Je bent goed bezig! Ik ben van mening dat iedereen een beetje verlegen is (niet geheel zwart-wit maar in kleur) en dat als je uit je comfort zone gaat je verlegenheid's meter weer daalt, maar nooit kan dalen naar een absoluut nul punt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:51 schreef Fera het volgende:
Even de vorige discussie daar gelaten, ik ben het wel met firefly3 eens dat verlegenheid over het algemeen een rem is op je persoonlijkheid.
Ik kan het weten, want ik was al puber heel erg verlegen. Dat had ook een reden, ik ben jarenlang gepest om wie ik ben. Niet zozeer mijn uiterlijk, maar mijn hele 'zijn' mocht er gewoon niet zijn van de pestkoppen. Daardoor werd ik erg verlegen, ik durfde mijn ware ik niet meteen te laten zien. Uiteindelijk is het wel een deel van mezelf geworden (dus dan heeft El_Matador ergens ook weer gelijk), maar het is afgezwakt.
Liever zou ik niet meer verlegen zijn. Ik ben het immers niet altijd, tegenwoordig alleen in situaties die vreemd voor me zijn. Ik heb het geaccepteerd, maar ik hoop stiekem er ooit helemaal overheen te komen.
Toch vraag ik me af, firefly3, waar komt deze informatie eigenlijk allemaal vandaan? Heb je bepaalde boeken gelezen, of een leraar gehad?
Dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Vrouwen die je nauwelijks kent en die je berichtjes sturen dat ze van je houden, zou ik op grote afstand houden, trouwens,
Dat is juist key: Zelfexpressie. Ervoor zorgen dat het bij haar aanvoelt alsof ze je al heel haar leven kent en dat je de ware bent voor haar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:11 schreef miss_sly het volgende:
Vrouwen die je nauwelijks kent en die je berichtjes sturen dat ze van je houden, zou ik op grote afstand houden, trouwens,
Bedankt voor je antwoord! Maar ik ga nog even door ...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent goed bezig! Ik ben van mening dat iedereen een beetje verlegen is (niet geheel zwart-wit maar in kleur) en dat als je uit je comfort zone gaat je verlegenheid's meter weer daalt, maar nooit kan dalen naar een absoluut nul punt.
Een groot deel heb ik van real social dynamics. Vooral omdat ik in de praktijk merk dat het goud is, ben ik gek op zelfontwikkeling. Eerst was ik begonnen met vooral facebook's krijgen van meiden, nummers deden ze lastig over. Daarna lukte het om telefoonnummers te krijgen. Zo had ik vroeger best wel veel telefoon nummers waarbij meiden vaak geen reactie terug stuurden. Op een gegeven moment begonnen er steeds meer vrouwen dingen terug te sturen. Daarna wilden vrouwen met me afspreken. Daarna smsten ze me dat ze van me hielden etc etc etc
Er is altijd een nieuwe mijlpaal. Ik ben van mening dat er oneindig veel mijlpalen zijn.
Nee, nee en nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is juist key: Zelfexpressie. Ervoor zorgen dat het bij haar aanvoelt alsof ze je al heel haar leven kent en dat je de ware bent voor haar.
Zorg ervoor dat je zo open bent dat een vreemde op straat helemaal verliefd op je kunt worden. En dat kan alleen als je zeer expressief bent.
Een groep mensen die ~10 jaar meer dan 4 dagen per week uitgaan. Mensen met veel mensenkennis en vooral met vrouwen "versieren" maar iemand werd ook ingehuurd voor een groot bedrijf om daar mensen te leren hoe mensen in principe in elkaar zitten. Via filmpjes oa en daarna kijken of het echt werkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord! Maar ik ga nog even door ...
Real social dynamics, is dat ook een bepaalde specifieke methode betreffende versieren? Een theorie? Of is het meer algemeen gericht op menselijk gedrag? Hoe heb je de kennis over deze social dynamics opgedaan?
Dit is volledig in tegenspraak met jezelf zijn. Je wil dus niet jezelf zijn je wil iemand zijn die de bewuste vrouw verliefd maakt. Dan is jezelf lang niet altijd goed, want niet alle vrouwen vallen op die jezelf die jij laat zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is juist key: Zelfexpressie. Ervoor zorgen dat het bij haar aanvoelt alsof ze je al heel haar leven kent en dat je de ware bent voor haar.
Zorg ervoor dat je zo open bent dat een vreemde op straat helemaal verliefd op je kunt worden. En dat kan alleen als je zeer expressief bent.
Manipuleren bedoel je.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo'n vrouw zou persoon A geen nummer geven, maar persoon B wel. Omdat persoon B gewoon leuk is. Daar kan je niet mee leven blijkbaar.quote:
En wederom onzin en beschuldigende aanpraterij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo'n vrouw zou persoon A geen nummer geven, maar persoon B wel. Omdat persoon B gewoon leuk is. Daar kan je niet mee leven blijkbaar.
1) Als je je beste jij bent dan komt "aantrekkingskracht" vanzelf. Je hoeft er niet veel voor te doen namelijk. Je moet je kansen maximaal vergroten door jezelf te laten zien. De vrouwen die je niet mogen zijn dan ook meteen weg, dat is niet erg. Dus expressief zijn en fysiek ook in een omgeving zijn met veel vrouwen. Dan zijn je kansen het grootst. Dus daadwerkelijk naar buiten gaan en jezelf laten zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
1) Dit is volledig in tegenspraak met jezelf zijn. Je wil dus niet jezelf zijn je wil iemand zijn die de bewuste vrouw verliefd maakt. Dan is jezelf lang niet altijd goed, want niet alle vrouwen vallen op die jezelf die jij laat zien.
Ten tweede: waarom? Waarom zou je iemand in zo korte tijd helemaal verliefd op je laten worden? Wat is daar de waarde van?
En dan toch nog: het soort vrouwen dat je zo gemakkelijk zo vierde krijgt dat ze je berichtjes gaan sturen dat ze van je houden, zou ik op grote afstand houden.
Maar je bent waarschijnlijk niet zo veel met vrouwen bezig geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En wederom onzin en beschuldigende aanpraterij.
Gast, ga lekker boekjes lezen. Dat gaat je beter af.
Ik ga ook al >10 jaar 3-4 keer per week uit. Ken 3 continenten redelijk.
Volgens mij bedoelt hij met zelfexpressie dat je juist je 'ultieme' zelf bent, dat je een open boek bent voor anderen. Dat jouw karakter als het ware op straat ligt, zodanig dat iedereen een goede kijk heeft op wie je bent.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is volledig in tegenspraak met jezelf zijn. Je wil dus niet jezelf zijn je wil iemand zijn die de bewuste vrouw verliefd maakt. Dan is jezelf lang niet altijd goed, want niet alle vrouwen vallen op die jezelf die jij laat zien.
Ten tweede: waarom? Waarom zou je iemand in zo korte tijd helemaal verliefd op je laten worden? Wat is daar de waarde van?
En dan toch nog: het soort vrouwen dat je zo gemakkelijk zo vierde krijgt dat ze je berichtjes gaan sturen dat ze van je houden, zou ik op grote afstand houden.
Inderdaad, dat bedoel ik ermee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij met zelfexpressie dat je juist je 'ultieme' zelf bent, dat je een open boek bent voor anderen. Dat jouw karakter als het ware op straat ligt, zodanig dat iedereen een goede kijk heeft op wie je bent.
Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Ja, dat heb ik ook wel begrepen, maar die persoon zal echt niet bij alle, of bijna alle, vrouwen geliefd zijn. Ondanks wat sommige mannen denken, vallen niet alle vrouwen op dezelfde mannen. Dus jezelf zijn hoeft helemaal niet de juiste persoon te blijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij met zelfexpressie dat je juist je 'ultieme' zelf bent, dat je een open boek bent voor anderen. Dat jouw karakter als het ware op straat ligt, zodanig dat iedereen een goede kijk heeft op wie je bent.
Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Je wordt vanzelf een beter/aantrekkelijk persoon als je meer vrouwen ontmoet hebt, want vrouwen straffen je op slecht/onnatuurlijk gedrag. Daarom zeg ik altijd dat ervaring zo belangrijk is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel begrepen, maar die persoon zal echt niet bij alle, of bijna alle, vrouwen geliefd zijn. Ondanks wat sommige mannen denken, vallen niet alle vrouwen op dezelfde mannen. Dus jezelf zijn hoeft helemaal niet de juiste persoon te blijken.
1 lijkt me vanzelfsprekend, maar het blijft staan dat jezelf net niet de juiste persoon hoeft te zijn voor een vrouw. Voor sommige wel, voor anderen niet, dat ligt niet aan jou, maar aan waar de vrouw (op dat moment) op valt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Als je je beste jij bent dan komt "aantrekkingskracht" vanzelf. Je hoeft er niet veel voor te doen namelijk. Je moet je kansen maximaal vergroten door jezelf te laten zien. De vrouwen die je niet mogen zijn dan ook meteen weg, dat is niet erg. Dus expressief zijn en fysiek ook in een omgeving zijn met veel vrouwen. Dan zijn je kansen het grootst. Dus daadwerkelijk naar buiten gaan en jezelf laten zien.
2) Komt vanzelf als je expressief bent.
3) "Aantrekkingskracht" is onvermijdelijk als je de boel polariseert (dus heftig je intenties volgt waarbij je er hard voor gaat met tegelijk loskoppeling van eindresultaat). Het is simpelweg een gevolg. Aantrekkingskracht is er dan heel sterk of helemaal niet. Je pompt zeg maar je ware zelf gewoon op.
1) Dat is de willekeurigheidsfactor wat er altijd zo zal zijn, waar je geen controle over hebt of wat dan ook. Je hebt alleen controle over jezelf: Dus verander jezelf naar een nog ultiemer jezelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
1 lijkt me vanzelfsprekend, maar het blijft staan dat jezelf net niet de juiste persoon hoeft te zijn voor een vrouw. Voor sommige wel, voor anderen niet, dat ligt niet aan jou, maar aan waar de vrouw (op dat moment) op valt.
Antwoord 2 slaat nergens op. Graag een antwoord op de vraag.
3 ik snap wel hoe jij denkt dat het werkt, maar dan nog. Als iemand na amper wat dames of een beetje seks gaat roepen dat hij/zij van iemand houdt, lijkt mij dat een goede reden om hard weg te rennen. Buiten dat, je bent dan dus bewust bezig vrouwen te kwetsen. Je wil ze eerst vreselijk verliefd laten worden, ik hou van jou laten zeggen, maar je hebt helemaal niet de intentie dergelijke gevoelens te beantwoorden.
Had het druk gisteren. Polarisatie kan zelfs zeer subtiel zijn, stemgebruik, het kunnen kalmeren van de vrouw, hoe hij haar hand vast pakt etc.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Nog even over polarisatie en dan met betrekking tot relaties, want gisteren vluchtte je.
Hoezo is er man-vrouw polarisatie nodig in een relatie? Wat is polarisatie volgens jou, en hoe uit zich dat dan in een relatie?
po·la·ri·sa·tie (de; v; meervoud: polarisaties)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Had het druk gisteren. Polarisatie kan zelfs zeer subtiel zijn, stemgebruik, het kunnen kalmeren van de vrouw, hoe hij haar hand vast pakt etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |