Goed artikel.quote:Op maandag 1 april 2013 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.jpeds.com/content/JPEDSDeStefano
Die MMR-affaire loopt al een jaar of 10, niet?quote:Op maandag 8 april 2013 13:23 schreef .SP. het volgende:
Dit krijg je nu als mensen naar die vuige vaccin bezoedelaars luisteren:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-22051927
allemaal omdat er een flutonderzoek per ongeluk in de Lancet verscheen, maar ja zelfs na de retractie was de schade al toegedaan...quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Die MMR-affaire loopt al een jaar of 10, niet?
Als een gaatje in de dijk...quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Re het volgende:
[..]
allemaal omdat er een flutonderzoek per ongeluk in de Lancet verscheen, maar ja zelfs na de retractie was de schade al toegedaan...
Dijken van moeders.quote:Op maandag 8 april 2013 14:45 schreef Re het volgende:
[..]
nah meer gaatjes in hoofden van moeders...
Ja, maar de gevolgen voor de welzijn en levens van mensen worden pas duidelijk met dit soort uitbraken.quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Die MMR-affaire loopt al een jaar of 10, niet?
Zo zonde idd. Kun je nagaan wat een gevolgen een enkel artikel kan hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Re het volgende:
[..]
allemaal omdat er een flutonderzoek per ongeluk in de Lancet verscheen, maar ja zelfs na de retractie was de schade al toegedaan...
Ik weet dat er veel ouders van autistische kinderen met een schuldgevoel rondlopen omdat ze regelmatig lezen en horen dat autisme door vaccinatie kan komen. Alleen al voor die ouders is dit onderzoek van groot belang.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zegt toch niks over het verband met vaccineren?
Misschien is er ook een verworven vorm van autisme die (mede) veroorzaakt wordt door vaccinaties, daar kun je aan de hand van dit onderzoek niks over zeggen.
Niet dat ik daar in geloof hoor, maar die conclusie dat er geen verband zou zijn lijkt me een beetje voorbarig.
http://www.iflscience.com(...)olds-vaccine-mandatequote:Croatia's Constitutional Court has upheld compulsory vaccination laws against nine infectious diseases. The court's statement has been translated as reading, “The child’s right to health is more than the rights of parents to the (wrong) choice.”
Natuurlijk.. Autisme is erfelijk. Ik zie ook niet hoe een injectie met ziekteverwekkers tot autisme zou moeten leiden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
Dat autisme door vaccinaties komt kan aan de hand van dit onderzoek naar het rijk der fabelen worden verwezen:
'Autisme ontstaat al in baarmoeder'
Autisme is waarschijnlijk al waarneembaar in het brein van baby's voordat ze worden geboren, zo blijkt uit nieuw wetenschappelijk onderzoek.
De hersenen van kinderen met autisme hebben een onregelmatige, gefragmenteerde hersenstructuur in de voorhersenen.
De afwijkingen in deze gebieden ontstaan vermoedelijk al voor de geboorte.
Dat melden Amerikaanse onderzoekers in het wetenschappelijk tijdschrift New England Journal of Medicine.
De wetenschappers kwamen tot hun bevindingen door de hersenen te onderzoeken van 22 overleden kinderen, wiens organen na de dood ter beschikking werden gesteld aan de wetenschap. De kinderen waren op het moment van overlijden tussen de 2 en 15 jaar oud.
Bij kinderen die waren gediagnosticeerd met autisme, vonden de wetenschappers in 90 procent van de gevallen afwijkingen in de prefrontale cortex.
Het ging met name om een gefragmenteerde structuur in hersengebieden die zijn betrokken bij taal, sociale communicatie en emotie. De analyse wijst erop dat deze abnormale ontwikkeling van de hersenen al in de baarmoeder begint.
Diagnose
De studie moet nog worden herhaald voordat de wetenschappers definitieve conclusies kunnen trekken. "Als deze ontdekking van een gedesorganiseerde architectuur in het brein van sommige kinderen met autisme kan worden geproduceerd, moeten we aannemen dat het begin van dit proces al lang voor de geboorte plaatsvindt", verklaart de Britse hersenonderzoeker Thomas Insel op BBC News.
Een beter begrip van het ontstaan van autisme in de hersenen zal volgens de wetenschappers leiden tot betere behandelingen
http://www.nu.nl/wetensch(...)-in-baarmoeder-.html
Immunologische reacties kunnen ook andere neurologische symptomen geven, dus zo raar is het idee niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Natuurlijk.. Autisme is erfelijk. Ik zie ook niet hoe een injectie met ziekteverwekkers tot autisme zou moeten leiden.
Erfelijk.. Als je autistisch bent, is de kans groot dat het in de naaste familie ooki voorkomt. Maar zo ingrijpend is een vaccinatie toch niet dat je zenuwstelsel erdoor beinvloed wordt? Het lijkt me meer iets voor als je ernstig ziek bent geweest.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Immunologische reacties kunnen ook andere neurologische symptomen geven, dus zo raar is het idee niet.
Bedoel je erfelijk of genetisch?
Groot gelijk ook. Het hele idee achter vaccineren is gebaseerd op kuddebescherming. Als er maar genoeg gevaccineerd zijn dan maakt het niet uit als een klein deel niet gevaccineerd is want de kans dat het niet gevaccineerde deel de ziekte krijgt is dan praktisch uitgesloten. Dit aantal ligt op iets van 85-95% afhankelijk van de ziekte, een bepaalde groep, zo'n 5-10% kan geen vaccinaties krijgen vanwege leeftijd (baby's) of omdat ze allergisch zijn voor de componenten van het vaccin, dus is het belangrijk dat iedereen die gevaccineerd kan zijn dat ook is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
Kickje
'Crèche moet niet-ingeënt kind kunnen weigeren'
Het moet mogelijk zijn voor crèches om ouders te weren die doelbewust hun kinderen niet laten vaccineren tegen kinderziekten als mazelen.
Dat zegt Gjalt Jellesma, voorzitter van oudervereniging Boink, zaterdag in de Volkskrant.
"Kinderen kunnen aan de mazelen overlijden", aldus Jellesma. "Een crèche moet kunnen zeggen dat ze baby's hieraan niet willen blootstellen."
Aanleiding voor de uitspraken is een zaak waarbij een baby uit Den Haag doodziek in het ziekenhuis belandde, nadat op zijn crèche een bewust niet-ingeënt kind met mazelen was geweest.
Jellesma: "Als iemand het recht heeft zijn kind niet in te enten, heb ik als ouder ook het recht mijn baby niet aan dat risico bloot te stellen."
Hij stelt dat in de algemene voorwaarden van crèches is afgesproken dat zij kinderen mogen weigeren die een gevaar vormen voor anderen. De voorzitter vindt dat onderzocht moet worden of de mazelen daar onder kunnen vallen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)kunnen-weigeren.html
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar de meeste ingredienten op dat lijstje krijg je dagelijks in je lichaam en ze proberen je bang te maken met termen en kreten die op 90% van de stoffen in onze omgeving slaan. Dit is echt basic scheikunde en die schrijver probeert in te spelen op mensen hun onkunde op dit gebied.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:57 schreef Rollo het volgende:
[Molorus sluit het andere topic op het moment dat ik net een inhoudelijke post klaar had, dus dan maar zo in een nieuw topic..]
Ik ben 100% atheist, behoorlijk intelligent (als ik dat van mezelf mag zeggen..), heb vroeger alle inentingen gehad, ben geen autist, en het totaal niet met TS' opmerking over Einstein eens, (dat alles ter achtergrond,) maar vaccinaties brengen wel degelijk meer naars dan goeds met zich mee en de hoofdreden voor de massale toepassing en vele zogenaamde 'positieve objectieve studies' zijn wel degelijk de financiële belangen van de farmaceutische industrie.
Hier wat goed leesvoer:
http://stemcellforautism.(...)-shocking-truth.html
Doe er mee wat je wilt, mijn kinderen krijgen in ieder geval geen vaccinaties.
Voor zover ik weet ook niet. En ik weet er behoorlijk wat over.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef .SP. het volgende:
Crohn's is vermoedelijk een combi van een genetische achtergrond en een bacteriele achtergrond. Voor zover ik weet zijn er geen wetenschappelijke indicaties dat vaccinaties er iets mee te maken hebben.
Ik hoop dat je weet dat degene die dat onderzoek regelrecht uit zn endeldarm gezogen heeft er ook jaren voor vastgezeten heeft? En er geen onderzoek is dat aantoont dat men van vaccinaties autistisch raakt?!quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:25 schreef badabingie het volgende:
Vaccines Did Not Save Us – 2 Centuries of Official Statistics
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/
Als je accademisch geschoold bent, leer je kritisch en op een accademische wijze naar dingen te kijken. Zoals argumenten en onderzoeken. Dat zegt dus vaak wel degelijk wat. Wil niet zeggen dat je per definitie niet na kan denken als je niet accademisch geschoold bent.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:41 schreef new_moon het volgende:
[..]
want alleen als je academisch geschoold bent kun je nadenken?
bedoel je dat?
wat een onzin!!!!!!!
Dat er genen zijn die voor autisme zorgen is duidelijk. Dat het dus al bestaat in het kind voordat het gevaccineerd wordt is duidelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zegt toch niks over het verband met vaccineren?
Misschien is er ook een verworven vorm van autisme die (mede) veroorzaakt wordt door vaccinaties, daar kun je aan de hand van dit onderzoek niks over zeggen.
Niet dat ik daar in geloof hoor, maar die conclusie dat er geen verband zou zijn lijkt me een beetje voorbarig.
Dit.quote:Op zondag 6 april 2014 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ook niet. En ik weet er behoorlijk wat over.
[..]
Ik hoop dat je weet dat degene die dat onderzoek regelrecht uit zn endeldarm gezogen heeft er ook jaren voor vastgezeten heeft? En er geen onderzoek is dat aantoont dat men van vaccinaties autistisch raakt?!
[..]
Als je accademisch geschoold bent, leer je kritisch en op een accademische wijze naar dingen te kijken. Zoals argumenten en onderzoeken. Dat zegt dus vaak wel degelijk wat. Wil niet zeggen dat je per definitie niet na kan denken als je niet accademisch geschoold bent.
Maar kan het ook nog on-topic ipv op de man?
[..]
Dat er genen zijn die voor autisme zorgen is duidelijk. Dat het dus al bestaat in het kind voordat het gevaccineerd wordt is duidelijk.
Dat vaccinaties je DNA aanpassen van je voortplantingscellen is nooit aangetoond.
Dat je van vaccinaties autistisch raakt is nooit aangetoont. Al heeft ene meneer ooit wel resultaten uit zn duim gezogen, dit gepretendeerd en ervoor vastgezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuke vergelijking .. contactslot wat slecht werkt, paar doden in ettelijke jaren. Alles en iedereen in rep en roer. Maar de tientallen duizenden doden per jaar door kutvaccins dan is er geen vuiltje aan de lucht.quote:Het maakt niet uit hoeveel slachtoffers farmaceutische bedrijven maken met hun dodelijke vaccinaties, zij hebben altijd volledige immuniteit.
Als General Motors echter een verkeerde schakelaar inbouwt wat een aantal doden veroorzaakt dan staat heel Amerika op zijn achterste poten.
Heel Amerika is in rep en roer omdat General Motors bekend heeft gemaakt dat de maatschappij 2,5 miljoen auto’s terug wil halen naar de werkplaats omdat er een technisch mankement is geconstateerd dat aan tientallen mensen het leven heeft gekost en een groot aantal gewonden heeft veroorzaakt.
De media is hier uiteraard bovenop gesprongen alsmede de gebruikelijke actiegroepen die allemaal willen dat GM zwaar wordt bestraft voor het niet eerder terugroepen van de auto’s. De wel heel fanatieke activist, Michael Moore, stelt zelfs voor om de leiding van General Motors te executeren.
Naar blijkt wordt er al bijna tien jaar lang in bepaalde modellen een niet goed werkende contactschakelaar ingebouwd. Volgens de beschuldigingen die nu worden geuit was GM hier al sinds 2003 van op de hoogte, maar heeft er niets aan gedaan.
Het resultaat is dat er sinds die tijd 13 doden zijn gevallen als gevolg van die niet goed functionerende contactschakelaar. Nu heeft men dan eindelijk besloten om er wat aan te doen en het trieste is dat het vervangen van die schakelaar niet meer kost dan 2 Dollar per auto.
De leiding van General Motors kan dan ook als gevolg hiervan ongetwijfeld torenhoge schadeclaims tegemoet zien en mogelijke strafrechtelijke vervolging.
Het bizarre is dat het halve land in rep en roer is over 13 doden in de afgelopen tien jaar, wat uiteraard heel erg is, maar dat er met geen woord wordt gerept over de duizenden vaccinatiedoden die in diezelfde periode slachtoffer zijn geworden.
Daar waar de mainstream media nu moord en brand schreeuwt vanwege een defecte contactschakelaars in een aantal Chevrolets, houden ze hun kaken stijf op elkaar over de vele vaccinatiedoden die er ieder jaar vallen te betreuren.
bron
Oh Niburu.quote:Op zondag 6 april 2014 16:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
leuke vergelijking ..
Vaccin-schade mag en kan niet. Dat is BadPharma ten voeten uit.
het is een flink gegraaf om de referenties te volgen en dan kom je voornamelijk uit op zelfbevlekkende bronnen zoals nicv.org en natural science en zoquote:Op zondag 6 april 2014 17:01 schreef oompaloompa het volgende:
In dat stuk praten ze over vaccinatiedoden met een link en die link gaat naar een pagina waar helemaal niet over doden gesproken wordt
Tsja.. en jij sluit je ogen weer eens voor Occam's Razor en bedenkt dan dat er een groot evil complot gaande is he? Want dat het niet klopt dat er tientallen duizenden doden per jaar door vaccins zijn dat zou te simpel zijn of niet Biekje?quote:Op zondag 6 april 2014 16:28 schreef Lambiekje het volgende:
Maar de tientallen duizenden doden per jaar door kutvaccins dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Of je denkt: beter nu een paar uur huilen dan later een gevaarlijke ziekte.quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
Ik geloofde nooit zo in al die verhalen van vaccinaties dat die op één of andere manier schadelijk konden zijn.
Dacht bij mezelf dat is toch goed getest en mensen doen het al jarennnnnn.
Maar toen mijn kleine zo'n 3 uur na een vaccinatie zo'n 4 en een half uur aan 1 stuk aan het gillen, krijsen sloeg en echt geen minuutje rust.![]()
Ja misschien even een paar seconde op adem komen maar dan ging het weer voluit.
Sindsdien bekijk ik al die vaccinaties met argusogen.![]()
Wat zit er in godsnaam in?dat zo'n klein mensje 4 en een half uur aan krijsen maakt (en behoorlijk krijsen)
De HAP reageerde er "lauwtjes" op en dat ze na een vaccinatie niks meer konden doen.
Ik vind het in ieder geval een hele heftige reactie op een vaccin wat alleen maar zou moeten beschermen.
En waar dus eigenlijk alleen maar verzwakte "ziekteverwekkers" in zouden zitten.
Het geeft blijkbaar een heel heftige reactie (bij sommige dan, helaas was dat hier wel het geval)
Nee! dat heeft ze nu juist net direct ingespoten gekregen. Acuter en agressiever dan dat je uberhaupt eventueel kan oplopen op reguliere/natuurlijke wijze.quote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of je denkt: beter nu een paar uur huilen dan later een gevaarlijke ziekte.
Nou ik dacht eerder wat zit er in godsnaam in die cocktail prik dat het zoiets veroorzaakt.quote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of je denkt: beter nu een paar uur huilen dan later een gevaarlijke ziekte.
Oh dat was al bekend?quote:Op zondag 6 april 2014 19:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ik dacht eerder wat zit er in godsnaam in die cocktail prik dat het zoiets veroorzaakt.
Ook al vallen wij (of liever gezegd mijn zoontje) onder de misschien enkele gevallen die zo reageren.
Dat kan niet alleen bestaan uit verzwakte ziekteverwekkers, die kunnen onmogelijk zo'n lichamelijke reactie veroorzaken.
Dat werd zo gesteld door het consultatiebureau en de HAP, dat er enkele kinderen zijn die heftiger reageren.quote:
Heb je niet doorgevraagd dan?quote:Op zondag 6 april 2014 19:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat werd zo gesteld door het consultatiebureau en de HAP, dat er enkele kinderen zijn die heftiger reageren.
Ik had liever een antwoord gekregen op mijn vraag waarom dan enkele kinderen zo reageren op een vaccinatie, waar zit hem dat dan in?
Tuurlijk doorgevraagd, maar ze konden me niets vertellen behalve dat enkele kinderen zo reageren. Dat bleven ze eigenlijk ook maar herhalen op welke vraag ik ze stelde.quote:Op zondag 6 april 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je niet doorgevraagd dan?
Maar later was alles weer goed met je kindje? En reageerde ze op vervolgvaccinaties ook zo heftig of viel dat mee?
Ik hecht waarde aan wat mijn huisarts zegt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tuurlijk doorgevraagd, maar ze konden me niets vertellen behalve dat enkele kinderen zo reageren. Dat bleven ze eigenlijk ook maar herhalen op welke vraag ik ze stelde.
Lang getwijfeld of ik de volgende vaccinatie wel zou geven, want ja toen had ik al die sites van internet doorgespit die anti-vaccinatie waren.
Toen toch maar gedaan, en geen enkele reactie (gelukkig)
Maar als hij 4 word, krijgt hij de volgende, maar tot die tijd heb ik nog tijd om me in te lezen.
Maar echt duidelijker word het eigenlijk niet van al die sites met info die op waarheid berusten of "verzonnen" zijn.
En medisch gezien ben ik natuurlijk een leek, dus ja, waar baseer je je mening op
Oh ja, maar die zei hetzelfde, sommige kinderen reageren extremer dan anderen op een vaccinatie.quote:Op zondag 6 april 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan wat mijn huisarts zegt.
Kijk, iedereen kan op sites allerlei dingen verkondigen, ik ga liever af op het oordeel van iemand die er jaren voor gestudeerd heeft.
Dat kan toch ook zo zijn? Ieder mens is uniek tenslotte.quote:Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja, maar die zei hetzelfde, sommige kinderen reageren extremer dan anderen op een vaccinatie.
Ik vind het eigenlijk een nietszeggend antwoord.
Zeg dan gewoon dat je het ook niet weet.
En toch moet er dan iets in zitten waarom een kind zo reageert, misschien zit het wel in de "bijstoffen" die ze in zo'n prik stoppen.
is Paranoia ook een effect er van misschien?quote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee! dat heeft ze nu juist net direct ingespoten gekregen. Acuter en agressiever dan dat je uberhaupt eventueel kan oplopen op reguliere/natuurlijke wijze.
Je kan toch vooraf aan de dokter vragen wat er precies in zit en daarna zelf op internet kijken wat de risico's zijn want volgens mij weten dokters zelf niet eens wat er precies inzit . Dat enkele kinderen zo reageren is idd nietszeggend .quote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tuurlijk doorgevraagd, maar ze konden me niets vertellen behalve dat enkele kinderen zo reageren. Dat bleven ze eigenlijk ook maar herhalen op welke vraag ik ze stelde.
Lang getwijfeld of ik de volgende vaccinatie wel zou geven, want ja toen had ik al die sites van internet doorgespit die anti-vaccinatie waren.
Toen toch maar gedaan, en geen enkele reactie (gelukkig)
Maar als hij 4 word, krijgt hij de volgende, maar tot die tijd heb ik nog tijd om me in te lezen.
Maar echt duidelijker word het eigenlijk niet van al die sites met info die op waarheid berusten of "verzonnen" zijn.
En medisch gezien ben ik natuurlijk een leek, dus ja, waar baseer je je mening op
dat weet z'n knakker niet.quote:Op maandag 7 april 2014 07:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Je kan toch vooraf aan de dokter vragen wat er precies in zit
en daarna zelf op internet kijken wat de risico's zijn want volgens mij weten dokters zelf niet eens wat er precies inzit . Dat enkele kinderen zo reageren is idd nietszeggend .
quote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 19:40 schreef TimeJumper het volgende:Dat kan niet alleen bestaan uit verzwakte ziekteverwekkers, die kunnen onmogelijk zo'n lichamelijke reactie veroorzaken.
.. edit,hou eens op-quote:Op zondag 6 april 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan wat mijn huisarts zegt.
Kijk, iedereen kan op sites allerlei dingen verkondigen, ik ga liever af op het oordeel van iemand die er jaren voor gestudeerd heeft.
Laat dat maar aan jou over.quote:Op maandag 7 april 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat weet z'n knakker niet.
Stond zaterdag nog op de voorkant van de Telegraaf. "Arts weet te weinig." al was het wel in context Lyme. Maar dat kan voor een arts veel breder getrokken worden.
Tsja dat is wat "ik denk" als leek je gaat ook maar gokken als je eigen kind uren achter elkaar krijstquote:
Ik ben een keer per ongelijk deels in een spier gevaccineerd, enorme blauwe plek en kon een dag niet lopen. Kreeg een extra snoepje van mn moeder. geen permanente schade of iets anders opgeleopen (behalve dan dat ik geen hoofletters meer heb). reacties kunnen optreden daar is niets vreemd aan.quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
Ik geloofde nooit zo in al die verhalen van vaccinaties dat die op één of andere manier schadelijk konden zijn.
Dacht bij mezelf dat is toch goed getest en mensen doen het al jarennnnnn.
Maar toen mijn kleine zo'n 3 uur na een vaccinatie zo'n 4 en een half uur aan 1 stuk aan het gillen, krijsen sloeg en echt geen minuutje rust.![]()
Ja misschien even een paar seconde op adem komen maar dan ging het weer voluit.
Sindsdien bekijk ik al die vaccinaties met argusogen.![]()
Wat zit er in godsnaam in?dat zo'n klein mensje 4 en een half uur aan krijsen maakt (en behoorlijk krijsen)
De HAP reageerde er "lauwtjes" op en dat ze na een vaccinatie niks meer konden doen.
Ik vind het in ieder geval een hele heftige reactie op een vaccin wat alleen maar zou moeten beschermen.
En waar dus eigenlijk alleen maar verzwakte "ziekteverwekkers" in zouden zitten.
Het geeft blijkbaar een heel heftige reactie (bij sommige dan, helaas was dat hier wel het geval)
Niet alleen kinderen en niet alleen met vaccinaties. Sommige volwassenen geven graag regelmatig bloed, terwijl andere al omvallen bij het zien van een naaldquote:Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja, maar die zei hetzelfde, sommige kinderen reageren extremer dan anderen op een vaccinatie.
Ik vind het eigenlijk een nietszeggend antwoord.
Zeg dan gewoon dat je het ook niet weet.
En toch moet er dan iets in zitten waarom een kind zo reageert, misschien zit het wel in de "bijstoffen" die ze in zo'n prik stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |