Oh Niburu.quote:Op zondag 6 april 2014 16:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
leuke vergelijking ..
Vaccin-schade mag en kan niet. Dat is BadPharma ten voeten uit.
het is een flink gegraaf om de referenties te volgen en dan kom je voornamelijk uit op zelfbevlekkende bronnen zoals nicv.org en natural science en zoquote:Op zondag 6 april 2014 17:01 schreef oompaloompa het volgende:
In dat stuk praten ze over vaccinatiedoden met een link en die link gaat naar een pagina waar helemaal niet over doden gesproken wordt
Tsja.. en jij sluit je ogen weer eens voor Occam's Razor en bedenkt dan dat er een groot evil complot gaande is he? Want dat het niet klopt dat er tientallen duizenden doden per jaar door vaccins zijn dat zou te simpel zijn of niet Biekje?quote:Op zondag 6 april 2014 16:28 schreef Lambiekje het volgende:
Maar de tientallen duizenden doden per jaar door kutvaccins dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Of je denkt: beter nu een paar uur huilen dan later een gevaarlijke ziekte.quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
Ik geloofde nooit zo in al die verhalen van vaccinaties dat die op één of andere manier schadelijk konden zijn.
Dacht bij mezelf dat is toch goed getest en mensen doen het al jarennnnnn.
Maar toen mijn kleine zo'n 3 uur na een vaccinatie zo'n 4 en een half uur aan 1 stuk aan het gillen, krijsen sloeg en echt geen minuutje rust.![]()
Ja misschien even een paar seconde op adem komen maar dan ging het weer voluit.
Sindsdien bekijk ik al die vaccinaties met argusogen.![]()
Wat zit er in godsnaam in?dat zo'n klein mensje 4 en een half uur aan krijsen maakt (en behoorlijk krijsen)
De HAP reageerde er "lauwtjes" op en dat ze na een vaccinatie niks meer konden doen.
Ik vind het in ieder geval een hele heftige reactie op een vaccin wat alleen maar zou moeten beschermen.
En waar dus eigenlijk alleen maar verzwakte "ziekteverwekkers" in zouden zitten.
Het geeft blijkbaar een heel heftige reactie (bij sommige dan, helaas was dat hier wel het geval)
Nee! dat heeft ze nu juist net direct ingespoten gekregen. Acuter en agressiever dan dat je uberhaupt eventueel kan oplopen op reguliere/natuurlijke wijze.quote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of je denkt: beter nu een paar uur huilen dan later een gevaarlijke ziekte.
Nou ik dacht eerder wat zit er in godsnaam in die cocktail prik dat het zoiets veroorzaakt.quote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of je denkt: beter nu een paar uur huilen dan later een gevaarlijke ziekte.
Oh dat was al bekend?quote:Op zondag 6 april 2014 19:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ik dacht eerder wat zit er in godsnaam in die cocktail prik dat het zoiets veroorzaakt.
Ook al vallen wij (of liever gezegd mijn zoontje) onder de misschien enkele gevallen die zo reageren.
Dat kan niet alleen bestaan uit verzwakte ziekteverwekkers, die kunnen onmogelijk zo'n lichamelijke reactie veroorzaken.
Dat werd zo gesteld door het consultatiebureau en de HAP, dat er enkele kinderen zijn die heftiger reageren.quote:
Heb je niet doorgevraagd dan?quote:Op zondag 6 april 2014 19:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat werd zo gesteld door het consultatiebureau en de HAP, dat er enkele kinderen zijn die heftiger reageren.
Ik had liever een antwoord gekregen op mijn vraag waarom dan enkele kinderen zo reageren op een vaccinatie, waar zit hem dat dan in?
Tuurlijk doorgevraagd, maar ze konden me niets vertellen behalve dat enkele kinderen zo reageren. Dat bleven ze eigenlijk ook maar herhalen op welke vraag ik ze stelde.quote:Op zondag 6 april 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je niet doorgevraagd dan?
Maar later was alles weer goed met je kindje? En reageerde ze op vervolgvaccinaties ook zo heftig of viel dat mee?
Ik hecht waarde aan wat mijn huisarts zegt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tuurlijk doorgevraagd, maar ze konden me niets vertellen behalve dat enkele kinderen zo reageren. Dat bleven ze eigenlijk ook maar herhalen op welke vraag ik ze stelde.
Lang getwijfeld of ik de volgende vaccinatie wel zou geven, want ja toen had ik al die sites van internet doorgespit die anti-vaccinatie waren.
Toen toch maar gedaan, en geen enkele reactie (gelukkig)
Maar als hij 4 word, krijgt hij de volgende, maar tot die tijd heb ik nog tijd om me in te lezen.
Maar echt duidelijker word het eigenlijk niet van al die sites met info die op waarheid berusten of "verzonnen" zijn.
En medisch gezien ben ik natuurlijk een leek, dus ja, waar baseer je je mening op
Oh ja, maar die zei hetzelfde, sommige kinderen reageren extremer dan anderen op een vaccinatie.quote:Op zondag 6 april 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan wat mijn huisarts zegt.
Kijk, iedereen kan op sites allerlei dingen verkondigen, ik ga liever af op het oordeel van iemand die er jaren voor gestudeerd heeft.
Dat kan toch ook zo zijn? Ieder mens is uniek tenslotte.quote:Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja, maar die zei hetzelfde, sommige kinderen reageren extremer dan anderen op een vaccinatie.
Ik vind het eigenlijk een nietszeggend antwoord.
Zeg dan gewoon dat je het ook niet weet.
En toch moet er dan iets in zitten waarom een kind zo reageert, misschien zit het wel in de "bijstoffen" die ze in zo'n prik stoppen.
is Paranoia ook een effect er van misschien?quote:Op zondag 6 april 2014 19:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee! dat heeft ze nu juist net direct ingespoten gekregen. Acuter en agressiever dan dat je uberhaupt eventueel kan oplopen op reguliere/natuurlijke wijze.
Je kan toch vooraf aan de dokter vragen wat er precies in zit en daarna zelf op internet kijken wat de risico's zijn want volgens mij weten dokters zelf niet eens wat er precies inzit . Dat enkele kinderen zo reageren is idd nietszeggend .quote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tuurlijk doorgevraagd, maar ze konden me niets vertellen behalve dat enkele kinderen zo reageren. Dat bleven ze eigenlijk ook maar herhalen op welke vraag ik ze stelde.
Lang getwijfeld of ik de volgende vaccinatie wel zou geven, want ja toen had ik al die sites van internet doorgespit die anti-vaccinatie waren.
Toen toch maar gedaan, en geen enkele reactie (gelukkig)
Maar als hij 4 word, krijgt hij de volgende, maar tot die tijd heb ik nog tijd om me in te lezen.
Maar echt duidelijker word het eigenlijk niet van al die sites met info die op waarheid berusten of "verzonnen" zijn.
En medisch gezien ben ik natuurlijk een leek, dus ja, waar baseer je je mening op
dat weet z'n knakker niet.quote:Op maandag 7 april 2014 07:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Je kan toch vooraf aan de dokter vragen wat er precies in zit
en daarna zelf op internet kijken wat de risico's zijn want volgens mij weten dokters zelf niet eens wat er precies inzit . Dat enkele kinderen zo reageren is idd nietszeggend .
quote:Op zondag 6 april 2014 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 19:40 schreef TimeJumper het volgende:Dat kan niet alleen bestaan uit verzwakte ziekteverwekkers, die kunnen onmogelijk zo'n lichamelijke reactie veroorzaken.
.. edit,hou eens op-quote:Op zondag 6 april 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan wat mijn huisarts zegt.
Kijk, iedereen kan op sites allerlei dingen verkondigen, ik ga liever af op het oordeel van iemand die er jaren voor gestudeerd heeft.
Laat dat maar aan jou over.quote:Op maandag 7 april 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat weet z'n knakker niet.
Stond zaterdag nog op de voorkant van de Telegraaf. "Arts weet te weinig." al was het wel in context Lyme. Maar dat kan voor een arts veel breder getrokken worden.
Tsja dat is wat "ik denk" als leek je gaat ook maar gokken als je eigen kind uren achter elkaar krijstquote:
Ik ben een keer per ongelijk deels in een spier gevaccineerd, enorme blauwe plek en kon een dag niet lopen. Kreeg een extra snoepje van mn moeder. geen permanente schade of iets anders opgeleopen (behalve dan dat ik geen hoofletters meer heb). reacties kunnen optreden daar is niets vreemd aan.quote:Op zondag 6 april 2014 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
Ik geloofde nooit zo in al die verhalen van vaccinaties dat die op één of andere manier schadelijk konden zijn.
Dacht bij mezelf dat is toch goed getest en mensen doen het al jarennnnnn.
Maar toen mijn kleine zo'n 3 uur na een vaccinatie zo'n 4 en een half uur aan 1 stuk aan het gillen, krijsen sloeg en echt geen minuutje rust.![]()
Ja misschien even een paar seconde op adem komen maar dan ging het weer voluit.
Sindsdien bekijk ik al die vaccinaties met argusogen.![]()
Wat zit er in godsnaam in?dat zo'n klein mensje 4 en een half uur aan krijsen maakt (en behoorlijk krijsen)
De HAP reageerde er "lauwtjes" op en dat ze na een vaccinatie niks meer konden doen.
Ik vind het in ieder geval een hele heftige reactie op een vaccin wat alleen maar zou moeten beschermen.
En waar dus eigenlijk alleen maar verzwakte "ziekteverwekkers" in zouden zitten.
Het geeft blijkbaar een heel heftige reactie (bij sommige dan, helaas was dat hier wel het geval)
Niet alleen kinderen en niet alleen met vaccinaties. Sommige volwassenen geven graag regelmatig bloed, terwijl andere al omvallen bij het zien van een naaldquote:Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja, maar die zei hetzelfde, sommige kinderen reageren extremer dan anderen op een vaccinatie.
Ik vind het eigenlijk een nietszeggend antwoord.
Zeg dan gewoon dat je het ook niet weet.
En toch moet er dan iets in zitten waarom een kind zo reageert, misschien zit het wel in de "bijstoffen" die ze in zo'n prik stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |