abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113696169
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

? :P Hoezo dat :o
Tis niet bepaald gebaseerd op een mening ;)
Schurfthekel aan als men zo al praat...
  maandag 2 juli 2012 @ 22:56:55 #74
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113696278
quote:
3s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, in de omgang. En qua interesses. Niets typisch mannelijks, niets typisch vrouwelijks. Naar mijn ervaring vinden de meeste mannen die uitstraling erg onaantrekkelijk :P
De meeste. Maar er zijn dus mannen die het wel aantrekkelijk vinden. Heeft misschien wel te maken met het jezelf zijn en "anders" zijn dan de anderen. Hoe je het ook wendt of keert, je springt er tussen uit. Of dat positief of negatief is, ligt aan de point of view van de man natuurlijk.

Hoe zou je het type beschrijven waar je op valt, man-vrouw gewijs gezien?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_113696295
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Schurfthekel aan als men zo al praat...
Ik vind het een leuk feitje voor mezelf....

Het heeft zo zijn negatieve kanten, namelijk dat ik wat minder ''duidelijke'' meisjes laat schieten en er niks mee doe dus. Dat ik nooit echt ''grenzen'' opzoek omdat ik daar veel te subtiel voor ben.
Rustig aan.
pi_113696366
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind het een leuk feitje voor mezelf....

Het heeft zo zijn negatieve kanten, namelijk dat ik wat minder ''duidelijke'' meisjes laat schieten en er niks mee doe dus. Dat ik nooit echt ''grenzen'' opzoek omdat ik daar veel te subtiel voor ben.
Echt volgens mij ben je gewoon ene flikkertje als ik eens kijk naar je uitspraken. Zo dat moest eruit.
pi_113696409
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Echt volgens mij ben je gewoon ene flikkertje als ik eens kijk naar je uitspraken. Zo dat moest eruit.
Je hoopt te graag ;)
Rustig aan.
  maandag 2 juli 2012 @ 22:59:22 #78
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113696413
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Jullie hebben in ieder geval gemeen dat jullie mij zouden doen.

Maar Ayumu, kun jij je herkennen in de typische man-vrouw verdeling zoals geschetst in dit topic?
pi_113696483
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar Ayumu, kun jij je herkennen in de typische man-vrouw verdeling zoals geschetst in dit topic?
Nee, jij bent ook te subtiel jij.
Volgens mij ben jij mbt zoenen ook nooit afgewezen.
Rustig aan.
pi_113696529
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hoopt te graag ;)
Het valt gewoon op.

quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is een stigma. De meeste homoseksuelen zouden niets met een vrouwelijke man beginnen ik ben een van weinigen over die dat weer wel zo doen. Graag zelfs...
pi_113696684
quote:
99s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De meeste. Maar er zijn dus mannen die het wel aantrekkelijk vinden. Heeft misschien wel te maken met het jezelf zijn en "anders" zijn dan de anderen. Hoe je het ook wendt of keert, je springt er tussen uit. Of dat positief of negatief is, ligt aan de point of view van de man natuurlijk.

Hoe zou je het type beschrijven waar je op valt, man-vrouw gewijs gezien?
Het type waar ik op val, dat is wel moeilijk eigenlijk. In elk geval niet de typische testosteron-man.
Het liefst iemand die zijn emoties durft te laten zien, maar ook wel rationeel kan zijn als het eropaan komt. Een beetje een mengsel tussen mannelijke en vrouwelijke eigenschappen denk ik.
pi_113696729
quote:
3s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het type waar ik op val, dat is wel moeilijk eigenlijk. In elk geval niet de typische testosteron-man.
Het liefst iemand die zijn emoties durft te laten zien, maar ook wel rationeel kan zijn als het eropaan komt. Een beetje een mengsel tussen mannelijke en vrouwelijke eigenschappen denk ik.
:W
Rustig aan.
pi_113696757
Ik voel me altijd wel geroepen wat betrefd loka eigenlijk, soort van tweelingzus... Zelfde dag jarig etc.
Rustig aan.
pi_113696767
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:W
Maar jij bent wel heel erg emotioneel hoor :P
Op FOK! tenminste dan.
pi_113696815
quote:

[..]

Ik zoek een leuke jongen met het liefst een crimineel verleden die heeft moeten vechten voor zijn leven die littekens heeft. En mag zelfs een beetje een auti zijn zo nu ben ik eens heel eerlijk.
pi_113696850
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik zoek een leuke jongen met het liefst een crimineel verleden die heeft moeten vechten voor zijn leven die littekens heeft. En mag zelfs een beetje een auti zijn zo nu ben ik eens heel eerlijk.
Je zoekt iemand die jou niet zal veroordelen op jouw verleden en huidige problemen.
pi_113696919
quote:
3s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je zoekt iemand die jou niet zal veroordelen op jouw verleden en huidige problemen.
Juist en dat gaat heel moeilijk. Alleen als men vragen stelt over het verleden of wat mijn werk was loop ik vast of verzin ter plekke maar iets want weet toch wel dat ik erom afgekeurd word zoals altijd.
pi_113696971
quote:
3s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar jij bent wel heel erg emotioneel hoor :P
Op FOK! tenminste dan.
Zeker, ben anders wel redelijk rationeel eerlijk gezegd.. Hou in het echt niet van sentimenteel gedoe... Maar op fok ben ik voornamelijk bezig met zelfreflectie etc.... Dusja... Dan deel ik even iets meer.
En al meer dan een jaar enorm neerslachtige buien, dus dan spui ik relatief enorm vaak wel erg emotioneel gebrabbel.
Rustig aan.
pi_113697096
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zeker, ben anders wel redelijk rationeel eerlijk gezegd.. Hou in het echt niet van sentimenteel gedoe... Maar op fok ben ik voornamelijk bezig met zelfreflectie etc.... Dusja... Dan deel ik even iets meer.
Dat heb ik ook wel hoor, in het echt kan ik zelfs af en toe nogal overkomen als een ijskonijn (heel af en toe barst het uit en gedraag ik me geflipt :') ), terwijl ik hier gewoon durf te zeggen dat ik me kut voel bijvoorbeeld.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:10:43 #90
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113697118
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, jij bent ook te subtiel jij.
Volgens mij ben jij mbt zoenen ook nooit afgewezen.
Dat onthoud ik echt niet hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Het valt gewoon op.

[..]

Het is een stigma. De meeste homoseksuelen zouden niets met een vrouwelijke man beginnen ik ben een van weinigen over die dat weer wel zo doen. Graag zelfs...
De homo's die ik ken zijn juist enorm vrouwelijk en ik dacht dat de mannelijke types in de meerderheid waren.

quote:

[..]

Is dat niet iets dat vanzelf gaat in een relatie, je meer openstellen voor de ander en dus meer emoties laten zien?
pi_113697234
quote:
99s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De homo's die ik ken zijn juist enorm vrouwelijk en ik dacht dat de mannelijke types in de meerderheid waren.

Sorry ik heb pas 2 homo's mogen kennen die ooit in hun leven een geweer hebben afgeschoten gewoon zo even gezegd. Bij de meeste wanneer de mond open gaat weet ik al genoeg.
pi_113697301
quote:
99s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is dat niet iets dat vanzelf gaat in een relatie, je meer openstellen voor de ander en dus meer emoties laten zien?
Dat wordt wel steeds meer zo natuurlijk, maar het verschilt wel per persoon hoe je van nature al bent in het uiten van jezelf, zelf ben ik er best wel zwak in en krop ik lang op, of probeer mijn eigen gevoelens te negeren. Ik bewonder het wel in mensen als zij dat wel goed kunnen en vind het daardoor waarschijnlijk een aantrekkelijke eigenschap.
pi_113697336
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Sorry ik heb pas 2 homo's mogen kennen die ooit in hun leven een geweer hebben afgeschoten gewoon zo even gezegd. Bij de meeste wanneer de mond open gaat weet ik al genoeg.
Ik schiet alleen met een luchtbuks op kraaien :P
pi_113697376
quote:
3s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik schiet alleen met een luchtbuks op kraaien :P
Ik was ooit ondernemer ergens in... Verkocht in ieder geval geen snoepgoed :P
  maandag 2 juli 2012 @ 23:19:13 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113697571
quote:
3s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat wordt wel steeds meer zo natuurlijk, maar het verschilt wel per persoon hoe je van nature al bent in het uiten van jezelf, zelf ben ik er best wel zwak in en krop ik lang op, of probeer mijn eigen gevoelens te negeren. Ik bewonder het wel in mensen als zij dat wel goed kunnen en vind het daardoor waarschijnlijk een aantrekkelijke eigenschap.
Dat klinkt niet onlogisch. Een relatie tussen 2 mensen die hun gevoelens niet delen gaat waarschijnlijk niet werken.

Vroeger was ik enorm gesloten, heb wel geleerd om meer open te zijn naar mensen. Het is toch wel een belangrijk onderdeel van een relatie, de communicatie.
pi_113697955
quote:
99s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat klinkt niet onlogisch. Een relatie tussen 2 mensen die hun gevoelens niet delen gaat waarschijnlijk niet werken.

Vroeger was ik enorm gesloten, heb wel geleerd om meer open te zijn naar mensen. Het is toch wel een belangrijk onderdeel van een relatie, de communicatie.
Dat is wel zo ja. Ik probeer er wel op te letten maar de negeerstand zit iets teveel ingebakken. Als ik me ergens zorgen over maak zal ik het niet snel uitspreken. Vooral als het over mezelf gaat want dat zijn toch voornamelijk waandenkbeelden of iets dergelijks :')
pi_113698719
Als ik met rust gelaten wil worden... Negeer ik ook...
Ik heb geen zin om met je te praten kan ik niet zeggen op die momenten ofzo. Laat staan dat mensen je dan met rust laten...
Rustig aan.
  Moderator maandag 2 juli 2012 @ 23:44:12 #98
5428 crew  miss_sly
pi_113698828
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik met rust gelaten wil worden... Negeer ik ook...
Ik heb geen zin om met je te praten kan ik niet zeggen op die momenten ofzo. Laat staan dat mensen je dan met rust laten...
Toch is dat in een relatie wel belangrijk. Zowel dat je het kunt aangeven als dat de ander je dan de rust geeft die je nodig hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113698877
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Toch is dat in een relatie wel belangrijk. Zowel dat je het kunt aangeven als dat de ander je dan de rust geeft die je nodig hebt.
Denk dat ik het dan wel later uitleg aan der of de noodzaak wel inzie als er iets fout loopt...
Rustig aan.
pi_113698898
Sly, mag ik een knuffel?
Rustig aan.
  Moderator maandag 2 juli 2012 @ 23:57:29 #101
5428 crew  miss_sly
pi_113699478
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Sly, mag ik een knuffel?
Ja hoor :*

Kun je niet vroeg genoeg leren om te vragen ;)
pi_113699507
:)
Mist firefly ook een beetje denk, wat liefde.
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 00:02:45 #103
5428 crew  miss_sly
pi_113699705
Hij denkt dat hij dat niet nodig heeft, maar dat hij veel vrouwen nodig heeft; mooie ook nog. Tenminste, dat is de indruk die ik krijg van hem.

Ach, weet je, het wordt met de jaren allemaal wat gemakkelijker. Je wordtmzelf gemakkelijker, kent jezelf steeds beter, waardeert jezelf ook meer en hebt minder last van onzekerheden. Soms zeggen mensen wel eens dat ze wel weer 18 zouden willen zijn, maar dat zou ik echt niet willen. Begin tot halverwege de dertig, verder,terug zou ik zeker niet willen, maar eigenlijk is het goed zoals het is :)
pi_113699822
En zo is het maar net... Hou deze filosofie vast... En laat je niet uit de tent jagen... ;)
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 00:07:36 #105
5428 crew  miss_sly
pi_113699924
Mja, ik vind het zo zonde dat er mensen rondlopen die zo denken. Voor henzelf, voor mij maakt het niets uit. Ik ben tevreden en gelukkig met wie ik ben en hoe mijn leven is. Daar verandert zo iemand niets aan :)
pi_113699972
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef miss_sly het volgende:
Mja, ik vind het zo zonde dat er mensen rondlopen die zo denken. Voor henzelf, voor mij maakt het niets uit. Ik ben tevreden en gelukkig met wie ik ben en hoe mijn leven is. Daar verandert zo iemand niets aan :)
Mja ik heb in de hele discussie met firefly teveel het idee dat niemand zin heeft om elkaar te begrijpen...
Firefly definieerd zijn begrippen naar hoe hij ze definieerd niet goed genoeg in het topic, waardoor hij iedereen op een kast jaagt omdat andere een begrip anders definieeren dan hij.. Maargoed.
Rustig aan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:45:09 #107
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113704832
Kunnen we hier niet op termijn een slotje op zetten?

Dit leid helemaal nergens meer naartoe dan dom gezever dat we het unaniem oneens zijn met firefly. ;)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113704928
Dit is een topic over vrouwen "versieren". Zonder polarisatie tussen een man en vrouw en verschillen was de mensheid al lang uitgestorven. Als je niets met "versieren" hebt of wilt leren, heeft het ook geen zin om hier te posten.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')