toch wel van een hele andere categorie dan van Hummel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Cipo leek me meer een achterbaks type, Cavendish is (duidelijk) meer in-your-face.
Het is wel de Ronde van Frankrijk hé, ook Rolland weer in de top 10.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nee. Voeckler mag blij zijn als hij enigszins een resultaat kan rijden na die knieblessure van hem.
quote:De aankomst in de etappe van vandaag is bergop in Boulogne-sur-Mer. Een kolfje naar de hand van de Philippe Gilbert van 2011. Maar de Belgische wielrenner van BMC is minder in vorm dan vorig jaar en heeft nu ook nog hoofdpijn.
'Ik voel me niet zo goed vanochtend. Ik heb hoofdpijn. Ik weet niet waar het aan ligt', gaf Gilbert voor de start aan tegen het Belgische Sporza.
So what? Voeckler mag blij zijn dat hij überhaupt aan de start kon staan. Daarnaast is dat parcours van vorig jaar absoluut niet te vergelijken met die van dit jaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is wel de Ronde van Frankrijk hé, ook Rolland weer in de top 10.
Klopt, maar ook die moeten hopen dat Cavendish een steekje laat vallen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Kittel, Goss en Greipel zijn toch wel van een hele andere categorie dan van Hummel.
Van Hummel is meer een sprinter voor de kleine koersjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Kittel, Goss en Greipel zijn toch wel van een hele andere categorie dan van Hummel.
Ronde van Schubbekutveen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:51 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Van Hummel is meer een sprinter voor de kleine koersjes.
Kaliber Veenendaal - Veenendaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |