abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:05:02 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_113709736

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:05:18 #2
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_113709748
En dan Ekiden *G*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:05:52 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113709777
Ik heb zelden zoveel lapohunters in een topic/reeks gezien :') _O-

Probeer dat zelf juist te vermijden, want ik heb nooit zin om een nieuwe TT te verzinnen en om OP's aan te passen :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:06:16 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113709793
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
En dan Ekiden *G*
Jaaaaaaa *O* *G* *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_113709844
Au au au, volgens mij krijg ik een blaar op de bal van mijn voet, onder mijn grote teen. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:09:10 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113709886
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:47 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij er inmiddels bijna meer over dan de gemiddelde arts :D
Ik ben echt een scheenbeenblessure-expert inmiddels idd :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:09:44 #7
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113709910
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:08 schreef Nero22 het volgende:
Au au au, volgens mij krijg ik een blaar op de bal van mijn voet, onder mijn grote teen. ;(
Oh bah -O-
Verkeerde sokken?

Gehwol creme voor je voeten is echt goed, maakt je huid sterker en dus minder gevoelig voor blaren ^O^
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:10:06 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_113709927
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef justmattie het volgende:

[..]

En er zijn nog steeds webshops die geen paypal accepteren
Had ernaar gekeken, maar kon niks vinden :{ ;( Ach, de diepvriesgroenten voldoen nog wel even :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:10:52 #9
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113709954
Net 8,5km gelopen, het laatste kwartiertje kwam ik bij een stuk waar veel bosjes staan etc. echt de hele tijd lopen zwaaien met mijn armen voor al die fucking vliegen, wespen, mugjes en de hele mikmak zo irritant.
pi_113709967
Nu heb ik weer zin om te gaan lopen, maar dat mag ik niet van mezelf. Moet nog zeker 2 dagen wachten, omdat ik gisteren heb gelopen. Het is alleen zo lekker weer en krijg de slag stiekem wel weer te pakken nu ik een stuk pijnvrij kan lopen.

Anyways, ik doe het niet want uiteindelijk heb ik mezelf er alleen maar mee.
Feyenoord Rotterdam
pi_113709971
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef Yuki het volgende:

[..]

Oh bah -O-
Verkeerde sokken?

Gehwol creme voor je voeten is echt goed, maakt je huid sterker en dus minder gevoelig voor blaren ^O^
Ik heb Falke hardloopsokken en daar loop ik al een paar weken mee zonder last, dus ik mag aannemen van niet? En volgens mij had ik ze ook niet verkeerd om aan, wat ook echt shit loopt. :')

Gewohl crème... Zal ik onthouden. ^O^
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:11:53 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113709992
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:01 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen :Y En je bent mijn voorbeeld O+
:o :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_113710186
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:11 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik heb Falke hardloopsokken en daar loop ik al een paar weken mee zonder last, dus ik mag aannemen van niet? En volgens mij had ik ze ook niet verkeerd om aan, wat ook echt shit loopt. :')

Die kreeg ik ook bij m'n nieuwe schoenen. Gister voor het eerst die sokken aangehad tijdens het lopen maar ik merk vrij weinig verschil. Behalve dat die sokken meer nat lijken te zijn dan normale sportsokken :P
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:17:47 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113710188
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:10 schreef SunTzu het volgende:
Net 8,5km gelopen, het laatste kwartiertje kwam ik bij een stuk waar veel bosjes staan etc. echt de hele tijd lopen zwaaien met mijn armen voor al die fucking vliegen, wespen, mugjes en de hele mikmak zo irritant.
Herkenbaar. Ik houd af en toe stukken m'n adem in om geen vliegjes binnen te krijgen :r
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:18:45 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113710208
Weegschaal bij de sportarts was niet lief btw :{w. Raar: ik pas nog steeds in kleren waar ik eerder ook in paste, dus het zal deels wel spiervorming zijn, maar ik ga toch maar nokken met standaard chips en cola in het weekend. Hopelijk weegt 'ie me over zes weken weer en is er dan weer wat af.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:20:21 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113710257
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:11 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dan ligt het waarschijnlijk niet aan je sokken nee ;) Je kan nog proberen een ander paar sokken te dragen, kijken of je dan minder last hebt... Maar even trouw smeren kan ook al helpen ;)
pi_113710264
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:17 schreef justmattie het volgende:

[..]

Die kreeg ik ook bij m'n nieuwe schoenen. Gister voor het eerst die sokken aangehad tijdens het lopen maar ik merk vrij weinig verschil. Behalve dat die sokken meer nat lijken te zijn dan normale sportsokken :P
Ik merkte echt een wereld van verschil door die verdikking/demping onder de gehele voet. Maar goed, ik liep dan ook op goedkope WE sokken. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_113710288
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dan ligt het waarschijnlijk niet aan je sokken nee ;) Je kan nog proberen een ander paar sokken te dragen, kijken of je dan minder last hebt... Maar even trouw smeren kan ook al helpen ;)
Ik ga mijn moeder op pad sturen :') om wat te halen. Top, dankjewel. :*
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_113710297
Pfff dit is een dag waar het lijkt of de secondewijzer er drie keer zo lang erover doet om naar zijn volgende positie te gaan........
Maar vanavond mag ik weer sporten. De eerste keer dat ik op dinsdag mee kan trainen. Dan hebben ze de krachttraining en intervallen etc etc. Dus ik ben erg benieuwd wat mij te wachten staat :Y
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:21:35 #20
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113710309
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:21 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik ga mijn moeder op pad sturen :') om wat te halen. Top, dankjewel. :*
_O- wat lief O+

YW :*
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:22:14 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113710330
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:21 schreef streamnl het volgende:
Pfff dit is een dag waar het lijkt of de secondewijzer drie keer zo lang erover doet om naar de volgende positie te gaan........
Maar vanavond mag ik weer. De eerste keer dat ik op dinsdag mee kan trainen. Dan hebben ze de krachttraining en intervallen etc etc. Dus ik ben erg benieuwd wat mij te wachten staat :Y
Oh gaaf!! Veel plezier vast *O*

Hier gaat de tijd ook traaaaaaaag :{ En het helpt ook niet echt dat ik geen telefoon krijg. Nu wel betaald fokken :7
pi_113710378
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik merkte echt een wereld van verschil door die verdikking/demping onder de gehele voet. Maar goed, ik liep dan ook op goedkope WE sokken. :')
Ik liep op Puma sportsokken. Ook weinig demping en zo hoor :P
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_113710391
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:10 schreef SunTzu het volgende:
Nou idd he? :D heb net even een klein stukje gelopen in het bos maar man wat een ellende die beestjes overal!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:24:09 #24
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_113710392
Meh, ik heb trouwens ook een beetje pijn in mn voet na mn loopje van gisteren, alsof er net iets verkeerd is geschoten ofzo. Nou ja, vandaag en morgen rust en dan is het hopelijk donderdagavond weer oke als ik ga lopen :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:25:44 #25
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113710449
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:24 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nou idd he? :D heb net even een klein stukje gelopen in het bos maar man wat een ellende die beestjes overal!
Ze lijken ook te zijn geprogrammeerd om steeds rondjes om je hoofd heen te vliegen. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')