die van mij doen het alleen als je niet kijktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mica doet het ook waar hij op dat moment is, maar je hebt tijd genoeg om er een oude krant/reclamefolder onder te schuiven.
Nou dit was weer zo'n idee van Rudolph :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar zat ik vandaag aan te denken om te maken. Kost geen drol, maar wel lekker.
En dan met gebakken spekjes erdoor.
Als ik pastasaus over heb doe ik er de volgende dag bruine bonen door en een beetje chili con carne kruiden. Is best lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar zat ik vandaag aan te denken om te maken. Kost geen drol, maar wel lekker.
En dan met gebakken spekjes erdoor.
Is dat die Rudolph van Carlo en Irene?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou dit was weer zo'n idee van Rudolph :p
http://makkelijkemaaltijd.24kitchen.nl/recepten/voor-spek-bonen
Alleen heb ik de spekjes vervangen door een mini paprika en brie
En de volgende dag...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als ik pastasaus over heb doe ik er de volgende dag bruine bonen door en een beetje chili con carne kruiden. Is best lekker
dan kan jij zitten waar je zit...quote:
Ja die jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is dat die Rudolph van Carlo en Irene?
Ja, nu heb je makkelijk praten, je weet nu toch al wat het antwoord wordtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bruine bonen gehad en ui, wil je bij me slapen?
Al heb ik nu nog nergens last van :p
Dat ik te ver weg woon :pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, nu heb je makkelijk praten, je weet nu toch al wat het antwoord wordt
quote:
nee .. ik ga weg. ik heb aangifte gedaan tegen hem.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan kan jij zitten waar je zit...toch?
quote:
Nouja, tis sowieso een beetje laat nu hè..quote:
dat is het stomste wat je kan doen... jij wordt namelijk beschermt bij wet..... vrouw... kinderen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee .. ik ga weg. ik heb aangifte gedaan tegen hem.
Oh, gezellig zo'n vent met een jong gezinnetje. Wat heeft ie gedaan dan?quote:
Oh, dat wist ik niet. Maar ik heb dan ook geen digitale kabeltelevisie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja die jaheeft tegenwoordig zn eigen kookzender. Zo lekker enthousiast altijd..
ja, maar ik wil niet weten waar zijn vrienden toe in staat zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is het stomste wat je kan doen... jij wordt namelijk beschermt bij wet..... vrouw... kinderen...
En het ziet er zo makkelijk uit allemaal.. Maar ik kan me er niet toe zettenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja die jaheeft tegenwoordig zn eigen kookzender. Zo lekker enthousiast altijd..
dan zorg je dat je vannacht niet alleen bent... maar je kan die kinderen niet uit bed plukken het is 1uur...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, maar ik wil niet weten waar zijn vrienden toe in staat zijn.
Nee, voor jezelf koken is ook gewoon echt niet leuk..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En het ziet er zo makkelijk uit allemaal.. Maar ik kan me er niet toe zetten![]()
Vind er niks aan om dingen uit te proberen als ik alleen ben..
Same here... ik kan het ook niet opbrengen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En het ziet er zo makkelijk uit allemaal.. Maar ik kan me er niet toe zetten![]()
Vind er niks aan om dingen uit te proberen als ik alleen ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |