Want?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar ik denk niet echt dat je een "gemiddeld persoon" bent om het zo maar te noemen.
want jij ziet aan iemand op straat of diegene op fok post.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind sowiezo fok niet echt een goed gemiddelde van wat er op straat loopt.
Omdat je vriend pas op z'n 30e ofzo of misschien ouder zijn eerste vriendin had en dat was jij en jou gelijk vasthield met beide handen. Niet echt een gemiddelde situatie..quote:
Er is altijd man-vrouw polarisatie nodig anders is er ook geen "aantrekkingskracht". Daarom nemen bij lesbie stelletjes altijd 1 de vrouwen rol aan en de ander de mannenrol, anders werkt het niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef Fera het volgende:
Mijn IKEA voorbeeld heeft wel voor veel ophef gezorgd.
Het is trouwens zinloos om met firefly3 in discussie te zijn, hij is namelijk 100% overtuigt van zijn eigen visie. Niets mis mee overigens, maar hij staat niet open voor de visie van de ander. Waarom? Omdat hij 'zijn' waarheid als de werkelijke waarheid ziet. Jammer genoeg is er niet maar één waarheid. Ik vind trouwens niet dat hij geheel ongelijk heeft, maar dat in werkelijkheid het patroon toch iets 'losser' is dan hij omschrijft.
Mensen vinden mij altijd onzijdig overkomen, ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben een man wijf / wijf man.
Zou prima werken met een ander wijf man / man wijf.
Je valt op vrouwelijke vrouwenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
Wat houdt dat in?quote:
Qua gedrag?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen vinden mij altijd onzijdig overkomen, ofzo.
Waarom ben jij een wijfman?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel lesbische stellen ken je?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is altijd man-vrouw polarisatie nodig anders is er ook geen "aantrekkingskracht". Daarom nemen bij lesbie stelletjes altijd 1 de vrouwen rol aan en de ander de mannenrol, anders werkt het niet.
Wat is dat nou weer voor BSquote:Op maandag 2 juli 2012 22:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is altijd man-vrouw polarisatie nodig anders is er ook geen "aantrekkingskracht". Daarom nemen bij lesbie stelletjes altijd 1 de vrouwen rol aan en de ander de mannenrol, anders werkt het niet.
Ik ben uiteraard bloedmooi en onweerstaanbaarquote:Op maandag 2 juli 2012 22:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je vriend pas op z'n 30e ofzo of misschien ouder zijn eerste vriendin had en dat was jij en jou gelijk vasthield met beide handen. Niet echt een gemiddelde situatie..
Ik hoop dat vrouwen wat minder vrouw zijn mbt versieren, en ik wacht zelf liever een beetje af en zoek naar signalen en verzend signalen wat betrefd dat hele versierspel...quote:
Arrogantie daar pas ik voor doei!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
Trollolollol, ik ben nog nooit afgewezen letterlijk lalalala.(Mbt zoenen dan, vervolg afspraakjes die komen nooit zo vaak door.. Maar dat is ook niet 1 op 1 en kan je mensen niet ''pijlen'' zegmaar.)
Ok. En hoe gaat het dan met versieren? Stap je vaak op iemand af?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoop dat vrouwen wat minder vrouw zijn mbt versieren, en ik wacht zelf liever een beetje af en zoek naar signalen en verzend signalen wat betrefd dat hele versierspel...
Ik ben dan ook nog nooit afgewezen eigenlijk... Ja tenzij het meeteld dat iemand niet ''innig'' met me zoende omdat ze 32 was en ik 19 of dat ze het net 2 dagen had uitgemaakt met haar vriend waar ze 2 jaar een relatie mee had...
Ja, in de omgang. En qua interesses. Niets typisch mannelijks, niets typisch vrouwelijks. Naar mijn ervaring vinden de meeste mannen die uitstraling erg onaantrekkelijkquote:Op maandag 2 juli 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua gedrag?
Ja, je hebt wel een beetje van beiden.
Je laat de kwalijke typisch vrouwelijke trekjes achterwege.
Relatief gezien stap ik vaak op meisjes af.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. En hoe gaat het dan met versieren? Stap je vaak op iemand af?
Schurfthekel aan als men zo al praat...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
?Hoezo dat
Tis niet bepaald gebaseerd op een mening
De meeste. Maar er zijn dus mannen die het wel aantrekkelijk vinden. Heeft misschien wel te maken met het jezelf zijn en "anders" zijn dan de anderen. Hoe je het ook wendt of keert, je springt er tussen uit. Of dat positief of negatief is, ligt aan de point of view van de man natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, in de omgang. En qua interesses. Niets typisch mannelijks, niets typisch vrouwelijks. Naar mijn ervaring vinden de meeste mannen die uitstraling erg onaantrekkelijk
Ik vind het een leuk feitje voor mezelf....quote:Op maandag 2 juli 2012 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Schurfthekel aan als men zo al praat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |