abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:52:11 #101
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113784301
Oi, Pink Project, daar ben ik wel eens heen geweest. Erg leuk en mooi altijd :)
Confidence through competence
pi_113784870
Ja lijkt mij ook! Weet alleen niet of L. er iets van kent ;)
Maar wel liev O+

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Met ex uit eten geweest, was leuk, maar blij dat het een ex is :D

wat een suf geitewollensokkentype is ze geworden :o

:D

Ik had eergisteren of zo ook mijn ex sinds lang weer aan de foon... na 2 zinnen al ben ik zo bored :O en denk steeds maar weer hoe heb ik het in godsnaam toch 16 jaar met je uit kunnen houden 8)7
pi_113786237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:48 schreef Bluezz het volgende:
GenRep ging prima, totaal andere opstelling waardoor het geluid veel beter is.
Hopelijk dat de eindjes van de nrs niet zo rafelen als nu :D

En op de terugweg telefoontje : uitnodiging van schdochter L om saampjes met haar op mn 1e vakdag in september naar Ahoy te gaan : http://www.pinkproject.nl/#Startpagina O+
Pink Project O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_113788751
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Echt té idioot voor woorden. Jammer dat je pas aan het eind van het jaar van zorgverzekeraar mag wisselen :X 't Is dat die dingen zo duur zijn, anders zou je het bijna zelf gaan betalen.
Dank voor jullie mede verontwaardiging.

Agis is onderdeel van de Achmea groep en het geldt voor alle labels, die daaronder vallen.
Mn. X en ik zijn vanmiddag naar de apotheek gegaan.
Uitvoerig heb ik voorgedaan hoe een oud immobiel mens met een inmiddels
volle broek die lekt, naar het toilet schuifelt en daar 10 minuten dus altijd té laat aankomt, zich moet verschonen etc. en dat meerdere malen per dag én nacht.
Weinig drinkt en de deur niet meer uitdurft.
Dat dit ook geen 20 jaar meer duurt etc.
Affijn, Linda begreep het. En het wordt teruggedraaid.
Er is dus een budget per persoon per maand. ( lees vergoeding voor de apotheker).
Wat boven het budget uitgaat, wordt dus op eigen rekening.
Die vervolgens gedeclareerd kan worden bij de zv., wánt het moet wettelijk vergoed worden uit basispakket !!! ???

En al die andere minder assertieve mensen dan ?

Uitvoerig met schma doorgesproken en twee keer de bestelling alsnog telefonisch
gewijzigd.
Het zit ook tussen de oren, want het moet "dik" .
Dat wordt beaamd, en dit is hoe ze het wil.
Ik leg zo'n plank inlegvel op haar schoot, en giet er meer dan een halve liter water in,
Ja, dat snap ik wel, alleen wil ik díe (duurdere) maat.

Het is bijna slapstick.

/?Deze post kan / mag ook niét- gelezen worden.
pi_113788886
De site van het pink -gedoe is zwart bij mij.

Fijn van de goede berichten van FFT.
En van Freecell w/

En van P.
En verder weinig opgeslagen.

Zondag weet ik (nog) niet, staat wél in de agenda.

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 05-07-2012 00:19:21 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 00:24:29 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_113789369
Ik heb tot nu toe niet echt verontwaardigd gereageerd, maar alsnog dan.
En ik ken de commerciële wereld van de Zorgverzekeraars (uit oud beroepsgedoe) wel vrij goed.
Maar de bazen waar ik mee te maken had hebben geen benul van de mensen die die zorg nodig hebben.

Zelfs de hoogste baas van Unive (zonder winstoogmerk) kon mij daarover weinig vertellen. De fusiepartijen die ik begeleidde (Univé, VGZ, IZA en Trias) waren vooral bezig met eigenbelang.

Eigenlijk zou je jouw casus eens moeten voorleggen aan die hotemetoten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_113789521
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef golfer het volgende:
Ik heb tot nu toe niet echt verontwaardigd gereageerd, maar alsnog dan.
En ik ken de commerciële wereld van de Zorgverzekeraars (uit oud beroepsgedoe) wel vrij goed.
Maar de bazen waar ik mee te maken had hebben geen benul van de mensen die die zorg nodig hebben.

Zelfs de hoogste baas van Unive (zonder winstoogmerk) kon mij daarover weinig vertellen. De fusiepartijen die ik begeleidde (Univé, VGZ, IZA en Trias) waren vooral bezig met eigenbelang.

Eigenlijk zou je jouw casus eens moeten voorleggen aan die hotemetoten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is lief van je. Eerst eens kijken hoe dit nu gaat.
Er zijn dus inmiddels Richtlijnen (hoofdletter) en patiëntprofielen geschreven, die bepalen van nivo 0 ( éen verschoning per dag) tot meer wat vergoed wordt.
Die lui hebben toch ook (groot)ouders!?

Wij houden ook achter de hand: de Agis zorgcoach _O-
http://www.agisweb.nl/Voo(...)ce/De_Agis_Zorgcoach
De ombudsman voor ouderen ( net ingesteld) http://www.ouderenfonds.n(...)peciaal_voor_ouderen _O- de Ombudsman van Plus, Radar en Kassa.

Én ik ben benieuwd of er een webcare team van Agis functioneert.
Zal vast wél, want ze vangen complimenten op hun face book site :D

En net als in een ziék huis, zijn oók bij Zorgverzekeraars de patiënten ( mensen ? getallen? van ondergeschikt belang. :r

[ Bericht 11% gewijzigd door AnneX op 05-07-2012 00:43:42 ]
  donderdag 5 juli 2012 @ 00:31:43 #108
55709 Stereotomy
pi_113789677
Lean Six Sigma ende zulks. |:(
pi_113789930
Foutje. / dubbel
pi_113790920
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat is lief van je. Eerst eens kijken hoe dit nu gaat.
Er zijn dus inmiddels Richtlijnen (hoofdletter) en patiëntprofielen geschreven, die bepalen van nivo 0 ( éen verschoning per dag) tot meer wat vergoed wordt.
Die lui hebben toch ook (groot)ouders!?

Wij houden ook achter de hand: de Agis zorgcoach _O-
http://www.agisweb.nl/Voo(...)ce/De_Agis_Zorgcoach
De ombudsman voor ouderen ( net ingesteld) http://www.ouderenfonds.n(...)peciaal_voor_ouderen _O- de Ombudsman van Plus, Radar en Kassa.

Én ik ben benieuwd of er een webcare team van Agis functioneert.
Zal vast wél, want ze vangen complimenten op hun face book site :D

En net als in een ziék huis, zijn oók bij Zorgverzekeraars de patiënten ( mensen ? getallen? van ondergeschikt belang. :r
Dat zijn dan vast de medewerkers zelf ;)

Goed bezig _O_

Slapie :z
pi_113793742
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_113793783
:O dat ja.
Werd 4.15u nogal moe wakker. Ga vanmiddag een uurtje slapen voor de producer komt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_113794059
Vroege vogels :W

Vandaag maar met de trein gezien de wolken op de buienradar.
pi_113794273
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 07:35 schreef Bluezz het volgende:
Vroege vogels :W

Vandaag maar met de trein gezien de wolken op de buienradar.
Yes *) 6:45 op kantoor :Y) Ik zal blij zijn als dit project afgelopen is en ik weer normaal aan de slag kan :P
pi_113794430
quote:
15s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
Lean Six Sigma ende zulks. |:(
uitgevoerd door prutsers idd. Lean en six sigma richten zich er juist op dingen zo perfect mogelijk te doen. Helaas wisselen ze twee dingen om.
Bij lean en six sigma heb je een gewenste uitkomst die bereikt moet worden, in dit geval perfecte zorg voor de patient. Daarbinnen wordt gekeken welke middelen/processen echt nodig zijn om dit te bereiken.

Wat ze hier doen is de middelen beperken en dan pas kijken wat voor resultaat je krijgt. Dit resultaat bestempelen ze dan als goed. :')

morguh :W
pi_113795208
Goedemorgen! :)

Werkze jullie ijverigen ;)
pi_113795567
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:26 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

uitgevoerd door prutsers idd. Lean en six sigma richten zich er juist op dingen zo perfect mogelijk te doen. Helaas wisselen ze twee dingen om.
Bij lean en six sigma heb je een gewenste uitkomst die bereikt moet worden, in dit geval perfecte zorg voor de patient. Daarbinnen wordt gekeken welke middelen/processen echt nodig zijn om dit te bereiken.

Wat ze hier doen is de middelen beperken en dan pas kijken wat voor resultaat je krijgt. Dit resultaat bestempelen ze dan als goed. :')

morguh :W
gut, ik dacht dat Steer naar een film was geweest in het Filmhuis
Of naar de sportschool ( Lean) ... Is het een bedrijfskundig begrip oid :?

Zal er straks eens op goochelen.
http://www.sixsigma.nl/wat-is-six-sigma/
Kijk , zo leer je nog eens wat.

@ Freecell : en slankt de enkel af? En hoe is het met het guppie L ?
Gewicht en energie als voor de opname ?
pi_113795581
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:25 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen! :)

Werkze jullie ijverigen ;)
Ik ben vrij *O* En we krijgen een nieuw bed vandaag *O* *O* En daar ben ik héél blij om *O*
Vannacht weer zo brak geslapen en met spierpijn opgestaan, bah bah. Dit gaat ook echt niet langer zo, heb bijv het hele weekend op het logeerbed geslapen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113795597
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113795610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben vrij *O* En we krijgen een nieuw bed vandaag *O* *O* En daar ben ik héél blij om *O*
Vannacht weer zo brak geslapen en met spierpijn opgestaan, bah bah. Dit gaat ook echt niet langer zo, heb bijv het hele weekend op het logeerbed geslapen.
Ow dat is ook niets, fijn dat het nieuwe bed vandaag komt *O*
Hoe ziet ie er verder uit?
pi_113795646
Van hout :') We hebben naar heeeel veel bedden gekeken en Ross vond echt alles lelijk en te modern. En hij vond dat alles op elkaar leek (wat ook wel zo was).
pi_113795710
Ik heb inmiddels overigens 4 enveloppen van de belastingdienst waarin ze vragen om mijn rekeningnummer, incl antwoordenvelop om terug te sturen 8)7 (al lang één terug gestuurd, maar denk je dat ik de rest ook moet invullen en terugsturen?)
pi_113795804
quote:
Haha, gevonden en geedit. Thx.

Lastig kiezen hé, een matras.

Wij kozen uiteindelijk ieder éen na uitgebreid proefliggen en rekening houdend met gewicht en voorkeur hard//zacht.
En oh, wat lagen we lekker, zeiden wij iedere avond en ochtend.
Nu nog vaak.

Na een week of drie beland ik solo op zíjn matras ( don't ask :P ) en dat lag veeeeel lekkerder.
Affijn, bleken de matrassen verwisseld en de verkeerde stickers te hebben.

Leuk toen: een kadobon van 100 euro erbij gekletst voor nieuw
beddengoed. *O*
pi_113795830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb inmiddels overigens 4 enveloppen van de belastingdienst waarin ze vragen om mijn rekeningnummer, incl antwoordenvelop om terug te sturen 8)7 (al lang één terug gestuurd, maar denk je dat ik de rest ook moet invullen en terugsturen?)
Doe maar !
Het bed moet betaald. *)
pi_113795900
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yay *O*

Ik heb al een complete knutselserie achter de rug...
Teveel opa's enoma's in elkaars buurt jarig ;)
pi_113795961
Foto's, FC! *O*
pi_113795967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Van hout :') We hebben naar heeeel veel bedden gekeken en Ross vond echt alles lelijk en te modern. En hij vond dat alles op elkaar leek (wat ook wel zo was).
Aha :D nouja als ie maar lekker ligt!
pi_113795982
Maar wel leuk :D tegeltjes gemaakt met handafdrukken erop.

ik geef je een uitdaging, 2 peuters beiden netjes hun handafdruk op 1 tegel laten zetten _O-
pi_113796003
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef Sarabi het volgende:
Aha :D nouja als ie maar lekker ligt!
Eindelijk goede matrassen :Y Hoe het bed er uitziet interesseert mij bar weinig, als het maar goed ligt O+ Twee afzonderlijke matrassen en we willen nog zo'n topmatras. Misschien bij de ikea halen?
pi_113796011
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef freecell het volgende:
Maar wel leuk :D tegeltjes gemaakt met handafdrukken erop.

ik geef je een uitdaging, 2 peuters beiden netjes hun handafdruk op 1 tegel laten zetten _O-
:D hoe vaak heb je het over moeten doen?
pi_113796045
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D hoe vaak heb je het over moeten doen?
NIET! :o

3 tegeltjes, 3x in 1 keer goed :D

pi_113796105
De handjes zijn zo'n beetje even groot! :D Wat grappig.
pi_113796140
Zijn ook even groot :D Ook dezelfde schoenmaat

Ik had de neiging om er een piepklein voetje bij te tekenen.
Voetjes van beeb zijn ongeveer 2 CM nu :P
pi_113796165
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:00 schreef freecell het volgende:

[..]

NIET! :o

3 tegeltjes, 3x in 1 keer goed :D

[ afbeelding ]
Wat leuk O+

@Isa ik heb werkelijk geen idee.....
pi_113796187
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef freecell het volgende:
Zijn ook even groot :D Ook dezelfde schoenmaat

Ik had de neiging om er een piepklein voetje bij te tekenen.
Voetjes van beeb zijn ongeveer 2 CM nu :P
Waarom niet? Een voetje van Shannon Danique kan prima!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 juli 2012 @ 10:07:15 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_113796239
quote:
Wielrenner Rob Goris is vannacht plots overleden in een hotel in Frankrijk. De ex-ijshockeyspeler was op bezoek in de Tour en was de avond voor zijn dood nog te gast in "Vive le Vélo", het programma over de Tour op Eén.

Rob Goris reed bij Accent Jobs-Willems Veranda's. Hij was pas 30 jaar en kreeg vannacht een fatale hartaanval. Zijn vriendin Katrien Van Looy (kleindochter van Rik) was bij hem. De ex-renster zat gisterenavond nog samen met Goris in Vive Le Vélo.

Voor Goris zich in 2009 op het wielrennen stortte, was hij een begenadigd ijshockeyspeler. Hij was kapitein bij de nationale ploeg. Als renner won hij in 2010 het BK voor elite zonder contract.
WTF :{. Hij zat gister nog aan tafel bij de Belg en nu plotseling overleden. :{
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_113796260
Bizar, ik heb hem gisteren ook nog bij Vive Le Velo gezien. :{
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_113796295
Hier nog een bekende:

quote:
do 05 jul 2012, 09:52
Ruud van Hemert overleden

door Colette Boegman
AMSTERDAM - Filmregisseur Ruud van Hemert is vanmorgen in zijn slaap overleden. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt.

Van Hemert, die al enige tijd aan kanker leed, kreeg enkele weken geleden te horen dat de artsen niets meer voor hem konden doen. Zijn zoon Jan Julius van Hemert: ,,We wisten dat zijn einde eraan zat te komen, maar het blijft zwaar. Gelukkig heeft hij vredig zijn laatste adem uitgeblazen.”
De regisseur werd vooral bekend door zijn bioscoopfilms Schatjes, Mama is Boos en Ik ook van jou. Van Hemert gaf vorige week zijn laatste interview aan De Telegraaf. Hierin zei hij: ,,Ik vind dit leven veel te mooi om nu al los te laten. Had ik maar meer tijd gehad.”
pi_113796368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom niet? Een voetje van Shannon Danique kan prima!
Lol :D
Geen Djamyan?

Schoot vanmorgen hardop in de lach om een tweet van Andre Kuipers die in de krant stond:
' alles wat ik loslaat valt stuk, dat is raar...'
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 juli 2012 @ 10:12:04 #140
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_113796382
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Hier nog een bekende:

[..]

Die kwam terug vanuit zijn tweede huis in het buitenland om hier te overlijden. RIP. ;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_113796409
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:12 schreef borisz het volgende:

Die kwam terug vanuit zijn tweede huis in het buitenland om hier te overlijden. RIP. ;(
Scheelt vast een hoop rompslomp qua vervoer na het overlijden :@
pi_113798877
Ik las even de tt verkeerd: dansend in de sneeuw, hihi.

Zit op het gras, onder de boom in de speeltuin O+
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:15:00 #143
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_113800533
Middag *O* Hello zonnetje en klef weer :D (nouja niets te klagen hoor)

Isa wat lekker dat nieuwe bed, ben benieuwd of het je meteen bevalt *O*
zo maar eens richting zwembad voor de workout :o!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:58:10 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_113802142
Een nieuw bed. *O*

Daar moeten wij ook binnenkort maar eens voor gaan sparen, want alle ducktape kan niet verhinderen dat we toch regelmatig door het 13 jaar oude goedkope BeterBedje doorzakken. :@
Matras is gelukkig wel redelijk nieuw nog en bruikbaar in een nieuw bed.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 juli 2012 @ 15:27:50 #145
55709 Stereotomy
pi_113808700

_O-
pi_113809583
Mn telefoon is weer gerepareerd, joepie! Alleen al mn apps en foto's zijn weg en ik zie ook geen app market meer ;(.

Mn vader ligt de hele dag al aan het infuus. Heeft om 15u een ct-scan gehad en moet nog tot zeker 20u in het ziekenhuis blijven. Hij moest een liter water achter elkaar drinken voor hij onder de scan ging en dat zou ik echt een ramp vinden.. kan echt geen liter achter elkaar drinken, zeker geen water. Ben ook best een moeilijke drinker. En dan moet hij vanaf vanavond nog 24 uur lang elk uur een glas water drinken dus slapen zit er niet echt bij.
Morgen om 16u uitslag van de scan, brrrrr.
pi_113810208
Niemand kijkt tof tijdens een tenniswedstrijd maar dit is wel heel erg :D
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2012 @ 16:06:35 #148
91830 MaximusTG
pi_113810297
Wat voor telefoon heb je? En wie heeft em gerepareerd?
pi_113810318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:06 schreef MaximusTG het volgende:
Wat voor telefoon heb je? En wie heeft em gerepareerd?
Galaxy S Plus, KPN heeft em gerepareerd.
pi_113810323
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Niemand kijkt tof tijdens een tenniswedstrijd maar dit is wel heel erg :D [ afbeelding ]
_O-

Serena is weer goed aan het spelen *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')