abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113732824
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:10 schreef Modus het volgende:

[..]

Echt:

[ afbeelding ]

Je hebt echt GEEN IDEE hoe belachelijk je jezelf aan het maken bent. Seriously.
Ben je zo aseksueel dat geen enkel punt jou wel iets lijkt, al is het maar om het een keer meegemaakt te hebben?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113732991
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef firefly3 het volgende:
Ben je zo aseksueel dat geen enkel punt jou wel iets lijkt, al is het maar om het een keer meegemaakt te hebben?
Ja want als je niet elke vrouw die je 3 a 4 minuten kent wilt vingeren ben je aseksueel. :').
Serieus, ga eens met een psycholoog praten. Doe het gewoon.
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 21:18:27 #203
5428 crew  miss_sly
pi_113732993
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je hier genoeg ervaring mee hebt leer je weer hoe je ze niet kwetst. Daarom zeg ik: Volgende niveau. Zelf ben ik nog niet zo ver uiteraard, maar alles is te leren door genoeg ervaring.

[..]

Pardon? Dus als jij maar 'goed genoeg' bent, worden vrouwen niet meer gekwetst als je ze bedriegt, bespeelt en niet respectvol behandelt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113733011
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:13 schreef firefly3 het volgende:

Als je hier genoeg ervaring mee hebt leer je weer hoe je ze niet kwetst. Daarom zeg ik: Volgende niveau. Zelf ben ik nog niet zo ver uiteraard, maar alles is te leren door genoeg ervaring.
Dat is onmogelijk. Je kan niet volhouden dat je een vrouw niet kwetst door bewust vreemd te gaan. En dan niet een slippertje, nee, gewoon 2 complete relaties naast elkaar.

Ik heb mijn huidige scharrel ook verteld dat ik niks vast wil en lekker rond wil scharrelen. Eerst wilde ze me niet meer zien, nu spreken we weer veel af (en probeert ze me 100% voor haar te winnen). Uiteindelijk ga ik haar kwetsen, dat weet ik nu al. Wanneer, geen idee.

quote:
Een model waar je wel op valt dan ofzo, "jouw persoonlijke 10" , zal ik het zo zeggen
Ligt in de planning inderdaad.

quote:
Dat beweer ik ook niet. Maar het is goed als je sociaal opgewarmd bent, dan is het makkelijker voor jezelf
Dat sowieso. Maar daar heb ik echt niet veel last van. Er zijn genoeg verbeterpunten en die weet ik ook wel te duiden. Maar echt, daar heeft 90% van jouw posts niet mee te maken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113733024
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef Modus het volgende:

[..]

Ja want als je niet elke vrouw die je 3 a 4 minuten kent wilt vingeren ben je aseksueel. :').
Serieus, ga eens met een psycholoog praten. Doe het gewoon.
Maar wat van het rijtje punten lijkt jou wel leuk om te doen?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113733059
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Pardon? Dus als jij maar 'goed genoeg' bent, worden vrouwen niet meer gekwetst als je ze bedriegt, bespeelt en niet respectvol behandelt?
Wie had het over bedriegen, bespelen en onrespectvol behandelen? Relaties met meerdere vrouwen komen in sommige culturen nog steeds vaak genoeg voor.
pi_113733092
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is onmogelijk. Je kan niet volhouden dat je een vrouw niet kwetst door bewust vreemd te gaan. En dan niet een slippertje, nee, gewoon 2 complete relaties naast elkaar.

Ik heb mijn huidige scharrel ook verteld dat ik niks vast wil en lekker rond wil scharrelen. Eerst wilde ze me niet meer zien, nu spreken we weer veel af (en probeert ze me 100% voor haar te winnen). Uiteindelijk ga ik haar kwetsen, dat weet ik nu al. Wanneer, geen idee.

[..]

Ligt in de planning inderdaad.

[..]

Dat sowieso. Maar daar heb ik echt niet veel last van. Er zijn genoeg verbeterpunten en die weet ik ook wel te duiden. Maar echt, daar heeft 90% van jouw posts niet mee te maken.
Ik heb het niet over vreemdgaan. En dan hoop ik dat die kleine %, al is het maar 1%, wel nuttig was. Hoe beter je wordt, hoe minder advies je nodig hebt. Ik kan alleen zeggen: ga hardddddd :D
pi_113733137
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over vreemdgaan.
Dan heb je geen relatie of een open relatie, maar dan heet het ook weer geen relatie met 2 tegelijk hebben.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_113733164
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan heb je geen relatie of een open relatie, maar dan heet het ook weer geen relatie met 2 tegelijk hebben.
Gewoon een harem?
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 21:21:44 #210
5428 crew  miss_sly
pi_113733172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wie had het over bedriegen, bespelen en onrespectvol behandelen? Relaties met meerdere vrouwen komen in sommige culturen nog steeds vaak genoeg voor.
Je bedoelt een relatie met twee vrouwen tegelijk, waarbij beide vrouwen dat prima vinden?

Tuurlijk.
pi_113733190
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je bedoelt een relatie met twee vrouwen tegelijk, waarbij beide vrouwen dat prima vinden?

Tuurlijk.
Komt vaak genoeg voor in sommige landen.
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 21:23:36 #212
5428 crew  miss_sly
pi_113733273
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja hoor, wat jij wil.

Enige realiteitszin is je vreemd, maar als jij daar gelukkig van wordt...
pi_113733306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gewoon een harem?
Ben jij van Marokkaanse of Turkse afkomst?

pi_113733327
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja hoor, wat jij wil.

Enige realiteitszin is je vreemd, maar als jij daar gelukkig van wordt...
Volgens mij is jouw wereldbeeld een beetje raar. Nog nooit op tv een documentaire gezien van een man die meerdere vrouwen had?
pi_113733353
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ben jij van Marokkaanse of Turkse afkomst?
Nee, nederlands
pi_113733375
En nee, ik zoek geen harem. Een relatie is leuk met een meid en ik ben niet tegen vreemdgaan om de seks (mits veilig), maar 2 relaties tegelijk hoeft voor mij niet.

pi_113733425
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef El_Matador het volgende:
En nee, ik zoek geen harem. Een relatie is leuk met een meid en ik ben niet tegen vreemdgaan om de seks (mits veilig), maar 2 relaties tegelijk hoeft voor mij niet.
Dan zou je dit vast wel willen:

Een vrouw met zo'n geweldige uitstraling waar je in principe meteen wel een relatie zou willen hebben in een winkel zien lopen, haar eruit kunnen halen en daar een relatie mee beginnen?
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 21:28:54 #218
5428 crew  miss_sly
pi_113733574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens mij is jouw wereldbeeld een beetje raar. Nog nooit op tv een documentaire gezien van een man die meerdere vrouwen had?
Jawel, maar jij spiegelt je aan totaal andere culturen en gewoonten om aan te geven dat het best mogelijk is om met twee vrouwen tegelijk een relatie te hebben waarbij beide vrouwen dat prima vinden. Dat is niet erg reëel; de gemiddelde Nederlandse vrouw zal daar niet snel mee akkoord gaan. Maar ja, jij wordt natuurlijk zo goed, dat jij de uitzondering bent.
pi_113733603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op fok komen alleen mannen en die begrijpen dat natuurlijk niet :P
pi_113733915
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:26 schreef firefly3 het volgende:
Dan zou je dit vast wel willen:

Een vrouw met zo'n geweldige uitstraling waar je in principe meteen wel een relatie zou willen hebben in een winkel zien lopen, haar eruit kunnen halen en daar een relatie mee beginnen?
Een relatie beginnen op basis van uitstraling alleen? Dat is alleen maar lust hoor.
pi_113733916
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jawel, maar jij spiegelt je aan totaal andere culturen en gewoonten om aan te geven dat het best mogelijk is om met twee vrouwen tegelijk een relatie te hebben waarbij beide vrouwen dat prima vinden. Dat is niet erg reëel; de gemiddelde Nederlandse vrouw zal daar niet snel mee akkoord gaan. Maar ja, jij wordt natuurlijk zo goed, dat jij de uitzondering bent.
Ik beweeg me gewoon in die richting voort (comfort zone telkens uitbreiden) ongeacht waar ik ooit kom.
pi_113733928
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:29 schreef Kees.van.Loon het volgende:

[..]

Op fok komen alleen mannen en die begrijpen dat natuurlijk niet :P
:P
pi_113734071
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:34 schreef Modus het volgende:

[..]

Een relatie beginnen op basis van uitstraling alleen? Dat is alleen maar lust hoor.
Een potentiële partner maken we ervan. Je wilt haar echt graag, maar ze staat naast een gozer voor de kassa.

Als je dit nog nooit hebt meegemaakt zul je op een robot achtige wijze deze situatie onder controle proberen te houden. Als je dit vaker hebt meegemaakt, heb je er minder moeite mee en ben je meer een "open boek" hoe iemand anders het beter verwoorde.
pi_113734207
Het "geen behoefte hebben" is overigens vaak een excuus van je eigen hersenen die vertellen tegen je dat je beter gewoon lui kunt blijven. Zodra je uit je comfort zone gaat en succes hebt denk je "ooh, dit is eigenlijk wel heeeeel leuk".
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:40:53 #225
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_113734287
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Deze behoefte wordt vooral pas gecreeerd zodra je inziet dat er opties zijn en bij een hoog libido (sommige mensen hebben zelfs een "geen masturberen challenge" voor hunzelf opgezet). Het klinkt als een uitdaging, maar die mensen blijken echt goed te worden, je moet wel. En hierdoor ontstaat automatisch deze behoefte meer. Daarna is het prijsschieten in je brede comfortzone, maar je comfort zone krimpt langzaam weer. Deze behoefte aan een vrouw op zo'n locatie begint pas zodra je het daadwerkelijk hebt meegemaakt dat een vrouw heel ver gaat met je in deze situatie. Je hersenen hebben bewijs nodig dat het mogelijk is, hierdoor worden er automatisch hersenverbindingen aangemaakt en gaat er een lampje af zodra je zo'n dergelijke situatie eerder hebt meegemaakt. Je moet echter eerder 1 of meerdere keren echt ver buiten je comfortzone zijn gegaan in zo'n dergelijke situatie. Zo had ik vroeger bijvoorbeeld nooit de behoefte om een meid te zoenen in een club. Deze behoefte kwam ook pas nadat ik het had meegemaakt.
Bedankt voor je reactie, ik snap wat je bedoelt alleen is het niet voor iedereen toepasselijk, wat opzich logisch is omdat iedereen anders is.

Ik mis alleen wel het antwoord op:

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:32 schreef voskat het volgende:
Voor zover ik heb gelezen bedoel je dus dat je vrouwen ontmoet/versiert puur om het ontmoeten/versieren zelf? Of ga je hier ook verder in, en hoever? (bijv. vriendschap, ONS, relatie wat dan ook)
verder
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zie je punt, en ja er zijn vrouwen die het niet erg vinden om dergelijke relaties aan te gaan, maar het lijkt me niet gemakkelijk zulke mensen te vinden mocht je hier in geïnteresseerd zijn als man. Tenzij deze vrouwen op bepaalde manier van je afhankelijk zijn, maar dat is in mijn ogen verwerpelijk.

verder

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zo'n vrouw zou persoon A geen nummer geven, maar persoon B wel. Omdat persoon B gewoon leuk is.
Dit is uiteraard zo, echter je lijkt dit in de posts die je op jezelf, of iig je theorie betrekt, tegen te spreken door te zeggen dat je je ultieme zelf moet zijn, maar je ultieme zelf kan dus ook "persoon a" zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')