quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar je bent waarschijnlijk niet zo veel met vrouwen bezig geweest
Dat punt snap ik nu net wel. Vrouwen zoeken naar strijd. De meesten, verreweg. Die strijd houden ze van. Teveel meegaande mannen zijn saai en winden haar niet op. Of je moet net die kenau hebben die een slaafs mannetje wil, maar in de kern zijn dat heel onzekere vrouwen (hoe hard ze zich ook voordoen).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
po·la·ri·sa·tie (de; v; meervoud: polarisaties)
1
de vorming van tegenstellingen, van uitersten, van tegengestelde polen
Polarisatie is het veroorzaken van een conflict of het versterken van tegenstellingen tussen partijen of bevolkingsgroepen
Resp. Van Dale en wiki.
Ik zie echt niet wat dat met een relatie te maken heeft, en jouw voorbeelden kloppen hierbij ook niet. Gebrui je niet een verkeerd woord?
Stemgebruik, kalmeren van de vrouw, de manier waarop hij haar vastpakt etc is ook in verschillende gradienten(polarisatie). Dit zijn dingen die gedurende relatie zich ook plaatsvinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
po·la·ri·sa·tie (de; v; meervoud: polarisaties)
1
de vorming van tegenstellingen, van uitersten, van tegengestelde polen
Polarisatie is het veroorzaken van een conflict of het versterken van tegenstellingen tussen partijen of bevolkingsgroepen
Resp. Van Dale en wiki.
Ik zie echt niet wat dat met een relatie te maken heeft, en jouw voorbeelden kloppen hierbij ook niet. Gebrui je niet een verkeerd woord?
Wat reageer je emotioneel. En nee ik heb helemaal geen 200 vrouwen per maand in bed, I wishquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor iemand die zich voordoet als psychologiserende pick-up artist, valt je mensenkennis zwaar tegen.
Maar goed, je doet maar. Verkondig jouw evangelie lekker en blijf gewoon doen alsof iedereen met ook maar het minste kritiekpuntje gek is. Ik wed dat je daarmee al die 200 vrouwen per maand het bed in lult. NOT.
That's me. Zelfexpressie, wen er maar aan.quote:
Je beweerde eerder op de dag nog dat je met 200 vrouwen all the way ging.quote:En nee ik heb helemaal geen 200 vrouwen per maand in bed, I wish
Nee, ontmoeten. En dat is niet zo heel bijzonder als je gewoon met veel mensen praat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
That's me. Zelfexpressie, wen er maar aan.
[..]
Je beweerde eerder op de dag nog dat je met 200 vrouwen all the way ging.
Strijd, mwah, niet echt, maar wel iemand met pit, inderdaad. Strijd is funest voor een relatie, maar iemand zonder enige pit, waar je nooit tegenstand van krijgt, is het zeker ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat punt snap ik nu net wel. Vrouwen zoeken naar strijd. De meesten, verreweg. Die strijd houden ze van. Teveel meegaande mannen zijn saai en winden haar niet op. Of je moet net die kenau hebben die een slaafs mannetje wil, maar in de kern zijn dat heel onzekere vrouwen (hoe hard ze zich ook voordoen).
Ow jee, dan haal ik nog wel de 200 vrouwen in de maandquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ontmoeten. En dat is niet zo heel bijzonder als je gewoon met veel mensen praat.
Daar kom ik ook wel aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, ontmoeten. En dat is niet zo heel bijzonder als je gewoon met veel mensen praat.
Het verschil is wel dat ik wel wat verder ga dan dat bij een hoop. Minstens wel iets van fysiek contact.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow jee, dan haal ik nog wel de 200 vrouwen in de maand
En ook nog een behoorlijk aanta mannen
Laat mijn vriend het maar niet horen, overspelige die ik ben.
Je hebt gelijk. Niet echt strijd, meer tegenstand.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Strijd, mwah, niet echt, maar wel iemand met pit, inderdaad. Strijd is funest voor een relatie, maar iemand zonder enige pit, waar je nooit tegenstand van krijgt, is het zeker ook niet inderdaad.
Dank je voor je uitleg. In gewoon Nederlands is het een stuk duidelijker, want eigenlijk s polarisatie een verkeerd woord voor hetgeen er bedoeld wordt.
Ze kunnen het ook interpreteren als iemand die durft. Het ligt er weer echt aan hoe je je voelt op dat moment, (wanhopig of gewoon plezier aan het hebben). En dat "voelen ze weer aan" door je sub communicatiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar kom ik ook wel aan.
Overigens is het geen goede zaak met superveel vrouwen in een club te praten. Dat zien ze en kunnen ze interpreteren als onzekerheid. Een beetje selectie is goed.
Neeee, fysiek contact??? Wauw. Dat weet jij te bewerkstelligen? Petje af hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat ik wel wat verder ga dan dat bij een hoop. Minstens wel iets van fysiek contact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat ben ik dan al een jaar of 12. En toch kan ik lang niet alle vrouwen (die ik wil) scoren. Vreemd, volgens jouw regels zou het perfect moeten gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:50 schreef firefly3 het volgende:
Koppel "uit je comfort zone gaan" aan "plezier hebben" en je bent een beest
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neeee, fysiek contact??? Wauw. Dat weet jij te bewerkstelligen? Petje af hoor.Ik kom niet van diep. Was er alleen niet echt mee bezig, zoals jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Uit je comfort zone gaan is niet weer hetzelfde doen als wat je altijd doet. Er is altijd een "next level"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ben ik dan al een jaar of 12. En toch kan ik lang niet alle vrouwen (die ik wil) scoren. Vreemd, volgens jouw regels zou het perfect moeten gaan.
Zeker, en dat opzoeken is ook niets mis mee, integendeel. Het is de beste tip aan FOK!autistischmaagdelijk Nederland.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uit je comfort zone gaan is niet weer hetzelfde doen als wat je altijd doet. Er is altijd een "next level"
Wederom conclusies trekken en beschuldigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef firefly3 het volgende:
El_Matador, je kunt nog flink doorgroeien alleen heb je dat nog niet door en dat is jammer. Vergelijk het niet met mij, maar met jezelf.
Seks met 4 of 5 vrouwen tegelijk misschien? Vrouwen vingeren die je net een paar min op straat hebt gesproken? Een vrouw met zo'n geweldige uitstraling waar je in principe meteen wel een relatie zou willen hebben in een winkel zien lopen, haar eruit kunnen halen en daar een relatie mee beginnen? Een relatie met twee vrouwen tegelijk? Een topmodel als je partner?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker, en dat opzoeken is ook niets mis mee, integendeel. Het is de beste tip aan FOK!autistischmaagdelijk Nederland.
Maar valt het je niet op dat juist die doelgroep niet meer meepost hier? Wat hebben al je "goedbedoelde adviezen" dan nog voor zin?
Leuke projectjes, maar daar ging het niet over.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Seks met 4 of 5 vrouwen tegelijk misschien? Vrouwen vingeren die je net een paar min op straat hebt gesproken? Een vrouw met zo'n geweldige uitstraling waar je in principe meteen wel een relatie zou willen hebben in een winkel zien lopen, haar eruit kunnen halen en daar een relatie mee beginnen? Een relatie met twee vrouwen tegelijk? Een topmodel als je partner?
Oneindig veel niveau's.
Echt:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:57 schreef firefly3 het volgende:
Seks met 4 of 5 vrouwen tegelijk misschien? Vrouwen vingeren die je net een paar min op straat hebt gesproken? Een vrouw met zo'n geweldige uitstraling waar je in principe meteen wel een relatie zou willen hebben in een winkel zien lopen, haar eruit kunnen halen en daar een relatie mee beginnen? Een relatie met twee vrouwen tegelijk? Een topmodel als je partner?
Oneindig veel niveau's.
Het ging erover waarom ik het advies geef, het is niet alleen advies voor beginnelingen maar voor iedereen. Ook dingen die ik (op)nieuw moet leren soms.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leuke projectjes, maar daar ging het niet over.
Als je hier genoeg ervaring mee hebt leer je weer hoe je ze niet kwetst. Daarom zeg ik: Volgende niveau. Zelf ben ik nog niet zo ver uiteraard, maar alles is te leren door genoeg ervaring.quote:Een relatie met 2 vrouwen tegelijk? Waarom zou je dat willen? Je kwetst er sowieso 1 en verliest ze hoogstwaarschijnlijk allebei. Prima om een beetje rond te sletten, daar hoef je geen relatie voor te hebben.
Een model waar je wel op valt dan ofzo, "jouw persoonlijke 10" , zal ik het zo zeggenquote:Een topmodel, mwah. De meeste topmodellen zijn veel te dun om geschikt voor mij te zijn. Val daar niet op. Leuk als alle mannen naar jouw vriendin kijken, maar dat kan ook met andere vrouwen dan "topmodellen". Eigen ervaring.
Dat beweer ik ook niet. Maar het is goed als je sociaal opgewarmd bent, dan is het makkelijker voor jezelfquote:Vrouwen vingeren die je net gesproken hebt, vond ik niks, eigenlijk.
Seks met 4 of 5, zeker het proberen waard. Maar daarvoor hoef ik niet als een wilde hond per se 23 vrouwen die avond aangesproken te hebben anders "faal ik". Zoals jij lijkt te beweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |