Ben je zo aseksueel dat geen enkel punt jou wel iets lijkt, al is het maar om het een keer meegemaakt te hebben?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt:
[ afbeelding ]
Je hebt echt GEEN IDEE hoe belachelijk je jezelf aan het maken bent. Seriously.
Ja want als je niet elke vrouw die je 3 a 4 minuten kent wilt vingeren ben je aseksueel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef firefly3 het volgende:
Ben je zo aseksueel dat geen enkel punt jou wel iets lijkt, al is het maar om het een keer meegemaakt te hebben?
Pardon? Dus als jij maar 'goed genoeg' bent, worden vrouwen niet meer gekwetst als je ze bedriegt, bespeelt en niet respectvol behandelt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je hier genoeg ervaring mee hebt leer je weer hoe je ze niet kwetst. Daarom zeg ik: Volgende niveau. Zelf ben ik nog niet zo ver uiteraard, maar alles is te leren door genoeg ervaring.
[..]
Dat is onmogelijk. Je kan niet volhouden dat je een vrouw niet kwetst door bewust vreemd te gaan. En dan niet een slippertje, nee, gewoon 2 complete relaties naast elkaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:13 schreef firefly3 het volgende:
Als je hier genoeg ervaring mee hebt leer je weer hoe je ze niet kwetst. Daarom zeg ik: Volgende niveau. Zelf ben ik nog niet zo ver uiteraard, maar alles is te leren door genoeg ervaring.
Ligt in de planning inderdaad.quote:Een model waar je wel op valt dan ofzo, "jouw persoonlijke 10" , zal ik het zo zeggen
Dat sowieso. Maar daar heb ik echt niet veel last van. Er zijn genoeg verbeterpunten en die weet ik ook wel te duiden. Maar echt, daar heeft 90% van jouw posts niet mee te maken.quote:Dat beweer ik ook niet. Maar het is goed als je sociaal opgewarmd bent, dan is het makkelijker voor jezelf
Maar wat van het rijtje punten lijkt jou wel leuk om te doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want als je niet elke vrouw die je 3 a 4 minuten kent wilt vingeren ben je aseksueel..
Serieus, ga eens met een psycholoog praten. Doe het gewoon.
Wie had het over bedriegen, bespelen en onrespectvol behandelen? Relaties met meerdere vrouwen komen in sommige culturen nog steeds vaak genoeg voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pardon? Dus als jij maar 'goed genoeg' bent, worden vrouwen niet meer gekwetst als je ze bedriegt, bespeelt en niet respectvol behandelt?
Ik heb het niet over vreemdgaan. En dan hoop ik dat die kleine %, al is het maar 1%, wel nuttig was. Hoe beter je wordt, hoe minder advies je nodig hebt. Ik kan alleen zeggen: ga harddddddquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Je kan niet volhouden dat je een vrouw niet kwetst door bewust vreemd te gaan. En dan niet een slippertje, nee, gewoon 2 complete relaties naast elkaar.
Ik heb mijn huidige scharrel ook verteld dat ik niks vast wil en lekker rond wil scharrelen. Eerst wilde ze me niet meer zien, nu spreken we weer veel af (en probeert ze me 100% voor haar te winnen). Uiteindelijk ga ik haar kwetsen, dat weet ik nu al. Wanneer, geen idee.
[..]
Ligt in de planning inderdaad.
[..]
Dat sowieso. Maar daar heb ik echt niet veel last van. Er zijn genoeg verbeterpunten en die weet ik ook wel te duiden. Maar echt, daar heeft 90% van jouw posts niet mee te maken.
Dan heb je geen relatie of een open relatie, maar dan heet het ook weer geen relatie met 2 tegelijk hebben.quote:
Gewoon een harem?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je geen relatie of een open relatie, maar dan heet het ook weer geen relatie met 2 tegelijk hebben.
Je bedoelt een relatie met twee vrouwen tegelijk, waarbij beide vrouwen dat prima vinden?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wie had het over bedriegen, bespelen en onrespectvol behandelen? Relaties met meerdere vrouwen komen in sommige culturen nog steeds vaak genoeg voor.
Komt vaak genoeg voor in sommige landen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bedoelt een relatie met twee vrouwen tegelijk, waarbij beide vrouwen dat prima vinden?
Tuurlijk.
Ja hoor, wat jij wil.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Komt vaak genoeg voor in sommige landen.
Ben jij van Marokkaanse of Turkse afkomst?quote:
Volgens mij is jouw wereldbeeld een beetje raar. Nog nooit op tv een documentaire gezien van een man die meerdere vrouwen had?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, wat jij wil.
Enige realiteitszin is je vreemd, maar als jij daar gelukkig van wordt...
Nee, nederlandsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij van Marokkaanse of Turkse afkomst?
Dan zou je dit vast wel willen:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef El_Matador het volgende:
En nee, ik zoek geen harem. Een relatie is leuk met een meid en ik ben niet tegen vreemdgaan om de seks (mits veilig), maar 2 relaties tegelijk hoeft voor mij niet.
Jawel, maar jij spiegelt je aan totaal andere culturen en gewoonten om aan te geven dat het best mogelijk is om met twee vrouwen tegelijk een relatie te hebben waarbij beide vrouwen dat prima vinden. Dat is niet erg reëel; de gemiddelde Nederlandse vrouw zal daar niet snel mee akkoord gaan. Maar ja, jij wordt natuurlijk zo goed, dat jij de uitzondering bent.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw wereldbeeld een beetje raar. Nog nooit op tv een documentaire gezien van een man die meerdere vrouwen had?
Op fok komen alleen mannen en die begrijpen dat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Komt vaak genoeg voor in sommige landen.
Een relatie beginnen op basis van uitstraling alleen? Dat is alleen maar lust hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:26 schreef firefly3 het volgende:
Dan zou je dit vast wel willen:
Een vrouw met zo'n geweldige uitstraling waar je in principe meteen wel een relatie zou willen hebben in een winkel zien lopen, haar eruit kunnen halen en daar een relatie mee beginnen?
Ik beweeg me gewoon in die richting voort (comfort zone telkens uitbreiden) ongeacht waar ik ooit kom.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel, maar jij spiegelt je aan totaal andere culturen en gewoonten om aan te geven dat het best mogelijk is om met twee vrouwen tegelijk een relatie te hebben waarbij beide vrouwen dat prima vinden. Dat is niet erg reëel; de gemiddelde Nederlandse vrouw zal daar niet snel mee akkoord gaan. Maar ja, jij wordt natuurlijk zo goed, dat jij de uitzondering bent.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:29 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Op fok komen alleen mannen en die begrijpen dat natuurlijk niet
Een potentiële partner maken we ervan. Je wilt haar echt graag, maar ze staat naast een gozer voor de kassa.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Een relatie beginnen op basis van uitstraling alleen? Dat is alleen maar lust hoor.
Bedankt voor je reactie, ik snap wat je bedoelt alleen is het niet voor iedereen toepasselijk, wat opzich logisch is omdat iedereen anders is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Deze behoefte wordt vooral pas gecreeerd zodra je inziet dat er opties zijn en bij een hoog libido (sommige mensen hebben zelfs een "geen masturberen challenge" voor hunzelf opgezet). Het klinkt als een uitdaging, maar die mensen blijken echt goed te worden, je moet wel. En hierdoor ontstaat automatisch deze behoefte meer. Daarna is het prijsschieten in je brede comfortzone, maar je comfort zone krimpt langzaam weer. Deze behoefte aan een vrouw op zo'n locatie begint pas zodra je het daadwerkelijk hebt meegemaakt dat een vrouw heel ver gaat met je in deze situatie. Je hersenen hebben bewijs nodig dat het mogelijk is, hierdoor worden er automatisch hersenverbindingen aangemaakt en gaat er een lampje af zodra je zo'n dergelijke situatie eerder hebt meegemaakt. Je moet echter eerder 1 of meerdere keren echt ver buiten je comfortzone zijn gegaan in zo'n dergelijke situatie. Zo had ik vroeger bijvoorbeeld nooit de behoefte om een meid te zoenen in een club. Deze behoefte kwam ook pas nadat ik het had meegemaakt.
verderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:32 schreef voskat het volgende:
Voor zover ik heb gelezen bedoel je dus dat je vrouwen ontmoet/versiert puur om het ontmoeten/versieren zelf? Of ga je hier ook verder in, en hoever? (bijv. vriendschap, ONS, relatie wat dan ook)
Ik zie je punt, en ja er zijn vrouwen die het niet erg vinden om dergelijke relaties aan te gaan, maar het lijkt me niet gemakkelijk zulke mensen te vinden mocht je hier in geïnteresseerd zijn als man. Tenzij deze vrouwen op bepaalde manier van je afhankelijk zijn, maar dat is in mijn ogen verwerpelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wie had het over bedriegen, bespelen en onrespectvol behandelen? Relaties met meerdere vrouwen komen in sommige culturen nog steeds vaak genoeg voor.
Dit is uiteraard zo, echter je lijkt dit in de posts die je op jezelf, of iig je theorie betrekt, tegen te spreken door te zeggen dat je je ultieme zelf moet zijn, maar je ultieme zelf kan dus ook "persoon a" zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo'n vrouw zou persoon A geen nummer geven, maar persoon B wel. Omdat persoon B gewoon leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |