Ja hoorquote:
Mja ik heb in de hele discussie met firefly teveel het idee dat niemand zin heeft om elkaar te begrijpen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef miss_sly het volgende:
Mja, ik vind het zo zonde dat er mensen rondlopen die zo denken. Voor henzelf, voor mij maakt het niets uit. Ik ben tevreden en gelukkig met wie ik ben en hoe mijn leven is. Daar verandert zo iemand niets aan
Jawel hoor, alleen met een tunnelvisie en zwart/wit geneuzel kom je niet verder. Als je daarbij de verhalen van mensen die hier posten verdraaid zodat ze in je eigen straatje passen, maar daarbij tekort doet aan die persoon, dan voelen mensen zich daar niet prettig over.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik heb in de hele discussie met firefly teveel het idee dat niemand zin heeft om elkaar te begrijpen...
Firefly definieerd zijn begrippen naar hoe hij ze definieerd niet goed genoeg in het topic, waardoor hij iedereen op een kast jaagt omdat andere een begrip anders definieeren dan hij.. Maargoed.
Als je niet bereid ben om naar de meningen van anderen te luisteren, moet je ook geen topic aanmaken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:54 schreef firefly3 het volgende:
Als je niets met "versieren" hebt of wilt leren, heeft het ook geen zin om hier te posten.
Als vrouwen dus een mannen rol kunnen aannemen, waarom kunnen ze dat dan niet in een hetero relatie? Het kan toch best zijn dat de man in kwestie wat meer vrouwelijk is en de vrouw wat mannelijker. Dan is het geheel nog steeds in balans.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is altijd man-vrouw polarisatie nodig anders is er ook geen "aantrekkingskracht". Daarom nemen bij lesbie stelletjes altijd 1 de vrouwen rol aan en de ander de mannenrol, anders werkt het niet.
Als je geen discussie wil, moet je niet op een forum posten, maar een blog gaan schrijvenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:54 schreef firefly3 het volgende:
Dit is een topic over vrouwen "versieren". Zonder polarisatie tussen een man en vrouw en verschillen was de mensheid al lang uitgestorven. Als je niets met "versieren" hebt of wilt leren, heeft het ook geen zin om hier te posten.
Een man is nooit vrouwelijker dan de vrouw in een relatie. Zo wel, dan verliest ze respect voor hem en verlaat ze hem. Dat is het moment dat hij wanhopig is en al zijn mannelijkheid opzij heeft gezet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vrouwen dus een mannen rol kunnen aannemen, waarom kunnen ze dat dan niet in een hetero relatie? Het kan toch best zijn dat de man in kwestie wat meer vrouwelijk is en de vrouw wat mannelijker. Dan is het geheel nog steeds in balans.
Deze behoefte wordt vooral pas gecreeerd zodra je inziet dat er opties zijn en bij een hoog libido (sommige mensen hebben zelfs een "geen masturberen challenge" voor hunzelf opgezet). Het klinkt als een uitdaging, maar die mensen blijken echt goed te worden, je moet wel. En hierdoor ontstaat automatisch deze behoefte meer. Daarna is het prijsschieten in je brede comfortzone, maar je comfort zone krimpt langzaam weer. Deze behoefte aan een vrouw op zo'n locatie begint pas zodra je het daadwerkelijk hebt meegemaakt dat een vrouw heel ver gaat met je in deze situatie. Je hersenen hebben bewijs nodig dat het mogelijk is, hierdoor worden er automatisch hersenverbindingen aangemaakt en gaat er een lampje af zodra je zo'n dergelijke situatie eerder hebt meegemaakt. Je moet echter eerder 1 of meerdere keren echt ver buiten je comfortzone zijn gegaan in zo'n dergelijke situatie. Zo had ik vroeger bijvoorbeeld nooit de behoefte om een meid te zoenen in een club. Deze behoefte kwam ook pas nadat ik het had meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:32 schreef voskat het volgende:
Hey Firefly, ik heb al een aantal versies van dit topic gevolgd en heb een paar vragen.
Voor zover ik heb gelezen bedoel je dus dat je vrouwen ontmoet/versiert puur om het ontmoeten/versieren zelf? Of ga je hier ook verder in, en hoever? (bijv. vriendschap, ONS, relatie wat dan ook)
Een paar topics terug had je het over een vriend die een enorme "auto-freak" is en die zo bij een mooie sport-auto zou instappen, en dat jij dit niet doet omdat je hier geen behoefte aan hebt/niet zo veel van auto's houdt als hij. Wat als er mannen zijn die geen behoefte hebben om alle mooie vrouwen aan te spreken die ze zien? Het leek er namelijk op dat dit volgens jou in principe niet voorkomt tenzij ze misschien homosexueel zijn.
Ik heb hier zelf geen behoeft aan nl. echter misschien is dit omdat ik t al 4 jaar in een relatie zit, maar zelfs daarvoor had ik geen behoefte om elke (mooie) vrouw die ik zie te versieren, en aan de andere kant gewoon "ontmoeten'' en beetje praatje maken kan ik wel met iedereen doen, daar hoeft het niet per sé een vrouw voor te zijn.
Gast, heb je nou nog steeds niet door dat je volkomen doorgeslagen generaliseringen niet aanslaan? Voornamelijk omdat ze nergens op slaan, het grootste deel van de tijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een man is nooit vrouwelijker dan de vrouw in een relatie. Zo wel, dan verliest ze respect voor hem en verlaat ze hem. Dat is het moment dat hij wanhopig is en al zijn mannelijkheid opzij heeft gezet.
Vergroot je visnet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:30 schreef BankAardappel het volgende:
Ik vind het nogal manipulatief, om op deze manier vrouwen en versieren te benaderen. Ik denk ook dat als je dit zou vertellen aan de vrouwen die je versiert ze snel klaar met je zijn. Maar ik snap ook de behoefte om zoveel vrouwen te ontmoeten en versieren totaal niet. Ik snap zelfs de behoefte om op totaal onbekenden af te stappen niet.
Voor mij is de beste en meest ongedwongen manier om mensen te ontmoeten via vrienden. Gewoon sociaal actief zijn, en veel leuke dingen doen met vrienden, En als ik dan met vrienden weg ben heb ik nog de behoefte niet om op onbekenden af te stappen, omdat ik het te gezellig heb. Ik leer genoeg vrouwen kennen via m'n vrienden of soms via familie of collegas. Ik ben nooit op zoek maar soms klikt het gewoon met iemand die je leert kennen. Op die manier kom ik eigenlijk nooit iets te kort, en ben ik meestal ook niet lang vrijgezel. Maar eigenlijk ben ik er dus niet bewust mee bezig, en ontmoet ik die vrouwen vanzelf, vaak op de meest onverwachte momenten.
Het is ook zonde van je tijd en energie. Wat schiet je ermee om 200 vrouwen per maand te ontmoeten. 2400 vrouwen per jaar. De meeste zul je nooit goed leren kennen, oppervlakkig contact. Vreemd om daar je zelfwaarde aan te ontlenen, zou bij mij het tegenovergestelde effect hebben. Ik steek die tijd en energie liever in mensen die ik ken en waar ik echt om geef.
Ik vind dat "verlegen zijn" niet echt jezelf is, want als diegene thuis is in zijn eentje is diegene heel anders. Maar je hebt wel gelijk dat verlegen mensen moeten veranderen als ze beter in de markt willen liggen. Dat gebeurd niet in 1 dag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast, heb je nou nog steeds niet door dat je volkomen doorgeslagen generaliseringen niet aanslaan? Voornamelijk omdat ze nergens op slaan, het grootste deel van de tijd.
- veel vrouwen ontmoeten vergroot de kans dat je een leuke tegenkomt - ok
- jezelf zijn zorgt voor versieren - helemaal niet waar. verlegen, onzekere FOK!maagdjes kunnen beter niet "zichzelf" zijn, want dan gebeurt er helemaal niets
- zij voelt wat jij voelt - dikke dikke onzin en een grove overschatting van je eigen invloed op mensen (niet alleen vrouwen)
Je maakt duidelijk de fout te denken dat jouw ervaringen op iedereen betrekking hebben. Die behoefte om meisjes te versieren en zoenen met uitgaan had ik toen ik een puber was. Ik heb qua dat ook genoeg meegemaakt, maar daar heb ik juist van geleerd dat zulke oppervlakkige contacten mij totaal geen voldoening geven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Deze behoefte wordt vooral pas gecreeerd zodra je inziet dat er opties zijn en bij een hoog libido (sommige mensen hebben zelfs een "geen masturberen challenge" voor hunzelf opgezet). Het klinkt als een uitdaging, maar die mensen blijken echt goed te worden, je moet wel. En hierdoor ontstaat automatisch deze behoefte meer. Daarna is het prijsschieten in je brede comfortzone, maar je comfort zone krimpt langzaam weer. Deze behoefte aan een vrouw op zo'n locatie begint pas zodra je het daadwerkelijk hebt meegemaakt dat een vrouw heel ver gaat met je in deze situatie. Je hersenen hebben bewijs nodig dat het mogelijk is, hierdoor worden er automatisch hersenverbindingen aangemaakt en gaat er een lampje af zodra je zo'n dergelijke situatie eerder hebt meegemaakt. Je moet echter eerder 1 of meerdere keren echt ver buiten je comfortzone zijn gegaan in zo'n dergelijke situatie. Zo had ik vroeger bijvoorbeeld nooit de behoefte om een meid te zoenen in een club. Deze behoefte kwam ook pas nadat ik het had meegemaakt.
Waarom zou ik? Been there, done that, geen behoefte aan. Je denkt zeker dat je de heilige graal gevonden hebt ofzo.quote:
Juist niet, het is pure expressie. Dus jezelf geheel open zetten. Dat is juist de "kracht" om snel een band te kunnen scheppen met een vrouw. Juist zo snel mogelijk zo intiem mogelijk zijn met haar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:18 schreef Dumbless het volgende:
Misschien is TS wel bang voor intimiteit of dat iemand hem écht leert kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |