abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 12:59:59 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_125027312
Dit krijg je nu als mensen naar die vuige vaccin bezoedelaars luisteren:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-22051927
pi_125030490
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:23 schreef .SP. het volgende:
Dit krijg je nu als mensen naar die vuige vaccin bezoedelaars luisteren:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-22051927
Die MMR-affaire loopt al een jaar of 10, niet?
  maandag 8 april 2013 @ 14:42:47 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125030589
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Gray het volgende:

[..]

allemaal omdat er een flutonderzoek per ongeluk in de Lancet verscheen, maar ja zelfs na de retractie was de schade al toegedaan...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_125030635
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Re het volgende:

[..]

allemaal omdat er een flutonderzoek per ongeluk in de Lancet verscheen, maar ja zelfs na de retractie was de schade al toegedaan...
Als een gaatje in de dijk...
  maandag 8 april 2013 @ 14:45:14 #156
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125030690
quote:
12s.gif Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Als een gaatje in de dijk...
nah meer gaatjes in hoofden van moeders...
pi_125030708
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 14:45 schreef Re het volgende:

[..]

nah meer gaatjes in hoofden van moeders...
Dijken van moeders. :P
  maandag 8 april 2013 @ 14:46:53 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125030748
of koelkasten van moeders ... zoek die maar op :6
pi_125033264
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja, maar de gevolgen voor de welzijn en levens van mensen worden pas duidelijk met dit soort uitbraken.
  Moderator maandag 8 april 2013 @ 20:18:25 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_125044517
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Re het volgende:

[..]

Zo zonde idd. Kun je nagaan wat een gevolgen een enkel artikel kan hebben.
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 13:17:09 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_137763881
Kickje

'Crèche moet niet-ingeënt kind kunnen weigeren'

Het moet mogelijk zijn voor crèches om ouders te weren die doelbewust hun kinderen niet laten vaccineren tegen kinderziekten als mazelen.

Dat zegt Gjalt Jellesma, voorzitter van oudervereniging Boink, zaterdag in de Volkskrant.

"Kinderen kunnen aan de mazelen overlijden", aldus Jellesma. "Een crèche moet kunnen zeggen dat ze baby's hieraan niet willen blootstellen."

Aanleiding voor de uitspraken is een zaak waarbij een baby uit Den Haag doodziek in het ziekenhuis belandde, nadat op zijn crèche een bewust niet-ingeënt kind met mazelen was geweest.

Jellesma: "Als iemand het recht heeft zijn kind niet in te enten, heb ik als ouder ook het recht mijn baby niet aan dat risico bloot te stellen."

Hij stelt dat in de algemene voorwaarden van crèches is afgesproken dat zij kinderen mogen weigeren die een gevaar vormen voor anderen. De voorzitter vindt dat onderzocht moet worden of de mazelen daar onder kunnen vallen.

http://www.nu.nl/binnenla(...)kunnen-weigeren.html
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 14:31:36 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_138262570
Dat autisme door vaccinaties komt kan aan de hand van dit onderzoek naar het rijk der fabelen worden verwezen:

'Autisme ontstaat al in baarmoeder'

Autisme is waarschijnlijk al waarneembaar in het brein van baby's voordat ze worden geboren, zo blijkt uit nieuw wetenschappelijk onderzoek.

De hersenen van kinderen met autisme hebben een onregelmatige, gefragmenteerde hersenstructuur in de voorhersenen.

De afwijkingen in deze gebieden ontstaan vermoedelijk al voor de geboorte.

Dat melden Amerikaanse onderzoekers in het wetenschappelijk tijdschrift New England Journal of Medicine.

De wetenschappers kwamen tot hun bevindingen door de hersenen te onderzoeken van 22 overleden kinderen, wiens organen na de dood ter beschikking werden gesteld aan de wetenschap. De kinderen waren op het moment van overlijden tussen de 2 en 15 jaar oud.

Bij kinderen die waren gediagnosticeerd met autisme, vonden de wetenschappers in 90 procent van de gevallen afwijkingen in de prefrontale cortex.

Het ging met name om een gefragmenteerde structuur in hersengebieden die zijn betrokken bij taal, sociale communicatie en emotie. De analyse wijst erop dat deze abnormale ontwikkeling van de hersenen al in de baarmoeder begint.

Diagnose
De studie moet nog worden herhaald voordat de wetenschappers definitieve conclusies kunnen trekken. "Als deze ontdekking van een gedesorganiseerde architectuur in het brein van sommige kinderen met autisme kan worden geproduceerd, moeten we aannemen dat het begin van dit proces al lang voor de geboorte plaatsvindt", verklaart de Britse hersenonderzoeker Thomas Insel op BBC News.

Een beter begrip van het ontstaan van autisme in de hersenen zal volgens de wetenschappers leiden tot betere behandelingen

http://www.nu.nl/wetensch(...)-in-baarmoeder-.html
pi_138269206
Dat zegt toch niks over het verband met vaccineren?
Misschien is er ook een verworven vorm van autisme die (mede) veroorzaakt wordt door vaccinaties, daar kun je aan de hand van dit onderzoek niks over zeggen.
Niet dat ik daar in geloof hoor, maar die conclusie dat er geen verband zou zijn lijkt me een beetje voorbarig.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator vrijdag 28 maart 2014 @ 18:12:05 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_138269697
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien is er ook een verworven vorm van autisme die (mede) veroorzaakt wordt door vaccinaties, daar kun je aan de hand van dit onderzoek niks over zeggen.
Niet dat ik daar in geloof hoor, maar die conclusie dat er geen verband zou zijn lijkt me een beetje voorbarig.
Ik weet dat er veel ouders van autistische kinderen met een schuldgevoel rondlopen omdat ze regelmatig lezen en horen dat autisme door vaccinatie kan komen. Alleen al voor die ouders is dit onderzoek van groot belang.
Maar we wachten de herhaling van de studie af.
pi_138276646
quote:
Croatia's Constitutional Court has upheld compulsory vaccination laws against nine infectious diseases. The court's statement has been translated as reading, “The child’s right to health is more than the rights of parents to the (wrong) choice.”
http://www.iflscience.com(...)olds-vaccine-mandate
pi_138278576
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
Dat autisme door vaccinaties komt kan aan de hand van dit onderzoek naar het rijk der fabelen worden verwezen:

'Autisme ontstaat al in baarmoeder'

Autisme is waarschijnlijk al waarneembaar in het brein van baby's voordat ze worden geboren, zo blijkt uit nieuw wetenschappelijk onderzoek.

De hersenen van kinderen met autisme hebben een onregelmatige, gefragmenteerde hersenstructuur in de voorhersenen.

De afwijkingen in deze gebieden ontstaan vermoedelijk al voor de geboorte.

Dat melden Amerikaanse onderzoekers in het wetenschappelijk tijdschrift New England Journal of Medicine.

De wetenschappers kwamen tot hun bevindingen door de hersenen te onderzoeken van 22 overleden kinderen, wiens organen na de dood ter beschikking werden gesteld aan de wetenschap. De kinderen waren op het moment van overlijden tussen de 2 en 15 jaar oud.

Bij kinderen die waren gediagnosticeerd met autisme, vonden de wetenschappers in 90 procent van de gevallen afwijkingen in de prefrontale cortex.

Het ging met name om een gefragmenteerde structuur in hersengebieden die zijn betrokken bij taal, sociale communicatie en emotie. De analyse wijst erop dat deze abnormale ontwikkeling van de hersenen al in de baarmoeder begint.

Diagnose
De studie moet nog worden herhaald voordat de wetenschappers definitieve conclusies kunnen trekken. "Als deze ontdekking van een gedesorganiseerde architectuur in het brein van sommige kinderen met autisme kan worden geproduceerd, moeten we aannemen dat het begin van dit proces al lang voor de geboorte plaatsvindt", verklaart de Britse hersenonderzoeker Thomas Insel op BBC News.

Een beter begrip van het ontstaan van autisme in de hersenen zal volgens de wetenschappers leiden tot betere behandelingen

http://www.nu.nl/wetensch(...)-in-baarmoeder-.html
Natuurlijk.. Autisme is erfelijk. Ik zie ook niet hoe een injectie met ziekteverwekkers tot autisme zou moeten leiden.
pi_138280215
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Natuurlijk.. Autisme is erfelijk. Ik zie ook niet hoe een injectie met ziekteverwekkers tot autisme zou moeten leiden.
Immunologische reacties kunnen ook andere neurologische symptomen geven, dus zo raar is het idee niet.
Bedoel je erfelijk of genetisch?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_138280475
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Immunologische reacties kunnen ook andere neurologische symptomen geven, dus zo raar is het idee niet.
Bedoel je erfelijk of genetisch?
Erfelijk.. Als je autistisch bent, is de kans groot dat het in de naaste familie ooki voorkomt. Maar zo ingrijpend is een vaccinatie toch niet dat je zenuwstelsel erdoor beinvloed wordt? Het lijkt me meer iets voor als je ernstig ziek bent geweest.
  Moderator zaterdag 5 april 2014 @ 13:37:51 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_138536916
Post van Rollo verhuisd naar hier:

Rollo

[Molorus sluit het andere topic op het moment dat ik net een inhoudelijke post klaar had, dus dan maar zo in een nieuw topic..]

Ik ben 100% atheist, behoorlijk intelligent (als ik dat van mezelf mag zeggen..), heb vroeger alle inentingen gehad, ben geen autist, en het totaal niet met TS' opmerking over Einstein eens, (dat alles ter achtergrond,) maar vaccinaties brengen wel degelijk meer naars dan goeds met zich mee en de hoofdreden voor de massale toepassing en vele zogenaamde 'positieve objectieve studies' zijn wel degelijk de financiële belangen van de farmaceutische industrie.

Hier wat goed leesvoer:
http://stemcellforautism.(...)-shocking-truth.html

Doe er mee wat je wilt, mijn kinderen krijgen in ieder geval geen vaccinaties.
pi_138537295
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
Kickje

'Crèche moet niet-ingeënt kind kunnen weigeren'

Het moet mogelijk zijn voor crèches om ouders te weren die doelbewust hun kinderen niet laten vaccineren tegen kinderziekten als mazelen.

Dat zegt Gjalt Jellesma, voorzitter van oudervereniging Boink, zaterdag in de Volkskrant.

"Kinderen kunnen aan de mazelen overlijden", aldus Jellesma. "Een crèche moet kunnen zeggen dat ze baby's hieraan niet willen blootstellen."

Aanleiding voor de uitspraken is een zaak waarbij een baby uit Den Haag doodziek in het ziekenhuis belandde, nadat op zijn crèche een bewust niet-ingeënt kind met mazelen was geweest.

Jellesma: "Als iemand het recht heeft zijn kind niet in te enten, heb ik als ouder ook het recht mijn baby niet aan dat risico bloot te stellen."

Hij stelt dat in de algemene voorwaarden van crèches is afgesproken dat zij kinderen mogen weigeren die een gevaar vormen voor anderen. De voorzitter vindt dat onderzocht moet worden of de mazelen daar onder kunnen vallen.

http://www.nu.nl/binnenla(...)kunnen-weigeren.html
Groot gelijk ook. Het hele idee achter vaccineren is gebaseerd op kuddebescherming. Als er maar genoeg gevaccineerd zijn dan maakt het niet uit als een klein deel niet gevaccineerd is want de kans dat het niet gevaccineerde deel de ziekte krijgt is dan praktisch uitgesloten. Dit aantal ligt op iets van 85-95% afhankelijk van de ziekte, een bepaalde groep, zo'n 5-10% kan geen vaccinaties krijgen vanwege leeftijd (baby's) of omdat ze allergisch zijn voor de componenten van het vaccin, dus is het belangrijk dat iedereen die gevaccineerd kan zijn dat ook is.

Als er dus op zo'n creche iets oudere kinderen ook rondlopen die dus door de keuze van de ouders niet gevaccineerd zijn, dan komt de hele kuddebescherming in het gevaar en is er een reele kans dat een groot deel van de baby's de dodelijk ziektes overneemt, zelfs al loopt er maar 1 ziek ouder kindje rond, aangezien in zo'n crechepopulatie het nog belangrijker is dat iedereen is gevaccineerd gezien de grootte van de gevoelige groep.
pi_138537446
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:57 schreef Rollo het volgende:
[Molorus sluit het andere topic op het moment dat ik net een inhoudelijke post klaar had, dus dan maar zo in een nieuw topic..]

Ik ben 100% atheist, behoorlijk intelligent (als ik dat van mezelf mag zeggen..), heb vroeger alle inentingen gehad, ben geen autist, en het totaal niet met TS' opmerking over Einstein eens, (dat alles ter achtergrond,) maar vaccinaties brengen wel degelijk meer naars dan goeds met zich mee en de hoofdreden voor de massale toepassing en vele zogenaamde 'positieve objectieve studies' zijn wel degelijk de financiële belangen van de farmaceutische industrie.

Hier wat goed leesvoer:
http://stemcellforautism.(...)-shocking-truth.html

Doe er mee wat je wilt, mijn kinderen krijgen in ieder geval geen vaccinaties.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar de meeste ingredienten op dat lijstje krijg je dagelijks in je lichaam en ze proberen je bang te maken met termen en kreten die op 90% van de stoffen in onze omgeving slaan. Dit is echt basic scheikunde en die schrijver probeert in te spelen op mensen hun onkunde op dit gebied.

Het grootste punt wat ze maken is het gevaar van kwik in de vaccins. De reden hiervoor is dat er een kans is dat kwik zich tot gevaarlijke combinaties kan ophopen indien de meerdere vaccins krijgt met kwik erin terwijl de vorige lading nog niet is uitgeplast. Ze hebben hier onderzoek naar gedaan, de hoogste toegestane concentraties aan kwik zijn binnen 2 weken het lichaam uit en zelfs baby's krijgen niet zo snel achter elkaar vaccinaties dat dit een probleem oplevert. Maar goed, het wordt dus sowieso eigenlijk niet meer gebruikt omdat de bevolking plotseling helemaal in paniek was over iets waar ze geen verstand van hebben.
pi_138566579
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef .SP. het volgende:
Crohn's is vermoedelijk een combi van een genetische achtergrond en een bacteriele achtergrond. Voor zover ik weet zijn er geen wetenschappelijke indicaties dat vaccinaties er iets mee te maken hebben.
Voor zover ik weet ook niet. En ik weet er behoorlijk wat over.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:25 schreef badabingie het volgende:
Vaccines Did Not Save Us – 2 Centuries of Official Statistics
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/
Ik hoop dat je weet dat degene die dat onderzoek regelrecht uit zn endeldarm gezogen heeft er ook jaren voor vastgezeten heeft? En er geen onderzoek is dat aantoont dat men van vaccinaties autistisch raakt?!
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:41 schreef new_moon het volgende:

[..]

want alleen als je academisch geschoold bent kun je nadenken?
bedoel je dat?
wat een onzin!!!!!!!
Als je accademisch geschoold bent, leer je kritisch en op een accademische wijze naar dingen te kijken. Zoals argumenten en onderzoeken. Dat zegt dus vaak wel degelijk wat. Wil niet zeggen dat je per definitie niet na kan denken als je niet accademisch geschoold bent.
Maar kan het ook nog on-topic ipv op de man?
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat er genen zijn die voor autisme zorgen is duidelijk. Dat het dus al bestaat in het kind voordat het gevaccineerd wordt is duidelijk.
Dat vaccinaties je DNA aanpassen van je voortplantingscellen is nooit aangetoond.
Dat je van vaccinaties autistisch raakt is nooit aangetoont. Al heeft ene meneer ooit wel resultaten uit zn duim gezogen, dit gepretendeerd en ervoor vastgezeten.
dus
  Moderator zondag 6 april 2014 @ 15:56:31 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_138573292
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 13:24 schreef Evie het volgende:

[..]

Voor zover ik weet ook niet. En ik weet er behoorlijk wat over.

[..]

Ik hoop dat je weet dat degene die dat onderzoek regelrecht uit zn endeldarm gezogen heeft er ook jaren voor vastgezeten heeft? En er geen onderzoek is dat aantoont dat men van vaccinaties autistisch raakt?!

[..]

Als je accademisch geschoold bent, leer je kritisch en op een accademische wijze naar dingen te kijken. Zoals argumenten en onderzoeken. Dat zegt dus vaak wel degelijk wat. Wil niet zeggen dat je per definitie niet na kan denken als je niet accademisch geschoold bent.
Maar kan het ook nog on-topic ipv op de man?

[..]

Dat er genen zijn die voor autisme zorgen is duidelijk. Dat het dus al bestaat in het kind voordat het gevaccineerd wordt is duidelijk.
Dat vaccinaties je DNA aanpassen van je voortplantingscellen is nooit aangetoond.
Dat je van vaccinaties autistisch raakt is nooit aangetoont. Al heeft ene meneer ooit wel resultaten uit zn duim gezogen, dit gepretendeerd en ervoor vastgezeten.
Dit.
en
Ronduit misdadig en dus terecht dat deze 'meneer' hiervoor heeft vastgezeten.
  zondag 6 april 2014 @ 16:21:39 #174
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138574470
Die meneer had gewoon gelijk en zat in de bak omdat de Big Pharma een corrupte rechter heeft omgekocht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 6 april 2014 @ 16:28:20 #175
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138574744
quote:
Het maakt niet uit hoeveel slachtoffers farmaceutische bedrijven maken met hun dodelijke vaccinaties, zij hebben altijd volledige immuniteit.

Als General Motors echter een verkeerde schakelaar inbouwt wat een aantal doden veroorzaakt dan staat heel Amerika op zijn achterste poten.

Heel Amerika is in rep en roer omdat General Motors bekend heeft gemaakt dat de maatschappij 2,5 miljoen auto’s terug wil halen naar de werkplaats omdat er een technisch mankement is geconstateerd dat aan tientallen mensen het leven heeft gekost en een groot aantal gewonden heeft veroorzaakt.

De media is hier uiteraard bovenop gesprongen alsmede de gebruikelijke actiegroepen die allemaal willen dat GM zwaar wordt bestraft voor het niet eerder terugroepen van de auto’s. De wel heel fanatieke activist, Michael Moore, stelt zelfs voor om de leiding van General Motors te executeren.

Naar blijkt wordt er al bijna tien jaar lang in bepaalde modellen een niet goed werkende contactschakelaar ingebouwd. Volgens de beschuldigingen die nu worden geuit was GM hier al sinds 2003 van op de hoogte, maar heeft er niets aan gedaan.

Het resultaat is dat er sinds die tijd 13 doden zijn gevallen als gevolg van die niet goed functionerende contactschakelaar. Nu heeft men dan eindelijk besloten om er wat aan te doen en het trieste is dat het vervangen van die schakelaar niet meer kost dan 2 Dollar per auto.

De leiding van General Motors kan dan ook als gevolg hiervan ongetwijfeld torenhoge schadeclaims tegemoet zien en mogelijke strafrechtelijke vervolging.

Het bizarre is dat het halve land in rep en roer is over 13 doden in de afgelopen tien jaar, wat uiteraard heel erg is, maar dat er met geen woord wordt gerept over de duizenden vaccinatiedoden die in diezelfde periode slachtoffer zijn geworden.

Daar waar de mainstream media nu moord en brand schreeuwt vanwege een defecte contactschakelaars in een aantal Chevrolets, houden ze hun kaken stijf op elkaar over de vele vaccinatiedoden die er ieder jaar vallen te betreuren.
bron

leuke vergelijking .. contactslot wat slecht werkt, paar doden in ettelijke jaren. Alles en iedereen in rep en roer. Maar de tientallen duizenden doden per jaar door kutvaccins dan is er geen vuiltje aan de lucht.

Vaccin-schade mag en kan niet. Dat is BadPharma ten voeten uit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 6 april 2014 @ 16:29:51 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_138574823
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

leuke vergelijking ..

Vaccin-schade mag en kan niet. Dat is BadPharma ten voeten uit.
Oh Niburu.
  zondag 6 april 2014 @ 17:01:29 #177
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_138576149
In dat stuk praten ze over vaccinatiedoden met een link en die link gaat naar een pagina waar helemaal niet over doden gesproken wordt :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 6 april 2014 @ 17:20:52 #178
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138576746
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 17:01 schreef oompaloompa het volgende:
In dat stuk praten ze over vaccinatiedoden met een link en die link gaat naar een pagina waar helemaal niet over doden gesproken wordt :D
het is een flink gegraaf om de referenties te volgen en dan kom je voornamelijk uit op zelfbevlekkende bronnen zoals nicv.org en natural science en zo
pi_138578907
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:28 schreef Lambiekje het volgende:
Maar de tientallen duizenden doden per jaar door kutvaccins dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Tsja.. en jij sluit je ogen weer eens voor Occam's Razor en bedenkt dan dat er een groot evil complot gaande is he? Want dat het niet klopt dat er tientallen duizenden doden per jaar door vaccins zijn dat zou te simpel zijn of niet Biekje?
Zucht..
  zondag 6 april 2014 @ 19:02:20 #180
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_138579999
Ik geloofde nooit zo in al die verhalen van vaccinaties dat die op één of andere manier schadelijk konden zijn.
Dacht bij mezelf dat is toch goed getest en mensen doen het al jarennnnnn.

Maar toen mijn kleine zo'n 3 uur na een vaccinatie zo'n 4 en een half uur aan 1 stuk aan het gillen, krijsen sloeg en echt geen minuutje rust. :|W
Ja misschien even een paar seconde op adem komen maar dan ging het weer voluit.
Sindsdien bekijk ik al die vaccinaties met argusogen. ;(
Wat zit er in godsnaam in? :{ dat zo'n klein mensje 4 en een half uur aan krijsen maakt (en behoorlijk krijsen)
De HAP reageerde er "lauwtjes" op en dat ze na een vaccinatie niks meer konden doen.

Ik vind het in ieder geval een hele heftige reactie op een vaccin wat alleen maar zou moeten beschermen.
En waar dus eigenlijk alleen maar verzwakte "ziekteverwekkers" in zouden zitten.
Het geeft blijkbaar een heel heftige reactie (bij sommige dan, helaas was dat hier wel het geval)
Rayen 2½ jaar!
  Moderator zondag 6 april 2014 @ 19:14:47 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_138580472
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
Ik geloofde nooit zo in al die verhalen van vaccinaties dat die op één of andere manier schadelijk konden zijn.

Maar toen mijn kleine zo'n 3 uur na een vaccinatie zo'n 4 en een half uur aan 1 stuk aan het gillen, krijsen sloeg en echt geen minuutje rust. :|W
Wat zit er in godsnaam in? :{ dat zo'n klein mensje 4 en een half uur aan krijsen maakt (en behoorlijk krijsen)
De HAP reageerde er "lauwtjes" op en dat ze na een vaccinatie niks meer konden doen.

Ik vind het in ieder geval een hele heftige reactie op een vaccin wat alleen maar zou moeten beschermen.
En waar dus eigenlijk alleen maar verzwakte "ziekteverwekkers" in zouden zitten.
Het geeft blijkbaar een heel heftige reactie (bij sommige dan, helaas was dat hier wel het geval)
Of je denkt: beter nu een paar uur huilen dan later een gevaarlijke ziekte.
  zondag 6 april 2014 @ 19:29:59 #182
52357 Lambiekje
pi_138581067
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee! dat heeft ze nu juist net direct ingespoten gekregen. Acuter en agressiever dan dat je uberhaupt eventueel kan oplopen op reguliere/natuurlijke wijze.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 6 april 2014 @ 19:40:33 #183
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_138581463
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou ik dacht eerder wat zit er in godsnaam in die cocktail prik dat het zoiets veroorzaakt.
Ook al vallen wij (of liever gezegd mijn zoontje) onder de misschien enkele gevallen die zo reageren.
Dat kan niet alleen bestaan uit verzwakte ziekteverwekkers, die kunnen onmogelijk zo'n lichamelijke reactie veroorzaken.
Rayen 2½ jaar!
  Moderator zondag 6 april 2014 @ 19:50:51 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_138581844
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:40 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou ik dacht eerder wat zit er in godsnaam in die cocktail prik dat het zoiets veroorzaakt.
Ook al vallen wij (of liever gezegd mijn zoontje) onder de misschien enkele gevallen die zo reageren.
Dat kan niet alleen bestaan uit verzwakte ziekteverwekkers, die kunnen onmogelijk zo'n lichamelijke reactie veroorzaken.
Oh dat was al bekend?
  zondag 6 april 2014 @ 19:56:04 #185
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_138582069
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh dat was al bekend?
Dat werd zo gesteld door het consultatiebureau en de HAP, dat er enkele kinderen zijn die heftiger reageren.
Ik had liever een antwoord gekregen op mijn vraag waarom dan enkele kinderen zo reageren op een vaccinatie, waar zit hem dat dan in?
Rayen 2½ jaar!
  Moderator zondag 6 april 2014 @ 20:01:59 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_138582297
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:56 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Dat werd zo gesteld door het consultatiebureau en de HAP, dat er enkele kinderen zijn die heftiger reageren.
Ik had liever een antwoord gekregen op mijn vraag waarom dan enkele kinderen zo reageren op een vaccinatie, waar zit hem dat dan in?
Heb je niet doorgevraagd dan?
Maar later was alles weer goed met je kindje? En reageerde ze op vervolgvaccinaties ook zo heftig of viel dat mee?
  zondag 6 april 2014 @ 20:08:46 #187
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_138582648
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je niet doorgevraagd dan?
Maar later was alles weer goed met je kindje? En reageerde ze op vervolgvaccinaties ook zo heftig of viel dat mee?
Tuurlijk doorgevraagd, maar ze konden me niets vertellen behalve dat enkele kinderen zo reageren. Dat bleven ze eigenlijk ook maar herhalen op welke vraag ik ze stelde.

Lang getwijfeld of ik de volgende vaccinatie wel zou geven, want ja toen had ik al die sites van internet doorgespit die anti-vaccinatie waren.
Toen toch maar gedaan, en geen enkele reactie (gelukkig)
Maar als hij 4 word, krijgt hij de volgende, maar tot die tijd heb ik nog tijd om me in te lezen.
Maar echt duidelijker word het eigenlijk niet van al die sites met info die op waarheid berusten of "verzonnen" zijn.
En medisch gezien ben ik natuurlijk een leek, dus ja, waar baseer je je mening op :?
Rayen 2½ jaar!
  Moderator zondag 6 april 2014 @ 20:21:46 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_138583348
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Tuurlijk doorgevraagd, maar ze konden me niets vertellen behalve dat enkele kinderen zo reageren. Dat bleven ze eigenlijk ook maar herhalen op welke vraag ik ze stelde.

Lang getwijfeld of ik de volgende vaccinatie wel zou geven, want ja toen had ik al die sites van internet doorgespit die anti-vaccinatie waren.
Maar als hij 4 word, krijgt hij de volgende, maar tot die tijd heb ik nog tijd om me in te lezen.
Maar echt duidelijker word het eigenlijk niet van al die sites met info die op waarheid berusten of "verzonnen" zijn.
En medisch gezien ben ik natuurlijk een leek, dus ja, waar baseer je je mening op :?
Ik hecht waarde aan wat mijn huisarts zegt.
Kijk, iedereen kan op sites allerlei dingen verkondigen, ik ga liever af op het oordeel van iemand die er jaren voor gestudeerd heeft.
  zondag 6 april 2014 @ 20:26:24 #189
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_138583596
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk, iedereen kan op sites allerlei dingen verkondigen, ik ga liever af op het oordeel van iemand die er jaren voor gestudeerd heeft.
Oh ja, maar die zei hetzelfde, sommige kinderen reageren extremer dan anderen op een vaccinatie.
Ik vind het eigenlijk een nietszeggend antwoord.
Zeg dan gewoon dat je het ook niet weet.
En toch moet er dan iets in zitten waarom een kind zo reageert, misschien zit het wel in de "bijstoffen" die ze in zo'n prik stoppen.
Rayen 2½ jaar!
  Moderator zondag 6 april 2014 @ 20:28:15 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_138583701
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Oh ja, maar die zei hetzelfde, sommige kinderen reageren extremer dan anderen op een vaccinatie.
En toch moet er dan iets in zitten waarom een kind zo reageert, misschien zit het wel in de "bijstoffen" die ze in zo'n prik stoppen.
Dat kan toch ook zo zijn? Ieder mens is uniek tenslotte.
  maandag 7 april 2014 @ 02:12:35 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138599843
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee! dat heeft ze nu juist net direct ingespoten gekregen. Acuter en agressiever dan dat je uberhaupt eventueel kan oplopen op reguliere/natuurlijke wijze.
is Paranoia ook een effect er van misschien?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 april 2014 @ 07:48:10 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_138600654
quote:

[..]

Je kan toch vooraf aan de dokter vragen wat er precies in zit en daarna zelf op internet kijken wat de risico's zijn want volgens mij weten dokters zelf niet eens wat er precies inzit . Dat enkele kinderen zo reageren is idd nietszeggend .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 7 april 2014 @ 08:28:55 #193
52357 Lambiekje
pi_138600940
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 07:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Je kan toch vooraf aan de dokter vragen wat er precies in zit
en daarna zelf op internet kijken wat de risico's zijn want volgens mij weten dokters zelf niet eens wat er precies inzit . Dat enkele kinderen zo reageren is idd nietszeggend .
dat weet z'n knakker niet.

Stond zaterdag nog op de voorkant van de Telegraaf. "Arts weet te weinig." al was het wel in context Lyme. Maar dat kan voor een arts veel breder getrokken worden.
  maandag 7 april 2014 @ 08:40:34 #194
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138601049
quote:

quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:40 schreef TimeJumper het volgende:Dat kan niet alleen bestaan uit verzwakte ziekteverwekkers, die kunnen onmogelijk zo'n lichamelijke reactie veroorzaken.
  maandag 7 april 2014 @ 08:48:37 #195
52357 Lambiekje
pi_138601138
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

.. edit,hou eens op-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 07-04-2014 11:10:44 ]
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 08:59:22 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_138601336
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat weet z'n knakker niet.

Stond zaterdag nog op de voorkant van de Telegraaf. "Arts weet te weinig." al was het wel in context Lyme. Maar dat kan voor een arts veel breder getrokken worden.
Laat dat maar aan jou over.
  maandag 7 april 2014 @ 09:09:55 #197
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_138601501
quote:
3s.gif Op maandag 7 april 2014 08:40 schreef Re het volgende:

[..]

[..]

Tsja dat is wat "ik denk" als leek je gaat ook maar gokken als je eigen kind uren achter elkaar krijst
Rayen 2½ jaar!
  maandag 7 april 2014 @ 09:10:18 #198
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_138601510
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef TimeJumper het volgende:

Ik ben een keer per ongelijk deels in een spier gevaccineerd, enorme blauwe plek en kon een dag niet lopen. Kreeg een extra snoepje van mn moeder. geen permanente schade of iets anders opgeleopen (behalve dan dat ik geen hoofletters meer heb). reacties kunnen optreden daar is niets vreemd aan.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 7 april 2014 @ 09:38:02 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_138601993
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Niet alleen kinderen en niet alleen met vaccinaties. Sommige volwassenen geven graag regelmatig bloed, terwijl andere al omvallen bij het zien van een naald ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_138602803
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 08:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

-edit-
Donder nou eens op met je nutteloze one-liners, echt, je hebt hier helemaal niets toe te voegen. Kom eens met wat inhoud.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 07-04-2014 11:11:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')