Ahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Van houtWe hebben naar heeeel veel bedden gekeken en Ross vond echt alles lelijk en te modern. En hij vond dat alles op elkaar leek (wat ook wel zo was).
Eindelijk goede matrassenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef freecell het volgende:
Maar wel leuktegeltjes gemaakt met handafdrukken erop.
ik geef je een uitdaging, 2 peuters beiden netjes hun handafdruk op 1 tegel laten zetten
NIET!quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]hoe vaak heb je het over moeten doen?
Wat leukquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
NIET!
3 tegeltjes, 3x in 1 keer goed
[ afbeelding ]
Waarom niet? Een voetje van Shannon Danique kan prima!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef freecell het volgende:
Zijn ook even grootOok dezelfde schoenmaat
Ik had de neiging om er een piepklein voetje bij te tekenen.
Voetjes van beeb zijn ongeveer 2 CM nu
WTFquote:Wielrenner Rob Goris is vannacht plots overleden in een hotel in Frankrijk. De ex-ijshockeyspeler was op bezoek in de Tour en was de avond voor zijn dood nog te gast in "Vive le Vélo", het programma over de Tour op Eén.
Rob Goris reed bij Accent Jobs-Willems Veranda's. Hij was pas 30 jaar en kreeg vannacht een fatale hartaanval. Zijn vriendin Katrien Van Looy (kleindochter van Rik) was bij hem. De ex-renster zat gisterenavond nog samen met Goris in Vive Le Vélo.
Voor Goris zich in 2009 op het wielrennen stortte, was hij een begenadigd ijshockeyspeler. Hij was kapitein bij de nationale ploeg. Als renner won hij in 2010 het BK voor elite zonder contract.
quote:do 05 jul 2012, 09:52
Ruud van Hemert overleden
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Filmregisseur Ruud van Hemert is vanmorgen in zijn slaap overleden. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt.
Van Hemert, die al enige tijd aan kanker leed, kreeg enkele weken geleden te horen dat de artsen niets meer voor hem konden doen. Zijn zoon Jan Julius van Hemert: ,,We wisten dat zijn einde eraan zat te komen, maar het blijft zwaar. Gelukkig heeft hij vredig zijn laatste adem uitgeblazen.”
De regisseur werd vooral bekend door zijn bioscoopfilms Schatjes, Mama is Boos en Ik ook van jou. Van Hemert gaf vorige week zijn laatste interview aan De Telegraaf. Hierin zei hij: ,,Ik vind dit leven veel te mooi om nu al los te laten. Had ik maar meer tijd gehad.”
Lolquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom niet? Een voetje van Shannon Danique kan prima!
Die kwam terug vanuit zijn tweede huis in het buitenland om hier te overlijden. RIP.quote:
Scheelt vast een hoop rompslomp qua vervoer na het overlijdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:12 schreef borisz het volgende:
Die kwam terug vanuit zijn tweede huis in het buitenland om hier te overlijden. RIP.
Galaxy S Plus, KPN heeft em gerepareerd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:06 schreef MaximusTG het volgende:
Wat voor telefoon heb je? En wie heeft em gerepareerd?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Niemand kijkt tof tijdens een tenniswedstrijd maar dit is wel heel erg[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |