SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
What? Vergeet dat je dit ooit gezegd hebt. Je hebt twee type spiervezels: type 1 en type 2 vezels, slow twitch en fast twitch spiervezels.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. er staat mij iets van bij dat voetballers lange pezen hebben en hardlopers kortePff.. hoe zat dat ookalweer
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat snap ik, maar ik kon als volleybalster (beetje hetzelfde concept) ondanks de goede conditie ook echt niet zomaar in één keer 5km lopen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]en vooral explosiviteit, maar je moet wel een bepaald fitheidsniveau hebben
![]()
Waar waren we? Oh ja, Apache ging rustig opbouwen met een beginnersschema waardoor hij in 10-12 weken 5km kan lopen zonder blessures op zijn aangemeten hardloopschoenen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Je vergeet de trainer die de boom in moetquote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Maraca het volgende:
Waar waren we? Oh ja, Apache ging rustig opbouwen met een beginnersschema waardoor hij in 10-12 weken 5km kan lopen zonder blessures op zijn aangemeten hardloopschoenen![]()
![]()
Tik 'm aan, vrouwe! 0-5 in 1,5 maandquote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hangt er vanafMij lukte het in 1,5 maand met 3 a 4 keer per week lopen. En dan echt van 0 naar 5. De ene zal het in 1 maand kunnen de ander in 3 maanden. Luister naar je lichaam en het komt goed
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Maraca het volgende:
Waar waren we? Oh ja, Apache ging rustig opbouwen met een beginnersschema waardoor hij in 10-12 weken 5km kan lopen zonder blessures op zijn aangemeten hardloopschoenenEn daarna pics post van z'n eerst wedstrijd
![]()
![]()
Ja, maar Evy zei iets daarover en.. ik zat niet heel goed te luisteren enzo..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
What? Vergeet dat je dit ooit gezegd hebt. Je hebt twee type spiervezels: type 1 en type 2 vezels, slow twitch en fast twitch spiervezels.
nee mij leek het ook wel veel jaquote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik kon als volleybalster (beetje hetzelfde concept) ondanks de goede conditie ook echt niet zomaar in één keer 5km lopen.maar het is 1x per week 5km, en dan nog 2 andere dagen kleinere afstanden en sprintjes
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
1x per week 5 km is natuurlijk prima, maar dan moet je dat uiteraard wel eerst fatsoenlijk kunnenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee mij leek het ook wel veel jamaar het is 1x per week 5km, en dan nog 2 andere dagen kleinere afstanden en sprintjes
![]()
![]()
filmpje bedoel jequote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]En daarna pics post van z'n eerst wedstrijd
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee mij leek het ook wel veel jamaar het is 1x per week 5km, en dan nog 2 andere dagen kleinere afstanden en sprintjes
niet verstandig als beginner
walk towards the light Guppy...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Evy heeft wel meer dingen gezegd waarvan ik dacht hmm dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar Evy zei iets daarover en.. ik zat niet heel goed te luisteren enzo..What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Door al dat gepraat over schoenen ben ik erg nieuwsgierig geworden of ik echt verandering zou merken bij aangemeten schoenen
Als kind liep ik altijd een beetje met mijn voeten schuin naar binnen ofzo (zag je ook altijd aan de zolen na intensief draagplezier). Nu loop ik dan wel "normaal" (denk ik), maar ik heb soms het gevoel dat tijdens het hardlopen mijn voeten nog wel eens oud gedrag willen vertonen
Soms wat kleine pijntjes e.d.
Nu loop ik op schoenen van 50 euro ofzo, en ze geven me af en toe blaren(heb er nu op elke voet 1 door de meidenloop
). Ook af en toe last van de scheenbenen.
Wil iemand sponseren?hahaha
![]()
Tis je vergeven (maar alleen omdat je pic op Endo zo leuk is).quote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar Evy zei iets daarover en.. ik zat niet heel goed te luisteren enzo..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik heb wel eens een training zo gedaan jaquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een live verslag via de camera op je hoofdstaat op mijn facebook, maar die ga ik dus niet posten
Rustig aan. Het doet er niet toe hoe lang je erover doet, als je maar doorzet en je doel haaltquote:
Nee ik wil niet vegetarisch etenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Evy heeft wel meer dingen gezegd waarvan ik dacht hmm dat lijkt me sterk.![]()
sorry, liet me even gaan
It's so prettyquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
walk towards the light Guppy...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis je vergeven (maar alleen omdat je pic op Endo zo leuk is).
Zaterdag komt er een actiefotoonder voorwaarde dat ik er een beetje charmant opsta
Als ik niet raar was uitgegleden dan was ik er nu al zo goed alsquote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Rustig aan. Het doet er niet toe hoe lang je erover doet, als je maar doorzet en je doel haalt![]()
Van de week weer verder![]()
![]()
Ach, ik heb ook een weekje rust dus troost je met die gedachtequote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als ik niet raar was gegleden dan was ik er nu al zo goed als![]()
Van de week weer verder
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zaterdag komt er een actiefotoonder voorwaarde dat ik er een beetje charmant opsta
Komt goed johen sowieso teamfoto voor de loop, als we nog fris zijn
ik wil ook hardlopen
duurt nog even voordat ik vol aan de slag ga
Die schoenen moet je zeker goed inlopen ofniet?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Twijfel. Nu nog even lopen of toch morgenochtend?[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Heel slimquote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komt goed johen sowieso teamfoto voor de loop, als we nog fris zijn
Daarna wil niemand meer
Meh, hoeft niet. Ben gewoon gaan trainenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
ik wil ook hardlopen
Die schoenen moet je zeker goed inlopen ofniet?Loop je ze vanzelf wel in
Vond het ook altijd zeer irritant als ze hele verhalen ging houden midden in een liedje. Als er dan eens een leuk liedje bijzet verpeste zij het door hele verhalen te vertellen over de vitamines in thee en het feit dat je geen bier moet drinken na een training om de dorst te lessen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee ik wil niet vegetarisch eten![]()
sorry, liet me even gaan
HOU JE MOND!!
vandaar dat ik nu op eigen muziek loop
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Evy zei dat je bloedvaten verwijderd werdenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Evy heeft wel meer dingen gezegd waarvan ik dacht hmm dat lijkt me sterk.. Ze bedoelde verwijd maar ze zei echt verwijderd :|
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
godverdegodverik wilde haarspray in m'n haar doen zodat de plukjes aan de voorkant niet in de weg zouden gaan zitten, spuit ik recht in m'n ogen!!!!!!
![]()
![]()
Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik verwacht dat je niet meteen 10km ga lopen dus ik zou zeggen..gewoon aantrekken tijdens je eerste rondjequote:Op maandag 2 juli 2012 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
ik wil ook hardlopen
Die schoenen moet je zeker goed inlopen ofniet?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb nog een veel langere weg te gaan dan jijquote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als ik niet raar was uitgegleden dan was ik er nu al zo goed als![]()
Van de week weer verder![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nee joh dat kan ik toch niet maken om me daar mee te troostenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook een weekje rust dus troost je met die gedachteBen al lang blij dat ik niet 2 lopers knieën heb.
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef kwiwi het volgende:
godverdegodverik wilde haarspray in m'n haar doen zodat de plukjes aan de voorkant niet in de weg zouden gaan zitten, spuit ik recht in m'n ogen!!!!!!
[ afbeelding ]![]()
Gaat het?
Pijnlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]Heb ik een keer met deo gehad
En ik wil helemaal niet weten dat ik nog een paar minuten hebquote:Op maandag 2 juli 2012 21:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vond het ook altijd zeer irritant als ze hele verhalen ging houden midden in een liedje. Als er dan eens een leuk liedje bijzet verpeste zij het door hele verhalen te vertellen over de vitamines in thee en het feit dat je geen bier moet drinken na een training om de dorst te lessen.
HOU JE MOND!!
vandaar dat ik nu op eigen muziek loop![]()
Dan ga ik mij daarop richten.
Evy is een ontsnapte TBS serial killer. En jij maar denken dat dat gehijg van haar op de mp3 stondquote:Op maandag 2 juli 2012 21:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Evy zei dat je bloedvaten verwijderd werden. Ze bedoelde verwijd maar ze zei echt verwijderd :|
![]()
![]()
Ik heb er een lading oogdruppels ingegooid om de haarspray eruit te krijgenquote:M'n ogen zijn knalrood maar ik kan weer zien, dus ik ga snel even lopen voor het donker is
Man man man![]()
![]()
Jaquote:. Ik had de bus een kwart slag moeten draaien om mijn oksel te raken
.
Ga morgenochtend! Dan ga ik ook.. en misschien dat ik mijn bed beter uitkom als ik weet dat er meer fokkers buiten aan het zwoegen zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:53 schreef Finland. het volgende:
Twijfel. Nu nog even lopen of toch morgenochtend?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Kusje op je oog.. eeh voorhoofdquote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er een lading oogdruppels ingegooid om de haarspray eruit te krijgenM'n ogen zijn knalrood maar ik kan weer zien, dus ik ga snel even lopen voor het donker is
Man man man
Naar binnen wrijven en niet naar buiten!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er een lading oogdruppels ingegooid om de haarspray eruit te krijgenM'n ogen zijn knalrood maar ik kan weer zien, dus ik ga snel even lopen voor het donker is
Man man man![]()
![]()
Je moet uitspoelen met water, dat helpt het best. Maar je oog onder de kraan krijgen is heel complex. Ik drenkte wattenschijfjes in water en kneep dat uit bij mijn ogen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Man man manYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zal aan je denken als ik mij nog eens omdraaiquote:Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ga morgenochtend! Dan ga ik ook.. en misschien dat ik mijn bed beter uitkom als ik weet dat er meer fokkers buiten aan het zwoegen zijn.
Zijn jullie trouwens van die zweters als jullie aan het lopen zijn? Of hou je er rekening mee met je kledingkeuze (geen grijs bijvoorbeeld) ?
ik zweet wel, maar niet zo erg dat je van die mega vlekken ziet enzo, meer druppels op het hoofd
Ja dat klopt! Zat ik me ook al aan te ergeren haha.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Evy zei dat je bloedvaten verwijderd werden. Ze bedoelde verwijd maar ze zei echt verwijderd :|
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dry-fit ftwquote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Zijn jullie trouwens van die zweters als jullie aan het lopen zijn? Of hou je er rekening mee met je kledingkeuze (geen grijs bijvoorbeeld) ?
ik zweet wel, maar niet zo erg dat je van die mega vlekken ziet enzo, meer druppels op het hoofdGeen last van vlekken.
wut?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zweet wel, maar niet zo erg dat je van die mega vlekken ziet enzo, meer druppels op het hoofd
F means you're fucked![]()
Functionele kleding dragen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zweet wel, maar niet zo erg dat je van die mega vlekken ziet enzo, meer druppels op het hoofd![]()
daar letten alleen mensen op die zelf niet lopen dus who cares...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zweet wel, maar niet zo erg dat je van die mega vlekken ziet enzo, meer druppels op het hoofd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SSSSSSST ik heb nu al vast motivatie nodig om morgen mijn bed uit te komen!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik mij nog eens omdraai
Maar nu voel ik me dus echt intens lui.. ondanks dat ik vandaag al een uur gefietst heb. Denk dat ik nog even 20 min. pilates ga doen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
He?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Zweetvlekken? Hardlopen? Nope!![]()
Ik loop in mijn dryfit tennisshirtquote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zweet wel, maar niet zo erg dat je van die mega vlekken ziet enzo, meer druppels op het hoofd. Dus geen last van zichtbaar zweet, en ik blijf lekker koel.
Nergens voor nodigquote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
SSSSSSST ik heb nu al vast motivatie nodig om morgen mijn bed uit te komen!
Maar nu voel ik me dus echt intens lui.. ondanks dat ik vandaag al een uur gefietst heb. Denk dat ik nog even 20 min. pilates ga doen.Ben zelf ook een ochtendloper dus ik ben alleen maar fier op u
Lekker zwetenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
ik zweet wel, maar niet zo erg dat je van die mega vlekken ziet enzo, meer druppels op het hoofd![]()
![]()
Definieer 'gek'quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
en van die gekke broekjes? lopen jullie daar ook in?
Ja, en f*cking proud of itquote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
en van die gekke broekjes? lopen jullie daar ook in?.
![]()
Oh nee niet weer die discussie.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
en van die gekke broekjes? lopen jullie daar ook in?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef GotC het volgende:
Al vind ik mensen in van die joggingbroeken pas gek..
Nee. Zoals ik topics terug al schreef, ik ben heel dun en in een tight lijk ik op een rennende soepstengel. Ik loop in een capri, niet te slobberige joggingbroek. Met die afstandjes die ik loop gaat dat prima.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
en van die gekke broekjes? lopen jullie daar ook in?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:01 schreef YUR het volgende:
[..]
We lopen niet alleen barefoot. We lopen bare naked over het strand.![]()
Ja joh das toch veel te warm en zak toch continue af?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef GotC het volgende:
Ik had mijn eerste hardloopbroek in een ruime maat gekocht omdat ik mijn sportkleren altijd iets groter koop maar heb meteen dezelfde dag nog een xs gehaald. Liep de hele training te hijsen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
![]()
zoals die middelstezo ga ik er niet bij lopen
![]()
en meisjes in strakke hardloopbroekjes
Geen last van zweetvlekken in onze kledingquote:Op maandag 2 juli 2012 22:01 schreef YUR het volgende:
[..]
We lopen niet alleen barefoot. We lopen bare naked
Die verdomd lekker zitten met koud weer....quote:Op maandag 2 juli 2012 22:01 schreef GotC het volgende:
![]()
Dames, ik bedoel die grote grijze superlosse joggingbroeken.![]()
![]()
Geen last van, ik kijk ook niet in de spiegel als ik mijn tight aan heb want dan vallen mijn heupen en gevulde billen extra op.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik topics terug al schreef, ik ben heel dun en in een tight lijk ik op een rennende soepstengel. Ik loop in een capri, niet te slobberige joggingbroek. Met die afstandjes die ik loop gaat dat prima.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja, nee te laatquote:Op maandag 2 juli 2012 22:01 schreef GotC het volgende:
![]()
Dames, ik bedoel die grote grijze superlosse joggingbroeken.![]()
* Maraca begint aan een bak B&J
Ga eerst maar ff lekker stukje proberen te lopen, then we'll talkquote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
en meisjes in strakke hardloopbroekjes.
![]()
Oh gawd.. gaan we zo beginnen?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
en meisjes in strakke hardloopbroekjes
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die verdomd lekker zitten met koud weer..... Huispakbroek
![]()
![]()
Ik heb er zo eentje zoals die andere man in het rood. Maar dan zelfs nog iets korter. Heerlijk fris, maar als het wat frisser is gaat daar een los sportbroekje (zo'n simpele) overheen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
en meisjes in strakke hardloopbroekjesIt's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, nee te laat![]()
* Maraca begint aan een bak B&JKomt wel goed schatje.
![]()
Waarom niet, erg functioneel.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
en meisjes in strakke hardloopbroekjes![]()
![]()
* MaLo pakt een lepel en eet meequote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, nee te laat![]()
* Maraca begint aan een bak B&JYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
dat broekje van die nummer 72 dat ziet er toch niet uit ofwel?quote:
Wel van voorpretvlekkenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geen last van zweetvlekken in onze kleding
Dat beeld had ik er ook meteen bij!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:01 schreef GotC het volgende:
![]()
Dames, ik bedoel die grote grijze superlosse joggingbroeken.
De mensen die daarin lopen zijn ook altijd degene die geen hardloopschoenen dragen maar bijv allstars (die lopen hier in de buur echt veel rond!)What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
eerste vrouw die zich (illegaal) inschreef voor de Boston Marathon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Och och ochquote:Op maandag 2 juli 2012 22:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat beeld had ik er ook meteen bij!
De mensen die daarin lopen zijn ook altijd degene die geen hardloopschoenen dragen maar bijv allstars (die lopen hier in de buur echt veel rond!)
It's funny
ben jij Dr.Sexy's kloon?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
en meisjes in strakke hardloopbroekjes'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Who cares?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat broekje van die nummer 72 dat ziet er toch niet uit ofwel?
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eerste vrouw die zich (illegaal) inschreef voor de Boston Marathon
Verstandig hequote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Oeh, ben nu bezig met een zwaar feministische essay. Tell me morequote:Op maandag 2 juli 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eerste vrouw die zich (illegaal) inschreef voor de Boston Marathon
Ik wil nog wel een iets korter hardloopbroekje / -rokje hebben. Bij voorkeur een die ik ook bij tennis aan kan. Multifunctioneel
http://en.wikipedia.org/wiki/Kathrine_Switzerquote:Op maandag 2 juli 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oeh, ben nu bezig met een zwaar feministische essay. Tell me more
organisatie probeerde haar uit de race te halen...marathon lopen was niet voor vrouwen, daar kon je baarmoeder van uit vallen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hardlooprokjesquote:Op maandag 2 juli 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:
Ik wil nog wel een iets korter hardloopbroekje / -rokje hebben. Bij voorkeur een die ik ook bij tennis aan kan. MultifunctioneelBen er zo blij mee
Moet je alleen denk ik wel echt kijken naar tennisrokjes want die hardlooprokjes hebben geen plek voor tennisballen
*SPLUT*quote:Op maandag 2 juli 2012 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Kathrine_Switzer
organisatie probeerde haar uit de race te halen...marathon lopen was niet voor vrouwen, daar kon je baarmoeder van uit vallen
Whoops, sorry!F means you're fucked![]()
Sexy but stupid?quote:
Stupid but sexy?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Merciquote:Op maandag 2 juli 2012 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
organisatie probeerde haar uit de race te halen...marathon lopen was niet voor vrouwen, daar kon je baarmoeder van uit vallen
dat was echt de gedachte YUR, not kidding youquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
organisatie probeerde haar uit de race te halen...marathon lopen was niet voor vrouwen, daar kon je baarmoeder van uit vallenomg...
Marathon van Boston is gaaf
Hardlooprokjesquote:Op maandag 2 juli 2012 22:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
HardlooprokjesBen er zo blij mee
Moet je alleen denk ik wel echt kijken naar tennisrokjes want die hardlooprokjes hebben geen plek voor tennisballen
![]()
Echt, geweldige uitvinding! Nu nog de benen krijgen om ze ook zonder capri eronder te dragen..
![]()
![]()
Je hebt wel van die clips waar je tennisballen in kunt doen, die je aan je rokje kunt clippenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
HardlooprokjesBen er zo blij mee
. Maar eentje met een zak is wel makkelijker
.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:
Ik wil nog wel een iets korter hardloopbroekje / -rokje hebben. Bij voorkeur een die ik ook bij tennis aan kan. MultifunctioneelIk loop ook altijd met mijn tenniskleding.
![]()
Tis bij DJMO gebeurd vandaag... just saying.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat was echt de gedachte YUR, not kidding youIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis bij DJMO gebeurd vandaag... just saying.
Ik wil wel eens kijken hoe het eruit ziet, capri + rokje.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Hardlooprokjes![]()
Echt, geweldige uitvinding! Nu nog de benen krijgen om ze ook zonder capri eronder te dragen..
Zonder capri gaat 'm nooit worden
Hmm hardlooprokjes die heb ik nog niet gezien..quote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Hardlooprokjes![]()
OH NOES, NOT THAT AGAINquote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[..]
Tis bij DJMO gebeurd vandaag... just saying.![]()
![]()
![]()
Inclusief je helm en je beenbeschermers en stick?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
ik loop denk ik gewoon in mijn sporttenueZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet weerquote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis bij DJMO gebeurd vandaag... just saying.![]()
![]()
Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis bij DJMO gebeurd vandaag... just saying.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ook last van schurende benen?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil wel eens kijken hoe het eruit ziet, capri + rokje.
Zonder capri gaat 'm nooit worden
Met capri eronder vind ik juist heel leuk staan! Was ff wennen..maar rokjes![]()
![]()
Helaas pindakaasquote:Op maandag 2 juli 2012 22:11 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ja, kon net weer genieten van de mental image van dames in hardlooprokjes.. maar nee
nee, maar wel mijn coolshirt, sportbroekje en hockeysokkenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Inclusief je helm en je beenbeschermers en stick?
Ik mis het ook geloof ikquote:
Nog niet gezien?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm hardlooprokjes die heb ik nog niet gezien..![]()
![]()
Het is dat je geen rooie rotcent hebt, anders zou ik zeggen: Koop een goedkoop paar hardloopsokken. Zo veel fijner als je alleen maar hardlooptquote:Op maandag 2 juli 2012 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, maar wel mijn coolshirt, sportbroekje en hockeysokken
Schurende benen? Ik heb hartstikke x-benen, heb hooguit last van botsende knieënquote:Op maandag 2 juli 2012 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook last van schurende benen?
Met capri eronder vind ik juist heel leuk staan! Was ff wennen..maar rokjes
Nee bedoelen jullie dit soort rokjes?quote:
Dat kan toch prima zonder capri eronder?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ik kreeg het in de winter inderdaad altijd heel erg warm rond mijn schenen / enkels,zou dit door de sokken komenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is dat je geen rooie rotcent hebt, anders zou ik zeggen: Koop een goedkoop paar hardloopsokken. Zo veel fijner als je alleen maar hardloopt
Ik heb mijn coolmax wandelsokken aan bij het hardlopen. Zijn naadloos en met een iets dikkere teen en hak. Zijn met het rennen net zo fijn als bij het bergwandelenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is dat je geen rooie rotcent hebt, anders zou ik zeggen: Koop een goedkoop paar hardloopsokken. Zo veel fijner als je alleen maar hardloopt
Ik zie een nieuwe mogelijkheid voor het Fok! teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef DJMO het volgende:
en dat was dus letterlijk een ku0loopm'n enkel schoot op slot in de eerste km, , losgewandeld, maar ik voel hem nog wel, ik had om en om 400 meter willen intervallen, dat is dan nog wel gelukt, voor 3 km ..
http://connect.garmin.com/activity/195041106SPOILER: Dit is er gebeurd (red, slacker_nl)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ohwz. dat is niet handigquote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Iets met een tampon die onder het hardlopen een jailbreak probeerde te plegen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Zoiets draag ik ook met die lengtequote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee bedoelen jullie dit soort rokjes?
[ afbeelding ]
Dat kan toch prima zonder capri eronder?Alleen dan in het zwart (of donkerblauw.. wat is het
)
Ja, maar dan nog met capri eronder. Heb nogal aanwezige bovenbenen die tot bloedens toe (van m'n benen jaquote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan toch prima zonder capri eronder?) open worden geschuurd
![]()
![]()
lopen op HR is wel lastig
http://www.endomondo.com/workouts/68419265
maar mn Anaerobe drempel = 154 en max HR 188..
Maar tering wat was het warm en benauwd...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Jep. Zo "petite" als ik van boven ben, zo breed ben ik onder m'n taille.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook last van schurende benen?
Met capri eronder vind ik juist heel leuk staan! Was ff wennen..maar rokjes
Toch maar eens naar kijken dan... Zouden ze het bij RW of R2D hebben?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:14 schreef Drassss het volgende:
Ik zie een nieuwe mogelijkheid voor het Fok! teamGa jij eerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Wat mij betreft wel jaquote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan toch prima zonder capri eronder?. Zoiets zoek ik wel, maar dan met een zakje dus
Ik heb 'm bij de Hardloopwinkel gekocht, maar zijn idd te vinden bij RW en R2D ookquote:Op maandag 2 juli 2012 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jep. Zo "petite" als ik van boven ben, zo breed ben ik onder m'n taille.
Toch maar eens naar kijken dan... Zouden ze het bij RW of R2D hebben?![]()
![]()
Jij was een rennende soepstengel toch? Dan schuren je benen niet neequote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Schurende benen? Ik heb hartstikke x-benen, heb hooguit last van botsende knieën
Iets met vetjes
Leuke uitdaging he?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:14 schreef Jumparound het volgende:
lopen op HR is wel lastig
http://www.endomondo.com/workouts/68419265
maar mn Anaerobe drempel = 154 en max HR 188..
Maar tering wat was het warm en benauwd...
Neequote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan toch prima zonder capri eronder?![]()
dan doe je er toch een kort broekje onder? Ik zou er sowieso iets onder willen doen omdat je anders bij iedere windvlaag in je ondergoed staat.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog met capri eronder. Heb nogal aanwezige bovenbenen die tot bloedens toe (van m'n benen ja) open worden geschuurd
Ja, maar dat was 100 topics geledenquote:Je bent nu ook een M dus nieuwe foto's
Waarom niet?quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
de teringquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ze is niet M.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dat was 100 topics geledenJe bent nu ook een M dus nieuwe foto's
![]()
Ze is MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMF means you're fucked![]()
Volgens mij moet ik eens naar die Hardloopwinkel...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 'm bij de Hardloopwinkel gekocht, maar zijn idd te vinden bij RW en R2D ook
Van Monaquote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze is niet M.
Ze is MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Kort broekje zit er al onder.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
dan doe je er toch een kort broekje onder? Ik zou er sowieso iets onder willen doen omdat je anders bij iedere windvlaag in je ondergoed staat.
Gewoon, geloof me, het doet zeer. I've been there, done that and got the running dry-fit shirt.![]()
Klopt, that's mequote:Op maandag 2 juli 2012 22:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij was een rennende soepstengel toch? Dan schuren je benen niet nee
Iets met vetjes.
Trusten Wiehoe!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Welterustenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:15 schreef Wiehoe het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Tis de hoogste tijd![]()
Morgen weer lopen
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dat was 100 topics geledenJe bent nu ook een M dus nieuwe foto's
![]()
Zal het wel een keertje doen, kay?
En Yuki, Hardloopwinkel is zeker ook een aanrader!![]()
Ze wilde weten wat er wat gebeurd. De samenvattingen waren lang niet zo geurig en kleurig.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hm. Good enough!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ze wilde weten wat er wat gebeurd. De samenvattingen waren lang niet zo geurig en kleurig.![]()
![]()
hihiquote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef AldoTheApache het volgende:
ik krijg spontaan zin om te lopen van dit topic
Ecosia
What has been seen...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ze wilde weten wat er wat gebeurd. De samenvattingen waren lang niet zo geurig en kleurig.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze is niet M.
Ze is MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
oh oke. ja dat kan ik me inderdaad voorstellen. Dan zou ik ook een capri eronder doen maar niet omdat ik mijn benen lelijk vind, kijken mensen maar de andere kant op hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Kort broekje zit er al onder.
Gewoon, geloof me, het doet zeer. I've been there, done that and got the running dry-fit shirt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Boeit me ook geen bal wat anderen ervan vinden gelukkigquote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
oh oke. ja dat kan ik me inderdaad voorstellen. Dan zou ik ook een capri eronder doen maar niet omdat ik mijn benen lelijk vind, kijken mensen maar de andere kant op hoor.. Capri zit al aan het rokje vast, scheelt weer!
![]()
ik ga ook pitten
bedankt voor al het advies, en ik zal hier zeker vaker posten
Slaap lekker en veel loopplezier allemaalWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Met een hardlooprokje merk je wel dat mannen .. best simpel zijn.
Hardloopbroek = meh, niet interessant
Hardlooprokje = Hallo daar![]()
Ik mag morgen weer! Zin an, want ik liep zondag zooo lekker. Maar ja... dan zal het morgen wel weer afzien worden![]()
![]()
hehe, tnxquote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga ook pitten
bedankt voor al het advies, en ik zal hier zeker vaker posten
Slaap lekker en veel loopplezier allemaal
Ookal zit ik nu weer met een stomme blaar... morgen de podoloog maar ff mailen
Ecosia
als het morgen net zo lekker is buiten als vandaag kan je je borst nat maken swets...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag morgen weer! Zin an, want ik liep zondag zooo lekker. Maar ja... dan zal het morgen wel weer afzien wordenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef AldoTheApache het volgende:
bedankt voor al het advies, en ik zal hier zeker vaker postenzo, die quoten we even...
Ik ga me ook voorbereiden op een nachtje rust. Morgen van Haarlem naar werk lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
2,5 marathonquote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Yuki het volgende:
Komende zaterdag ga ik over de 100km in Endomondo!![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Yuki het volgende:
Bikkel!
![]()
Hoe bevalt je nieuwe baan in Maastricht?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga me ook voorbereiden op een nachtje rust. Morgen van Haarlem naar werk lopen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Yuki het volgende:
Mhaw ik kan het al waarderen dat vrouwen zich in het zweet werken voor een bepaald doel.. En tja als ze er dan ook nog eens goed bijlopen is het dubbel ++quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Maraca het volgende:
Met een hardlooprokje merk je wel dat mannen .. best simpel zijn.
Hardloopbroek = meh, niet interessant
Hardlooprokje = Hallo daar![]()
![]()
![]()
Goed dat je het zegt! Wil ik ook nog keertje doen. Is toch 'maar' 6 km ongeveer.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga me ook voorbereiden op een nachtje rust. Morgen van Haarlem naar werk lopen.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe baan in Maastricht?
Hmm ga ik toch meer eens naar op zoek!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Boeit me ook geen bal wat anderen ervan vinden gelukkig. Capri zit al aan het rokje vast, scheelt weer!
Heb nu 3 capris's en 1 lange tight maar die doe ik nooit aan omdat die net te groot is.
Wil wel weer eens iets nieuws
Die is sowieso wel nat na een rondje rennenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als het morgen net zo lekker is buiten als vandaag kan je je borst nat maken swets...
Ow ik wil trouwens nog even roepen dat een Nike 7" SW Tempo 2 in 1 short een echte aanrader is voor iedereen die nog een goede runshort zoekt![]()
![]()
Morgen avond ga ik ook weer lopen nadat ik eerst bij een sportschool naar binnen loop. Er moet wat meer gebeuren om dit goddelijke lijfweer in vorm te krijgen
Neerkomen wel!![]()
Hihi, ik morgenochtend al!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Yuki het volgende:
![]()
It's funny
Ik zag 'm! Heldquote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef justmattie het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/68409298
Ging erg lekker
Ging het nou wel goed met de peptalk?
Goed hoor!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe baan in Maastricht?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Netjesquote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef justmattie het volgende:
Ging erg lekker![]()
![]()
Shoppenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm ga ik toch meer eens naar op zoek!
Heb nu 3 capris's en 1 lange tight maar die doe ik nooit aan omdat die net te groot is.
Wil wel weer eens iets nieuws.
Ik ben nu denk ik wel klaar..
![]()
feliquote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Yuki het volgende:
![]()
![]()
Welke heb je Swets?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die is sowieso wel nat na een rondje rennen
Ow ik wil trouwens nog even roepen dat een Nike 7" SW Tempo 2 in 1 short een echte aanrader is voor iedereen die nog een goede runshort zoekt
* YURdie 2in1 shorts
ik mag vanavond weer...deze week clubtraining maar een weekje laten schieten en zelf rustig mijn rondjes doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef justmattie het volgende:
Ging erg lekker![]()
![]()
Yayquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
hoaxquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed bezigggquote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef justmattie het volgende:
Ging erg lekker![]()
![]()
Nee, van mijn werk naar Haarlem CS is 16km. Laat ik het anders zeggen, Amsterdam Sloterdijk <> Haarlem CS is 16 km.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Wil ik ook nog keertje doen. Is toch 'maar' 6 km ongeveer.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Beter!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef justmattie het volgende:
Ging erg lekker
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
YayKusjekroelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
Maar van mijn werk naar mijn huis nietquote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, van mijn werk naar Haarlem CS is 16km. Laat ik het anders zeggen, Amsterdam Sloterdijk <> Haarlem CS is 16 km..
Maarre, have fun!![]()
![]()
Nou ik ga ook maar eens slapen.. Ik laat jullie morgen weten of het me gelukt is mezelf uit mn lekkere warme bed te gooien om te gaan lopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
owquote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar van mijn werk naar mijn huis niet.
Maarre, have fun!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Can you feel the love tonight?quote:
ik kan nog wel een lijstje samenstellen met bare essentialsquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Na dat mmmmmmm weet iedereen dat het jouw beurt is...quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Na dat mmmmmmm weet iedereen dat het jouw beurt is...
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Na dat mmmmmmm weet iedereen dat het jouw beurt is...F means you're fucked![]()
quote:
En we zwijmelen langzaam weg...quote:
It's funny
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Na dat mmmmmmm weet iedereen dat het jouw beurt is...![]()
Fijne avond allemaal, ik ga ook pitten.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef YUR het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok ik ga slapen. Dit keer hoop ik een goede nacht te hebben zonder twee keer wakker worden om m'n neus leeg te snuitentruste allen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Welterustenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ok ik ga slapen. Dit keer hoop ik een goede nacht te hebben zonder twee keer wakker worden om m'n neus leeg te snuitentruste allen!!
Joahquote:
Drums![]()
![]()
Dames, jullie worden bedankt voor het ophalen van mooie herinneringen van wat later een ontzettend klotewijf bleek te zijn.
It's funny
Whuuuuut?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:35 schreef Nero22 het volgende:
Dames, jullie worden bedankt voor het ophalen van mooie herinneringen van wat later een ontzettend klotewijf bleek te zijn.
What did I do?
*knuffel*quote:Op maandag 2 juli 2012 22:35 schreef Nero22 het volgende:
Dames, jullie worden bedankt voor het ophalen van mooie herinneringen van wat later een ontzettend klotewijf bleek te zijn.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ha, jij niks. Maar Maraca begon met sentimentele liedjes te komen.quote:
quote:
It's funny
Oh ja, nu is het mijn schuld?
*pakt popcorn*quote:Op maandag 2 juli 2012 22:35 schreef Nero22 het volgende:
Brand los!![]()
Oh, omdat je dames zeiquote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ha, jij niks. Maar Maraca begon met sentimentele liedjes te komen.
[..]
*knuf*
Thanks allemaal
Ik liep hetzelfde rondje als ik wel vaker doe, maar nu tegen mezelf. Wel van drie weken terug helaas![]()
Na 1km al 21 seconden voorsprong. Mezelf rustiger laten lopen, was qua pace te merken maar liep wel weer op mezelf uit. Na 8km heb ik mezelf bijna met 4 minuten verslagen![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:38 schreef justmattie het volgende:
Thanks allemaal
Ik liep hetzelfde rondje als ik wel vaker doe, maar nu tegen mezelf. Wel van drie weken terug helaas![]()
Na 1km al 21 seconden voorsprong. Mezelf rustiger laten lopen, was qua pace te merken maar liep wel weer op mezelf uit. Na 8km heb ik mezelf bijna met 4 minuten verslagen![]()
wauw!!
Kijk! Dat zijn de leuke verhalenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:38 schreef justmattie het volgende:
Thanks allemaal
Goed gedaan!
training is geen racequote:Op maandag 2 juli 2012 22:38 schreef justmattie het volgende:
Thanks allemaal
Ik heb medelijden met m'n ouders. Die zit ik nu uitgebreid verslag te doen over m'n nieuwe schoenen, de paces en hoe goed het ging
Eerst maar whey maken en kwark eten/relaxmode
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:38 schreef justmattie het volgende:
Thanks allemaal
![]()
![]()
Oei. Pappa RD is boos![]()
Tijd om te gaan slapen. Welterusten
Hahaquote:Op maandag 2 juli 2012 22:40 schreef justmattie het volgende:
Ik heb medelijden met m'n ouders. Die zit ik nu uitgebreid verslag te doen over m'n nieuwe schoenen, de paces en hoe goed het ging
Eerst maar whey maken en kwark eten/relaxmode
Smakelijk!!
quote:Nee hoor, maar ik moest iemand de schuld geven. Vond het eigenlijk wel fijn.
Looooong story short:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
It's funny
I knowquote:Maar het ging te lekker. Als ik na 8km (precies bij huis) over de 4 minuten verschil zat wilde ik nog een km erbij plakken. Qua conditie had het makkelijk gekund, maar wil nog niet forceren en zo.
niet boos...teleurgesteld... diep teleurgesteldquote:Op maandag 2 juli 2012 22:41 schreef Maraca het volgende:
Oei. Pappa RD is boos![]()
Tijd om te gaan slapen. Welterusten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]Nee hoor, maar ik moest iemand de schuld geven. Vond het eigenlijk wel fijn.
[..]
Looooong story short:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat een bitch
Nog een knuf
Ouders zijn nooit boos, die zijn altijd alleen maar teleurgesteld....quote:Op maandag 2 juli 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet boos...teleurgesteld... diep teleurgesteld
It's funny
Ja echt. Mocht iemand nog interesse hebben om een boek te publiceren, ik kan je wel een verhaal leveren.quote:
It's funny
Je weet dat teleurgesteld erger is dan boos hè? Aangezien teleurgesteld impliceert dat je verwachtingen had.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet boos...teleurgesteld... diep teleurgesteldZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]Nee hoor, maar ik moest iemand de schuld geven. Vond het eigenlijk wel fijn.
[..]
Looooong story short:Whooooooooo wat een fucking @#$%^&*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je zou bijna willen dat ze een ''ongeluk'' kreeg.![]()
Van mij mocht ze ook echt met d'r vliegtuig in de zee vol haaien storten.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Whooooooooo wat een fucking @#$%^&*
Je zou bijna willen dat ze een ''ongeluk'' kreeg.
It's funny
ja maar het doet meer pijn...die teleurstellingquote:Op maandag 2 juli 2012 22:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ouders zijn nooit boos, die zijn altijd alleen maar teleurgesteld....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oke... nu slapen, we praten er morgen overquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
M'n nieuwe schoenen zitten toch niet zo lekker als gedachtde randen van de zolen staan zeg maar.. ja hoe leg ik dat uit... wat omhoog in de schoen. En als je voet netjes staat zoals het hoort heb je daar vast geen last van, maar m'n voet schuift steeds een beetje naar binnen waardoor ik die rand in m'n voet voel drukken (alleen rechts) en het pijn doet
![]()
![]()
Das een naaistreek (understatement) Nero!
Als 't weer morgen goed is weer een flinke wandeling doenwoensdag weer rennen. Kan niet wachten om jullie de prachtige foto's te laten zien
Ja doei.![]()
Binnenkant van je voet, ter hoogte van de voetboog?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe schoenen zitten toch niet zo lekker als gedachtde randen van de zolen staan zeg maar.. ja hoe leg ik dat uit... wat omhoog in de schoen. En als je voet netjes staat zoals het hoort heb je daar vast geen last van, maar m'n voet schuift steeds een beetje naar binnen waardoor ik die rand in m'n voet voel drukken (alleen rechts) en het pijn doet
Ik had precies hetzelfde met mijn asics, inmiddels vrijwel nergens last meer van. Kwestie van goed inlopen
Deceptie. Misschien inderdaad nog even inlopen en anders terugbrengenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren in het midden, aan de binnenkant, en nu bij de hak ook aan de binnenkant..quote:Op maandag 2 juli 2012 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Binnenkant van je voet, ter hoogte van de voetboog?
Ik had precies hetzelfde met mijn asics, inmiddels vrijwel nergens last meer van. Kwestie van goed inlopen![]()
Ohquote:Op maandag 2 juli 2012 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gisteren in het midden, aan de binnenkant, en nu bij de hak ook aan de binnenkant..
Dan:quote:Op maandag 2 juli 2012 22:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deceptie. Misschien inderdaad nog even inlopen en anders terugbrengen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Soms mag het!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Neem je het stiekem voor me op?quote:
spoilsportquote:
Ecosia
kan het zelf ook af en toe niet laten ...maar niet verder vertellen hoorquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan het zelf ook af en toe niet laten ...maar niet verder vertellen hoor
![]()
kunnen jullie deze zien?
Heb nog wat in te halen voor deze maand ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
only in...quote:Op maandag 2 juli 2012 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.cnbc.com/id/47(...)Next_Target_In_CourtInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
oh god.. lapo hunters
Ecosia
ik zet hem voorInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: