Wat boeit dat nou? Grafiekjes willen we zien!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ging niet over de luchtweerstand
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Zhero het volgende:
Die heuvelzone verandert ook iedere keer van ligging? Nu nog 21 km, net was die al begonnen, daarna binnen 6 km
Doet alsof ie geen kopman is.quote:
Waarom zou hij dat niet doen? Hij is immers geen kopman.quote:
Niemand, want niemand kan daar met druk overweg.quote:
Klöden ook niet? Uiteindelijk komt er wel eentje boven, maar ze gaan niet dik cashen deze tour neequote:
Volledig eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet doen? Hij is immers geen kopman.
Hij zei het echt: 'zonder Andy ben ik maar een halve Schleck'.![]()
Die jongen moet nodig eens volwassen worden.
Klöden kan best goed rijden, maar hij is nooit kopman.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klöden ook niet? Uiteindelijk komt er wel eentje boven, maar ze gaan niet dik cashen deze tour nee
Denk niemand echt. Zubeldia gaat de beste klassementsman zijn voor RadioShack, dat weet ik zeker.quote:
1 van de jonkies bij Radioshack dus.quote:
Mwah, die kan ook geen hout van de tijdrit, ik denk toch dat Klöden het het best gaat doen nu geen hond hem nog verwacht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk niemand echt. Zubeldia gaat de beste klassementsman zijn voor RadioShack, dat weet ik zeker.
Zubeldia, altijd een zwak voor deze renner gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk niemand echt. Zubeldia gaat de beste klassementsman zijn voor RadioShack, dat weet ik zeker.
Zubeldia geen hout tijdrijden? Pardon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die kan ook geen hout van de tijdrit, ik denk toch dat Klöden het het best gaat doen nu geen hond hem nog verwacht.
Werd hij in 2003 niet derde ofzo in een lange tijdrit?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die kan ook geen hout van de tijdrit, ik denk toch dat Klöden het het best gaat doen nu geen hond hem nog verwacht.
Eerst won hij alleen omdat hij een treintje van 8 man had en nu wint hij omdat hij een profiteur is. Makes sense.quote:
Zubeldia lijkt mij het meest logisch.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef freaky40 het volgende:
Cavendish is gewoon een profiteur, kan niet zelf, alleen met de nodige 'hulpmiddelen'....
Naja, in z'n goede tijd kon ie het wel, maar ik vind 'm niet echt een geweldige tijdrijder over het algemeen. Maar ik moet terugkomen op dat hij het helemaal niet kan inderdaad.quote:
Zou hij Andy ook een paar jaar bij zich heben gedragen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet doen? Hij is immers geen kopman.
Hij zei het echt: 'zonder Andy ben ik maar een halve Schleck'.![]()
Die jongen moet nodig eens volwassen worden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zou hij Andy ook een paar jaar bij zich heben gedragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |