quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
Met ex uit eten geweest, was leuk, maar blij dat het een ex is
wat een suf geitewollensokkentype is ze geworden![]()
Pink Projectquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:48 schreef Bluezz het volgende:
GenRep ging prima, totaal andere opstelling waardoor het geluid veel beter is.
Hopelijk dat de eindjes van de nrs niet zo rafelen als nu
En op de terugweg telefoontje : uitnodiging van schdochter L om saampjes met haar op mn 1e vakdag in september naar Ahoy te gaan : http://www.pinkproject.nl/#Startpagina
Dank voor jullie mede verontwaardiging.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Echt té idioot voor woorden. Jammer dat je pas aan het eind van het jaar van zorgverzekeraar mag wisselen't Is dat die dingen zo duur zijn, anders zou je het bijna zelf gaan betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef golfer het volgende:
Ik heb tot nu toe niet echt verontwaardigd gereageerd, maar alsnog dan.
En ik ken de commerciële wereld van de Zorgverzekeraars (uit oud beroepsgedoe) wel vrij goed.
Maar de bazen waar ik mee te maken had hebben geen benul van de mensen die die zorg nodig hebben.
Zelfs de hoogste baas van Unive (zonder winstoogmerk) kon mij daarover weinig vertellen. De fusiepartijen die ik begeleidde (Univé, VGZ, IZA en Trias) waren vooral bezig met eigenbelang.
Eigenlijk zou je jouw casus eens moeten voorleggen aan die hotemetoten.Dat is lief van je. Eerst eens kijken hoe dit nu gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn dus inmiddels Richtlijnen (hoofdletter) en patiëntprofielen geschreven, die bepalen van nivo 0 ( éen verschoning per dag) tot meer wat vergoed wordt.
Die lui hebben toch ook (groot)ouders!?
Wij houden ook achter de hand: de Agis zorgcoach![]()
http://www.agisweb.nl/Voo(...)ce/De_Agis_Zorgcoach
De ombudsman voor ouderen ( net ingesteld) http://www.ouderenfonds.n(...)peciaal_voor_ouderende Ombudsman van Plus, Radar en Kassa.
Én ik ben benieuwd of er een webcare team van Agis functioneert.
Zal vast wél, want ze vangen complimenten op hun face book site![]()
En net als in een ziék huis, zijn oók bij Zorgverzekeraars de patiënten ( mensen ? getallen? van ondergeschikt belang.
[ Bericht 11% gewijzigd door AnneX op 05-07-2012 00:43:42 ]
Dat zijn dan vast de medewerkers zelfquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Eerst eens kijken hoe dit nu gaat.
Er zijn dus inmiddels Richtlijnen (hoofdletter) en patiëntprofielen geschreven, die bepalen van nivo 0 ( éen verschoning per dag) tot meer wat vergoed wordt.
Die lui hebben toch ook (groot)ouders!?
Wij houden ook achter de hand: de Agis zorgcoach![]()
http://www.agisweb.nl/Voo(...)ce/De_Agis_Zorgcoach
De ombudsman voor ouderen ( net ingesteld) http://www.ouderenfonds.n(...)peciaal_voor_ouderende Ombudsman van Plus, Radar en Kassa.
Én ik ben benieuwd of er een webcare team van Agis functioneert.
Zal vast wél, want ze vangen complimenten op hun face book site![]()
En net als in een ziék huis, zijn oók bij Zorgverzekeraars de patiënten ( mensen ? getallen? van ondergeschikt belang.![]()
Yesquote:Op donderdag 5 juli 2012 07:35 schreef Bluezz het volgende:
Vroege vogels
Vandaag maar met de trein gezien de wolken op de buienradar.
uitgevoerd door prutsers idd. Lean en six sigma richten zich er juist op dingen zo perfect mogelijk te doen. Helaas wisselen ze twee dingen om.quote:
gut, ik dacht dat Steer naar een film was geweest in het Filmhuisquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
uitgevoerd door prutsers idd. Lean en six sigma richten zich er juist op dingen zo perfect mogelijk te doen. Helaas wisselen ze twee dingen om.
Bij lean en six sigma heb je een gewenste uitkomst die bereikt moet worden, in dit geval perfecte zorg voor de patient. Daarbinnen wordt gekeken welke middelen/processen echt nodig zijn om dit te bereiken.
Wat ze hier doen is de middelen beperken en dan pas kijken wat voor resultaat je krijgt. Dit resultaat bestempelen ze dan als goed.
morguh
Ik ben vrijquote:
Ow dat is ook niets, fijn dat het nieuwe bed vandaag komtquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben vrijEn we krijgen een nieuw bed vandaag
![]()
En daar ben ik héél blij om
![]()
Vannacht weer zo brak geslapen en met spierpijn opgestaan, bah bah. Dit gaat ook echt niet langer zo, heb bijv het hele weekend op het logeerbed geslapen.
Haha, gevonden en geedit. Thx.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Anne: http://en.wikipedia.org/wiki/Lean_Six_Sigma
Doe maar !quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb inmiddels overigens 4 enveloppen van de belastingdienst waarin ze vragen om mijn rekeningnummer, incl antwoordenvelop om terug te sturen(al lang één terug gestuurd, maar denk je dat ik de rest ook moet invullen en terugsturen?)
Yayquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben vrijEn we krijgen een nieuw bed vandaag
![]()
En daar ben ik héél blij om
![]()
Vannacht weer zo brak geslapen en met spierpijn opgestaan, bah bah. Dit gaat ook echt niet langer zo, heb bijv het hele weekend op het logeerbed geslapen.
Ahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Van houtWe hebben naar heeeel veel bedden gekeken en Ross vond echt alles lelijk en te modern. En hij vond dat alles op elkaar leek (wat ook wel zo was).
Eindelijk goede matrassenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef freecell het volgende:
Maar wel leuktegeltjes gemaakt met handafdrukken erop.
ik geef je een uitdaging, 2 peuters beiden netjes hun handafdruk op 1 tegel laten zetten
NIET!quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]hoe vaak heb je het over moeten doen?
Wat leukquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
NIET!
3 tegeltjes, 3x in 1 keer goed
[ afbeelding ]
Waarom niet? Een voetje van Shannon Danique kan prima!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef freecell het volgende:
Zijn ook even grootOok dezelfde schoenmaat
Ik had de neiging om er een piepklein voetje bij te tekenen.
Voetjes van beeb zijn ongeveer 2 CM nu
WTFquote:Wielrenner Rob Goris is vannacht plots overleden in een hotel in Frankrijk. De ex-ijshockeyspeler was op bezoek in de Tour en was de avond voor zijn dood nog te gast in "Vive le Vélo", het programma over de Tour op Eén.
Rob Goris reed bij Accent Jobs-Willems Veranda's. Hij was pas 30 jaar en kreeg vannacht een fatale hartaanval. Zijn vriendin Katrien Van Looy (kleindochter van Rik) was bij hem. De ex-renster zat gisterenavond nog samen met Goris in Vive Le Vélo.
Voor Goris zich in 2009 op het wielrennen stortte, was hij een begenadigd ijshockeyspeler. Hij was kapitein bij de nationale ploeg. Als renner won hij in 2010 het BK voor elite zonder contract.
quote:do 05 jul 2012, 09:52
Ruud van Hemert overleden
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Filmregisseur Ruud van Hemert is vanmorgen in zijn slaap overleden. Dat heeft zijn familie bekendgemaakt.
Van Hemert, die al enige tijd aan kanker leed, kreeg enkele weken geleden te horen dat de artsen niets meer voor hem konden doen. Zijn zoon Jan Julius van Hemert: ,,We wisten dat zijn einde eraan zat te komen, maar het blijft zwaar. Gelukkig heeft hij vredig zijn laatste adem uitgeblazen.”
De regisseur werd vooral bekend door zijn bioscoopfilms Schatjes, Mama is Boos en Ik ook van jou. Van Hemert gaf vorige week zijn laatste interview aan De Telegraaf. Hierin zei hij: ,,Ik vind dit leven veel te mooi om nu al los te laten. Had ik maar meer tijd gehad.”
Lolquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom niet? Een voetje van Shannon Danique kan prima!
Die kwam terug vanuit zijn tweede huis in het buitenland om hier te overlijden. RIP.quote:
Scheelt vast een hoop rompslomp qua vervoer na het overlijdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:12 schreef borisz het volgende:
Die kwam terug vanuit zijn tweede huis in het buitenland om hier te overlijden. RIP.
Galaxy S Plus, KPN heeft em gerepareerd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:06 schreef MaximusTG het volgende:
Wat voor telefoon heb je? En wie heeft em gerepareerd?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Niemand kijkt tof tijdens een tenniswedstrijd maar dit is wel heel erg[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |