quote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wachten is idd rot, maar dit gaat supersnel in zkh huis land!
Vandaag uitgevallen tegen mn teamleider... iets met op het verkeerde moment op de verkeerd plek zijn... zegt ie : kom, ik geef je ff een koppie koffieTop van emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Sarabi; pm maar hoor. Je valt me echt niet lastig.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Thanksquote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Top van em
En Sarabi; pm maar hoor. Je valt me echt niet lastig.
En nog redelijk bijtijds ook thuis.quote:
Nog later dan ik had gehooptquote:Op maandag 2 juli 2012 19:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
En nog redelijk bijtijds ook thuis.
Vandaag dan.
Feli vast, ondanks de heikele tijden die vast nog komen gaan
Pasha op haar troon.quote:
Nachtdienst ritme is een bitch. Hallo slapeloosheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoi! Ik wilde even een uurtje slapenGeloof dat dit allemaal niet zo heel handig is, maar ik ben niet moe meer. En borisz, je poes is
5 uur? Nee, toen was ik klaarwakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 05:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopelijk slaap je nu wel Isa
Goeiemorgen!
twitter:HernandezPVV twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 11:07:00@geertwilderspvv: hierbij bericht ik je mede namens Wim Kortenoeven dat wij per onmiddellijk uit de PVV-fractie stappen. reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:16 schreef borisz het volgende:
twitter:HernandezPVV twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 11:07:00@geertwilderspvv: hierbij bericht ik je mede namens Wim Kortenoeven dat wij per onmiddellijk uit de PVV-fractie stappen. reageer retweet
Overigens dat programma leest wel makkelijk weg. http://pvv.nl/images/stor(...)V-2012-final-web.pdf
Je hebt toch geen negatieve signalen gehad tot nu toe? Dus geen reden tot zorg, denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen 7u heb ik evaluatiegesprek en ik ben zenuwachtig. Hou daar niet zo van.
Relaxed blijven, komt wel goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen 7u heb ik evaluatiegesprek en ik ben zenuwachtig. Hou daar niet zo van.
Twee PVV'ers zijn uit de PVV gestapt en maken Wilders uit voor dicator bij Frits Wester.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan het hier niet kijken. Waar gaat het over?
dagje uit - cultuur - hapje eten - cultuur :quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef golfer het volgende:
We gaan zo met de bus (....) naar Amstelveen en daar gaan we eerst even naar het Cobramuseum.
Daarna met diezelfde buslijn door naar de Arenaboulevard en dan een hapje eten en daarna naar de Ziggo Dome om Sting te zien optreden.
Nee gelukkig niet en mijn 'begeleider' zei ook dat ik mij geen zorgen hoef te maken en hij heeft een goed woordje gedaan bij degene met wie ik morgen gesprek heb (zijn leidinggevende). Kreeg van mn 'begeleider' nog een flinke bos prachtige mini gerbera's. Omdat hij mij aardig vindt, zei hij haha. Wel lief, alleen ik heb ze nu aan mijn ouders gegevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt toch geen negatieve signalen gehad tot nu toe? Dus geen reden tot zorg, denk ik.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Relaxed blijven, komt wel goed.
Ik zit te wachten bij de kapper en een van de andere klanten neemt zijn telefoon op. Op de luidspreker, omdat de kapster zijn haar aan het wassen is. Mist ik het nou of is dat just plain rude?
Lekkere ventquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en hij was uitgebeld, ze begint met knippen en daar gaat de telefoon WEER. En die zak neemt gewoon op! Bizar, toch?
Veel plezier in het mooie nieuwe stadion! Mijn zwager is daar beveiliger vanavond dus als jullie rare dingen uitvoeren krijg je misschien met hem te makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef golfer het volgende:
We gaan zo met de bus (....) naar Amstelveen en daar gaan we eerst even naar het Cobramuseum.
Daarna met diezelfde buslijn door naar de Arenaboulevard en dan een hapje eten en daarna naar de Ziggo Dome om Sting te zien optreden.
Ja, jij edit ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef borisz het volgende:
Op de VU. Nog 1x knallen dit studiejaar.
En nog even genieten van het eten. Nou ja garam-masala aardappels met lamscurry en een spinaziesalade met oa gedroogde tomaten.
En daarom...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:16 schreef borisz het volgende:
Overigens dat programma leest wel makkelijk weg. http://pvv.nl/images/stor(...)V-2012-final-web.pdf
Wat werk jij toch hard! Binnenkort nog vakantie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
Nog op kantoorConversietje gedaan! Ziet er goed uit
10 augustus pasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat werk jij toch hard! Binnenkort nog vakantie?
Spannend hoor!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:31 schreef Sarabi het volgende:
Er staat een supermooi huis te huur op de site van de woningbouwI wanna.
Hopen dat er niet teveel mensen reageren vanwege de vakantie.
Vandaag zijn we gebeld dat we bij een ander huis mogen gaan kijken (en dat we die krijgen als we dat willen).
Maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden.
Tijd gaat sneller dan je denkt. Nog maar een maandje!quote:
Kwantiteitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef borisz het volgende:
Zo. Klus geklaard Hopelijk. Ik heb meer opgeschreven dan de vorige keer.
In dit geval wel positief. Maar ik heb geen idee hoe de beoordeling is. De inzage gaf geen duidelijkheid de vorige keerquote:
Ik probeer een jaar lang al meer op m'n houding te letten, maar ik vind het nog knap lastig. Eigenlijk zou ik priveles van AnneX moeten hebben ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:33 schreef z80 het volgende:
nieuw trainingsdoel voor deze zomer.
de rug spieren flink wat meer aandacht geven en op de houding gaan letten.
eens kijken hoe lang ik dit ga volhouden.
Op FB kan je alvast wat voorproefjes zien/horen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef AnneX het volgende:
En voor 0:00 weer thuis.
10 meter is te doen.
In ahoy zie ik meer op de schermen dan de dwergen op het toneel.
Dichtbij de ster, leuk hoor en een komplete dag zo.
En ik weet dat ik hiermee besmet ben aangezien daarop is getest bij mijn oogzenuwontstekingquote:Parasiet zet aan tot zelfmoord
AMSTERDAM – Een infectie met de parasiet Toxoplasma gondii, beter bekend als de ziekte toxoplasmose, verhoogt de kans op zelfpijniging en zelfmoord bij moeders.
Foto: ThinkStock Dat schrijven Deense wetenschappers van verschillende universiteiten deze week in Archives of General Psychiatry.
Ongeveer een derde van alle mensen op aarde loopt rond met Toxoplasmose. Normaal gesproken is zo’n infectie vrij onschadelijk.
Kattenbak
Het gaat in het begin gepaard met lichte griepverschijnselen, waarna de parasiet zich nestelt in het lichaam zonder dat de drager er iets van merkt. Alleen bij mensen met een minder werkend immuunsysteem, zoals AIDS-patienten en zwangere vrouwen levert het problemen op, vooral in het brein.
De toxoplasma-parasiet wordt voornamelijk overgedragen via de ontlasting van katten. Het is de belangrijkste reden dat het vrouwen in verwachting wordt afgeraden om de kattenbak te verschonen.
Psychisch
Recentelijk is gebleken dat een latente Toxoplasma-infectie invloed heeft op gedrag en dan met name op psychische aandoeningen als schizofrenie, ADHD en depressie. In kleine studies waren er bovendien aanwijzingen dat de parasiet invloed had op de neiging tot zelfverminking, zelfpijniging en zelfmoord.
Om dat verder te onderzoeken, analyseerden de Denen een cohort van een kleine 46000 moeders. Ze maten de mate van Toxoplasmose aan de hand van de aanwezigheid van antilichamen tegen de parasiet en hielden bij welke vrouwen zichzelf pijnigden of een poging tot zelfmoord ondernamen.
Preventie
Het bleek dat in de groep vrouwen met een infectie, het aantal zelfmoordpogingen en zelfpijniging 1,5 keer zo hoog was als in de controlegroep. Bovendien ontdekten de wetenschappers dat er ook een dosiseffect was: hoe meer antilichamen, hoe groter de kans op zelfpijniging.
De wetenschappers concludeerden op basis van hun onderzoek dat de parasiet Toxoplasma gondii inderdaad een verregaande invloed op de drang naar zelfpijniging en zelfmoord heeft. Ze hopen dat deze kennis in de toekomst gebruikt wordt bij zelfmoordpreventie.
Het was een beetje tongue in cheek natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:11 schreef AnneX het volgende:
Nou Isa, kun je blij mee zijn. Not.
Is het ook niet zo, dat er sprake moet zijn van enige "aanleg".
Omdat de info via jou komt, verwacht ik wel dat het evidence-based is.
/ té veel pseudo wetenschappelijke results de afgelopen jaren.
Belachelijk zegquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:08 schreef AnneX het volgende:
The drama : je bent 94 en je gaat weer slapen met een zeiltje in bed !
want de zorgverzekeraar Agis bezuinigt op incontinentiemateriaal en levert
kwalitatief slechter materiaal ! omdat het past in het zorgvuldig vastgestelde
continentie profiel.
Gisteravond was mijn schmoeder zo wanhopig en de schaamte voorbij, en vertelde hoe het de afgelopen weken is gegaan, sinds de wijzigingen.
/ hiervoor geen icoon, behalve![]()
Oh ja, en ze gunde het niemand om zo oud te worden.
Waarom richt je er niet eentje op?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Belachelijk zegEcht....en die zorgverzekeraars maar geld verdienen
Soms vraag ik me af of het niet anders kan ipv al dat geprivatiseer
Een zorgverzekeraar die wel geld vraagt, maar geen winstoogmerk heeft of zo....
Univé heeft geen winstoogmerk, maar die willen dat je alleen gebruik maakt van zorgaanbieders die zij contracteren en je kan medicatie alleen bij hun eigen internetapotheek afnemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
Belachelijk zegEcht....en die zorgverzekeraars maar geld verdienen
Soms vraag ik me af of het niet anders kan ipv al dat geprivatiseer
Een zorgverzekeraar die wel geld vraagt, maar geen winstoogmerk heeft of zo....
Veel plezierquote:
Echt té idioot voor woorden. Jammer dat je pas aan het eind van het jaar van zorgverzekeraar mag wisselenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:08 schreef AnneX het volgende:
The drama : je bent 94 en je gaat weer slapen met een zeiltje in bed !
want de zorgverzekeraar Agis bezuinigt op incontinentiemateriaal en levert
kwalitatief slechter materiaal ! omdat het past in het zorgvuldig vastgestelde
continentie profiel.
Gisteravond was mijn schmoeder zo wanhopig en de schaamte voorbij, en vertelde hoe het de afgelopen weken is gegaan, sinds de wijzigingen.
/ hiervoor geen icoon, behalve![]()
Oh ja, en ze gunde het niemand om zo oud te worden.
Veel plezier!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk! 45 Minuten in de file staan met 30 graden richting dansles om erachter te komen dat er verder niemand is gekomen!
Maar met agent gelijk weggegaan en bij haar wat gedronken. Mooie boel...
Gesprek vanochtend ging gelukkig goed op werk, we hadden het meer over andere dingen dan het werk. Morgen spannend want 's avonds krijg ik voor het eerst muziekproductieles (3 uur lang)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |