SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En dan Ekiden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb zelden zoveel lapohunters in een topic/reeks gezien![]()
Probeer dat zelf juist te vermijden, want ik heb nooit zin om een nieuwe TT te verzinnen en om OP's aan te passen![]()
![]()
Au au au, volgens mij krijg ik een blaar op de bal van mijn voet, onder mijn grote teen.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik ben echt een scheenbeenblessure-expert inmiddels iddquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij er inmiddels bijna meer over dan de gemiddelde arts.
Niet meer actief op Fok!![]()
Oh bahquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:08 schreef Nero22 het volgende:
Au au au, volgens mij krijg ik een blaar op de bal van mijn voet, onder mijn grote teen.
Verkeerde sokken?
Gehwol creme voor je voeten is echt goed, maakt je huid sterker en dus minder gevoelig voor blaren
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Had ernaar gekeken, maar kon niks vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
En er zijn nog steeds webshops die geen paypal accepteren![]()
Ach, de diepvriesgroenten voldoen nog wel even
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Net 8,5km gelopen, het laatste kwartiertje kwam ik bij een stuk waar veel bosjes staan etc. echt de hele tijd lopen zwaaien met mijn armen voor al die fucking vliegen, wespen, mugjes en de hele mikmak zo irritant.![]()
Nu heb ik weer zin om te gaan lopen, maar dat mag ik niet van mezelf. Moet nog zeker 2 dagen wachten, omdat ik gisteren heb gelopen. Het is alleen zo lekker weer en krijg de slag stiekem wel weer te pakken nu ik een stuk pijnvrij kan lopen.
Anyways, ik doe het niet want uiteindelijk heb ik mezelf er alleen maar mee.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb Falke hardloopsokken en daar loop ik al een paar weken mee zonder last, dus ik mag aannemen van niet? En volgens mij had ik ze ook niet verkeerd om aan, wat ook echt shit loopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh bah
Verkeerde sokken?
Gehwol creme voor je voeten is echt goed, maakt je huid sterker en dus minder gevoelig voor blaren
Gewohl crème... Zal ik onthouden.
It's funny
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga ik zeker doenEn je bent mijn voorbeeld
![]()
.
Die kreeg ik ook bij m'n nieuwe schoenen. Gister voor het eerst die sokken aangehad tijdens het lopen maar ik merk vrij weinig verschil. Behalve dat die sokken meer nat lijken te zijn dan normale sportsokkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:11 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb Falke hardloopsokken en daar loop ik al een paar weken mee zonder last, dus ik mag aannemen van niet? En volgens mij had ik ze ook niet verkeerd om aan, wat ook echt shit loopt.
Gewohl crème... Zal ik onthouden.![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Herkenbaar. Ik houd af en toe stukken m'n adem in om geen vliegjes binnen te krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:10 schreef SunTzu het volgende:
Net 8,5km gelopen, het laatste kwartiertje kwam ik bij een stuk waar veel bosjes staan etc. echt de hele tijd lopen zwaaien met mijn armen voor al die fucking vliegen, wespen, mugjes en de hele mikmak zo irritant.![]()
![]()
Weegschaal bij de sportarts was niet lief btw. Raar: ik pas nog steeds in kleren waar ik eerder ook in paste, dus het zal deels wel spiervorming zijn, maar ik ga toch maar nokken met standaard chips en cola in het weekend. Hopelijk weegt 'ie me over zes weken weer en is er dan weer wat af.
Dan ligt het waarschijnlijk niet aan je sokken neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:11 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb Falke hardloopsokken en daar loop ik al een paar weken mee zonder last, dus ik mag aannemen van niet? En volgens mij had ik ze ook niet verkeerd om aan, wat ook echt shit loopt.
Gewohl crème... Zal ik onthouden.![]()
Je kan nog proberen een ander paar sokken te dragen, kijken of je dan minder last hebt... Maar even trouw smeren kan ook al helpen
Ik merkte echt een wereld van verschil door die verdikking/demping onder de gehele voet. Maar goed, ik liep dan ook op goedkope WE sokken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook bij m'n nieuwe schoenen. Gister voor het eerst die sokken aangehad tijdens het lopen maar ik merk vrij weinig verschil. Behalve dat die sokken meer nat lijken te zijn dan normale sportsokken
It's funny
Ik ga mijn moeder op pad sturenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan ligt het waarschijnlijk niet aan je sokken neeJe kan nog proberen een ander paar sokken te dragen, kijken of je dan minder last hebt... Maar even trouw smeren kan ook al helpen
om wat te halen. Top, dankjewel.
It's funny
Pfff dit is een dag waar het lijkt of de secondewijzer er drie keer zo lang erover doet om naar zijn volgende positie te gaan........
Maar vanavond mag ik weer sporten. De eerste keer dat ik op dinsdag mee kan trainen. Dan hebben ze de krachttraining en intervallen etc etc. Dus ik ben erg benieuwd wat mij te wachten staat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ga mijn moeder op pad sturenom wat te halen. Top, dankjewel.
wat lief
YW
Oh gaaf!! Veel plezier vastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:21 schreef streamnl het volgende:
Pfff dit is een dag waar het lijkt of de secondewijzer drie keer zo lang erover doet om naar de volgende positie te gaan........
Maar vanavond mag ik weer. De eerste keer dat ik op dinsdag mee kan trainen. Dan hebben ze de krachttraining en intervallen etc etc. Dus ik ben erg benieuwd wat mij te wachten staat
Hier gaat de tijd ook traaaaaaaagEn het helpt ook niet echt dat ik geen telefoon krijg. Nu wel betaald fokken
Ik liep op Puma sportsokken. Ook weinig demping en zo hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik merkte echt een wereld van verschil door die verdikking/demping onder de gehele voet. Maar goed, ik liep dan ook op goedkope WE sokken.
Nou idd he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:10 schreef SunTzu het volgende:
Net 8,5km gelopen, het laatste kwartiertje kwam ik bij een stuk waar veel bosjes staan etc. echt de hele tijd lopen zwaaien met mijn armen voor al die fucking vliegen, wespen, mugjes en de hele mikmak zo irritant.heb net even een klein stukje gelopen in het bos maar man wat een ellende die beestjes overal!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Meh, ik heb trouwens ook een beetje pijn in mn voet na mn loopje van gisteren, alsof er net iets verkeerd is geschoten ofzo. Nou ja, vandaag en morgen rust en dan is het hopelijk donderdagavond weer oke als ik ga lopen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ze lijken ook te zijn geprogrammeerd om steeds rondjes om je hoofd heen te vliegen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou idd he?heb net even een klein stukje gelopen in het bos maar man wat een ellende die beestjes overal!
![]()
![]()
Ik heb trouwens nog een vraag nav een opmerking in eerdere topics over de midden/voorvoetlanding tov andere landing.
Ik merk tijdens lopen/hardlopen/wandelen, dat ik heel erg land op mijn hak, doorrol naar mijn tenen en dan afzet. Is dat nu veel slechter dan midden/voor? Of alleen zwaarder? Of juist lichter (leees; minder workout)It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Lopen met stofmasker en veiligheidsbril!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ze lijken ook te zijn geprogrammeerd om steeds rondjes om je hoofd heen te vliegen.
It's funny
Heel annoying ja. Als het benauwd/warm is maar even de bossen vermijden want er zitten ook enge steekvliegen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ze lijken ook te zijn geprogrammeerd om steeds rondjes om je hoofd heen te vliegen.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ben ik ook benieuwd naar! Want ik heb precies hetzelfde. Alleen als ik ga sprinten land ik op de bal van mijn voet...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef Koepert het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraag nav een opmerking in eerdere topics over de midden/voorvoetlanding tov andere landing.
Ik merk tijdens lopen/hardlopen/wandelen, dat ik heel erg land op mijn hak, doorrol naar mijn tenen en dan afzet. Is dat nu veel slechter dan midden/voor? Of alleen zwaarder? Of juist lichter (leees; minder workout)It's funny
Land je voor of midden dan heb je veel meer vering. Op je hak zit nauwelijks vering, waardoor elke stap die je maakt een grotere belasting is voor je gewrichten, waardoor je dus grotere kans op blessures hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef Koepert het volgende:
Ik merk tijdens lopen/hardlopen/wandelen, dat ik heel erg land op mijn hak, doorrol naar mijn tenen en dan afzet. Is dat nu veel slechter dan midden/voor? Of alleen zwaarder? Of juist lichter (leees; minder workout)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je wilt gewoon vertroeteld worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Jullie maken het nu trouwens wel makkelijker om niet te lopen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
heb je al bedacht wat je in de tussen tijd voor training gaat doen als je niet mag hardlopen??quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Jullie maken het nu trouwens wel makkelijker om niet te lopen.![]()
Niet de juist techniek. De truc is om op je voorvoeten/midden te landen. Hooguit licht met je hak de grond aan te raken en vervolgens weer de volgende pas.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef Koepert het volgende:
Ik merk tijdens lopen/hardlopen/wandelen, dat ik heel erg land op mijn hak, doorrol naar mijn tenen en dan afzet. Is dat nu veel slechter dan midden/voor? Of alleen zwaarder? Of juist lichter (leees; minder workout)
http://www.rubikrunning.nl/looptechnieken.html
Wel een aardige site![]()
![]()
WTH ik merk net dat mijn tepel aan het bloeden is door het schuren langs mijn shirt tijdens het lopen.![]()
Nee. Volgende week fiets ik veel (35 km per dag ongeveer) en in die week ga ik even kijken of ik iets kan vinden op internet, hieroverquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heb je al bedacht wat je in de tussen tijd voor training gaat doen als je niet mag hardlopen??. Anders maar een afspraak maken met de fysio om een schema op te stellen, aangezien ik dat fietsen en crosstraineren ook weer moet opbouwen. En ik hoop na een week of zes, als ik op controle ben geweest, ook squats e.d. te gaan doen. Wil nu de belasting op m'n scheen zo veel mogelijk voorkomen
.
Dat heeft een goede vriend ook gehad, in ieder geval 2 keer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef SunTzu het volgende:
WTH ik merk net dat mijn tepel aan het bloeden is door het schuren langs mijn shirt tijdens het lopen.![]()
Mensen, hier wil ik géén foto van zien!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef SunTzu het volgende:
WTH ik merk net dat mijn tepel aan het bloeden is door het schuren langs mijn shirt tijdens het lopen.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef SunTzu het volgende:
WTH ik merk net dat mijn tepel aan het bloeden is door het schuren langs mijn shirt tijdens het lopen.
moet je er een pleister overheen plakken. had ik vroeger bij voetbal ook![]()
![]()
Zit nu voor de ventilator ermee, hoop dat er snel een korst opkomtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
moet je er een pleister overheen plakken. had ik vroeger bij voetbal ook![]()
![]()
In het boek dat ik er even heb bijgepakt zegt dat dat niet klopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Land je voor of midden dan heb je veel meer vering. Op je hak zit nauwelijks vering, waardoor elke stap die je maakt een grotere belasting is voor je gewrichten, waardoor je dus grotere kans op blessures hebt.
Neerkomen op de voorvoet zorgt voor een goede houding maar voor minder schokdemping. Ook ontstaat er grote druk op je kuiten.
Neerkomen op de hiel zorgt voor een goede schokdemping. Deze techniek is vaak te zien bij langzamere lopers en mensen die te grote passen nemen.
Hardlopers die op het midden van de voet neerkomen hebben een goede balans tussen schokdemping en snelheid.
Kortom men is het niet over eens wat nu beter is. Voor en middenvoetslanding is zover ik les wel een stuk efficienter.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef SunTzu het volgende:
![]()
Ga eens op je tenen staan en probeer te veren. Ga eens op je hiel staan en probeer te veren. Lees dan je opmerking nogmaals.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
In het boek dat ik er even heb bijgepakt zegt dat dat miet klopt.
Neerkomen op de voorvoet zorgt voor een goede houding maar voor minder schokdemping. Ook ontstaat er grote druk op je kuiten.
Neerkomen op de hiel zorgt voor een goede schokdemping. Deze techniek is vaak te zien bij langzamere lopers en mensen die te grote passen nemen.
Hardlopers die op het midden van de voet neerkomen hebben een goede balans tussen schokdemping en snelheid.
Kortom men is het niet over eens wat nu beter is. Voor en middenvoetslanding is zover ik les wel een stuk efficienter.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lees mij opmerking nog eens wat beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ga eens op je tenen staan veren en probeer te veren. Ga eens op je hiel staan en probeer te veren. Lees dan je opmerking nogmaals.
Ik quote simpel uit een boek. En geef de conclusie dat men het er simpel nog niet over eens is wat nu beter is. De een zegt dit de ander dat. De laatste tijd neigt men inderdaad het meest naar voorvoetlanding.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Poging 2 om wat werk te gaan verzetten, m'n oma belde net toen ik wilde beginnenIk moet ook nog beginnen
. Collega's die mij afleiden
.
Aawww Vikwat een klote nieuws!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Benauwd hier zeg... Vanochtend 5km gerend en het ging voor geen meterEn dat terwijl ik eergisteren 10km zonder problemen kon doen...
![]()
Inderdaad interresant ik ga er zelf eens op letten. Merkte vandaag wel tijdens het lopen dat 1 neusgat een beetje verstopt zat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
interessant artikel: http://www.loopopzand.nl/(...)informatie&Itemid=65![]()
Dank voor de berichtenConflicterende meningen dus.. Ik ga vanmiddag wel een stukje proeflopen en zoveel mogelijk op mn voorvoet landen. Met boksen werd er ook ingedreund dat je op tenen moest staan dus dat ben k ook wel gewend, maar zat me t gewoon eens af te vragen.. Voor mij loopt nu hak het meest eenvoudig (Natuurlijkst)..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Hm interessant. Toch maar eens gaan proberen. Door m'n mond adem ik altijd tijdens het lopen maar dan wel via de buik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
interessant artikel: http://www.loopopzand.nl/(...)informatie&Itemid=65Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Voorvoetlanding is zeker niet slecht hoor. In ieder geval efficienter. Schakel alleen niet te snel over. Je belast met voorvoetlanding je spieren en pezen anders en dat zijn zeniet gewend.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:09 schreef Koepert het volgende:
Dank voor de berichtenConflicterende meningen dus.. Ik ga vanmiddag wel een stukje proeflopen en zoveel mogelijk op mn voorvoet landen. Met boksen werd er ook ingedreund dat je op tenen moest staan dus dat ben k ook wel gewend, maar zat me t gewoon eens af te vragen.. Voor mij loopt nu hak het meest eenvoudig (Natuurlijkst)..
Zelf probeer ik ook over te stappen naar voorvoetlanding, vooral vanwege de meer efficientere manier van lopen.![]()
Precies, bouw het op. Let op je techniekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Voorvoetlanding is zeker niet slecht hoor. In ieder geval efficienter. Schakel alleen niet te snel over. Je belast met voorvoetlanding je spieren en pezen anders en dat zijn zeniet gewend.
Zelf probeer ik ook over te stappen naar voorvoetlanding, vooral vanwege de meer efficientere manier van lopen.![]()
![]()
Misschien is het voor mij ook een goed moment om over te stappen. Als ik toch opnieuw moet beginnen is dat wel het moment. Aan de andere kant: ik heb geen zin in een nieuwe blessure. Maar even overleggen met arts/fysio tzt. Heb wel wat naar binnen zakkende voeten (lichte platvoeten), geen idee of dat een probleem is.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef YUR het volgende:
Ik ben aangenomen
Zo, en nu weer uitloggen...ik lees vanavond wel bij![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef YUR het volgende:
Ik ben aangenomen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef YUR het volgende:
Ik ben aangenomen
Zo, en nu weer uitloggen...ik lees vanavond wel bij
Ik land op mijn voorvoet, heb wel het idee dat het er heel stop uitziet.![]()
Gefelicteerd YURquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef YUR het volgende:
Ik ben aangenomen
Zo, en nu weer uitloggen...ik lees vanavond wel bij
Super! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef YUR het volgende:
Ik ben aangenomen
Zo, en nu weer uitloggen...ik lees vanavond wel bijZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gefeliciteerd Yur
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
gefeliciteerd Yur!
Ik wilde vanavond gaan, maar Tante Betje is op bezoek. Normaal houdt dat me niet tegen, maar vandaag gaat het ff niet zo lekker.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gefeliciteerd YUR!
Volgens mij gaan we in het Fok! team op endomondo steeds sneller:En als ik het me goed herinner was dat bij de 10000 km iets van 7:18quote:- Has tracked 13299.19 km with average speed of 7:09 min/km in 1586h:31m:56s
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je leest dit vanavond pas, maar YAY!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef YUR het volgende:
Ik ben aangenomen
![]()
Gefeliciteerd, YUR
Utrecht
Ahh dat komt wel weer goed hoor, nu ik mee doequote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
Gefeliciteerd YUR!
Volgens mij gaan we in het Fok! team op endomondo steeds sneller:
[..]
En als ik het me goed herinner was dat bij de 10000 km iets van 7:18![]()
![]()
Leuk nieuws!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:21 schreef YUR het volgende:
Ik ben aangenomen
![]()
Gefeliciteerd YUR!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Gefeliciteerd Yur![]()
En djiez Vik. That sucks... Verplicht uit de (of nouja, het) running.![]()
![]()
Ik heb zin in vanavond.
Hardloper.
IG @webkim![]()
Volgende week mijn eerste sollicitatiegesprek (als stagaire al 5x gehad) en nu als afgestudeerde. Blijft het altijd vreselijk vinden...
Woensdag huisarts. Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgende week mijn eerste sollicitatiegesprek (als stagaire al 5x gehad) en nu als afgestudeerde. Blijft het altijd vreselijk vinden...
Woensdag huisarts. Ben benieuwd.Gewoon vertellen. Die huisarts kijkt echt nergens meer van op. Daar is hij/zij immers voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woensdag huisarts. Ben benieuwd.Wat heb je precies dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er in een sollicitatiegesprek niet altijd zo'n moment als "Heb je nog vragen of opmerkingen?"?
Dan zou ik t daar zeggen.![]()
Ik bedoel bij sollicitatie. Ik kan nog niet werken (of lang). Geen uitkering, verplicht werk zoeken waar je misschien veel je armen moet gebruiken. Terwijl ik dat niet mag/wil.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gewoon vertellen. Die huisarts kijkt echt nergens meer van op. Daar is hij/zij immers voor.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dan lijkt het me toch behoorlijk belangrijk om te vertellen, maar waarom moet je perse op dit soort banen solliciteren dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik bedoel bij sollicitatie. Ik kan nog niet werken (of lang). Geen uitkering, verplicht werk zoeken waar je misschien veel je armen moet gebruiken. Terwijl ik dat niet mag/wil.![]()
Ik ken bijna geen banen waar je armen niet moet gebruiken? En theoretisch ben ik niet sterk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan lijkt het me toch behoorlijk belangrijk om te vertellen, maar waarom moet je perse op dit soort banen solliciteren dan?
Of ik moet iets hebben wat lasten verdeeld op een dag. Parttime?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Weten ze nog niet...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:59 schreef VKV het volgende:
[..]
Wat heb je precies dan?
Is er in een sollicitatiegesprek niet altijd zo'n moment als "Heb je nog vragen of opmerkingen?"?
Dan zou ik t daar zeggen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Is er al een bepaalde aandoening bij jou geconstateerd? Dan kun je die toch gewoon aanvoeren als reden om bepaald werk niet te kunnen doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik bedoel bij sollicitatie. Ik kan nog niet werken (of lang). Geen uitkering, verplicht werk zoeken waar je misschien veel je armen moet gebruiken. Terwijl ik dat niet mag/wil.
Edit: nevermind. Lastig.
Woensdag huisarts. Ben benieuwd.Ik vertel het niet, tenzij het direct voor iedereen duidelijk zou zijn dat er iets 'mis' is met me. Dan heeft verzwijgen weinig nut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen wij moeilijk zeggen, ik volg dit topic nog niet zo lang dus heb geen idee wat je precies hebt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik ken bijna geen banen waar je armen niet moet gebruiken? En theoretisch ben ik niet sterk.
Of ik moet iets hebben wat lasten verdeeld op een dag. Parttime?
Maar eerlijk zijn tijdens de sollicitatie lijkt me altijd een goed plan.![]()
Je bent verplicht het te vertellen als het gevolgen heeft voor de uitvoering van je werkzaamheden wat in dit geval, obviously, het geval is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vertel het niet, tenzij het direct voor iedereen duidelijk zou zijn dat er iets 'mis' is met me. Dan heeft verzwijgen weinig nut.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik weet niet wat CantFazeMe mankeertquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent verplicht het te vertellen als het gevolgen heeft voor de uitvoering van je werkzaamheden wat in dit geval, obviously, het geval is.is wellicht ergens gezegd in dit topic maar ik lees niet alles bij
![]()
![]()
Gewoon eerlijk naar voren brengen. Onder het ''vertel eens wat over jezelf'' momentje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik bedoel bij sollicitatie. Ik kan nog niet werken (of lang). Geen uitkering, verplicht werk zoeken waar je misschien veel je armen moet gebruiken. Terwijl ik dat niet mag/wil.![]()
Was een heerlijk interview om te zien. Een uur ademloos.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Drassss het volgende:
Pfff ik wil gaan hardlopen, maar dat gesprek met die 2 PVV'ers is te mooi om van weg te lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
[Chinese Webshops] Topic #207 Op naar de summer sale's!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:08 schreef Sarabi het volgende:
Weet iemand toevallig nog een webshop met goedkope sport armbanden voor de iphone?![]()
Dealextreme?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:08 schreef Sarabi het volgende:
Weet iemand toevallig nog een webshop met goedkope sport armbanden voor de iphone?![]()
Wie wat waarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Was een heerlijk interview om te zien. Een uur ademloos.![]()
![]()
Dat is te eng.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[Chinese Webshops] Topic #207 Op naar de summer sale's!
Ik zal eens bij Dealextreme gaan kijken![]()
![]()
Te eng? Maar dealextreme is ook een Chinese webshopquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is te eng.
Ik zal eens bij Dealextreme gaan kijken![]()
![]()
Ik was het uiteraard wel van plan om te vertellen.Vraag alleen hoe je zoiets ter sprake brengt. Maar ik vind het zo rot in deze periode. Zo jong, en nu al 'kreupel'. Ik wil dolgraag mijn vak uitoefenen maar als dat gewoonweg niet meer kan moet ik naar andere oplossingen kijken. Al die instanties helpen ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent verplicht het te vertellen als het gevolgen heeft voor de uitvoering van je werkzaamheden wat in dit geval, obviously, het geval is.
Natuurlijk zal een werkgever voor een jonge 'gezonde' werknemer kiezen dan iemand die wat mankeert en toch maar ziek blijft.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ahhquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Te eng? Maar dealextreme is ook een Chinese webshopik kan ook alleen maar voor de ipod vinden dan.
Nouja dan maar iets meer uitgeven.![]()
Maar goed, iedereen hartelijk dank voor het meedenken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Was van 13 tot 14 uur interview met Hernandez en Kortenhoeve, twee vandaag opgestapte PVV'ers die even alle vuile was buiten hingen.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is te eng.
Ik zal eens bij Dealextreme gaan kijkenIk heb de mijne ook bij zo'n shop vandaan
. En je moet gewoon even opmeten, vaak past je foon wel in een ander hoesje. Ik heb een armband voor iPhone 3G, daar past m'n HTC Desire ook precies in.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat CantFazeMe mankeertis wellicht ergens gezegd in dit topic maar ik lees niet alles bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Probleem is alleen dat je vrijwel zeker afgewezen wordt...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent verplicht het te vertellen als het gevolgen heeft voor de uitvoering van je werkzaamheden wat in dit geval, obviously, het geval is.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
http://www.dealextreme.co(...)4-black-42570?item=2quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahhik kan ook alleen maar voor de ipod vinden dan.
Nouja dan maar iets meer uitgeven.
Is verder niks mis met die webshops hoorEn voor dat geld kun je het wel een keer proberen dacht ik zo
![]()
![]()
Nice!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Was van 13 tot 14 uur interview met Hernandez en Kortenhoeve, twee vandaag opgestapte PVV'ers die even alle vuile was buiten hingen.![]()
Sowieso moet het eigenlijk een NL webshop zijn omdat ik anders niet kan betalen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?Ik heb de mijne ook bij zo'n shop vandaan
. En je moet gewoon even opmeten, vaak past je foon wel in een ander hoesje. Ik heb een armband voor iPhone 3G, daar past m'n HTC Desire ook precies in.
![]()
Yup. Maar anders ontdekken ze het in je proeftijd en word je er alsnog uitgeflikkerdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je vrijwel zeker afgewezen wordt....
Ik heb ook een niet te verbergen handicap (ernstige slechthorendheid) die ongetwijfeld ook wel eens een rol zal hebben gespeeld bij sollicitaties. Heeft me aardig wat tijd gekost om deze baan te vinden.
Bedankt voor het zoeken! Jammer dat ik geen creditcard heb.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)4-black-42570?item=2
Is verder niks mis met die webshops hoorEn voor dat geld kun je het wel een keer proberen dacht ik zo
![]()
Ik heb het ook. Lichtequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yup. Maar anders ontdekken ze het in je proeftijd en word je er alsnog uitgeflikkerd.
Ik heb ook een niet te verbergen handicap (ernstige slechthorendheid) die ongetwijfeld ook wel eens een rol zal hebben gespeeld bij sollicitaties. Heeft me aardig wat tijd gekost om deze baan te vinden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik ga vanavond even weer hardlopen dan. Even lekker uitputten.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat een vreselijk onproductieve dag. Krijg met heeeeeel veel moeite woorden op papier maar jemigmina![]()
![]()
Dit ja. Het wil hier al twee dagen niet en dat is niet handig want ik moet zondag 2 verslagen inleverenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:25 schreef VKV het volgende:
Wat een vreselijk onproductieve dag. Krijg met heeeeeel veel moeite woorden op papier maar jemigmina![]()
![]()
Oei oeiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja. Het wil hier al twee dagen niet en dat is niet handig want ik moet zondag 2 verslagen inleverenGa nou maar gauw aan het werk!
Of leiden wij je af?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En ik moet leren. Maar hang nu even voor de tour en op fok
Preciesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef justmattie het volgende:
En ik moet leren. Maar hang nu even voor de tour en op fokwat wil je nog meer.
![]()
Nee ik leid mezelf af met vanalles en nog watquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oei oeiGa nou maar gauw aan het werk!
Of leiden wij je af?![]()
![]()
even moet wel kunnen. Toch...quote:
Ik tot 3/half 4. Moet 5 uur naar m'n werk. En om 8 uur maar weer lerenquote:
Iedereen studeert nu. Wat is het rustig opeens.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Was wel te zien aan m'n puntenquote:![]()
Ik wil m'n studentenroostertje terug, die 40-urige werkweek plus iedere dag 2 uur reistijd vind ik maar niksquote:Ben ook helemaal op.
![]()
Pfff... We zitten hier met 11 mensen op een vloer waar normaliter 60 man kan zitten. En nog is het stil_!
Om nog even terug te komen op ziekte/handicaps: ik heb een niet zichtbare handicap die niet per definitie van invloed is op m'n werk (alleen afgelopen half jaar dus wel)... En no way dat ik daarover vertel bij sollicitaties
Was het maar zo'n feestquote:Ik werk tegenwoordig zo'n 60 uur per week. Dat hadden ze me niet verteld toen ik deze studie ging doen
![]()
![]()
Ik ook niet, tenzij ik om de een of andere reden verplicht was om te solliciteren en het geen leuke baan zou vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:39 schreef Yuki het volgende:
Om nog even terug te komen op ziekte/handicaps: ik heb een niet zichtbare handicap die niet per definitie van invloed is op m'n werk (alleen afgelopen half jaar dus wel)... En no way dat ik daarover vertel bij sollicitaties
![]()
![]()
Luie arbeiderquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenzij ik om de een of andere reden verplicht was om te solliciteren en het geen leuke baan zou vinden
"Ik ben heel goed en leuk hoor, alleen chronisch ziek... Oh, ik krijg de baan niet? He, wat jammer nou."
Klopt, ik moet nog allemaal shit doen aan zinsontleding, en sta op het punt om met dingen te gaan smijten.quote:
Bijvoegelijk aanwijzend voornaamwerkwoord gezegde. Fuck die shit.![]()
"Ja ik moet toch wel steeds na 1 uur werken 5 uur slapen, oh is dat een probleem? Kut zegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Ik ben heel goed en leuk hoor, alleen chronisch ziek... Oh, ik krijg de baan niet? He, wat jammer nou.""
En dan de dag erna even langs hardlopen![]()
![]()
Krijg je uit medelijden die baan zit je daar van: Kak, dat was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Ik ben heel goed en leuk hoor, alleen chronisch ziek... Oh, ik krijg de baan niet? He, wat jammer nou."![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja ik moet toch wel steeds na 1 uur werken 5 uur slapen, oh is dat een probleem? Kut zeg"
En dan de dag erna even langs hardlopen![]()
Tutuduu..."He wat fijn dat u mij aanneemt met mijn borderline"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Krijg je uit medelijden die baan zit je daar van: Kak, dat was niet de bedoeling
Callcentre agent met gilles de la tourettequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:46 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
Tutuduu...
[..]
"He wat fijn dat u mij aanneemt met mijn borderline"![]()
![]()
Krijg je daar ook een regeling voor? M.a.w. werken naar vermogen naast een maandelijks bedrag per maand? Daar stond mij iets van bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Ik ben heel goed en leuk hoor, alleen chronisch ziek... Oh, ik krijg de baan niet? He, wat jammer nou."█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Krijg je een sadface erna haha.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Krijg je uit medelijden die baan zit je daar van: Kak, dat was niet de bedoeling█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Kut, ik heb niet opgelet tijdens m'n studie Nederlands, want ik ken dat allemaal nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Klopt, ik moet nog allemaal shit doen aan zinsontleding, en sta op het punt om met dingen te gaan smijten.
Bijvoegelijk aanwijzend voornaamwerkwoord gezegde. Fuck die shit..
Waarom moet jij dat leren?.
Loop dan meteen even langs het UWVquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ja ik moet toch wel steeds na 1 uur werken 5 uur slapen, oh is dat een probleem? Kut zeg"
En dan de dag erna even langs hardlopen
Een voornaamwerkwoord bestaat toch niet eens?
Daarom vraag ik me dus ook af of ik wat gemist hebquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef justmattie het volgende:
.
Hou maar op over het UWVquote:Die instelling is de druppel geweest in m'n beslissing om nog even allemaal toeslagen en stufi binnen te slepen in Nederland, en zo gauw ik belasting moet gaan betalen te vertrekken
![]()
![]()
Moet ik nog een toets in doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kut, ik heb niet opgelet tijdens m'n studie Nederlands, want ik ken dat allemaal niet.
Waarom moet jij dat leren?.
Nee hehe grapjurkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef justmattie het volgende:
Ik mattie
Jij mattiet
Wij mattien
Wij hebben gemattied![]()
Hou maar op over het UWVquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou maar op over het UWVDie instelling is de druppel geweest in m'n beslissing om nog even allemaal toeslagen en stufi binnen te slepen in Nederland, en zo gauw ik belasting moet gaan betalen te vertrekken
Wat een paupers zijn dat daar zeg
Ik snap best dat er uitkering trekkers bestaan.
![]()
Het is wel één grote sociale rommel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou maar op over het UWVDie instelling is de druppel geweest in m'n beslissing om nog even allemaal toeslagen en stufi binnen te slepen in Nederland, en zo gauw ik belasting moet gaan betalen te vertrekken
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Die 'dokter' daarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hou maar op over het UWVWat een paupers zijn dat daar zeg
Ik snap best dat er uitkering trekkers bestaan.
Volgens mij was het een eerstejaars student die een negatief bindend studieadvies heeft gekregen
![]()
![]()
'verzekeringarts' noemen ze het danquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die 'dokter' daarVolgens mij was het een eerstejaars student die een negatief bindend studieadvies heeft gekregen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Callcentre agent met gilles de la tourette
Maar ik ben geen agentIk ben klantcontactspecialist
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel.
Ik mattie
Jij mattiet
Wij mattien
Wij hebben gemattied
Ik mis een paar keer de ëquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel.
Ik mattie
Jij mattiet
Wij mattien
Wij hebben gemattied
Dit wordt een onvoldoende, volgende keer beter
Over een half uur overleg met de manager operationsSomehow vind ik dat best een beetje eng
Net nu ik er verlept uit zie omdat ik te weinig heb geslapen enzo
Superdomme mensen bij het UWV idd, die niet eens normaal Nederlands kunnen schrijven.
Mailtje van mijn begeleider van destijdsHet enige wat ik kon denken was: waarom heeft dat soort mensen wel een baan en ik niet?quote:HalLo Viking84,
Ik heb contact met X. Ik inmiddels begrepen dat jij daar al een afspraak hebt gehad.
Zij gaan zorgen dat jij een vastcontact persoon krijgt, en nemen contact op om jouw dossier van de laan naar de verheeskd te transporteren
NU zou alles goed moeten gaan
Mochten er nog problemen zijn let my now![]()
. En het was een Hollander
.
O noesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik mis een paar keer de ë
Dit wordt een onvoldoende, volgende keer beterIs ie lekker ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:00 schreef Yuki het volgende:
Over een half uur overleg met de manager operationsSomehow vind ik dat best een beetje eng
Net nu ik er verlept uit zie omdat ik te weinig heb geslapen enzoAnders zou ik me er geen zorgen over maken
![]()
![]()
Nou ja, als je echt niks kunt kun je in ieder geval altijd nog bij het UWV aan het werkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef Viking84 het volgende:
Superdomme mensen bij het UWV idd, die niet eens normaal Nederlands kunnen schrijven.
Mailtje van mijn begeleider van destijds
[..]
Het enige wat ik kon denken was: waarom heeft dat soort mensen wel een baan en ik niet?![]()
.
![]()
![]()
Solliciteren is pas engquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:00 schreef Yuki het volgende:
Net nu ik er verlept uit zie omdat ik te weinig heb geslapen enzo.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat een geruststellende gedachte dat deze mensen je aan het werk willen helpenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef Viking84 het volgende:
Mailtje van mijn begeleider van destijds
[..]
Het enige wat ik kon denken was: waarom heeft dat soort mensen wel een baan en ik niet?![]()
. En het was een Hollander
.
Dit komt er op je CV te staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als je echt niks kunt kun je in ieder geval altijd nog bij het UWV aan het werk
Zeer goed Nederlands.quote:Jawel.
Ik mattie
Jij mattiet
Wij mattien
Wij hebben gemattied![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee, want hun werk is overgenomen door kompjoetersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als je echt niks kunt kun je in ieder geval altijd nog bij het UWV aan het werk.
Lopen jullie altijd voor of na het avond eten? Als ik na het avondeten hardloop gaat het altijd veel minder goed, wellicht te weinig tijd om het eten te laten zakken? Hoeveel tijd nemen jullie er tussen?![]()
Heb voor het avondeten nooit tijd, ben vaak om 5 uur/half 6 thuis en dan gaan we gelijk eten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Rosado het volgende:
Lopen jullie altijd voor of na het avond eten? Als ik na het avondeten hardloop gaat het altijd veel minder goed, wellicht te weinig tijd om het eten te laten zakken? Hoeveel tijd nemen jullie er tussen?
Als ik om 18:00 uur klaar ben met eten, kan ik 19:15/19:30 wel lopen.![]()
Als ik thuiskom van het werk meteen de schoenen aan. Meestal sta ik dan om een uur of 18.15 buiten. Eet dan wel laat
.
![]()
Het was inderdaad iets te warm om lekker te lopen. Rond minuut 15 t/m 20 ging ik aan gort, maar gelukkig kon ik daarna weer terug komen in het gewenste tempo van 13km/h..
Helaas net niet snel genoeg gelopen.![]()
Nee, alleen wel de een-na-hoogste baas op dit project. Alleen de directeur staat boven mquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O noes
[..]
Is ie lekker ofzo?Anders zou ik me er geen zorgen over maken
Dat is snel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef VKV het volgende:
[..]
Als ik om 18:00 uur klaar ben met eten, kan ik 19:15/19:30 wel lopen.
Ik moet mijn eten toch altijd wel minstens 2 uur laten zakken.![]()
Zo'n anderhalf uur is voldoendequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Rosado het volgende:
Lopen jullie altijd voor of na het avond eten? Als ik na het avondeten hardloop gaat het altijd veel minder goed, wellicht te weinig tijd om het eten te laten zakken? Hoeveel tijd nemen jullie er tussen?
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is snel.
Ik moet mijn eten toch altijd wel minstens 2 uur laten zakken.Eet meestal rond 19/20u en dan ga ik lopen om 21.30/22u
![]()
Hangt ervan af wat je eet natuurlijk.quote:
VKV kan je vertellen dat hardlopen te kort na Chinees eten geen strak plan is.
Ergens tussen 1 en 3 uur en het ligt inderdaad aan wat je gegeten hebtPersoonlijk ben ik geen fan om na het avondeten nog te gaan lopen. Liever in de ochtend/middag.
![]()
Je hebt zelfs speciale tepelpleistersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef SunTzu het volgende:
WTH ik merk net dat mijn tepel aan het bloeden is door het schuren langs mijn shirt tijdens het lopen.
Er zijn best wel veel lopers die hier last van hebben trouwens.Neerkomen wel!![]()
Gewoon AVG of pastaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je eet natuurlijk.
![]()
VKV, vertel eens?
Geen bloed hier. Wel eens dat het pijnlijk en zo is. Vooral als het koud isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Je hebt zelfs speciale tepelpleisters
Er zijn best wel veel lopers die hier last van hebben trouwens.
Ach.. de druk is nog niet hoog genoeg dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik leid mezelf af met vanalles en nog wat
Morgen begin je wel
Neerkomen wel!![]()
Zo ja iddquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je eet natuurlijk.
![]()
![]()
Ik dacht wel even mijn eerste 5km loop te doen na een bord bami, een paar mini loempia's en een paar bananenbollenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gewoon AVG of pasta![]()
VKV, vertel eens?
Na 1,5 km kwamen de eerste steken en volgens mij waren ze pas rond de 4.5 km weer weg.
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik dacht wel even mijn eerste 5km loop te doen na een bord bami, een paar mini loempia's en een paar bananenbollenNa 1,5 km kwamen de eerste steken en volgens mij waren ze pas rond de 4.5 km weer weg.
hoeveel tijd zat er tussen? Dat eten is ook zo vet als wat. Dat verteert niet zomaar
Daar vraag je me wat. Uhhh toch wel minstens anderhalf uur. Maar het was niet heel handig (wel lekker mjaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:51 schreef justmattie het volgende:
[..]hoeveel tijd zat er tussen? Dat eten is ook zo vet als wat. Dat verteert niet zomaar
).
![]()
Ik heb het ook een keer gedaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:51 schreef justmattie het volgende:
[..]hoeveel tijd zat er tussen? Dat eten is ook zo vet als wat. Dat verteert niet zomaar
. Voor het eerst hardlopen bij m'n ouders, m'n moeder maakte er al een hele toestand van (voor het raam koekeloeren enzo
) en na 5 minuten was ik alweer terug
. En daar zat toch wel 2 à 2,5 uur tussen
.
Ach ja, live and learn.
Vriendin waarmee ik de omloop liep had een pizza op maar die had nergens last vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer gedaan. Voor het eerst hardlopen bij m'n ouders, m'n moeder maakte er al een hele toestand van (voor het raam koekeloeren enzo
.
![]()
![]()
Wat een trutquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:53 schreef VKV het volgende:
[..]
Vriendin waarmee ik de omloop liep had een pizza op maar die had nergens last van![]()
.
Ik heb dat wel eens als ik teveel water heb gedronken van te voren. Lekker klotsen.. ook erg vervelend gevoel![]()
![]()
Ja echt he, ik dacht waarom ga jij niet plat net als ikquote:Oneerlijk. Maargoed, ze is ook veel beter in hardlopen dan ik enzo.
![]()
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:48 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik dacht wel even mijn eerste 5km loop te doen na een bord bami, een paar mini loempia's en een paar bananenbollenNa 1,5 km kwamen de eerste steken en volgens mij waren ze pas rond de 4.5 km weer weg.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Geeft niet, ik word verspreid over de hele maand juni al uitgelachen erom, dus een extra maand kan nog welquote:![]()
![]()
Zo. Bloederige verhalen allemaalVan tampons naar tepels naar uwv. Iets met hak en tak
Wat heb ik onthouden
Rechtsedirecte, leuk om te zien dat je hartslag inderdaad zoveel invloed heeft op je snelheid. Ben benieuwd of zoiets nog verandert als je gedurende langere tijd op hartslag gaat trainen!
Yur, gefeliciteerd met je nieuwe baan
Viking, nogmaals, tien keer kut voor je, echt een rotbericht. Allemaal duimen dat het bij een korte periode blijft.
Rest weet ik niet meer, SORRY.
Ik ga vanavond lopen, eerste keer van het Honselaar schema om op te bouwen naar 40 minuten non stop. Ook al kan ik dat allang weer. Ik ga het lekker rustig aan op bouwen. Zeker ook met het oog op twee weken in de hitte lopen.
Programma: twee keer 18 minuten met 2 minuten wandelpauze ertussen op een maximale hartslag van 152.![]()
Omnomquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef VKV het volgende:
Ik heb uit verveling ja gezegd tegen een stuk gebak. Heb nu al spijtWat voor gebak?
![]()
Stuur maar doorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef VKV het volgende:
Ik heb uit verveling ja gezegd tegen een stuk gebak. Heb nu al spijt.
Je leeft maar 1x!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef VKV het volgende:
Ik heb uit verveling ja gezegd tegen een stuk gebak. Heb nu al spijt![]()
Ik heb nu een enorme vreetbui, maar niks in huisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef VKV het volgende:
Ik heb uit verveling ja gezegd tegen een stuk gebak. Heb nu al spijt![]()
![]()
Hoe kun je nou in godsnaam spijt hebben van taart eten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef VKV het volgende:
Ik heb uit verveling ja gezegd tegen een stuk gebak. Heb nu al spijtZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zag ook te kijken vanochtend: 12 weken voor 20 min achtereen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Zo. Bloederige verhalen allemaalVan tampons naar tepels naar uwv. Iets met hak en tak
Wat heb ik onthouden
Rechtsedirecte, leuk om te zien dat je hartslag inderdaad zoveel invloed heeft op je snelheid. Ben benieuwd of zoiets nog verandert als je gedurende langere tijd op hartslag gaat trainen!
Yur, gefeliciteerd met je nieuwe baan
Viking, nogmaals, tien keer kut voor je, echt een rotbericht. Allemaal duimen dat het bij een korte periode blijft.
Rest weet ik niet meer, SORRY.
Ik ga vanavond lopen, eerste keer van het Honselaar schema om op te bouwen naar 40 minuten non stop. Ook al kan ik dat allang weer. Ik ga het lekker rustig aan op bouwen. Zeker ook met het oog op twee weken in de hitte lopen.
Programma: twee keer 18 minuten met 2 minuten wandelpauze ertussen op een maximale hartslag van 152.(het schema dat ik volgde toen ik begon was ook in 12 weken naar 20 min, maar ik zou toch liever in 12 weken naar 5 km gaan
. Hoe lang doet Evy er ook alweer over? En Renate?)
Waarom begin je weer helemaal opnieuw trouwens?Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef VKV het volgende:
Ik heb uit verveling ja gezegd tegen een stuk gebak. Heb nu al spijt
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Lekker is het welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:52 schreef VKV het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat. Uhhh toch wel minstens anderhalf uur. Maar het was niet heel handig (wel lekker mja).
Zo leer je er inderdaad wel wat vanHaha dan baal je als een stekker. En je ouders vonden het vast vermakelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer gedaan. Voor het eerst hardlopen bij m'n ouders, m'n moeder maakte er al een hele toestand van (voor het raam koekeloeren enzo
.
Ach ja, live and learn.
?
Met krachttraining heb ik dat vaak, omdat ik tussendoor veel drinkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:54 schreef Drassss het volgende:
Ik heb dat wel eens als ik teveel water heb gedronken van te voren. Lekker klotsen.. ook erg vervelend gevoelheb al twee keer moeten overgeven door een combinatie van (te) hard trainen en al dat water
Nee, gek genoeg reageerden ze helemaal niet raarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef justmattie het volgende:
Haha dan baal je als een stekker. En je ouders vonden het vast vermakelijk?
. Ze hadden me nog nooit zien hardlopen, dus ik verwachtte een
-reactie, maar ze hebben nooit zo gereageerd.
Ja, maar gelukkig niet uitzonderlijkquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, gek genoeg reageerden ze helemaal niet raar. Ze hadden me nog nooit zien hardlopen, dus ik verwachtte een
-reactie, maar ze hebben nooit zo gereageerd.
tof van ze. De mijne ook niet. Die vinden het wel mooi allemaal.
Doe ik niet, ik stap in bij week 17 van het vervolgschema. Omdat ik de overstap naar het Algemene Schema iets te groot vind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zag ook te kijken vanochtend: 12 weken voor 20 min achtereen?(het schema dat ik volgde toen ik begon was ook in 12 weken naar 20 min, maar ik zou toch liever in 12 weken naar 5 km gaan
. Hoe lang doet Evy er ook alweer over? En Renate?)
Waarom begin je weer helemaal opnieuw trouwens?
Evy gaat in 10 weken naar 30 minuten achtereen als je 3 maal per week loopt.![]()
Ah okéquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik stap in bij week 17 van het vervolgschema. Omdat ik de overstap naar het Algemene Schema iets te groot vind.
Evy gaat in 10 weken naar 30 minuten achtereen als je 3 maal per week loopt..
Ik ga overigens niet met Evy en muziek opbouwen tzt, maar miss wel met het Evy-schema. Maar goed, dat zien we dan wel weer.
Vind de 2011 versie wel prettiger in elkaar zitten omdat je drie keer hetzelfde doet. Heb deze keer trouwens vaker 2 dagen rust gehouden na een loopdag dan 1 dag. Gewoon omdat ik niet weer geblesseerd wilde raken!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik ga overigens niet met Evy en muziek opbouwen tzt, maar miss wel met het Evy-schema. Maar goed, dat zien we dan wel weer.
![]()
Wel als je je voorgenomen hebt een gezonde week te gaan doenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in godsnaam spijt hebben van taart eten?![]()
![]()
Schuimgebakachtig?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef VKV het volgende:
[..]
Iets mokka/koffie-achtigs. Was best lekker.
Tis al dinsdag, dus niet zo erg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:09 schreef VKV het volgende:
[..]
Wel als je je voorgenomen hebt een gezonde week te gaan doenNiet meer actief op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:12 schreef VKV het volgende:
[..]
Nee was natuurlijk ook al gisteren begonnen![]()
![]()
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van je sporthorloge/HR tijdens voetbal/tennis of andere sporten? Ik wil voor de fun eens kijken of dat ook een beetje werkt![]()
![]()
Ja tijdens het spinnenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef Drassss het volgende:
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van je sporthorloge/HR tijdens voetbal/tennis of andere sporten? Ik wil voor de fun eens kijken of dat ook een beetje werktErg handig!
![]()
Iemand ervaring met de Forerunner 610? Lijkt me een erg mooi ding, maar hij is wel ietwat prijzig.
Zometeen in ieder geval weer een rondje rennen12km
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.![]()
Zit je aan de -denk je- cranberrysap. Lees je de verpakking en blijkt het 80% appelsap/20% cranberrysap te zijn
Vikingwat een kutzooi zeg...nu maar hopen dat e.e.a. snel weer in orde is!
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Ik ben als een kind zo blij!F means you're fucked![]()
Ik kan wel jankenUit het team gezet dus een middagje vrij ' jeej
' (niet mijn schuld, maar die van de klant, maar goed)
Net terug van de hardloopzaak waar ik mijn schoenen heb gekocht en ze gaven aan dat niks eigenlijk kan helpen om zaterdag hersteld te zijn en dat het niet aan de schoenen lag, maar overbelasting icm het fietsen. Wel kwamen ze aan met een zooltje dat zou helpen om de klappen iets meer op te vangen.
Wil ik betalen, is mijn pasje helemaal naar de klote. Dus eerst kon ik nog wel pinnen, maar nu dus ook niet meer. Dus ik naar de bank "ja mevrouw. Wij hebben geen kas meer dus wij kunnen niks voor u betekenen. Maar over 2 dagen al hebt u een nieuwe pas." Han-dig![]()
Nu heb ik dus geen zooltjes, geen geld, bijna geen eten meer en worst of all. Van dat kleine stukje lopen om te kijken of zooltjes iets konden betekenen heb ik nu nog meer last van mijn been. Wat is zo'n loopanalyse 50mtr ofzo?
Zou het liefst nu onder de dekens willen kruipen met een bak B&J ware het niet dat ik die dus ook niet kan kopen![]()
Wat moet ik nu doen met zaterdag?Als er iemand is die mijn 5km kan overnemen heel heel heel erg graag. En anders moet ik echt duimen op een wonder en zaterdag naar de winkel racen en hopen dat ik het allemaal ga redden en volhouden.
Helaas. Die woont op 200km van mij vandaan en heb nog niet echt vriendinnen gemaakt in mijn nieuwe stadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Wat een klote dag Maraca!
Ik kan je niet bij een vriendin ijs gaan eten/wijntje drinken?
Vannacht 8km gedaan, het ging voor geen meter en mijn lever deed pijn. Misschien maar weer minder bier drinken.Wel gewoon door blijven rennen though.
![]()
Ik wil voorstellen dat je wel bij mij mag komen eten (weet niet eens waar je woont, geen idee dus of dat handig is), maar ik ben zelf ook pas om 19.00 uur thuis
.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Helaas. Die woont op 200km van mij vandaan en heb nog niet echt vriendinnen gemaakt in mijn nieuwe stadjammer.
![]()
Ik had gelukkig nog wat gehaald voor vandaag toen mijn pas het nog deed. Zo maar eens kijken wat er in de vriezer ligt voor morgen. Lunch ga ik bietsen bij mijn collega'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil voorstellen dat je wel bij mij mag komen eten (weet niet eens waar je woont, geen idee dus of dat handig is), maar ik ben zelf ook pas om 19.00 uur thuis
.
(bedrijfskantine met alleen chip)
Maak me meer druk over zaterdag. Aan de ene kant heb ik nog 3 volle hersteldagen, maar aan de andere kant voel ik de pijn nu wel van een klein stukje lopen..Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
10km lopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef Yuki het volgende:
Maraca! BahWat balen zeg!
Sowieso knuf
Kan ik iets voor je doen?![]()
Ik denk dat ik even het bad ga laten vollopen.. kijken of dat helpt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Okéquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had gelukkig nog wat gehaald voor vandaag toen mijn pas het nog deed. Zo maar eens kijken wat er in de vriezer ligt voor morgen. Lunch ga ik bietsen bij mijn collega's(bedrijfskantine met alleen chip)
Maak me meer druk over zaterdag. Aan de ene kant heb ik nog 3 volle hersteldagen, maar aan de andere kant voel ik de pijn nu wel van een klein stukje lopen... Grr, stomme passen, grr stomme banken zonder kas
. Ze snappen toch wel dat de meeste consumenten dan volledig onthand zijn?
.
Ik hoop dat zich nog iemand meldt voor de Ekiden. Lopen klinkt niet als een heel verstandig plan, als ik eerlijk ben, maar aan de andere kant wil je het team nu ook niet ineens laten zitten. Pff...
Vanavond lekker vroeg gaan slapen en rust pakkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had gelukkig nog wat gehaald voor vandaag toen mijn pas het nog deed. Zo maar eens kijken wat er in de vriezer ligt voor morgen. Lunch ga ik bietsen bij mijn collega's(bedrijfskantine met alleen chip)
Maak me meer druk over zaterdag. Aan de ene kant heb ik nog 3 volle hersteldagen, maar aan de andere kant voel ik de pijn nu wel van een klein stukje lopen..Pijntjes komen soms snel, maar gaan vaak ook snel weg!
![]()
Nee, misschien verzacht het wel, maar de 'schade' zal er niet van wegtrekken. Dat heeft gewoon met rust te maken, zorg dat je voldoende bouwstoffen binnenkrijgtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
10km lopen![]()
Ik denk dat ik even het bad ga laten vollopen.. kijken of dat helpt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
10km lopen![]()
Ik denk dat ik even het bad ga laten vollopen.. kijken of dat helpt.![]()
.
Ja hoi, wie ben jij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Nee, misschien verzacht het wel, maar de 'schade' zal er niet van wegtrekken. Dat heeft gewoon met rust te maken, zorg dat je voldoende bouwstoffen binnenkrijgtEven voorstellen ajb
.
Ja, stond ook vol ongeloof bij de balie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké. Grr, stomme passen, grr stomme banken zonder kas
. Ze snappen toch wel dat de meeste consumenten dan volledig onthand zijn?
.
Ik hoop dat zich nog iemand meldt voor de Ekiden. Lopen klinkt niet als een heel verstandig plan, als ik eerlijk ben, maar aan de andere kant wil je het team nu ook niet ineens laten zitten. Pff...
Jammer dat het zo'n lief meisje was op wie ik gewoon niet boos kon worden.
Als het een gewone wedstrijd was was ik niet gegaan, maar idd.. je zit met een team
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vanavond lekker vroeg gaan slapen en rust pakkenPijntjes komen soms snel, maar gaan vaak ook snel weg!
Heb nog een paar pakken Whey.. zou dat helpen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Nee, misschien verzacht het wel, maar de 'schade' zal er niet van wegtrekken. Dat heeft gewoon met rust te maken, zorg dat je voldoende bouwstoffen binnenkrijgt
Doe rustig aan! Sowieso: niet jezelf forceren, daar heb je niks aan. Als je niet verantwoord kunt lopen zaterdag, moeten we gewoon op zoek naar iemand anders.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
10km lopen![]()
Ik denk dat ik even het bad ga laten vollopen.. kijken of dat helpt.
10 km in 2 keer, met nog geen 45 min rust ertussen... Hmm![]()
Hoi, ik ben PretKroket, 23 jaar oud, woonachtig in Amsterdam en ik ben momenteel weer bezig mijn hardloopconditie op te bouwen! Ik loop hard om wat vet kwijt te raken (zomer) ennn.. dat was het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, wie ben jij?Even voorstellen ajb
.
[..]Sowieso, voor je spieren! Pezen dat soort dingen hebben gewoon een beetje rust nodigquote:Heb nog een paar pakken Whey.. zou dat helpen?![]()
![]()
Zie OPquote:. 5 km, komende zaterdag, tijdens de Ekiden (estafetteloop). Team was net mooi compleet, na mijn afzeggen... Heb jij al wat te doen?
(en loop je al 5 km?)
Dan zou je echt mijn held zijnquote:
Liever kijken jij!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:02 schreef streamnl het volgende:
En ik denk niet dat mijn schoonzusje nu wel haar bruiloft verzet, dus ik kan nog steeds niet
Aan de andere kant: hoe eerder je erbij bent, hoe groter de kans dat je een vervanger kunt regelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Drassss het volgende:
Maraca wacht eventjes donderdagochtend af. Als het dan niet goed aanvoelt gaat het lastig wordenNiet meer actief op Fok!![]()
Donderdag wordt te laat, als we nog iemand nodig hebben kunnen we dat beter zo vroeg mogelijk regelen (maw: vandaag)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Drassss het volgende:
Maraca wacht eventjes donderdagochtend af. Als het dan niet goed aanvoelt gaat het lastig worden![]()
Mee eens. Maar het probleem is dat het dan misschien te kort dag is om iemand te regelen. Eigenlijk zou het ideaalst zijn om een back-up te hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Drassss het volgende:
Maraca wacht eventjes donderdagochtend af. Als het dan niet goed aanvoelt gaat het lastig wordenGaat het donderdagavond prima: loop ik en anders die persoon.
Van Utrecht naar R'dam ver noemenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ook lang onderweg zaterdag. Hoor je mij klagen?![]()
.
Dat is de warming up als je het looptquote:
Noordoost Brabant, ik zie het niet zittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ook lang onderweg zaterdag. Hoor je mij klagen?Maar ik zal je mentaal steunen haha.
![]()
Ik bekijk het altijd positiefquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: hoe eerder je erbij bent, hoe groter de kans dat je een vervanger kunt regelen.![]()
![]()
Zeg stelletje Brabanders. Ik woon aan de grens tegen Brabant aan.Desnoods haal ik jullie op met de auto, want of ik loop of niet: wil er wel bij zijn.
quote:
Vrijdag slaap ik bij m'n ouders in Purmerend ivm zangles en een etentje. Dan is het echt wel wat verder.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
zelfs dit werkte niet....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:07 schreef streamnl het volgende:
[..]
zelfs dit werkte niet....Puss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij een back-up regelt, zingt zij het volksliedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:10 schreef xzaz het volgende:
Yuki gaat dus het volkslied zingen.. bij deze geregeld..
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:10 schreef xzaz het volgende:
Yuki gaat dus het volkslied zingen.. bij deze geregeld..
Euh... Nee
Zeg!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als jij een back-up regelt, zingt zij het volkslied![]()
Maar.. jij vroeg of je iets voor mij kon doenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. jij vroeg of je iets voor mij kon doen![]()
![]()
Had Nero trouwens geen interesse om te lopen
Het is een back-up voor JOU en jij loopt dan niet dus JIJ zingt het volksliedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als jij een back-up regelt, zingt zij het volkslied
[..]
Maar.. jij vroeg of je iets voor mij kon doen![]()
.
Nee, want..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is een back-up voor JOU en jij loopt dan niet dus JIJ zingt het volksliedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. jij vroeg of je iets voor mij kon doenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Weet niet wat erger is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:14 schreef PretKroket het volgende:
Neem anders gewoon een vouwfiets mee op je rug, als het niet meer gaat dan ga je rustig fietsen
[..]
Maar.. jij vroeg of je iets voor mij kon doentouché
Beterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is een back-up voor JOU en jij loopt dan niet dus JIJ zingt het volkslied
Das wel een goeie... Daar staat me ook iets van bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:13 schreef Maraca het volgende:
Had Nero trouwens geen interesse om te lopen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Iig bedankt voor het proberenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:18 schreef xzaz het volgende:
Sorry Maraca mijn opties zijn oeperepoep... NERO is dus nog een optie.![]()
We zoeken iemand die 5km wil/kan lopen zaterdag tijdens Ekidenquote:
Da's balen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:42 schreef Maraca het volgende:
Ik kan wel jankenUit het team gezet dus een middagje vrij ' jeej
' (niet mijn schuld, maar die van de klant, maar goed)
Net terug van de hardloopzaak waar ik mijn schoenen heb gekocht en ze gaven aan dat niks eigenlijk kan helpen om zaterdag hersteld te zijn en dat het niet aan de schoenen lag, maar overbelasting icm het fietsen. Wel kwamen ze aan met een zooltje dat zou helpen om de klappen iets meer op te vangen.
Wil ik betalen, is mijn pasje helemaal naar de klote. Dus eerst kon ik nog wel pinnen, maar nu dus ook niet meer. Dus ik naar de bank "ja mevrouw. Wij hebben geen kas meer dus wij kunnen niks voor u betekenen. Maar over 2 dagen al hebt u een nieuwe pas." Han-dig![]()
Nu heb ik dus geen zooltjes, geen geld, bijna geen eten meer en worst of all. Van dat kleine stukje lopen om te kijken of zooltjes iets konden betekenen heb ik nu nog meer last van mijn been. Wat is zo'n loopanalyse 50mtr ofzo?
Zou het liefst nu onder de dekens willen kruipen met een bak B&J ware het niet dat ik die dus ook niet kan kopen![]()
Wat moet ik nu doen met zaterdag?Als er iemand is die mijn 5km kan overnemen heel heel heel erg graag. En anders moet ik echt duimen op een wonder en zaterdag naar de winkel racen en hopen dat ik het allemaal ga redden en volhouden.
Ik heb trouwens een gouden tip: daar ik niet echt iemand in de buurt heb om in nood gevallen geld van te lenen als er iets met de bankpas is heb ik bij mijn bank gewoon een 2e rekening geopend. Ik kan altijd online geld heen en weer pluggen dus ik zorg dat 1 van de 2 pasjes altijd veilig thuis ligt. Ok, het kost geloof ik ¤7,50/kwartaal maar dat heb ik er voor over.
Problem solved!![]()
Dat is wel een goeiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Da's balen!
Ik heb trouwens een gouden tip: daar ik niet echt iemand in de buurt heb om in nood gevallen geld van te lenen als er iets met de bankpas is heb ik bij mijn bank gewoon een 2e rekening geopend. Ik kan altijd online geld heen en weer pluggen dus ik zorg dat 1 van de 2 pasjes altijd veilig thuis ligt. Ok, het kost geloof ik ¤7,50/kwartaal maar dat heb ik er voor over.
Problem solved!Ga ik zeker onthouden
Hoeveel km kan jij trouwens lopen en wat doe je zaterdag?
Aaawww Maraca, wat een kutdag![]()
En balen voor de Ekiden!Ik heb nog geen 5 km achter elkaar gelopen (wel 4,3), hoewel ik wel denk dat ik het zou redden (in een belabberde tijd dus). Alleen heb ik sinds gisteren ook een beetje pijn aan mn linkervoet (zijkant bij de enkel) en is het ook maar afwachten of dat wegtrekt. Oke, hier hebben jullie ook niks aan
![]()
Ziggy played guitar
Ah, ik kan deze zaterdag in elk geval niet. Heb een festival, anders had ik best even willen rennenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
We zoeken iemand die 5km wil/kan lopen zaterdag tijdens Ekiden![]()
![]()
Of gewoon 50 euro in een koffiefilter stoppenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel een goeieGa ik zeker onthouden
![]()
![]()
ja, alleen jammer dat ik mijn chipknip vaak nodig hebquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Of gewoon 50 euro in een koffiefilter stoppen
Hmm, het lijkt me niet de moeite waard om je daarvoor zaterdag de vernieling in te lopen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maak me meer druk over zaterdag. Aan de ene kant heb ik nog 3 volle hersteldagen, maar aan de andere kant voel ik de pijn nu wel van een klein stukje lopen..Ik snap wel dat je baalt.
Sterkte!![]()
Wil je er toch over nadenken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:22 schreef MissBliss het volgende:
Aaawww Maraca, wat een kutdag![]()
En balen voor de Ekiden!Ik heb nog geen 5 km achter elkaar gelopen (wel 4,3), hoewel ik wel denk dat ik het zou redden (in een belabberde tijd dus). Alleen heb ik sinds gisteren ook een beetje pijn aan mn linkervoet (zijkant bij de enkel) en is het ook maar afwachten of dat wegtrekt. Oke, hier hebben jullie ook niks aan
![]()
*kijkt lief*
Jammer, maar helaasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:22 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ah, ik kan deze zaterdag in elk geval niet. Heb een festival, anders had ik best even willen rennen![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: