Schurfthekel aan als men zo al praat...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
?Hoezo dat
Tis niet bepaald gebaseerd op een mening
De meeste. Maar er zijn dus mannen die het wel aantrekkelijk vinden. Heeft misschien wel te maken met het jezelf zijn en "anders" zijn dan de anderen. Hoe je het ook wendt of keert, je springt er tussen uit. Of dat positief of negatief is, ligt aan de point of view van de man natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, in de omgang. En qua interesses. Niets typisch mannelijks, niets typisch vrouwelijks. Naar mijn ervaring vinden de meeste mannen die uitstraling erg onaantrekkelijk
Ik vind het een leuk feitje voor mezelf....quote:Op maandag 2 juli 2012 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Schurfthekel aan als men zo al praat...
Echt volgens mij ben je gewoon ene flikkertje als ik eens kijk naar je uitspraken. Zo dat moest eruit.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk feitje voor mezelf....
Het heeft zo zijn negatieve kanten, namelijk dat ik wat minder ''duidelijke'' meisjes laat schieten en er niks mee doe dus. Dat ik nooit echt ''grenzen'' opzoek omdat ik daar veel te subtiel voor ben.
Je hoopt te graagquote:Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt volgens mij ben je gewoon ene flikkertje als ik eens kijk naar je uitspraken. Zo dat moest eruit.
Jullie hebben in ieder geval gemeen dat jullie mij zouden doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt volgens mij ben je gewoon ene flikkertje als ik eens kijk naar je uitspraken. Zo dat moest eruit.
Nee, jij bent ook te subtiel jij.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie hebben in ieder geval gemeen dat jullie mij zouden doen.
Maar Ayumu, kun jij je herkennen in de typische man-vrouw verdeling zoals geschetst in dit topic?
Het valt gewoon op.quote:
Het is een stigma. De meeste homoseksuelen zouden niets met een vrouwelijke man beginnen ik ben een van weinigen over die dat weer wel zo doen. Graag zelfs...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie hebben in ieder geval gemeen dat jullie mij zouden doen.
Maar Ayumu, kun jij je herkennen in de typische man-vrouw verdeling zoals geschetst in dit topic?
Het type waar ik op val, dat is wel moeilijk eigenlijk. In elk geval niet de typische testosteron-man.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meeste. Maar er zijn dus mannen die het wel aantrekkelijk vinden. Heeft misschien wel te maken met het jezelf zijn en "anders" zijn dan de anderen. Hoe je het ook wendt of keert, je springt er tussen uit. Of dat positief of negatief is, ligt aan de point of view van de man natuurlijk.
Hoe zou je het type beschrijven waar je op valt, man-vrouw gewijs gezien?
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het type waar ik op val, dat is wel moeilijk eigenlijk. In elk geval niet de typische testosteron-man.
Het liefst iemand die zijn emoties durft te laten zien, maar ook wel rationeel kan zijn als het eropaan komt. Een beetje een mengsel tussen mannelijke en vrouwelijke eigenschappen denk ik.
Ik zoek een leuke jongen met het liefst een crimineel verleden die heeft moeten vechten voor zijn leven die littekens heeft. En mag zelfs een beetje een auti zijn zo nu ben ik eens heel eerlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het type waar ik op val, dat is wel moeilijk eigenlijk. In elk geval niet de typische testosteron-man.
Het liefst iemand die zijn emoties durft te laten zien, maar ook wel rationeel kan zijn als het eropaan komt. Een beetje een mengsel tussen mannelijke en vrouwelijke eigenschappen denk ik.
Je zoekt iemand die jou niet zal veroordelen op jouw verleden en huidige problemen.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zoek een leuke jongen met het liefst een crimineel verleden die heeft moeten vechten voor zijn leven die littekens heeft. En mag zelfs een beetje een auti zijn zo nu ben ik eens heel eerlijk.
Juist en dat gaat heel moeilijk. Alleen als men vragen stelt over het verleden of wat mijn werk was loop ik vast of verzin ter plekke maar iets want weet toch wel dat ik erom afgekeurd word zoals altijd.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zoekt iemand die jou niet zal veroordelen op jouw verleden en huidige problemen.
Zeker, ben anders wel redelijk rationeel eerlijk gezegd.. Hou in het echt niet van sentimenteel gedoe... Maar op fok ben ik voornamelijk bezig met zelfreflectie etc.... Dusja... Dan deel ik even iets meer.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent wel heel erg emotioneel hoor
Op FOK! tenminste dan.
Dat heb ik ook wel hoor, in het echt kan ik zelfs af en toe nogal overkomen als een ijskonijn (heel af en toe barst het uit en gedraag ik me gefliptquote:Op maandag 2 juli 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, ben anders wel redelijk rationeel eerlijk gezegd.. Hou in het echt niet van sentimenteel gedoe... Maar op fok ben ik voornamelijk bezig met zelfreflectie etc.... Dusja... Dan deel ik even iets meer.
Dat onthoud ik echt niet hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, jij bent ook te subtiel jij.
Volgens mij ben jij mbt zoenen ook nooit afgewezen.
De homo's die ik ken zijn juist enorm vrouwelijk en ik dacht dat de mannelijke types in de meerderheid waren.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het valt gewoon op.
[..]
Het is een stigma. De meeste homoseksuelen zouden niets met een vrouwelijke man beginnen ik ben een van weinigen over die dat weer wel zo doen. Graag zelfs...
Is dat niet iets dat vanzelf gaat in een relatie, je meer openstellen voor de ander en dus meer emoties laten zien?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry ik heb pas 2 homo's mogen kennen die ooit in hun leven een geweer hebben afgeschoten gewoon zo even gezegd. Bij de meeste wanneer de mond open gaat weet ik al genoeg.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De homo's die ik ken zijn juist enorm vrouwelijk en ik dacht dat de mannelijke types in de meerderheid waren.
Dat wordt wel steeds meer zo natuurlijk, maar het verschilt wel per persoon hoe je van nature al bent in het uiten van jezelf, zelf ben ik er best wel zwak in en krop ik lang op, of probeer mijn eigen gevoelens te negeren. Ik bewonder het wel in mensen als zij dat wel goed kunnen en vind het daardoor waarschijnlijk een aantrekkelijke eigenschap.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet iets dat vanzelf gaat in een relatie, je meer openstellen voor de ander en dus meer emoties laten zien?
Ik schiet alleen met een luchtbuks op kraaienquote:Op maandag 2 juli 2012 23:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sorry ik heb pas 2 homo's mogen kennen die ooit in hun leven een geweer hebben afgeschoten gewoon zo even gezegd. Bij de meeste wanneer de mond open gaat weet ik al genoeg.
Ik was ooit ondernemer ergens in... Verkocht in ieder geval geen snoepgoedquote:Op maandag 2 juli 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik schiet alleen met een luchtbuks op kraaien
Dat klinkt niet onlogisch. Een relatie tussen 2 mensen die hun gevoelens niet delen gaat waarschijnlijk niet werken.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wordt wel steeds meer zo natuurlijk, maar het verschilt wel per persoon hoe je van nature al bent in het uiten van jezelf, zelf ben ik er best wel zwak in en krop ik lang op, of probeer mijn eigen gevoelens te negeren. Ik bewonder het wel in mensen als zij dat wel goed kunnen en vind het daardoor waarschijnlijk een aantrekkelijke eigenschap.
Dat is wel zo ja. Ik probeer er wel op te letten maar de negeerstand zit iets teveel ingebakken. Als ik me ergens zorgen over maak zal ik het niet snel uitspreken. Vooral als het over mezelf gaat want dat zijn toch voornamelijk waandenkbeelden of iets dergelijksquote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet onlogisch. Een relatie tussen 2 mensen die hun gevoelens niet delen gaat waarschijnlijk niet werken.
Vroeger was ik enorm gesloten, heb wel geleerd om meer open te zijn naar mensen. Het is toch wel een belangrijk onderdeel van een relatie, de communicatie.
Toch is dat in een relatie wel belangrijk. Zowel dat je het kunt aangeven als dat de ander je dan de rust geeft die je nodig hebt.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik met rust gelaten wil worden... Negeer ik ook...
Ik heb geen zin om met je te praten kan ik niet zeggen op die momenten ofzo. Laat staan dat mensen je dan met rust laten...
Denk dat ik het dan wel later uitleg aan der of de noodzaak wel inzie als er iets fout loopt...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch is dat in een relatie wel belangrijk. Zowel dat je het kunt aangeven als dat de ander je dan de rust geeft die je nodig hebt.
Ja hoorquote:
Mja ik heb in de hele discussie met firefly teveel het idee dat niemand zin heeft om elkaar te begrijpen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef miss_sly het volgende:
Mja, ik vind het zo zonde dat er mensen rondlopen die zo denken. Voor henzelf, voor mij maakt het niets uit. Ik ben tevreden en gelukkig met wie ik ben en hoe mijn leven is. Daar verandert zo iemand niets aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |