Je zou gewoon een Play Store moeten hebben iig, misschien kan je em daarom niet vinden, heette ie nog market? Dat je je apps kwijt bent en je foto's is niet zo gek, ze halen em vaak helemaal leeg bij zo'n reparatie. Als je je google account weer aanmeldt dan kan je in de Play store alle apps zien die je ooit geinstalleerd hebt, dus dan kan je ze zo weer installeren. Instellingen en highscores ben je dan wel kwijt. Foto's dus ook als je geen backup hebt..quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Galaxy S Plus, KPN heeft em gerepareerd.
6-3quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoeveel was de eerste set geworden?
App market stond er eerst op en nu ineens niet meer, heel vreemd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Je zou gewoon een Play Store moeten hebben iig, misschien kan je em daarom niet vinden, heette ie nog market? Dat je je apps kwijt bent en je foto's is niet zo gek, ze halen em vaak helemaal leeg bij zo'n reparatie. Als je je google account weer aanmeldt dan kan je in de Play store alle apps zien die je ooit geinstalleerd hebt, dus dan kan je ze zo weer installeren. Instellingen en highscores ben je dan wel kwijt. Foto's dus ook als je geen backup hebt..
Misschien handig om iets van Google+ of Dropbox te gebruiken (die hebben automatische foto upload).
Hier is het nog steeds blauw, droog en heet gelukkig. Zal wel niet lang meer duren maar zit toch binnen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Wow, wat een stortregen en onweer hier zeg
Ja, maar er staat dus ook geen Play Store op? Zo heet ie tegenwoordig? Wel de andere Google Apps? Gmail etc?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
App market stond er eerst op en nu ineens niet meer, heel vreemd.
Kan ik naar een site ofzo om apps te downen? Vooral whatsapp wil ik graag terug.
Vooral heel inspannend denk ik, mn hoofd zal overlopen van de informatie. Maar ik wacht met smart op de dag dat ik het kan en dan ga ik muziek maken als een mallequote:
Play Store zie ik wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:27 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ja, maar er staat dus ook geen Play Store op? Zo heet ie tegenwoordig? Wel de andere Google Apps? Gmail etc?
Helaas zijn weersvoorspellingen vaak verkeerd. Nu volgens internet komt de bui vanaf 19.10u.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:36 schreef golfer het volgende:
Nog steeds benauwd en geen druppel gevallen.
Gaat B. vanwege de weersvoorspelling (buien en onweer) dus een keertje met de trein naar haar werk, had ze achteraf gezien rustig toch de scooter kunnen nemen.
Nu zit ze al 3 kwartier te wachten op station Beverwijk omdat die klote-NS het nodig vond haar trein gewoon niet te laten rijden.
Het is te hopen dat de voorspelling voor zondag ook fout is, want dan hebben we de hele middag de Haarlemse Wijn-Spijswandeling.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Helaas zijn weersvoorspellingen vaak verkeerd. Nu volgens internet komt de bui vanaf 19.10u.
En anders gauw doorlopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is te hopen dat de voorspelling voor zondag ook fout is, want dan hebben we de hele middag de Haarlemse Wijn-Spijswandeling.
Sowieso op tijd eindigen, want 's avonds moet B. ook nog optreden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En anders gauw doorlopen. Leuk hoor, die wandelingen!
Gatverquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:10 schreef borisz het volgende:
Message in a bottle
*burp* Vandaag de restant van de ratatoille met pasta.. lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |