die van mij doen het alleen als je niet kijktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mica doet het ook waar hij op dat moment is, maar je hebt tijd genoeg om er een oude krant/reclamefolder onder te schuiven.
Nou dit was weer zo'n idee van Rudolph :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar zat ik vandaag aan te denken om te maken. Kost geen drol, maar wel lekker.
En dan met gebakken spekjes erdoor.
Als ik pastasaus over heb doe ik er de volgende dag bruine bonen door en een beetje chili con carne kruiden. Is best lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar zat ik vandaag aan te denken om te maken. Kost geen drol, maar wel lekker.
En dan met gebakken spekjes erdoor.
Is dat die Rudolph van Carlo en Irene?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou dit was weer zo'n idee van Rudolph :p
http://makkelijkemaaltijd.24kitchen.nl/recepten/voor-spek-bonen
Alleen heb ik de spekjes vervangen door een mini paprika en brie
En de volgende dag...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als ik pastasaus over heb doe ik er de volgende dag bruine bonen door en een beetje chili con carne kruiden. Is best lekker
dan kan jij zitten waar je zit...quote:
Ja die jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is dat die Rudolph van Carlo en Irene?
Ja, nu heb je makkelijk praten, je weet nu toch al wat het antwoord wordtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bruine bonen gehad en ui, wil je bij me slapen?
Al heb ik nu nog nergens last van :p
Dat ik te ver weg woon :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, nu heb je makkelijk praten, je weet nu toch al wat het antwoord wordt
quote:
nee .. ik ga weg. ik heb aangifte gedaan tegen hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan kan jij zitten waar je zit...toch?
quote:
Nouja, tis sowieso een beetje laat nu hè..quote:
dat is het stomste wat je kan doen... jij wordt namelijk beschermt bij wet..... vrouw... kinderen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee .. ik ga weg. ik heb aangifte gedaan tegen hem.
Oh, gezellig zo'n vent met een jong gezinnetje. Wat heeft ie gedaan dan?quote:
Oh, dat wist ik niet. Maar ik heb dan ook geen digitale kabeltelevisie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja die jaheeft tegenwoordig zn eigen kookzender. Zo lekker enthousiast altijd..
ja, maar ik wil niet weten waar zijn vrienden toe in staat zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is het stomste wat je kan doen... jij wordt namelijk beschermt bij wet..... vrouw... kinderen...
En het ziet er zo makkelijk uit allemaal.. Maar ik kan me er niet toe zettenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja die jaheeft tegenwoordig zn eigen kookzender. Zo lekker enthousiast altijd..
dan zorg je dat je vannacht niet alleen bent... maar je kan die kinderen niet uit bed plukken het is 1uur...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, maar ik wil niet weten waar zijn vrienden toe in staat zijn.
Nee, voor jezelf koken is ook gewoon echt niet leuk..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En het ziet er zo makkelijk uit allemaal.. Maar ik kan me er niet toe zetten![]()
Vind er niks aan om dingen uit te proberen als ik alleen ben..
Same here... ik kan het ook niet opbrengen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En het ziet er zo makkelijk uit allemaal.. Maar ik kan me er niet toe zetten![]()
Vind er niks aan om dingen uit te proberen als ik alleen ben..
Ah joh, dat doe ik minstens 3 dagen in de weekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nee, voor jezelf koken is ook gewoon echt niet leuk..
ik ook.. pizza... onee.. koken he...eitje koken... water koken... uhhhquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ah joh, dat doe ik minstens 3 dagen in de week
Ik deed het voorheen 7 dagen per weekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ah joh, dat doe ik minstens 3 dagen in de week
Maar taarten bakken enzo is toch wel weer iets anders dan kokenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:58 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Same here... ik kan het ook niet opbrengen.
Paar maanden terug andere oven gekocht met hetelucht oven. Later op de rommelmarkt een bakboek met allerlei lekkere taarten en andere baksels erin maar iets daadwerkelijk klaarmaken ho maar :/ terwijl ik dat toch keer van plan ben.
Nou, voor mij is het een pot nat. Uiteindelijke doel is wat eetbaars te krijgen. Zodra dat gelukt is, ben ik al tevreden. En als ik echt iets wil koken, dan zal ik toch echt een kookboek moeten gebruiken. Of zo'n receptensite waar Yska naar linkte van Rudolph en of het dan een taart is of een maaltijd... bij beide moet ik echt heel goed opletten want anders zal het mislukken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar taarten bakken enzo is toch wel weer iets anders dan koken. Met koken kan je makkelijk een recept aanpassen naar je eigen smaak en hoeveelheden... Met bakken komt dat dan wel weer precies
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Rudolphquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou dit was weer zo'n idee van Rudolph :p
http://makkelijkemaaltijd.24kitchen.nl/recepten/voor-spek-bonen
Alleen heb ik de spekjes vervangen door een mini paprika en brie
Ja, dat snap ik wel. Maar als je bij een kookrecept iets vergeet of teveel/te weinig van iets toevoegt is het niet persé héél erg. Maargoed, om te leren koken gaat dat toch het makkelijkst met recepten, jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, voor mij is het een pot nat. Uiteindelijke doel is wat eetbaars te krijgen. Zodra dat gelukt is, ben ik al tevreden. En als ik echt iets wil koken, dan zal ik toch echt een kookboek moeten gebruiken. Of zo'n receptensite waar Yska naar linkte van Rudolph en of het dan een taart is of een maaltijd... bij beide moet ik echt heel goed opletten want anders zal het mislukken.
Wat je dan ook wel weer zou kunnen doen is veel meer maken en dan in porties invriezen..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik heb vandaag dus zelf gemaakte piccalilly gemaakt :p maar bij mij is vaak het probleem dat ik het uitstel en dan eet ik pas om half 9. Zelfs als ik gewoon al vanaf 3u 's mddags thuis ben.
Ach weet je wat het voor mij ook is. Als vega is er weinig keuze qua magnetronmaaltijd. En de vega lasagne is vaak heel smerig. Dus ik zal meestal ook wel moeten koken. Maar ik kan meestal wel wat in elkaar draaien. Vandaag had ik geen zin om naar de super te gaan dus ik heb de sperziebonen vervangen door doperwtjes, wortel door pastinaak en aardappels door rijst
Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk liever ook veel meer groente kook of roerbak ofzo hoor, ik hou wel van een beetje lichte maaltijden. Ik ben niet zo van de aardappelen bijvoorbeeld. Maargoed, ik moet meestal ook speciaal boodschappen doen, heb nooit zoveel op voorraad liggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik heb vandaag dus zelf gemaakte piccalilly gemaakt :p maar bij mij is vaak het probleem dat ik het uitstel en dan eet ik pas om half 9. Zelfs als ik gewoon al vanaf 3u 's mddags thuis ben.
Ach weet je wat het voor mij ook is. Als vega is er weinig keuze qua magnetronmaaltijd. En de vega lasagne is vaak heel smerig. Dus ik zal meestal ook wel moeten koken. Maar ik kan meestal wel wat in elkaar draaien. Vandaag had ik geen zin om naar de super te gaan dus ik heb de sperziebonen vervangen door doperwtjes, wortel door pastinaak en aardappels door rijst
Is wel fijn hoor, dingen op voorraad hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk liever ook veel meer groente kook of roerbak ofzo hoor, ik hou wel van een beetje lichte maaltijden. Ik ben niet zo van de aardappelen bijvoorbeeld. Maargoed, ik moet meestal ook speciaal boodschappen doen, heb nooit zoveel op voorraad liggen.
Misschien moet ik maar es een cursusje voorraadbeheer gaan doen
Je mag mijn voorraad wel hebben. Niet doorheen te komen :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk liever ook veel meer groente kook of roerbak ofzo hoor, ik hou wel van een beetje lichte maaltijden. Ik ben niet zo van de aardappelen bijvoorbeeld. Maargoed, ik moet meestal ook speciaal boodschappen doen, heb nooit zoveel op voorraad liggen.
Misschien moet ik maar es een cursusje voorraadbeheer gaan doen
ja absoluut... alleen soms... heb je van die weken...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is wel fijn hoor, dingen op voorraad hebben
Nog fijner is het een supermarkt naast je te hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is wel fijn hoor, dingen op voorraad hebben
Da's ook wel makkelijk jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nog fijner is het een supermarkt naast je te hebben
Als ik wat wil hebben loop ik even naar de overkant en haal ik het.
Ik heb beide!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nog fijner is het een supermarkt naast je te hebben
Als ik wat wil hebben loop ik even naar de overkant en haal ik het. Alleen op zondag is ie gesloten, maar dan zit er 250 m verder een grote AH.
*tevreden is met zn huisje
slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:17 schreef Ehhe het volgende:
Ohhh ik heb zo'n trek steeds! Tijd om te slapen, anders ga ik weer snaaien.
Truste allemaal![]()
Hoor ik daar een FHF!Fok!Food!-meet bij Yska?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb beide!
Maar ik ben ook gewoon een Amazing Oriental hamsteraar.. Ooeee spannend dit ken ik niet.. Kopen kopen kopen en dan belandt het in de kast en kruipt het steeds verder weg in de kast :p
kom je dan ook die smerige zak chips opeten waar ik helemaal geen voldoening uit haal? :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoor ik daar een FHF!Fok!Food!-meet bij Yska?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |